Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Problém - Felda 1.3 BMM

 o Navštíveno 3487x o
o 30.10.2011, 16:47 | Lichka
Zdravím, mám problém s Feldou, který je celkem známý - cuká. Je to motor 1.3 50KW BMM (tuším že se to takhle označuje, ve feliciích se nevyznám). Cukání probíhá tak, že sešlápnu pedál plynu a v určitém úhlu sešlápnutí to cuká. Dělá to kolem cca 2000ot/min ale občas i výš. Řekl bych, že to může být škrtící klapka, jenže nevím co s tím. Další věc, která s tím možná souvisí je to, že nefunguje ukazatel teploty oleje - je možné že je v řiti teplotní čidlo? Může to být taky souvislost s tím cukáním?
Hlavní co mě zajímá je to, co udělat s tou klapkou? Dá se to udělat doma? Na tu klapku sem čuměl a netuším jak bych jí dostal dolů. POpř. na kolik by vyšla cca oprava? Ať mám představu, než to pichnu do servisu :-))
Nebijte mě za tyhle dotazy, v životě sem filcku neměl, mám jí jen do práce (jezdím v noci na kšefty). Taky sem čuměl na jiné weby ale nenašel sem co sem hledal. Díky za rady chlapi...


o 30.10.2011, 16:57 | Big_Max
u mě cukaní vyřešila výměna palivového a vzduchového filtru .... ale auto cukalo tak nad 2500ot pořád a za studena se i trochu přidušovalo ...
o 30.10.2011, 17:39 | Petura
když jsem měl feldu, tak mi taky takhle divně poskakovala, jednou jo jednou ne ale stávalo se pak celkem pravidelně ... byla KO nějaká hadička u sání
o 30.10.2011, 22:30 | Ravo
zkusit vyčistit klapku (váhu vzduchu), pak udělat základní nastavení. Pokud to nepomůže, tak zkusit jinou.

Vzhledem k tomu, že netušíš jak ji sundat ti doporučují návštěvu servisu určitě.

P.S. - nevím o tom, že by felda měla ukazatel teploty oleje. Asi sis to spletl s teplotou vody. To že neukazuje může být nepodstatná i zásadní závada. Buď čidlo vody v háji a vše ostatní je ok (nepodstatná závada = jen nevidíš teplotu vody). Nebo ti nezavírá termostat a máš pořád studenou vodu (pokud jedeš krátkou trasu teď v chladnu).

Ohledně webu doporučuji feliciaweb.cz, tak najdeš ve foru spoustu informaci.
o 30.10.2011, 22:35 | Lichka
jo to byl ždibíček přehmat, samo že teplota vody.. Zkusím tam mrknout, díky.
o 30.10.2011, 22:52 | Lichka
Na druhou stranu ale nejsem blbec, klapku sem si čistil i na Mazdě ale jde o to, že ve Škoda motorech se nevyznám ani ho*no a zas vyhazovat prachy za to že tam nekde povolí dva šrůbky a přeleští to hadrem...
o 31.10.2011, 11:13 | Lichka
Tak dneska sem se na to mrkl by myself. Oddělal sem víčko rozdělovače a ejhle.. Opálené kontakty. Cesta pro druhé víčko 10min, osazeno, dáno zpět a už je pokoj.
Nejlepší je, že to na Feldě může dělat cokoliv, v životě by mě nenapadlo, že zrovna u mě, smolaře, to bude položka za stovku :D
o 02.11.2011, 21:59 | Lichka
Teď mám takový další skvělý problém, baterka se nenabíjí - buď je mrtvá, nebo je alternátor na prd. Dycky to drží cca 3-4 dny poté, co ji nabiju na nabíječce, a pak se to prostě nedobíjí. Takže mě napadlo - koupit novou baterku + tam dát altík 70A. Uchycení by mělo sedět a na výměně altíku nevidím nic složitýho. Těžko říct co ten problém dělá, ale pokud vím, tak altík 55A není moc stavěný na denní svícení a takhle nemůžu mít zapnutý ani rádio :-/
Nebo jestli není spíš lepší první vyměnit alternátor a pak zkusit, jestli baterka je ještě OK nebo ne..
o 03.11.2011, 12:51 | Ravo
vyměň ten altík, na muziku se ti bude hodit, že máš silnější ;)
Takže nahoď tam toho Bosche, ty slabý PAL docela odcházely
o 03.11.2011, 13:37 | radek.613
Altík 55Ah je plně dostatečný jak na denní svícení, tak na cokoli jiného, krom jakékoli X kW nefabrické hudby :-D :-D :-D
o 03.11.2011, 14:12 | assassin
zmerit napeti na baterce pri bezicim motoru, kdyz neni baterka uplne mrtva tak by tam mela regulace drzet kolem 14V... pokud tam nameris vic jak o pul voltu min tak to blbe dobiji... KO altik nebo jeho regulace (u felicie uz bude asi soucasti altiku)
o 03.11.2011, 15:13 | Jozzo
assassin: tak to asi je každá regulace mrtvá,protože 14V tam stálých nebude nikdy
o 03.11.2011, 15:32 | Tuner#2 | Upraveno: 2011-11-03 15:33:08
Jozzo: A proč by nebylo? Mezi 13,8 - 14,2V mě lítají všechny auta...

U Feldy klasika a bude KO nějaká dioda nebo víc na můstku a pak se baterka při chcíplém autu prostě vybíjí. Řešil jsem to zrovna před měsícem na autě přítelkyně, výhoda je, že strejda ty altíky umí udělat takže jsem ho jen vyndal a přivezl druhý den opravený...
o 03.11.2011, 15:58 | Radeggast
Správnej odkaz: [ Link ] + [ Link ]
o 04.11.2011, 15:38 | Lichka
Tak altík vyměněn a zatím good. Alternátor byla 70ka a zrepasovaná. Problém byl způsoben i tím, že sem zatím jel na delší trasu jen jednou a jinak jezdím kratší trasy. Každopádně je Felda konečně v klidu.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3185 sekund.