
Navštíveno 12881x


22.11.2011, 15:47 |
Brnďa Zajímám se čím dál víc o toto auto, na bmw klubu mi toho zas tak moc nepověděli, není tu nějaký majitel tohoto auta, či servisák co by mi mohl říci co a jak o tomto autě? Je mi jedno zda koupim poface ci predface, ci automat nebo manual, dulezity je pro me stav..

22.11.2011, 15:52 |
vypuk Pavel 528 má, zkus se ho zeptat :)
MuSlim taky ma tohle myslim...a oba spokojeni,nebo ne? :-) Jen se na tu zimu asi Slim netesi tolik jako jindy,vid? :-))
Kup si benzin. Jede to líp a žere to stejně. S Pavlem už sem to řešil :o))
o)))
no jenze ty to auto asi tlacis,jinak to nechapu..
ja jezdim za 7,5 nafty a s benalem jsem jezdival za 13...o))
btw:uz mam zaktivovane to webasto,denni sviceni a mnoho dalsich pikacovin... je luxus rano mit ohratej motor a interier..o))

22.11.2011, 16:06 |
Brnďa No a kdys mi reknete, co nejvic se kazi ? s cim pocitat do prvotni investic? Je realne sehnat slusny kousek do 100ky?? zaujal me tento.
[ Link ] Ne jen ze vypada pekne ale podle majitele je vse ok..
Tak asi vstriky,znama to bolest diky nasi nekvalitni nafte,dale turbo-zalezi jak majitel byl peclivy na olej ,zahrivani,chlazeni,podvozkove casti-silenbloky,cepy-nase silnice na houby a tezsi motor a pak taky zkontrolovat veskerou elektriku,zda je vse funkcni,vyzkouset brzdy,zda li nekopou...sice je to takova vseobecna rada,ale neni tam snad zase tolik veci jinych,co by se kazilo
Mám, ale moc zatiaľ neporeferujem. Nakoľko som nechcel riešiť problémy s týmto a tamtým, čo sa mi z 99% aj podarilo, zainvestoval som poriadne, na to že to je 9 rokov stará krava :-)
Podvozkových častí by som sa až tak nebál, to auto má napríklad ramená ako Tatrovka (skoro doslova :-D), takže ho len tak niečo nerozhádže, ani ten ťažký motor.
Ťažko radiť, ja som sa práve chcel vyvarovať všetkým tým prípadným nedostatkom po tých kilometroch a poriadne som si priplatil a zatiaľ len jazdím. Menil som jeden vstrekovač, pre niekoho drahé, pri pohľade na ceny vstrekovačov na JDM überlacné... Inak nič :-)
Ak si budeš kupovať verziu s mechmi, tak si ich skontroluj, vraj moc nevydržia. Ja som kupoval s poctivými 165k km a mechy sú ako nové, je ale možné že ich nemec menil, lebo tam vymenil strašne veľa vecí aby nemusel dávať záruku na auto ako celok. Inak ako už odznelo, osobne by som už k autu šiel so samodomo vyrobenou sadou na test prepadov aby som vylúčil chybu vstrekovačov, prípadne stlačil cenu ak bude niektorý veľmi tiecť...
2 Pavel 528: kto Ti to robil? Ja to mám už tiež, od Snejka :-)
Inak ja jazdím krátke trasy/mesto za 9-10, predtým 14-15, takže rozhodne som si niečo pomohol. Domov na východ som šiel už aj za 6.5 :-D
No ac bmwfan a e39 se mi moc libi, tak na 530d za kilo si rozhodne nech nekde stranou alespon 50 "kdyby neco"..:o)
vpodstate vse co napsal Marty..
problem jeste bejva v automatech,ale to ted nevim to oznaceni,cetl jsem to na bmwklubu...
myslim,ze se prave kazily pred face,pac se tam davali jiny....
jinka k tem km v tom inzeratu je to hezky napsany-dle tacho....o))takze to ma min o 200vic...o))
ja mam rok 2001 a najeto ofiko 276tis...
Přesně jak píše cupra. Prostě klasický bolesti nafty + klasický bolesti e39 - hliníková náprava je na repasi drobet dražší, takže 19" kola na našich silnících ti vysajou dvacítku z kapsy každejch 30.000km :o) a tak... Já jezdim s benzinem za 8,5 - 9 a za ten strach z podělanejch vstřiků a turba tu spotřebu rád vyměnim :o)
Slim:no presne on..o))) byl jsem tam v patek...o))
jen jeste uvazuju o ty dalce,pac proste to musim takto nastavovat vzdy na druhy den..o)))
2 Pavel 528: tú som riešil práve s ním a keď to bolo pôvodne aj u Teba kódované len na príhrev, tak tam nebude ten prijímač :-( Čo je ďalšia krabička a pravdepodobne aj kabeláž. Inak by som si ju aj ja zaobstaral, diaľka samotná stojí 150-170 ojro... Asi rozoberiem kufor a pre istotu omrknem či tam nie je náááááhodou modul telestart, ale asi nebude :-( :-)
Ježiš já sem tak rád, že nejsem sám, kdo cpe do starý piksly tak nekřesťanský prachy :o)))
S:no on povidal,ze snad udajne kolem 3tis by to melo byt,ale nejak jsme nestihali ani jeden,tak se to nedoresilo do konce....
Nevim jestli to nejde do vrtulky, ale nahodou pri hledani neceho uplne jinyho jsem nasel tohle :)
[ Link ]

22.11.2011, 16:48 |
muSlim | Upraveno: 2011-11-22 16:51:27
Za komplet? Alebo len za diaľku? Bo diaľka samotná v DE stojí tých 150-170 Euro, čo je zhruba 4k, aspoň to som si zistil ja...
2 323Marty: no keby si vedel za koľko som kúpil, by si spadol :-D Ale zatiaľ každý kto to videl, hlavne zo spodu, pod kapotou, na diagnostike, tak žasli že je ako nové a bez jedinej závady, čo ma potom strašne teší a viem že som nespravil blbosť :-D
2 Lukasino: to je na novšie, E39 má T60 alebo T70, tú samotnú zoženieš za 40-50 ojro, ale k tomu stále treba kabeláž a diaľku :-)
Slime, já ho kupoval už před třema rokama. Nový bylo prodávaný tady u Auto Base, servisovaný bylo u Auto Base a já ho koupil po druhém majiteli rovněž u Auto Base s najetejma 113.000km. Já už ale porušil ty servisy, protože nejezdim do Auto Base, když mám kamaráda servisáka u Bychla. Ten to auto taky prolejzal a hledal cokoli špatnýho a nenašel. Já za ty tři roky měnil jen olej a termostat. Dokud bude takhle sloužit, nikdy ho nedám z ruky :o)
OT - Pavel 528 - kde jsi nechal odblokovat webasto? Já byl ve dvou servisech a nikde mi to nechtěli udělat. DO nepotřebuju, stačí mi ovládání přez MID kde si nastavím jeden čas.
2 harry: člen Snejk z bmwklubu, robí to v Libuši (Praha 4).
pokud máš webasto jen na výhřev motoru, což 3,0d mají face snad všechny, tak je tam třeba dodat par součástek,aby to fungovalo bez komplikací, neb samotné dokodování ti nic neřeší aspon tak to bylo u moji x5
muSlim - dík :-) podívám.
Ještě jednou OT.
Nemá někdo zájem?
[ Link ] BMW 530i E39EZ. 03/2001
Km-Stand 118.000
Benziner, Schalter
170 kW (231 PS)
grüne Plakette,
E10 tauglich,
Orientblau Metallic,
HU:05/2012
AU:05/2012
Absolutes Einzelstück in einem super Zustand. Das Fahrzeug ist Unfallfrei und hat folgende Ausstattung: Voll-Lederausstattung grau
Xenon Scheinwerfer
Klimaautomatik
elektr. Schiebedach
Sitzheitzung
4x elektr. Fensterheber
elektr. Aussenspiegel
Lederlenkrad + Multifunkiton
Zentralverriegelung mit FB
Innenspiegel aut. abblendbar
Einparkhilfe vo.+hi.
Scheckheft gepflegt
Nichtraucher, uvm....
Folgende Umbauten wurden vorgenommen:
19" Alufelgen von Keskin mit 235/35 und 265/30
KW Gewindefahrwerk Variante II
Eisenmann Endschalldämpfer
Xbox 360 im Kofferraum
Alpine DVB-T Tuner
2 x Exide Batterien mit Voltmeter für jede Batterie im Kofferraum
Alpine IVA 502 R DVD Head-Unit
Alpine PXA-H100 DSP
2x Monitore in den Kopfstützen von Zenec
2x Monitore im Kofferraum von Zenec
Emphaser EA 24000D Dual Monoblock
Audio System F2 500 (zweimal !! je eine für Front- und Rearsystem)
Audiosystem F2-300 (für 130 mm Komposystem in der Heckklappe)
Frontsystem: Audio System HX 165-4 (2x Hochtöner, 4x 16cm Mittelton, )
Hecksystem: Audio System HX 165 Dust (2x Hochtöner, 2x 16 cm Mittelton, ) Subwoofer: Ground Zero GZPW 15 XQ + Passiv Membrane
uvm....
xenonman - podle toho, co jsem vyčetl na fórech, tak jsou 2 varianty. Pří odkódování to funguje pořád jako přihřívání motoru, kde jde 80% tepla do motoru a zbytek do měniče v kabině. Rozdíl je jen v tom, že se to dá manuálně zapnout bez klíčku a bez spuštění motoru - např. v MID nastavením Zeit1 a Zeit2. Po 30ti minutách se to vypne.
V případě kompletní přestavby se přidají ještě nějaké ventily a bypass roury, které mění poměr vyhřívání na 80% do kabiny a 20% do motoru.
Podle mě je ta varianta s odblokováním lepší, protože motor je dřív teplý.

22.11.2011, 18:53 |
Pavel 528 | Upraveno: 2011-11-22 18:55:26
Harry>jak pise Slim,me to nastavoval na Andelu ,kde je v praci.
jinak jen mi nastavil to spinani a nic se nemuselo dodelavat a jde to zapnout kdykoli,treba kdyz jsi v aute a nechces mit nastartovano,tak to jde taky a nebo kdykoli si nastavit 2 casy ...
edit>jo presne tak to bude,pac dnes rano mi to bezelo asi 15min a motor uz byl ohraty nad modre policko...a uvnitr take dobre...
takze je to supeeer..o]]]

22.11.2011, 18:59 |
Brnďa Jinak kdyby ste nekdo vedel o peknym kousku dejte vedet..je mi jedno ze bude mit natocino pul mega, ale hlavne aby byl stav ok..
MA.RTI.N - viz 22/11/2011 18:31 harry (P) - je to opravdu pěkné auto. Sice benzín, ale prodává to ani né za cenu toho autohifi. Auto je k tomu zadarmo :-)
Pavel - přesně to mi stačí. Potřebuju jen ráno ve stejný čas ohřát trochu auto, abych nemusel pokaždé škrábat jak pako.

22.11.2011, 19:08 |
Brnďa harry jj koukal sem , ale nevidel sem cenu, ale urco bude mazecova ne?:D
naposledy chtěl 13000,- Euro, ale myslím, že je to o jednání - to auto už rok stojí. Teď už to chce všechno zase vyndat, ale já bych raději, kdyby to vzal nějaký hifík tak, jak to je.

22.11.2011, 19:11 |
Brnďa no jo 13000 euro je hooodne, ja chci tak do 100.000 auto :(
dekl>to neni moc hezke..o]]]
tak snad tak take nedopadnu..o]]ale tady -30 jen tak nebude a baterku jsem dal ted novou Vartu 100Ah..o]]
dekl- :-) a ma ok zhavicky nebo jednotku je ovladajici?
528: kdyžtak volej, roztáhnu tě :o) Pokud natočím TDCI :o)))

22.11.2011, 19:37 |
xenonman | Upraveno: 2011-11-22 19:38:00
pokud by to bylo jen kodování tak pak stačí velká diagnostika a tu mají na hodně místěch,
u mě na x5 jsem měl na navi nezavislé topení a hazelo mi to chybu kdyz jsem to chtěl zapnout, jinak vyhřev motoru mi fungoval normálně, ale jak píši jinde neutuším, nebo mi to někdo nakodoval spatně :-)
jinak nějakou dálku od nez topení tu mám, ale je asi z bmw e60 samo originál...
dj.Dekl...
V zadnym pripade bych se nechtel zastavat vrtulky ale pri -20°C mi tohle delala i Toyota se zamrzlou naftou, dokonce i benzinovej Jeep :-D

22.11.2011, 20:01 |
Brnďa hm tak uz vim jak funguje bufik a nebo co tu resite :D ale jak funguje to auto ne :D
2 xenonman: to muselo byť zle nakódované, veľa ľudí to kóduje tak, že tam nechá "povolené" ďalšie čerpadlo a ventil, ktoré tam niesú. Tie treba vypnúť podľa reálneho stavu a potom to funguje bez jedinej chyby. Inak áno, robí sa to v DIS-e, ale ak som dobre videl tak to chce k tomu ešte "konfiguráky" ktoré sa tam nahrajú, samo o sebe neviem či to postačí ten DIS (leda že by vedel vyčítať konfiguráciu do súboru kde sa to možno prepíše, alebo pridá naviac, neviem :-))...
muslim - mě tam právě dokodovaly to nez topeni, ale viz ten popis nahoře a dělalo se to primo v BMW :-)
ale už je to pase auto je prodané u vw koncernu vše šlape jak má
S prominutím se sem přiseru...
Mám E61, 3.0xD, rok 2006. Netuším, zda to auto vůbec má webasto a jaký tip. V palubáku mám jen ventilaci, topení ne. Ale na netu se píše, že ba všechny 530 měli mít webasto aspoň jako předehřev motoru.
Dá se s tím něco dělat? :) Myslím třeba aktivaci webasta do palubáku, nebo dokonce dálku? Samozřejmě za nějaký cenově přijatelný řešení? 30tis to pro mě význam nemá...
2 cezetko: kontaktuj Snejka. Ak je tam to isté, tak máš tiež nezávislé, akurát nakódované na príhrev motora.
Hurá. Tak mám topení nakódované. 5 minut a hotovo. :-)
Pomocí tohoto programu:
[ Link ] V sekci IKE - Other options u Auxiliary heater se zatrhne políčko - uložit a vše funguje.

25.11.2011, 20:00 |
Brnďa
harry>no vida,jenze nemel jsem kabel....
martin>no vybava uplne ne super,nema to PDC a jen maly BC,najeto relativne vice,ale asi to bude sedet...

26.11.2011, 15:01 |
Brnďa ne uplne super, co to myvalo navic?:) a bc a pdc je co?:))
BC je palubak a PDC jsou parkovaci senzory ;)

26.11.2011, 15:35 |
Brnďa tak senzory nepotrebuju :) a palubak maly ma ukazuje spotrebu a dojezd a tak ne ?:) jen to zkusit do bmw dotahnout aby to auto otestovali a zkoukli by bylo ideal ze?

05.01.2012, 16:27 |
Brnďa nemate tip na nejakeho cloveka z Brna ci okoli co rozumi bmw a mrkl by na nej?
[ Link ] ja mluvil jeste s byvalim majitelem nez to dal do bazaru a ten mi rekl, ze prevodovka je po go, a brzdy taky, auto vypada velice solidne, ale jen ty zadni svetla z predfaceliftuse me nezdaj, nebo se davali taky?
a ktery to je? ten cernej sedan? na tom jsou face svetla,jen oranzada..o]]
ale je to takovy holatko bez vybavy

05.01.2012, 21:50 |
Brnďa pavel to mi nevadi, me jde o stav :) a ten vypada dobre :) jen bmw moc nehovim tak by na to nekdo mohl kouknout :) ten stribrnej v olomouci je bouranej a rezne mistama :(
Nehovorím že nie je možné kúpiť takto "staré" auto s tými kilometrami reálnymi, ja len vravím že nie v ČR :-)

05.01.2012, 22:09 |
Brnďa muSlim je m to jasné, at je to stocene ci neni, tak je pr o me dulezity stav, i kdyby melo antoceno 500.000 na budikach a videl sem v jakym je stavu, vemu to tak jako tak :) ale vim ze vetsina cechu dnes koukne spis na budiky nez na stav ze :) jinak jsem jeste rozhodoval jednickovou octavii a musim rici, ze je mi spatne kdys v tom jedu a cenove je to podobné
co prosimtě očekáváš od takovýho auta do 100 ? 9,5 z 10ti co seženeš je pojízdná kasička která tě nechá za každym rohem.... když bude mít najeto půl mega tak to poznáš jednoduše a to tak že v něm nic nebude fungovat a bude zrezlej regulérně.... paštika se z e39 stává už někde za 300k už tam začnou reznout bezproblému a co se 30d motoru týče tak nečekej (kor v tvý cenový relaci) že seženeš motor do kterýho nespadneš za 50 první půlrok.... ty motory nejsou zrovna dvakrát dobrý stejně tak jako to auto má dost much který je ožíšek řešit když nevíš kam šáhnout (třeba až ti někde na horách přestane startovat a budeš si myslet že ti zmrzla nafta tak to si na 83,7 procenta nalomil kačenu na vaně když si hodil břicho na sníh).... až přestane jet a padat do nouzáku tak to zase je tlaková hadice dole vlevo když koukáš na motor..... až to přestane jet na dálnici tak to zase rupla přívodní hadice nafty (stáří vs teplo).... moh bych tu psát ještě dlouho ale to nikdo zde z ahc nechce slyšet a upřímě to auto neni nijak špatný ale s timhle motorem zrovna neni nijak dobrý a je potřeba si přiznat že fakt 9,5 z 10ti co najdeš u nás nebo v DE je prostě mrtvice kde stejně už na 300kkm se jedná z 99,9 procent o druhej agregát a to auto začne zlobit dost samo o sobě.....
takže pokud máš tak málo peněz tak si prostě nekupuj tohle protože ty který sou za onu cenu tak tim si jedině naběhneš..... na tohle auto to chce přinejmenšim 150k pak se dá bavit o nějakym dobrym stavu (nechápej výbornym) a uvědom si že když bude mít jedo 0,5m čehož se stejně dožilo pár kusů sotva tak se nebude jednat o auto vpohodě takže na ten nájezd se sakra zaměř a vyvaruješ se problémum (tzn osezelej bok sedačky apod z kterejch lze odhadnout nájezd)
samozřejmě lze najít tohle auto i v dobrym až výbornym stavu ale chce to pevný nervy (pavel528 ví moc dobře o čem je řeč a vždycky po minimálně půl roce nějaký takový auto najde ale je to kunšt) a pokud tomu nerozumíš tak mít ssebou osobu která o tom něco ví....
jinak samo proti e39 nic nemám, neni to auto který by se zrovna mělo přechvalovat ale špatný neni rozhodně proti e61 je zcela zlatý a v uvozovkách "bezúdržbový" proti tomu novějšímu škopku co vypadá jak žalud a místo palubky má kuchynskou linku

05.01.2012, 22:16 |
Brnďa ten stribrnej kombajn v olmiku, ma taky veskery faktury na servis, nejaka hydrospojka se menila, turbo, vstriky, i ze to bylo tukli mi bazarnik ukazoval fakturu, ale byly to jen plechy a dvere...ale blatnik predni je odreny a rezne a vzadu u kufru mistecko taky, nic co by neslo zpravit, ale videl sem treba lemy ze jsou natreny hrany takovym gumovym naterem a pod tim jsou videt tecky rzi tak me to odrazuje

05.01.2012, 23:10 |
Brnďa Nismo ja vim, jak to myslis a diky za rady :) to auto nema ani poradne ohmatanej volant, sedacky sou pevny, zadna znamka koroze nic, jen trosku kapota otukana takovy ty bezny doliky co mam i ja na aute. startuje krasne, netrepe se to kdys to nakopne, prevodovka po go za 39 tisic i s menicem to delali...je mi jasne, ze bude investice jako turbo, vstriky, zhavice, cerpadla, ale s tim ja pocitam, a beru to tak, ze budu mit levnou naftu a o to vic budu mit na opravy :)

05.01.2012, 23:13 |
Brnďa a sel sem kouknout ina octavie, nerikam ze je to zly auto, ale uz sem jich osedlal vice, jako pujcene, a ktera by se mi zamlouvala je as dvojkova, nebo mi proste prijde ze oproti hondam ta octavka nema podvozek :D

06.01.2012, 07:43 |
Pavel 528 | Upraveno: 2012-01-06 07:44:16
urcite to chce prepeclive vybirat...
ja mam prvni bmw v nafte,pred tim samej benzin....
zatim(9mesicu)skoro vse co se tyce motoru v pohode-jen jsem menil vahu vzduchu,pac to jelo nemastne -neslane a na diag. se to ukazalo,cim to je...
takze ja do ted najel 15tis a vse ok
celkem najeto 276tis jsem 3ti majitel...
samo jsme delal komplet podvozek-predek i zadek-ramena a tycky Meyle HD,vsechny filtry,kapaliny,vlnovec na vyfuku...to je snad vse...
takze suma sumarum ikdyz auto vypadalo v podstate jako nove,kdyz jsem ho kupoval,tak me to uz stalo 30 a to se nastesti nevysralo nic na motoru....
takze v podstate pokud nenajedes tuny km,tak si kup benzin,kde se nema vubec co vysrat...
ja bych naftu taky nekupoval,pokud bych tohle nemel "za hubicku"
nicmene auto jako takove je to perfektni,jakoze pomer vykon/cena super,nechci nic jinyho...o))tedy v dane cenove hladine
Veriť tomu, že auto vyzerá suprovo, kúpiš ho a budeš hltať kilometre je odvážne :-) Viď Pavlov príklad, kúpil, zainvestoval. Ja osobne som kúpil, pár ľudí krútilo hlavou a smialo sa mi že som kokot, dať toľko peňazí za 9 ročné auto... ale po dovoze za dooosť nepekné peniaze (čo bol môj účel, 100%-né auto bez koruny investície) sa mi to na 99% aj splinlo, po veľkej (a dosť mastnej) prehliadke v Invelte sa na auto prišiel pozrieť snáď každý servisák v budove :-P
Auto mám od konca Augusta, najazdených cca. 23 tisíc km, jediné čo som zatiaľ menil bol vstrekovač, podvozkovo a všelijak inak je trúfam si tvrdiť (aj po tej prehliadke) v 100%-nom stave už od dovozu. Opakujem ale, že tomu odpovedala aj cena... záleží na tom kto čo chce a či chce jazdiť, alebo stáť v servise čas od času. Tým samozrejme nevravím že náhoda nie je blbec a nepôjdem onedlho s niečím aj ja ;-)
ty dva nademnou ovšem vědi co koupit a co nekoupit a mimo jiné maj i větší rozpočet na koupi takže nepočítej že jen sedneš hodíš do toho 30k za prvotní servis a budeš jezdit..... můžeš si bejt skoro jistej že budeš mít pech a za ten půlrok do toho zahučíš za 50 ani nevíš jak a zjistíš že i kdybys měl naftu za 10kč tak se ti to v žádnym případě neni schopný vyplatit proti benzínu či jinýmu lepšímu autu.....další půlrok tam dáš zase 50 a budeš to auto prodávat....
jinak v týhle ceně počítej že fakt 9 z 10ti (podle mě dost velká sračkovitost už) co objedeš bude mít v prdeli kupř. spojku na vrtuli (dost častá a opakující se vada kvůli špatnýmu odvodu tepla z motorovýho prostoru), vlnovec vejfuku (každejch pár desítek tisíc,jak jednou neni origo tak sou pořád) , na naftě vstřik (minimálně jeden vždycky i kdyby to auto zrovna jelo jakoby normálně tak jeden bude na pochodu (poslední X5 co sem dělal měla všech 6 KO), načatý čerpadlo pokud nebylo měněno (shodou okolností majitel tý X5 dělal čerpadlo už 3x prej za posledních 100k), nápravy budou vytlučený a horní uložení vpředu bude "proležený", s velkou pravděpodobností informační displaye v autě budou rozsypaný (takže nebudeš vědět kolik to žere)....... v případě benzínu za tuhle cenu počítej že bude mlátit vanos či auto nepojede tzn bude zatuhlej a za pár rychlejch jízd začne mlátit....
jinak zrovna bok kůže sedačky je dost ošemetná věc u e39.... nejsou na tom moc poznat km člověkem co neví jak má vypadat :)
prostě shánět tenhle model neni fakt prdel a pokud to podceníš tak na to doplatíš..... auto co stálo 1,5mega prostě za 100tis bude teď past...s E38 to platí dvojnásob

06.01.2012, 12:42 |
RedBaron | Upraveno: 2012-01-06 12:43:16
Otázka zní, který jiný auto za kilo se bude tý E39 jízdními kvalitami aspoň trochu podobat.
MA.RTI.Ne, jestli opravdu víš, že takové auto chceš a zas o tom moc nevíš, tak budeš zbytečně zkoušet štěstí. Já o tom vím docela dost a stejně je to hledání jehly v kupce sena, při kterým ztratíš spoustu času a nervů a projedeš hafo kilometrů než najdeš to, co chceš. Než zkoušet štěstí, tak radši zavolej člověku z bmwklubu, který si říká M3Maniac a nech si dovézt hezký auto, protože on tomu fakt hoví.
Dovezl E38 740iA mýmu tátovi před třema roky, když jí bylo 12 let, to auto dodneška není rezatý a jezdí jako víno.
Teď jsme zase hledali s kamarádem E46 330i ale zjistili jsme, že už na to nemáme ani čas, ani nervy. Po objíždění inzerátů tady v ČR a shlédnutí bezpočtu debilů a jejich vraků, jsme to prostě vzdali, zavolali taťkovi Renému a za tři dny tu stála na STK třistatříca v luxusním stavu, v požadované výbavě, bez ťupky rezu a měla dvě závady, prasklé sklíčko mlhovky a slabší levé táhlo ručky. Nový majitel skákal metr do vejšky radostí :o)
2 RB: ale tam zas natrafí na to, že mu to René vysvetlí, povie k tomu svoje a načrtne mu takú cenu z ktorej sa mu spraví zle, alebo donesie holátko v luxusnom stave. Od neho som si nechal aj ja doviezť (a nie prvé auto do okruhu rodiny a známych), ale samozrejme cenovka bola way too high na tunajšie pomery, kor u dízlu to tak bude musieť byť vždy, aby si nekúpil paštiku... :-)
jj M3Maniac ano ten umí, ale ta cena tomu sakra odpovídá a upřímně ty auta sou kurevsky předražený na to co to neni...... bejt za poloviční ceny tak neřeknu ani prd ale sou drahý zbytečně protože proti konkurenci to prostě nějaká modla neni resp. dneska sou to spíš šroty který často vypadaj docela hezky zvenku ale v praxi se jedná o skoro nepojízdný auta.....
ad E38 tak zrovna cca dva tejdny zpátky sem měl 740iLA u sebe (druhý auto majitele tý X5 se skoro KO motorem)..... najeto (pouze u něj v rodině) 279k a zrezlý vzadu okolo zámku, zadní lemy začly kvíst, spodky dveří zevnitř má skoro každý bmw, okolo antény taky...a to sem to neobhlížel moc detailně....
motor byl KO cca před půl rokem a dávaly mu tam 2měsíce jinej a stálo to kupu peněz..... ptal se mě tam co tomu je že se to hřeje tak sem mu řek že ten motor má jistojistě fouklý těsnění pod palicema a hned sem mu to jednoduše dokázal a řek at si teda jde tam kde mu ten motor měnily takže auto mu půl roku stálo než sehnaly motor a vyměnily ho a pak mu stejně řeknu že to je zase KO.... takže ty 4,4ky fakt žádná sláva prostě řikám že prosti STS motor prašť jak uhoď....těsnění potká každýho někdy do 200tis akorát s tim že u sts se nevysere variabilní časování ventilů a jede znatelně líp....

06.01.2012, 13:26 |
Syrup muSlim: kolik jsi za to dal? Predpokladam tak 250?

06.01.2012, 14:26 |
Brnďa kurna to je odrazovani az z toho zacinam mit strach :)) ja citam s tim ze kdys si to koupim za 140, tak ze do toho treba 50 nasypu..dalsi moznost je koupit to stejny v benzinu s lpg :)) ale takovy sem u nas zadny nenasel
Trh se neptá co se Nismovi líbí nebo nelíbí, a proto není problém dneska koupit ultra hezkou E39 pořád ještě přes 200 a dolítanou mrdku za 20 tisíc stejně tak jako každý STS. Ježdění v BMW je trochu něco jiného už jen kvůli pohonu zadních kol a rozložení hmotnosti 50/50 a málokdo, kdo to zkusí, už potom sedá do auta jiné značky.
Motor V8 4.4, kterýmu fouklo těsnění pod hlavou a nebylo ježděno totálním prasetem, jsem snad ještě nepotkal a potkal jsem jich fakt dost. Stačí když synáček prožene motor za studena a problém je na světě. Na každej Vanos je dneska k dostání sada za poměrně slušný peníze, rozhodně ne takový, který by nějak dělaly z pěknýho auta věc k odvozu na magnet.
Martin hledá touringa nebo sedana?
[ Link ] [ Link ] Jestliže počítáš s tím, že to koupíš za 140 a 50 do toho nasypeš, tak si připrav 160 - 180, nech si dovézt pěkný auto a ušetři si investice. Nějaké vždycky budou ale když při svém hledání pár věcí přehlédneš, budeš krom výměny kapalin a filtrů dělat mnohem víc.
Dobře to rozvaž, provozování BMW není levná záležitost a nikdy nebyla ale už jsem viděl spoustu jednodušších aut, který svýmu majiteli nadělaly podstatně víc šedin než tyhle složitý mašinky, třeba pitomej P406 nebo obyčejnej Golf, na kterým se vysralo od motoru přes převodovku až po servo úplně všechno a to bylo zánovní auto. Vždycky je třeba trefit na dobrej kousek a u takhle starých aut už je třeba fakt vybírat. Vždycky preferuj nedobastlený auto v sérii a technicky v pořádku před nějakou načinčanou bídou.

07.01.2012, 00:01 |
JP | Upraveno: 2012-01-07 00:03:24
Kamarád koupil v létě 525i tušim za 160, najel zatim asi 25tkm a jediná investice byl olej + zalepení nějaký hadičky. Má rozsypanej čaj na displeji, ale jinak je to auto naprosto v pořádku... Možná bych fakt radši koukal po benzínu. Jestli má ta nafta tolik nákladů navíc, tak se to přece nikdy nemůže vyplatit. Navíc v 525i o motoru při běžný jízdě člověk ani neví, jenom to tak tiše ševelí...
dj.Dekl : no jo, svazák byl zklamanej, holt volha to nejni no :D
jináč mne v -25 naskocil peugeot 106 na drc, nechapal sem :D

07.01.2012, 00:17 |
JP | Upraveno: 2012-01-07 00:17:30
Proffesor_W: Nechce se mi to rozklikávat, ale myslim že je v popisku toho videa napsáno něco v tom smyslu, že má to auto špatnou žhavící svíčku a potom co to opravil startuje bez problémů:)

07.01.2012, 00:23 |
Proffesor_W | Upraveno: 2012-01-07 00:24:07
no jo no, ale zase, volha by svazakovi este i topila a v te zime jela, i na snehu :D
Barva exteriéru není moje gusto ale vypadá to na hezkej kousek :o)
[ Link ]
no nevypada to spatne,ale i tak bych rekl,ze cena je prestrelena...realna cena,aby to nekdo koupil je tak 160 max 170
Teda musim říct, že konkrétně e39 530d je mazec. Nechal jsem se okouzlit a za nedlouho budu hrdým majitelem.
party boy: docela skok, když si předtím vybíral V8 benzíny :)
To tady bude uz slusna skupina s 530d :o))
ja jsem take zatim max spokojen..o))
proste e39 poface v rozumne motorizaci je stale krasny auto za solidni penize...
Mari > Je to tak, ono to možná vypadá, že nevim co chci, ale tohle mi přijde takovej rozumnej kompromis vzhledem k cenám phm. Prostě se dobře svezu a to spotřeba bude rozumná. A jak řiká Pavel 528, auto je i po letech stále krásný a neokoukaný. Už jsem složil zálohu, je to ročník 99.
Yes! :-D

Tú radlicu daruj cestárom a daj tam decentný originál :-/
Nismo: Asi se za Tebou budu muset zastavit,aby jsi na vlastní oči viděl,jaká e39 se dá pořídit za 69.000,- 523i včetně dva roky starýho LPG (BRC). A koupil jsem ho necelé dva km od baráku :o).

17.02.2012, 11:30 |
M.a.R.i | Upraveno: 2012-02-17 11:31:17
party_boy:
Tak ať slouží!! Trošku poladit tuzing lampy, ledvinky, nárazník a kola a bude to krasavec :). Jestli teda ještě není něco na zadku :D:D
party_boy: Ty si libujes v tom kupovat oplastovany auta a davat to do puvodniho stavu, co? :D
Lukasino: Náhodou, ta Camryna byla krásná. Mít silnější motor, tak jí mám už doma :)
M-Paketovej spoiler dopředu místo toho výtvoru, některý z krásných orignálních kol místo těchhle máslovejch pětipaprskovejch na Hyundai a bude to krásný auto. Ať slouží! ;-)
torchu prace a vydim v tom krasnou alpinu :-)
jako ti nade mnou,nahod foto interieru a co je to za motor
Tak ono se nedá říct, že si v tom libuju, protože je to teprv moje druhý auto, který vypadá jinak než série, ale baví mě to :-)
Vzadu je ještě nárazník z eMka a na víku kufru je takovej ten spoilírek eMkovej, ale asi neni přímo M. Jinak nic. Interiér je černej v hadru, eMkovej volant. Kola jsou to 18ky. Na mě už je to takový tvrdý, v kolejích to tahá za volant. Asi bych to viděl na nějakou 16" klasiku. Je to 3.0 135kw.
V kolejích tě jakákoliv pneu 225 a víc bude vždycky tahat ale zase to úplně jinak zatáčí a brzdí. Já bych volil kompromis, a to 17". Auto s nimi vypadá dobře a není to ultra kostitřas. Spíš jde o pružiny a tlumiče, co tam máš.
Tak pružiny a tlumiče jsou série. Kola už mam tyhle 16"

kola normalka,ktery ma snad kazdej..o]]taky je mam na zimaky..o]]]
Vim, je to tuctovka :-) ale z těch originálních 16tek se mně osobně líběj asi nejvíc.
Čéče vono je fakt rozdíl jezdit za 9 nafty místo 13 benzínu :-) To auto se mi začíná líbit víc a víc. Jinak 16ky na autě, cáknout a nasadit normál fl nárazník a udělat zadní nápravu a pohoda :-D
no da se i za min..o]] ja mam prumer 8,3 a jezdim nejvic po Praze..o]]zatim max spokojenost
Jako mam tam asi 8,7 no :-D Taky nejvíc najezdim po Praze.
Asi si kúpim superľahké topánky :-D
Ale já s tim nejezdim na klobouka :-D
no je to rukama a nohama no..o]]]
preve jizda praha /SK 500km a prumer 100km/h a spotreba 5,9l/100..o]]]uzasny motor....
2 Pavel528: proste si klobúk a máš čas sa "courat" :-)
Slim>asi jo..o]]]ale prumer 100km/h neni uplne malo na teto trase

18.03.2012, 23:42 |
marwal | Upraveno: 2012-03-18 23:44:09
Můžu BMW e39, 530d doporučit. Koupil jsem v roce 2006 z Německa 5 let starý auto s 90tis Km po prvním majiteli. Udělal jsem asi po roce čiptuning u diesel-technik. Nyní mám najeto 180tis Km a měnil jsem: komplet brzdy, hliníkový ramena, čepy řízení, stabilizátory, zadní silentbloky + nějaký další blbosti na podvozku. Auto je s automatem, Mpaketem, tedy nižší podvozek, na 18" v létě a 16" v zimě. Ještě tam mám podložky. Takže vzhledem ke stavu českých silnic mi to přijde normální opotřebení. Na motoru jsem měnil turbo (asi 25tis) a dělal repas automatu asi (45tis). Sice mám nyní korozi pod zadními blatníky, ale jinak jsem spokojený. S tím čipem to jezdí skvěle jak motorově tak podvozkově si nestěžuju. Nedokážu si představit, že bych to měl za 120tis prodat a koupit si renault, škoda nebo jiný
normální auto, který za ty prachy nikdy nebude takhle jezdit.
Jinak ten kdo píše, že tenhle motor 3.0d je špatný, tak si myslím, že se nemá pravdu. Stačí se podívat na mobile.de do filtru dát nastavení a seřadit si auta podle najetých km vzestupně a vidíte že je tam minimálně 100 aut, který mají najeto přes 300tis a některý i 400tis.
Důležitá je jedna věc, je potřeba si nechat peníze na případné opravy:-)
[ Link ]
Mam dotaz, auto jede za studena jako čert, ale po ohřátí je to nějaký zdechlý. Zrovna zejtra bych ale potřeboval najet po čr asi 800km, nechá mě to někde? Ok, zajdi si na diag ale na to neni čas právě. Problému jsem si všiml teprve včera.
Tak mě to nikde nenechalo :-) I ten problém jaksi pominul, ale i tak to dám prohlídnout raději. Každopádně proč píšu. Trasa Praha - Ostrava - Praha rychlostí 130 - 160 občas i trochu rychleji za 7,5. Neřikám, že je to bůh ví co, ale jsem mile překvapenej.