
Navštíveno 2826x

Tak stroj zde v Turecku zatím jede, take mám čas pročítat web a narazil jsem na Volvo S60R 2,5l 220kW. Má někdo zkušenosti s tímto autem? Jak je to servisně náročné? Jak se to liší od normálního motoru 2,5T (154kW), vím jen, že tam jsou dva chladiče vzduchu, ale co zbytek - jak si ten motro poradí dlohodobě s tímto výkonem? Co odchází, jaká je spolehlivost, co díly podvozku, pohon 4x4 - moc jsem toho nenašel na volvoclubu.
Nismo: jezdí k tobě něco?
Byla by to možná i varianta pro mě, pohodlí a výkon.

23.11.2011, 12:20 |
nome no trosku se prifarim, doufam ze neva :-) jak je na tom volvo V70 2008+ s timto motorem 2,5T 230HP ? nejke obecne problemy? pripadne jaky jiny benzin do tohota auta

23.11.2011, 12:24 |
assassin | Upraveno: 2011-11-23 12:25:10
zdeny: ja se bavil s jednim volvo nadsencem o S60 t5, ten rikal ze to ma elektronicky stavitelne tlumice (magnetickym polem meni viskozitu oleje) a ze nevydrzej moc dlouho(rikal neco o 70tis km tusim) a stojej dost penez kdyz se meni...
v tomhle smyslu tu tusim neco psal i nismo.
jj, tlumiče jsou prda, pohybuje se to kolem 30k za sadu, občas dodávám zákazníkům a vždy si rvou vlasy
Tak pokud ta sada spesl tlumicu stoji 30k, tak mi to tak strasny neprijde... Oproti podobnymu systemu v RS6, kde to stoji kolem 100k, pripadne airmaticu u mercedesu s podobnou cenou kolem kila :o)
Btw. to ta 2,5ka ma fakt 220kW? To je slusne prefoukly :o) Moje T6 2.8 biturbo mela nejakych 200kW :o)))
u volva máš ještě u volantu trubičku a musíš se taky snažit dofukovat :-)
25 000.- s praci stoji zadni tlumice na forestra/outback..takze to neni zas tak spatna cena :-)
Zdeny, ty jdes z extremu do extremu...
Kamos S60R ma, je s tim moc spokojeny, ja s tim jezdil a hrozne se mi to libilo, tech 300koni tam je znat, ma to peknej zvuj, prijemny sedacky v uchylne oranzovy kuzi, super podvozek - udajne Ohlins ktery se prizpusobuje stylu jizdy a pohybu auta, coz jsem poznal treba pri brzdeni kdy predek auta nejevil zadny znamky ponorovani a houpani, slusny brzdy, ja bych to auto bral taky.
Spotreba odpovida stylu jizdy, pry kolem 10l je spodni hranice, 14l bezny styl jizdy, 20+ kdyz se s tim trochu jede.
V jeho pripade je bohuzel v aute debilni automat, ktery mi proste nesedi k te povaze auta, ktery beru jako spickovy model se sportovnima ambicema, ten automat bych chapal v dieselovych variantach...
Co vim, nadava jen obecne na kvalitu a cenu servisu u nas, co se volva tyce, ma v rodine jeste XC90 a V50tku a se vsemi je vcelku spokojeny, zadne problemy a opravy mimo pravidelny servis.
Jaký z extremu do extremu? Já mám furt doma to samý, Měl jsem sice kupce na 3,0R, ale jelikož tvrdnu v Turecku, tak on mezitím jel do Reichu pro jiný Subo, takže plány zatím padají. ALe mně to nevadí, vím,že moje Spec.B je nyní v plným cajku, ale bere mě mlsná a uvažuji o tom Lexusu IS250, to se mi líbí vzhledem a množství eltkronickcýh fíčovin, dokonce i 6°automat se mi zalíbil... ALe tak si brouzdám světem-webem a ta S60R je zajímavá., Tak rpszě sonduji, sháním info, uvažuji, že si s jedním borcem sjednám na víkend audienci, to je ten, co má těch 220kW upravených na 250kW - péíše o tom na volvoklubu.A dokonce tam píše, že lehká onanojízda jede za 7, což mu jaski odmítám věřit a těch 9 by mohlo být v mých rukách reálných = byl bych na spotřebě SPec.Bčka.
A jinak samosebou manuál, o tom žádná.
jasne, oturbených 250kW = 7/sto :-) toho uz bych z principu bral vazne :-)))

23.11.2011, 21:46 |
TUNER Mno,je tam jeden,kterej má Rko v plynu.....Tak jestli to nebral cenovym přepočtem na kolik by ho to vyšlo kdyby jezdil na benál ))))
Jinak jak už se psalo,na Rku je spousta specifickejch věcí,který se jinam nedávaj a ceny jsou oproti obyč volvum samozřejmě vyší. Jinak motory bez problemu,ale jako u každýho záleží jak se k turbomotoru člověk chová,jakej leje olej atd. Povozek má na palubovce 3 režimy jízdy,který se dají navolit.
Jinak oranžovej interier a zvuk luxusní ;-)