Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > TDI PD .. vsechny vstriky spatne ?

 o Navštíveno 15764x o
o 09.01.2012, 15:26 | clown
jan maly dotaz ..
kdyz jsem privezl OII (77kw mr2008, 70tkm) hlasila ve VAG-COMu, tedy VCDS, ze mela zkrat na kabelazi a nizke napeti .. + ze nevidi polohu klikove hridele a ze vsechny 4 vstriky jsou vadne ..

smazlo se to, po mesici je tam zavada opet..,
auto nijak zazracne nejede, srovnavam s tim samym, co mel predtim, coz nebyl taky zadnej drak ..

jako verim, ze odejde jeden vstrik .. a ze to nejak pojede, ale vsechny 4 ? pojede to do autorizaku, tak uvidime .., ja jen, zda nekdo se s tim nesetkal .. :)
videl jsem to na Skoda forum, kde to borec menil jednu po druhe .., ale tady to hlasi vse najednou ..

ona je to vubec exot slepice .., auto normalne nastartuju, ujedu 50km .. zastavim na benzine, 2m necham svitit parkovacky a pri startovani auto piska, ze ma malo..., to same se opakuje o dalsich 50km dal .., spis u tepleho auta, nez studeneho ... :)

jsem z toho opet volajaky zmeteny .. a silne rozcarovany .. :)


o 09.01.2012, 15:49 | PAVELK
spíš bych se podíval na hodnoty těch konkrétních vstřiků než řešil to zda píše jejich vadu, může to být jen kravina, mrkni kolika jak dávaj, bohužel už si nepamatuju adresu a hodnoty ale lze to
o 09.01.2012, 16:44 | tappaja
Co prostriknout ten bajonetovej konektor ke kabelazi motoru? Skoro to vypada, ze je nakej studenak v nem. Nebo muze bejt jen blbe dotazenej.
o 09.01.2012, 16:56 | Filca6
Jestli chces vyloucit ty vstriky tak udelej prepadovou zkousku.je to to nejjednodussi co muzes udelat.ale psal si ze to jede do autorizaku tak tam by to meli udelat
o 09.01.2012, 18:19 | Nismo.Power
vstřiky kor bosh sou nepravděpodobný aby odešly bez toho abys je vyndaval......
stekr na vstřikách taky po 70kkm nebude blbej stejně tak jako drátky vevnitř v hlavě budou po těhle km zcela ok....
spíš věci jako tandemový čerpadlo když to píše všechny vstřiky....
nízký napětí je divný pokud je baterka ok, rozhodně na ní udělat zátěžák a pak když ne tak prohlídnout kostřící body.
o 11.01.2012, 09:33 | clown
dobry dekuji,

jinak vcera po ujeti 250km zastavim .., auto jsem nechal zamknute bez jedine zapleho spotrebice hodku stat na letisti v Brne .., pri startu auto hlasilo podpeti :) Pri dalsich 5 startech i po 2km co jsem mezi nimi ujel vse OK .., tak nevim .., kontakty OK, uplne cisty ..

lehce mne prekvapuje spotreba i pri udrzovane 140-150km/h na D1 jsem do Brna dojel za 7.2, zpet do praglu za 7.1 .. Shell V Power diesel za 40kc / litr :) .. ta sama spotreba i na normos naftu od Agipu cca mesic zpet. Je tam neco na palici, ale evidentne po 77kw s DSG chci moc .., moc blba kombinace .. ale o tom pisou i v odbornem tisku :)

rozdil v palivu jsem absolutne nepoznal ... , furt to nejede .. :)
T.
o 11.01.2012, 18:09 | PAVELK
mrkni na všechny kostřící body na kastli tam by mohl být zakopaný pes
o 11.01.2012, 19:41 | LubošF600
K tý baterce,známej co se baterkama živí mi říkal,že aby ve fabrice ušetřili,tak dávaj slabší baterky než sami předepisujou,takže ty baterky jdou rychle do kopru.
o 12.01.2012, 12:17 | clown
jj .. ted je tam Varta 61..a to je MR2008 ve stary byl 70A nejakej origo MR2005 ..

taky je fakt, ze usetreno je toho dost .. i co se tyka tlumeni introse, napr. i plast kryt na motoru je mensi .. :)

o 03.02.2012, 20:39 | clown
takze asi vyreseno ..
po cca 1 minute startovani minuly patek, kdy bylo v poledne na nule jsem se uz nasral ...
hlavne predstava, jak do arealu kolinske automobilky jede dovnitr odtahovka ze Skodovky byla pro mne v tu chvili nocni murou ..

kazdopadne auto nastartovano, na 7 pokus po cca 6s tocenich, hurra :)

odjezd do Prahy, ke kamaradovi na Prosek, kde je velkej Bosch diagnostika.

auto dobijelo tak jak ma .. v CANu 14.2V, na baterce 12.2 ..
a protoze jsme si poklepali na celo, co za vola muze dat k nafte 60Ah baterii, sla baterie ven

nasadila se krasna stribrna S4 Bosch 77Ah baterka a hle, nyni starty bez piskani, ze je accu vybita

diag hlasil dale vadny snimac vackove hridele (obecne halluv snimac)

s novou accu jsem se objednal tedy do origo servisu :)

vymena snimace a hle i vsech 4 zhavicich svicek .. :)

takze tento mesic luxus

litr oleje za (Shell 5W30) 1000Kc
dalnicni znamka 1500Kc
Bosch baterie 3500Kc
Halluv snimac 1800
zhavici svice 2400
prace u autorizaku 2000

luxus zacatek roku s autem, co nema ani 80tjk .. 4 roky :)

jen mne zarazi proc halluv snimac pro naftu stoji 1500 bez DPH a pro benzin (VW Polo 1.2HTP) 700 Kc :)
nejak nedoazu pochopit, co je na 3 dratech tak rozdilneho mezi TDI a HTP :)

tak jen doufam, ze letos to u mne uz stacilo a budu mit uz klid ..
narozdil od kolegy, co ho ceka slusny boj s 2.OTDI, ktere je jaksi pred smrti turba, altiku, predni napravy, tlumicu atp. :)
fakt jsem byl ted, za ty dvan dny co jsem jezdil s kolegovou koktou presvedcen, ze jsem udelal dobre, ze jsem si nechal slabe a bez vybavy, nez silnejsi s vybavou .. ale taky o 2r starsi a 160tkm ..
zase bych byl za spatneho v praci ja, ze bych zkurvil treti auto za sebou :)) auto ve 160tkm, je totiz uplne bezne super kondici a vlastne nove .. (pokud se da totiz nastartovat, je vlastne v poradku) :))
o 03.02.2012, 20:44 | choze
Bych to hodil ze skaly ;)
o 03.02.2012, 21:29 | tappaja | Upraveno: 2012-02-03 21:29:41
Tak z ciziho krev netece, ale takovy maly srovnani
ja to mivam nasledovne:

za 1000 mam ty litry 4
znamka je znamka
VARTA VARTA SILVER Dynamic 77Ah za 2200
hall puvodni
zhavicky NGK 4 kusy GBP 31,80 = cca 1000
prace ATU servisu 1200

5400 vs 10700 a to razitko v servisce mam taky

o 03.02.2012, 22:13 | clown | Upraveno: 2012-02-03 22:14:37
tappiku,
Romane, vis jak.
ja to proste musel resit autorizakem, abych zase neslysel, ze jsem to auto zkurvil, nebo, ze si vymyslim .., ze autu nic neni a podobne :) to uz tu bylo, kdyz jsem dostal vynadano, za LL olej za 3000,- tak to slo do autorizaku za 5400,- .. mas pravdu z ciziho krev netece :( .. ale tady vidis rozhozenych 5000 do kopru .. :) ja pak do IT ve firme tech 5000 mesicne dostanu tak 2x do roka :(
o 28.04.2012, 18:30 | clown
217 tkm .. olej vejfukem ven - k.o. turbo ..
oslicku otres se :(
o 28.04.2012, 20:58 | Ghofig
ak to tak ctu... asi mas nejakej patecni kus. na druhou stranu. taky jsem resil tuhle kombinaci. motor + dsg a nakonec jsem do toho nesel a mam to v manualu... sice bude vymena dvouhmoty, ale jinak tuk tuk prvnich 10tis km a je to OK :)
o 28.04.2012, 22:35 | clown
spatnej prizpevek, tahle je bratrova .. v manualu, ten ma ve 170 menenou dvouhmotu a ted turbo + cat, pac ten jde samo do prdele olejem taky :)

btw .. patecni kus, spis toho moc po tom aute chci a chovame se k tomu jako k normalnimu benzinu :))
o 28.04.2012, 22:37 | clown
moje ma akualne 88, pred servisem,
chce nechak aktualizovat soft DSG, pac to fakt cuka .., narozdil od 7kvaltu co mame v SII, ale zrejme je to rokem vyroby 2008 a 77kw, pac mame dve a cukaj obe a 2.0TDI s RV2005 necukne a 2010 taky ne ..
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.379 sekund.