
Navštíveno 1049x


06.11.2011, 10:15 |
MH13 Mám možnost koupit vůz Ford Focus II hatchback do provozu 2009 s motorem 1.8TDCi 85kw.Problem je v tom,že auto je prý jako nové cca 3roky staré,ale je z Francie a má najeto nejspíš poctivých 170000km(první majitel byla nejspíš leasingovka,ale podle počtu km asi někdo využíval k práci).Přeci jen je to skoro 60000km ročně.Jde mi o to,jestli je to už velké riziko jít do tohohle motoru při takovém počtu km a nebo radši od toho dát ruce pryč?Na tento naftový motor není to právě už hranice, kdy by mohli začít lítat velké investice?Nebo to pro tenhle typ nafty není nic hrozného?Naftové auta jsem nikdy nevlastnil,tak nemám zkušenost...díky za názory.Jde o to relativně mladé auto s dost km.Ale zase se říká,že by se auto nemělo vybírat podle km,ale stavu.Jenže tady je to asi riziko.co?

06.11.2011, 10:19 |
MaxxT 170 tis km je lepsi, nez 80tis km nalitany po Praze se studenym motorem. Auta ktery jezdi na dalnici, maji meneny olej atd, tak bych se spis bal o cepy a podvozek, protoze to na dalnici moc zatezovany neni a kdyz se to pak vezme do mesta, tak se auto zachvili cely rozvrze. Motoru bych se nebal a jestli budes menit tlumice, tak je to provozni vec, to menis vsude.
Motor je v pohodě, ale čerpadlo, vstřiky, turbo, spojka, DPF mají omezenou životnost...
Životnost omezenou mají,ale nebál bych se toho.. Samozřejmě stát se něco muže.. Takže by jsi měl mít nachystané ještš peníze na servis.. Co dělám u fordu tak k nám ještě nedojelo auto kde by se měnily vstřiky,turbo,spojka.. Nevím jak kluci na druhém servise.. Mužu se poptat zítra.. Co já viděl tak klasika prohlídky,olej,klima,náplně,rozvody.. Sem tam nefunguje zámek,stahovačka okna, a takové drobnosti..
kamarád na FoFo I 1,8TDCI r.v.05 měnil turbo, ŘJ motoru a řešil korozi 5tých dveří (auto má 2kila km), jinak je s tím vcelku spokojený

06.11.2011, 13:44 |
Rudi jestli je za dobrou cenu, tak bych ho klidně bral :-)