Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Renault Vel Satis

 o Navštíveno 12618x o
o 07.11.2011, 10:19 | Klobouk
Vzhledem k tomu že to v práci se služebním povozem teĎ vypadá na vyliž prdel,začínám pomalu hledat nějaký povoz který budu asi muset koupit. Potřebuju něco vetšího kde lze v pohodě vozit psa(boxer),co bude pohodlný,spíš automat a hlavně to nebude mít každej druhej. Docela se dost se mi neotřelým designem i cenama zamlouvá Renault Velsatis,za 200k jsou 5let starý kousky se super výbavou. Otázka tedy zní:
- měl nebo má někdo tohle auto,jaká spokojenost se spolehlivostí a autem obecně?
- jak je na to drahý servis,třeba v porovnání s Oktou II
- kolik stojí přestavba motoru 3,5V6 na LPG,případně jestli s tím jsou nějaké problémy jako třeba u Subaru.

Předem všem díky za rozumné odpovědi,co se týče Nisma,tak vím že je to Renault,takže to bude určitě na hovno a dojedu s tím tak leda z bazaru k první pumpě :-)


o 07.11.2011, 10:21 | Klobouk
Případně za názor k tomuhle vozu připojte váš tip na něco jiného co bude splňovat vypsané podmínky,cena 200tis je určitě strop.
o 07.11.2011, 10:32 | bafis
Nedavno jsem tu tohle auto taky resil, pripadalo mi to ze hodne muziky za malo penez, ale vzapeti jsem se dozvedel proc ;-) staci projet net a uvidis kolik jich je na prodej s kleklym motorem a dojebynou prevodovkou, je jich vic nez zdravejch....coz je asi nejjasnejsi varovani pred timhle autem.
o 07.11.2011, 10:36 | bafis
V tomhle vlakne to bylo [ Link ]
o 07.11.2011, 11:03 | Nismo.Power
co se týče mě, odpověděl sis sám.....

pokud chceš autem jezdit jinak než odtahovkou tak si pořiď klidně oktávku f tédéíčku (a víš jak je nemusim ale teĎ bych ti jí doporučil)

Vel satis je prostě omyl skoro tak jako celej posranej renault..... kor s timhle motorem to by sis naběh že by sis vytrhal všechny vlasy a měsíc nemoh usnout s tim že sis koupil auto co ti stojí na zahradě, z 200k si udělal neprodejnou investici a neopravitelný auto v 9 z 10ti servisů.....

je to skoro stejnej průser jako Avantime.... to je ještě lepší příklad vypadající podobně akorát v ČR jich je snad kolem 16 kusů z toho občas pojízdnejch možná tak 5.... maj vlastní klub na řešení problémů :D

za málo peněz hodně muziky se sehnat dá ale neni to nikdy renault (laguna, velsatis, avantime)
o 07.11.2011, 11:04 | Klobouk
Bafis - nechce se mi ten tvůj odkaz pročítat celej,ale myslím že tam se bavíte o naftovém motoru a já mluvím o 3.5V6 benzín,tedy motor který je např ve 350Z a ten sem považoval za držák. Nebo se pletu? Jen pro upřesnění,auto bude mít nájezd 20.000km za rok,víc asi ne.
o 07.11.2011, 11:10 | Klobouk
Nismo: Avantime je úplně jiná písníčka,to auto se mi neskutečně líbí,fakt bych ho bral hned,proto sem si o něm už dávno dost přečetl,ale tam je to se servisem fakt problém,takže tam si nechám zajít chuť. Takže fakt je ta 3.5V6 takovej sráč nebo ne?? Prosím o vyjádření někoho dalšího kdo tenhle motor má v nějakém jiném autě.
o 07.11.2011, 11:17 | Big_Max
super pohodlný a příjemný auto dokud jezdí, jakmile se něco posere tak to nechce skoro nikdo opravovat a když už se někdo najde, tak jsou to potom hodně zajímavé částky a stejně se auto potom sype dál .... nebo aspoň tak to měl známej! Ale přímo motor problémovej nebyl, jen celkem dost žral!
o 07.11.2011, 12:22 | Klobouk
dobrá,tedy čekám na další doporučení. Shrnu ještě jednou požadavky od kterých bych nerad ustupoval:
- kombi,nebo MPV
- buď prokazatelně spolehlivý naftový motor,nebo benzín s přestavbou na LPG
- automat a 4x4 výhodou
- přijatelné servisní náklady (takže třeba Volvo nechci)
- koncernový vůz až jako poslední možnost kvůli zájmu zlodějů a tuctovosti kterou prostě nemám rád
- max 200.000 Kč
o 07.11.2011, 12:40 | radek.613
P38 bez vzduchového podvozku :-D
o 07.11.2011, 13:37 | Tomas
A co tak Toyota Avensis Verso 2.0 D-4D
o 07.11.2011, 13:52 | walish
Fiat Croma JTD
o 07.11.2011, 14:32 | Nismo.Power
Mazda 5 benzín, Avensis D4D, Previa benzín.... automaty problém nebudou 4x4 ano......
o 07.11.2011, 15:01 | bafis
o 07.11.2011, 15:21 | Klobouk
Avensis máme právě ve firmě jako služebáky pro management a to nechci. Obecně téměř veškerý japonský auta tohohle zaměření jsou mému vkusu hoooodně vzdálený,vyjímkou je jen Legacy,ale tam se obávám servisu když vím kolik strejce stojí Forester.
Od Fordu jsem koukal na S-max,to nevypadá blbě. Má někdo osobní zkušenost?? Jakej motor do toho?
o 07.11.2011, 15:26 | Lichka
Mazda 6 2.0 benál, nebo už NP zmíňovaný Avensis D4D
o 07.11.2011, 15:27 | Lichka
Sorry, než sem stihl koment, Avensis si vyřadil.
o 07.11.2011, 16:17 | walish
o 07.11.2011, 17:50 | bafis
nova Croma je tezka zrudnost :)
o 07.11.2011, 17:51 | Lichka
prdel mi přijde jak z Ibizy
o 07.11.2011, 17:54 | Honza2.016v
croma, nebo podoběn neotřelý auto - opel insignia:)
o 07.11.2011, 17:57 | bafis
jj, ten predek by se jeste dal, ale prdel fakt tragicka...mival jsem kdysi starou Cromu, ta byla hezka, ikdyz Fiat :)
o 07.11.2011, 17:58 | bafis
Pritom ta Insignie se mi jako koncept strasne libila, ale ted na zivo je to takovy ze nevim...
o 07.11.2011, 18:04 | Honza2.016v
insignii ma u nas jeden manažer.. oproti monotonim tuaregum, superbum pasatum to je aspoŇ auto na který se dá koukat:)
o 07.11.2011, 18:10 | camron
2bafis.
...ostatně jako všechny Fiaty! :)
o 07.11.2011, 18:12 | Lukasino
Co něco takového? To se mi vždycky hrozně líbilo, jen nevím jak spolehlivost :)
[ Link ]

foto k příspěvku  od Lukasino

o 07.11.2011, 18:16 | Lukasino
Pacifika?
[ Link ]

foto k příspěvku  od Lukasino

o 07.11.2011, 18:17 | Lukasino
A pokud chceš něco, co jiný nemá, tak Honda Element, to auto je boží! :) A Honda - bude to držák ;)
[ Link ]

foto k příspěvku  od Lukasino

o 07.11.2011, 18:17 | Lukasino
Jako FJ Cruiser, to je bomba :D

foto k příspěvku  od Lukasino

o 07.11.2011, 20:21 | Lukin.xxx
stim satisem znamy to měl byla to 3.5 za 60 dotoho střiknul plyn za měsím motor k.o. komplet´koupil se motor od polaku ten tlakoval takže dikýý
a na druhou stranu se koupil udajně nepojizdy satis s 3,0dv6 problem byl v jedne hlavě taky tlakovačka a to se udělalo a od te doby najezdil hrubo km
o 07.11.2011, 20:23 | KFL
Tak já VS mám, konkrétně motorizaci 3.5 V6, rv 2003, nejvyšší výbava Initiale. Za auto jsem dal kilo, do prvního servisu a věcí kolem nasypal 90K (komplet brzdy, dvoje gumy + jedny ráfky, pojistka, olej, náplň převodovky atd.) a za 200 mám super pohodlný, velký a snad ještě i bezpečný auto včetně pojištění. Žádnou jinou alternativu jsem nenašel (automat, 200+ koní, benzín, trochu velkej a bezpečnej, to vše komplet do 200).

Auto už mám 1,5 roku, roční nájezd kolem 10-11 tkm (jezdí s tím hlavně žena) a světe div se, všechno funguje, nic se nesere.

3.5ka je nesmrtelná, trochu se spíš bojim o automat, elektronika funguje (až na drobnosti - nesvítí mi např. panel klimy), navigace taky, sedačky taky, okna taky - prostě pohoda.

Servis je relativně levnej (jezdím do Brandejsa do autorizáku), spotřebák stojí jako všechno ostatní, nevim, co bych k tomu víc řek.

Auto je podle mě už neprodejný kvůli přesvědčení, že jsou Renaulty na pyču :D, takže až za nějakejch 5 let dojezdí, tak ho asi nechám sešrotovat.

Kdyby něco, ptej se :).
o 07.11.2011, 20:56 | PachezZ
Tak ten motor máme v FX35, byl to snad i motor roku tehda či co... toho bych se nebál, spíš toho že u renaultu dojebali zbytek auta...
o 08.11.2011, 00:03 | maresk
jako KFL, jinak nevím jak u VS, ale u starších Rencků je automat německej :-)) a to konkrétně ZF :-)), takže s francií to nemá nic společného :-)), novější Renaulty (myslím od 2001, jistý si nejsem, mají japonské Aisiny).

KFL: panel klimy je standartní problém těch španělskejch pitomců (Valeo) - dělá to i Laguna, Scénic... - jde to poměrně jednoduše opravit/vyměnit žárovky :-)
o 08.11.2011, 09:21 | Klobouk
KFL : díky moc za rozumný info. Můžeš ještě napsat kolik tě stojí orientačně servisní prohlídka a kolik spotřebák jako brzdy apod?
Jinak k ostatním návrhům:
Lukasino: nic z toho se mi nelíbí
Croma: to by možná šlo,zkusím si o tom autě někdě něco počíst a uvidím
Insignia: hodně pěkný auto,navíc v servisu opelu mám známýho, ale za 200k dost težko..

Ještě se mi hodně líbí Alfa 159SW.
o 08.11.2011, 09:49 | cupra.165
Croma neni oskliva,za ty peize nabizi velmi hezke svezeni..jen si poradne ozkousej automat,na ten pozor..kamarad cromu ma,dela i v autorizaku fiat na dilne a rika,ze kolem 100 -120 000km zacne zlobit automat.Sam s tim ma problem,ale pri kupu uz to s tim kupoval..bude ho muset menit...
o 08.11.2011, 10:27 | KFL | Upraveno: 2011-11-08 10:34:24
maresk> Ten panel vím, stačí napájet nějakej odpor, pro zručnýho člověka je to práce na 10 minut, ale co já se v tom budu hrabat :).

A k tý převodovce - nevim. Já auto kupoval, když mělo údajně najeto 166. Teď mám 184 a automat je mírně přivožralej a nemám z něj úplně 100% pocit. Ale náplň byla měněná a servis říká, že je v poho, tak to neřešim.

Klobouk> Můžu se doma mrknout na faktury, pokud si dobře pamatuju, komplet brzdy na celý auto (kotouče + desky) kolem 20ti i s prací, olej je asi 3,5-4, náplň převodovky (2x obsah, protože se prolejvá) asi 6, a nic víc jsem tam nedělal.

Z oprav, který nebyly zásadní, ale rozčilovaly mě - servomotorek na distribuci vzduchu v interiéru (půlka auta mi topila, půlka chladila) i s prací 1100, stěrač na zadek asi 250 korun, spínač na brzdovej pedál (blbnul tempomat) asi 3 kila a tak.

Jak říkám, nic dramatickýho. Horší jsou gumy, ta 3.5ka má letní 18ky (225/45 snad) a zimní 17 (225/55), přičemž váhovej index je 100. Takže komplet obutí je 20 na léto, na zimu trochu míň.

Celkový náklady včetně paliva máš tady :)
[ Link ]

Jinak aby to bylo komplet, teď se mi přestaly naklápět xenony (kalibrace po zapnutí), v servisu diagnostika a oprava za kilo. Ale jak říkám, jezdím do Brandejsa do origo Auto Kout, kterej je známej tím, že všechno hned nemění, ale opravuje. Když jsem byl v Auto Avant v Praze, tak to všechno stálo trochu víc :).
o 08.11.2011, 12:03 | Martyn
Alfa 159SW..
o 08.11.2011, 12:43 | walish
AR159SW určitě omrkni,ale nepsal jsem jí tady z důvodu,že není až tak velká. Je to prostě SportWagon,ne obrovské kombi;)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3338 sekund.