Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Help (opravdu) : Golf3 2.0gti

 o Navštíveno 8155x o
o 23.11.2011, 01:40 | Nismo.Power
Jelikož sem z toho už jelen tak zkusim zdali by někdo neměl kloudnej nápad tady....

Golf III Gti - starej 2.0 ještě 8V takže 85kw

-koupen s "vadou" : nejel občas na 4 ale divně se hádal, za studena chcípal, startovat se musel s plynem jedině...
čekaly jsme nějakou kravinu (při koupi už očividně bylo měněno namátkově předchozim majitelem : víčko rozělovače, svíčky a dvě teplotní čidla kdesi po motoru..

auto nejede jak má, netahalo do větších otáček (šlo tam hůř než felcka)

Když to shrnu tak se udělalo :

komprese : 10-10-7až8-10 (žádná trága těch 7-8 pro sichr dostal BG aditivum do oleje tak teĎ předpokládám že bude už nad 9)

diag : hlásila lambdu, abs airbag ...lambda byla spjatá s tim že šel občas na 3,5 , ostatní nízký napětí (byly kaput baterka tak je jiná) auto pak chyby nehlásilo po smazání

rozvody : seděj přesně na značkách

tlak paliva : po chvilce přemejšlení se vymyslelo že to asi nemá tlak, v nádrži je nový čerpadlo a pal. filtr je novej, FPR překroužkovaný a podtlak k němu je ok

rozdělovač : palec ok, víčko nový, první válec nahoře tak sedí na značku palec

svíčky : na každý jelo jinak tak se s nima laborovalo, na 4bod bosch nejel vůbec, na nějaký na lpg jel ok, nakonec ze 4 sad se tam jedna nechala na kterou šel rádoby ok na 4

prasklý čidlo klepání nalezeno : dáno nový bez výsledku

možná ucpanej vejfuk podezření : zadní dva díly maj najeto pár km a před katem sem udělal okno a pořád bez výsledku takže kat je ok

přes diag uděláno základní nastavení klapky, živý data ukazuje vcelku normální, teploty seděj, procenta klapky taky ukazuje hezky....

na váhu vzduchu reaguje po odpojení chcípnutim takže tak zřejmě maká (novej vzduch filtr je samo) na odpojení knock senzoru sere, na generátor impulsů pod rozdělovačem (hal) sere taky...

svíčkový kabely nový

pak prej vyměněná cívka (motor začal jít rádoby líp na 4) JENŽE OD TÝ DOBY JE OMEZOVAČ NA 5,200ot! cívku měnil za jetou tudíž koupil sem pro sichr novou a to samý ale....

dneska sem našel schovanej HAL ještě za siláčem motoru vpředu u startéru , diag totiž vyhlásila vadnej HAL (G40) tak novej koupenej ale nepasoval bohůžel jenže po odpojení toho starýho to nechytalo vůbec takže ten asi maká tenhle....

tudíž podezření už mi zbejvá maximálně na HAL pod rozdělovačem jinak už fakt nevim kde hledat natož proč se omezovač šoupnul na 5200 ???

----------------------------------

pokud má někdo nějakej nápad tak budu rád za každej, už si příjdu fakt jako autorizovanej servis co mění součástku po součástce a čeká kdy to začne chodit.....


o 23.11.2011, 01:46 | Nismo.Power
jinak soudruzi z NDR zřejmě do G3 nedávaly kontrolku motoru takže nevim, asi jede v nějakym nouzáku ale kontrolku motoru nemá tak nic nesvítí....

jinak zvláštní taky že i ze studenýho motoru stačí třeba minuta nebo dvě a po chcípnutí už práská vejfuk (ochlazuje kov) jako by člověk přiletěl z dálnice.....
o 23.11.2011, 02:00 | JP
Vstřiky jsou OK?
o 23.11.2011, 02:13 | Nismo.Power
mno tak víš jak...... vidět kaput vstřiky na benzínovym autě to je fakt rarita skoro :) ty budou ok , v sání seděj dobře takže si nepřisává kolem nich.......

každopádně ten motor má otočnej rozdělovač ale předstih si řídí sám podle signálů.....teď sem našel někdo v usa hezkej článek týkající se tohohle problému (G40) na těhle VW a dost mě to nasměrovalo správnym směrem asi....že prej ty motory sou háklivý na správnou polohu všeho takže většině lidí po výměně rozvodů to začne kravit a svítí motor (nevim já asi kontrolku fake nemám na motor)...takže to chce přesně v TDC nastavit přesně rozdělovač ale i tak to prej de těžko trefit napoprvý prej.... takže asi budu laborovat kolem toho než koupim novej
o 23.11.2011, 02:19 | Samantus
Vstriky u benzinovyho koncernu rarita???? Kamarade neblazni:-) trictvrte roku v koncernovym autorizaku me presvedcilo ze zkurvit benzinovej motor dokaze fakt jen koncern.. nebylo 14dni abych v ruce nedrzel vstrik z benzinaku :-)
o 23.11.2011, 02:37 | Nismo.Power | Upraveno: 2011-11-23 02:38:45
jasně ale když tak stejně nepudou všechny naráz...... ten motor teď jede na 4 a za jízdy de sametově většinou , ale omezovač je na 5,2 a prostě se to auto chová fakt jako by mělo špatnej předstih tudíž nejde za otáčkama, špatně startuje, praská vejfuk diky špatně spálený směsi atd....
vstřiky fakt vylučuju.....chápu že zkurvit koncern dokáže dost věcí to vim ale tohle fakt nebude vstřikem, já osobně když sem viděl odešlý z benziňáku tak to byly většinou na upravenejch autech resp. poladněnejch motorech, většinou neoriga vstřiky, když origa tak velkym tlakem.... tohle je série mrdka motor, najeto 190 asi fakt opravdovejch neb na sobě nemá ani jedinej náznak rzi což je na G3 dost divný po 15ti letech....
o 23.11.2011, 02:42 | Samantus
tak stroboskop a chytrou knizku a jedem :-)
o 23.11.2011, 02:53 | Nismo.Power
tady neni stroboskopem kam kam koukat, u řemenice nemá rysku ani časy, v diag mi taky neprozradil kolik vlastně zrovna má předstih.....

mrknu zejtra do autodat jak na rozvody, asi tam o tom časování bude zmínka...
o 23.11.2011, 06:35 | tappaja
Mas cistej, cerstvej benzin? Uz se mi to stalo dvakrat, ze sem neco resil dlouhou dobu a bylo to benzinem...

Jeste jedna vec, podobny priznaky mela moje ex-astra, nakonec to byla RJ.
o 23.11.2011, 08:25 | Hanes
V rovodech je kolo ze kterýho je hnanej rozdělovač, pravděpodobně bude o zub jinde, pak může být rozdělovač na ryskách a i tak je předstih mimo, taky jsem něco podobného už řešil, auto roztlačovali a skočilo to o zub-ale jen na kole rozdělovače, dalo to dost hledání podobného tomu tvému. Odpovídalo by to i té vysoké teplotě výfuku.
Na stroboskop bude možná ryska na setrvačníku-bude vidět okýnkem v převodovce.
o 23.11.2011, 08:37 | Nismo.Power
Tapp : jj dotankovávanej naposled včera......
ECU jasný, vim že je to VW a že se to umí taky posrat ale jednotka komunikuje vklidu, nadmořský čidlo se jí hlásí taky ok takže jednotka bude makat si myslim ok, bude to jen o nastavení motoru či haprujicim nějakym čidle ještě....

Hanes : jo to sem taky přemejšlel takovouhle megateorii že by skočil jenom na tomhle kole, jenže fakt když motor sem dal na značky tak rozdělovač lícoval dobře tudíž to kolo skočený neni....
u setrváku je vidět jen TDC nebude tam ryska s časovánim .... jak řikám ten motor nemá nastavitelnej předstih i dle autodat, dělá si ho sám těma HAL senzorama (hlavně tim u rozdělovače) a dolaďuje ho knock senzorem....

ale zkusim ještě samo pro sichr čeknout rozvod na ryskách vs TDC vs rozdělovač aby to lícovalo komplet
o 23.11.2011, 08:44 | tappaja
S tou jednotkou bych byl opatrnejsi, me taky komunikovala, ragovala na vsechny testy, nehlasila zadnou chybu a po vymene za jinou vse slo paradne.
o 23.11.2011, 09:31 | Nismo.Power
jasan že jí nelze zcela vyloučit ale já tipuju že to tim neni......
hlavně pokud si někdy zažil výměnu ECU od VW těhle let která má IMO tak by se to do toho už něchtělo znova, je to kurva drahý a kurva náročný :D
o 23.11.2011, 12:14 | maxov
je divny,že ti to nereaguje na ten hal v rozdelovači...vím co to mě kravlo když odešel,auto nešlo natočit a když jo,tak se motor hádal jak kdyby šel na 2 na 3 a jakoby měl prohozeny kable

jinak kontrolku motoru to musí mít
o 23.11.2011, 13:26 | tappaja
Mno, nebere pak motor informace pro zapalovani z cidel vacky nebo setrvacniku? Nejak bezi, ale uplne nahovinko...
o 23.11.2011, 16:55 | Honza2.016v
z rozdělovače by měl brát pouze signál pro fázi vstřiku -tj bere odsud pouze informaci o pozici motoru, resp v jakým cyklu je 1 válec... jde to nastartovat i bez něj, pokud vypadne čidlo na rozdělovači, nebo je mimo ničemu nevadí..
o 23.11.2011, 17:11 | CVakk
mě stále zlobí G3 2.0 16V že občas chcípne sám od sebe (za jízdy, na místě, kdykoli) v posledním měsíci to udělal 3x... někdy jde natočit hned, někdy za 5 minut... jenže ted nemam penizky na laborování...jinak bych nechal zkouknout/vyměnit relátka v kabině, ty snímače otáček, polohy kliky atd.... cívka, kabely ke svíčkám svíčky (NGK) nový....
o 23.11.2011, 17:27 | schwaboid
Zkontroluj čidlo polohy kliky, kabeláž k němu. Co čerpadlo, jeho elektrika a relé?
o 23.11.2011, 22:52 | Nismo.Power
maxov : no nevim , kontrolka tam neni na motor resp. neviděl sem jí ani baterkou.... golfy jí třeba fakt asi nemaj...

tapp : čidlo vačky je v tomhle případě právě HAL pod rozdělovačem, bere z něj polohu prvního válce, a když ho vlastně nemá tak je možná schopnej jí brát pořád z HALu na klice

schwaboid : ten HAL sem jak řikám už novej koupil ale nešel mi tam, nicméně kabel má pěknej k sobě a bez něj to nechytne s nim jo... čerpadlo je nový, elektrika je ok po celym autě
o 23.11.2011, 23:30 | Jindrs
co je to za typ motoru? 2E nebo AGG? u AGG mi tohle delal hal na klice neslo to vytocit vic jak 5tis ot/min pritom diagnostika byla ok jestli je to starej motor 2E tak preju uprimnou soustrast,tam je to na vymenu vseho
o 23.11.2011, 23:37 | Nismo.Power
ADY motor....

jinak dneska sem si hrál s nastavenim rozvod vs. rozdělovač a točí to už nějakejch cca 6200 což je podle videí na youtube jeho začátek červenýho pole .... takže tam asi mám otáčkoměr z 16V protože tam je červený dál....
o 23.11.2011, 23:46 | Nismo.Power
no nicméně motor tedy točí to co má tudíž 6200~ takže to bych uzavřel jako OK ! motor jede na hovno to bych uzavřel jako OK taky protože je to golf GTI ale 0-100 má mít za 10,4 tudíž v reálu zdali dá 11 tak je to moc tudíž na hovno to jet musí chtě nechtě......

Takže zbejvající závada je jedna a to že za studena nečape, musí se mu přidat plyn aby chytil, volnoběh blbne za studena hodně..... za tepla motor běží, startuje i bez přidání plynu a volnoběh dokáže udržet.....
nějaký nápady k tomuhle ? :) asi zkusim klapku...
o 24.11.2011, 00:42 | koren
za studena mi nechytal kvuli cidlu teploty motoru,nejakej bazmek u chladice-ale byla to 1.8ma
o 24.11.2011, 00:46 | Jindrs
cidlo teploty motoru vymeneny? ADY dobry hlavne ze ne 2E :-)Ale podle me stejne umre hal na klice protoze hazi jiny hodnoty a prdstihem se to jen oddalilo me to u AGG pomohlo na cca 14 dni ale treba je to jinej pripad.Hrabal se pred tim nekdo do toho?
o 24.11.2011, 00:46 | Jindrs
cidlo teploty motoru vymeneny? ADY dobry hlavne ze ne 2E :-)Ale podle me stejne umre hal na klice protoze hazi jiny hodnoty a prdstihem se to jen oddalilo me to u AGG pomohlo na cca 14 dni ale treba je to jinej pripad.Hrabal se pred tim nekdo do toho?
o 24.11.2011, 00:50 | Jindrs
cidlo teploty motoru vymeneny? ADY dobry hlavne ze ne 2E :-)Ale podle me stejne umre hal na klice protoze hazi jiny hodnoty a predstihem se to jen oddalilo me to u AGG pomohlo na cca 14 dni ale treba je to jinej pripad.Hrabal se pred tim nekdo do toho nevis?
o 24.11.2011, 01:06 | Nismo.Power
tak čidla můžu preventivně zkusit ale myslim že na diag když sem to projížděl tak mi psaly "reálný" teploty.... samo vyměnit je můžu zkusit to bude pár kaček......

někdo se v tom určo rejpal ale jen málo, asi to začlo zlobit tak zkusil ty svíčky a víčko rozdělovače (nejlevnější dvě věci) a nešlo to tak se na to vyprd....
o 03.05.2014, 13:42 | D.u.n.d.a7
mám také ten problém že to čí jen 5200 ale všimnul jsem si že se ve víčku rozdělovače prostřední kontakt nedotýká palce (bylo to nové víčko byla tam jen pružinka) ale ve starám byla na té pružince takoá pecka tak jsem já dal do nového víčka a chvíli to točilo kole 6200ot. ale po chvíli to točilo zase jen 5200 a po odklopení víčka byla pecka upálená tak nevím ale myslím si že ten problém je v tom. kdyby jste měl někdo nápat čím by to také mohlo být byl bych vám vděčný celkem mě to trápí když vím že může točit víc jinak kód mého motoru je AGG díky
o 03.05.2014, 14:25 | pbjun
Koukám,že ten golf má stejný příznaky jako expolo mojí mladé :D
Takže co jsme zjistili a co to řešilo:
1) na VW musíš koupit origo svíčky (cca 1600 za sadu)
2) na VW musíš koupit origo kabely (cca 3200 za sadu)
3) nevím jak to má 2,0 golf, ale 1,0 MPi v polu mělo pod sacími parohy takové gumové kroužky - jeden stojí asi 20kč, jsou stejné jak na felinu, po výměně se již problémy nevrátily.
Co se týká vstřiků - ford focus 1,6 74kW 2001 vstřiky KO ve 407 000 km...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3295 sekund.