
Navštíveno 12618x

Vzhledem k tomu že to v práci se služebním povozem teĎ vypadá na vyliž prdel,začínám pomalu hledat nějaký povoz který budu asi muset koupit. Potřebuju něco vetšího kde lze v pohodě vozit psa(boxer),co bude pohodlný,spíš automat a hlavně to nebude mít každej druhej. Docela se dost se mi neotřelým designem i cenama zamlouvá Renault Velsatis,za 200k jsou 5let starý kousky se super výbavou. Otázka tedy zní:
- měl nebo má někdo tohle auto,jaká spokojenost se spolehlivostí a autem obecně?
- jak je na to drahý servis,třeba v porovnání s Oktou II
- kolik stojí přestavba motoru 3,5V6 na LPG,případně jestli s tím jsou nějaké problémy jako třeba u Subaru.
Předem všem díky za rozumné odpovědi,co se týče Nisma,tak vím že je to Renault,takže to bude určitě na hovno a dojedu s tím tak leda z bazaru k první pumpě :-)
Případně za názor k tomuhle vozu připojte váš tip na něco jiného co bude splňovat vypsané podmínky,cena 200tis je určitě strop.

07.11.2011, 10:32 |
bafis Nedavno jsem tu tohle auto taky resil, pripadalo mi to ze hodne muziky za malo penez, ale vzapeti jsem se dozvedel proc ;-) staci projet net a uvidis kolik jich je na prodej s kleklym motorem a dojebynou prevodovkou, je jich vic nez zdravejch....coz je asi nejjasnejsi varovani pred timhle autem.

07.11.2011, 10:36 |
bafis
co se týče mě, odpověděl sis sám.....
pokud chceš autem jezdit jinak než odtahovkou tak si pořiď klidně oktávku f tédéíčku (a víš jak je nemusim ale teĎ bych ti jí doporučil)
Vel satis je prostě omyl skoro tak jako celej posranej renault..... kor s timhle motorem to by sis naběh že by sis vytrhal všechny vlasy a měsíc nemoh usnout s tim že sis koupil auto co ti stojí na zahradě, z 200k si udělal neprodejnou investici a neopravitelný auto v 9 z 10ti servisů.....
je to skoro stejnej průser jako Avantime.... to je ještě lepší příklad vypadající podobně akorát v ČR jich je snad kolem 16 kusů z toho občas pojízdnejch možná tak 5.... maj vlastní klub na řešení problémů :D
za málo peněz hodně muziky se sehnat dá ale neni to nikdy renault (laguna, velsatis, avantime)
Bafis - nechce se mi ten tvůj odkaz pročítat celej,ale myslím že tam se bavíte o naftovém motoru a já mluvím o 3.5V6 benzín,tedy motor který je např ve 350Z a ten sem považoval za držák. Nebo se pletu? Jen pro upřesnění,auto bude mít nájezd 20.000km za rok,víc asi ne.
Nismo: Avantime je úplně jiná písníčka,to auto se mi neskutečně líbí,fakt bych ho bral hned,proto sem si o něm už dávno dost přečetl,ale tam je to se servisem fakt problém,takže tam si nechám zajít chuť. Takže fakt je ta 3.5V6 takovej sráč nebo ne?? Prosím o vyjádření někoho dalšího kdo tenhle motor má v nějakém jiném autě.
super pohodlný a příjemný auto dokud jezdí, jakmile se něco posere tak to nechce skoro nikdo opravovat a když už se někdo najde, tak jsou to potom hodně zajímavé částky a stejně se auto potom sype dál .... nebo aspoň tak to měl známej! Ale přímo motor problémovej nebyl, jen celkem dost žral!
dobrá,tedy čekám na další doporučení. Shrnu ještě jednou požadavky od kterých bych nerad ustupoval:
- kombi,nebo MPV
- buď prokazatelně spolehlivý naftový motor,nebo benzín s přestavbou na LPG
- automat a 4x4 výhodou
- přijatelné servisní náklady (takže třeba Volvo nechci)
- koncernový vůz až jako poslední možnost kvůli zájmu zlodějů a tuctovosti kterou prostě nemám rád
- max 200.000 Kč
P38 bez vzduchového podvozku :-D

07.11.2011, 13:37 |
Tomas A co tak Toyota Avensis Verso 2.0 D-4D
Mazda 5 benzín, Avensis D4D, Previa benzín.... automaty problém nebudou 4x4 ano......

07.11.2011, 15:01 |
bafis
Avensis máme právě ve firmě jako služebáky pro management a to nechci. Obecně téměř veškerý japonský auta tohohle zaměření jsou mému vkusu hoooodně vzdálený,vyjímkou je jen Legacy,ale tam se obávám servisu když vím kolik strejce stojí Forester.
Od Fordu jsem koukal na S-max,to nevypadá blbě. Má někdo osobní zkušenost?? Jakej motor do toho?
Mazda 6 2.0 benál, nebo už NP zmíňovaný Avensis D4D
Sorry, než sem stihl koment, Avensis si vyřadil.

07.11.2011, 17:50 |
bafis nova Croma je tezka zrudnost :)
prdel mi přijde jak z Ibizy
croma, nebo podoběn neotřelý auto - opel insignia:)

07.11.2011, 17:57 |
bafis jj, ten predek by se jeste dal, ale prdel fakt tragicka...mival jsem kdysi starou Cromu, ta byla hezka, ikdyz Fiat :)

07.11.2011, 17:58 |
bafis Pritom ta Insignie se mi jako koncept strasne libila, ale ted na zivo je to takovy ze nevim...
insignii ma u nas jeden manažer.. oproti monotonim tuaregum, superbum pasatum to je aspoŇ auto na který se dá koukat:)
2bafis.
...ostatně jako všechny Fiaty! :)
Co něco takového? To se mi vždycky hrozně líbilo, jen nevím jak spolehlivost :)
[ Link ] 
A pokud chceš něco, co jiný nemá, tak Honda Element, to auto je boží! :) A Honda - bude to držák ;)
[ Link ] 
Jako FJ Cruiser, to je bomba :D

stim satisem znamy to měl byla to 3.5 za 60 dotoho střiknul plyn za měsím motor k.o. komplet´koupil se motor od polaku ten tlakoval takže dikýý
a na druhou stranu se koupil udajně nepojizdy satis s 3,0dv6 problem byl v jedne hlavě taky tlakovačka a to se udělalo a od te doby najezdil hrubo km

07.11.2011, 20:23 |
KFL Tak já VS mám, konkrétně motorizaci 3.5 V6, rv 2003, nejvyšší výbava Initiale. Za auto jsem dal kilo, do prvního servisu a věcí kolem nasypal 90K (komplet brzdy, dvoje gumy + jedny ráfky, pojistka, olej, náplň převodovky atd.) a za 200 mám super pohodlný, velký a snad ještě i bezpečný auto včetně pojištění. Žádnou jinou alternativu jsem nenašel (automat, 200+ koní, benzín, trochu velkej a bezpečnej, to vše komplet do 200).
Auto už mám 1,5 roku, roční nájezd kolem 10-11 tkm (jezdí s tím hlavně žena) a světe div se, všechno funguje, nic se nesere.
3.5ka je nesmrtelná, trochu se spíš bojim o automat, elektronika funguje (až na drobnosti - nesvítí mi např. panel klimy), navigace taky, sedačky taky, okna taky - prostě pohoda.
Servis je relativně levnej (jezdím do Brandejsa do autorizáku), spotřebák stojí jako všechno ostatní, nevim, co bych k tomu víc řek.
Auto je podle mě už neprodejný kvůli přesvědčení, že jsou Renaulty na pyču :D, takže až za nějakejch 5 let dojezdí, tak ho asi nechám sešrotovat.
Kdyby něco, ptej se :).
Tak ten motor máme v FX35, byl to snad i motor roku tehda či co... toho bych se nebál, spíš toho že u renaultu dojebali zbytek auta...
jako KFL, jinak nevím jak u VS, ale u starších Rencků je automat německej :-)) a to konkrétně ZF :-)), takže s francií to nemá nic společného :-)), novější Renaulty (myslím od 2001, jistý si nejsem, mají japonské Aisiny).
KFL: panel klimy je standartní problém těch španělskejch pitomců (Valeo) - dělá to i Laguna, Scénic... - jde to poměrně jednoduše opravit/vyměnit žárovky :-)
KFL : díky moc za rozumný info. Můžeš ještě napsat kolik tě stojí orientačně servisní prohlídka a kolik spotřebák jako brzdy apod?
Jinak k ostatním návrhům:
Lukasino: nic z toho se mi nelíbí
Croma: to by možná šlo,zkusím si o tom autě někdě něco počíst a uvidím
Insignia: hodně pěkný auto,navíc v servisu opelu mám známýho, ale za 200k dost težko..
Ještě se mi hodně líbí Alfa 159SW.
Croma neni oskliva,za ty peize nabizi velmi hezke svezeni..jen si poradne ozkousej automat,na ten pozor..kamarad cromu ma,dela i v autorizaku fiat na dilne a rika,ze kolem 100 -120 000km zacne zlobit automat.Sam s tim ma problem,ale pri kupu uz to s tim kupoval..bude ho muset menit...

08.11.2011, 10:27 |
KFL | Upraveno: 2011-11-08 10:34:24
maresk> Ten panel vím, stačí napájet nějakej odpor, pro zručnýho člověka je to práce na 10 minut, ale co já se v tom budu hrabat :).
A k tý převodovce - nevim. Já auto kupoval, když mělo údajně najeto 166. Teď mám 184 a automat je mírně přivožralej a nemám z něj úplně 100% pocit. Ale náplň byla měněná a servis říká, že je v poho, tak to neřešim.
Klobouk> Můžu se doma mrknout na faktury, pokud si dobře pamatuju, komplet brzdy na celý auto (kotouče + desky) kolem 20ti i s prací, olej je asi 3,5-4, náplň převodovky (2x obsah, protože se prolejvá) asi 6, a nic víc jsem tam nedělal.
Z oprav, který nebyly zásadní, ale rozčilovaly mě - servomotorek na distribuci vzduchu v interiéru (půlka auta mi topila, půlka chladila) i s prací 1100, stěrač na zadek asi 250 korun, spínač na brzdovej pedál (blbnul tempomat) asi 3 kila a tak.
Jak říkám, nic dramatickýho. Horší jsou gumy, ta 3.5ka má letní 18ky (225/45 snad) a zimní 17 (225/55), přičemž váhovej index je 100. Takže komplet obutí je 20 na léto, na zimu trochu míň.
Celkový náklady včetně paliva máš tady :)
[ Link ] Jinak aby to bylo komplet, teď se mi přestaly naklápět xenony (kalibrace po zapnutí), v servisu diagnostika a oprava za kilo. Ale jak říkám, jezdím do Brandejsa do origo Auto Kout, kterej je známej tím, že všechno hned nemění, ale opravuje. Když jsem byl v Auto Avant v Praze, tak to všechno stálo trochu víc :).
AR159SW určitě omrkni,ale nepsal jsem jí tady z důvodu,že není až tak velká. Je to prostě SportWagon,ne obrovské kombi;)