
Navštíveno 12387x

mame tu rok 2012 a skodovka me zase jak jinak prestava bavit,
mate nekdo osobni zkusenosti?
Rv 08-09
Motor 3.0tdi
Zvazuji jestli manual ci dsg
ano jinak vim, ze dily se delaji jen na tohle auto a ne jinam
Novej model nechcu, pac ma horsi jizdni vlastnosti, nema uzaverku diff atd
Jde mi hlavne o spolehlivost dsg - u skodovek je to jedna velka tragedie
4x4 obcas potrebuji neco versiho tahnout
Za postrehy diky, uprednostnim osobni zkusenosti
diky a zdravim od protinozcu:)
na 3.0tdi se nikde nic pozitivního nedočteš.... v týhle pixle se jeho životnost rapidně sníží... za mě rozhodně ne a uz vubec s tim nic netahat ten motor je rad že utáhne to auto....
Muj sef ho mel,tusim rv2007. Pravda ze trhac asfaltu to nebyl,ale nechal to chipnout + odstranit filtr pevnych castic a uz si jen chrochtal.
Ted pred Vanocema si koupil novej model a chrochta jeste vic...
kamos ma, do 120t km v pohode, pak katastrofa, jestli chces, rad Ti to proda :O/
Koupeny v CZ, 1. majitel, servis jen v autorizaku, v zivote to nevidelo teren.
Problemy s motorem, nejaky klapky na sani, nestartuje to, neustale v nouzaku, rizeni podvozku nefunkcni a to na sebe strhava jizdni rezimy, a nikdo si s tim nevi rady.
H-honzo posli mi info na mail
Jinak s 3.0 tdi jsem jezdil a dostacovalo mi to.
Na 5 tis km jsem mel pujceny 5.0tdi a super az na spotrebu,ale
Chapu 2 turba a 5.0 :) ted ma najeto 130 tis km a bez jedine investice krom doplneni filtru pevnych castic
Chci kupovat do 60tis km pokud se podari sehnat a urcite uz facelift tzn ty roky co jsem napsal

10.01.2012, 12:33 |
xenonman | Upraveno: 2012-01-10 12:34:46
az pristi tyden jeste se opaluji a surfuji:)
Jo tak proto,ty máš úpal,už chápu,proč chceš tak dementní auto jako Touareg :)))
Tak jestli je to dementni auto nevim, proto se ptam, 5 tis km prd zkusenost, jinak auto jako takove se mi zamlouva
Máme ho v práci jako služební cca 3roky.Je to 3.0 tdi v manuálu a na vzduchovém podvozku.Za ty tři roky má najeto 22 000 kilometrů a za tu dobu asi tři vážnější závady.Nejdříve odešlo turbo,následoval kompresor k podvozku a naposled nějaká závada na přední nápravě.Sice vše měněno v rámci záruky ale auto za 1,5mega no nevim nevim.Jednou se mi zadařilo ho vézt na garančku.Svezení je to pěkný,mohlo by mít vyšší výkon ale od tohodle auta nemůžeš chtít aby si hrálo na závoďák.Spotřeba kolem 12 litrů a to ještě to naše nikdy nevidělo terén-max.nějakou tu polní cestu.A ještě jsem si vzpoměl že se v interiéru vše loupe.Přepínač vzduchového nastavení podvozku a přepínač náhonu je polepen takovou tenkou folii a ta začala praskat a pak se sloupla úplně.O madlech dveří ani nemluvě.
nechtěl jsi napsat 220tis km?
těch 12l taky moc nechápu, když větší a těžší Q7 dokáže jezdit o 3-4l v průměru míň.
a jo, koukám, že i ty Q7 maj tu spotřebu o dost vejš než píšu...tak to jsem dost ustřelil, myslel jsem, že když jsme v Qéčku jeli ve čtyřech s rakví dálku za 8l, že průměr se bude motat kolem těch 8-10...

10.01.2012, 15:28 |
hanzz Jeden známý majitel servisu na otázku jak se mu daří, odpovídá, že od té doby, co se vyrábějí auta jako Touareg, tak prý velice dobře :)
Tourareg snad byl casem jedno z nejporuchovejsi aut od VW :D
hanzz: oblíbený citát ze servisů.
Nekteří tvrdí, že vůbec prý VW co začínají na T jsou super na výdělek (Touareg, Tiguan, Touran)
s timphaetonem me to napadlo taky :D
no 5.0tdi jak sem psal to má soused už tak dva možná tři roky.... jeho investice do auta už prej lámou milion takže na pohodu :) obě turba, obě váhy, vstřiky jak na běžícim páse, čerpadla, měchy, elektronika vůbec všechna.....koupil s najetejma asi 30kkm teď bude mít něco přes 120 takže pohodička za 90k utratit milion v autorizáku za servis lidového vozu kterej prej momentálně ztrácí komprese (klasická závada 5,0tdi že se trhá povlak vložek válců což sem slyšel už i o 3,0 že má stejnou technologii takže výhra fakt) .....
průměrnou spotřebu má 16-17, co sem jezdil s phaetonem s tim samym motorem tak spotřeba od koupi do najetí 90tis byla 18,6 takže lidovka, vyměnil sem na něm olej (10,5litru longlife za raketu).... vyměnil pár věcí na podvozku který by běžně stály 5k tak tady to bylo 40 a bazarník s tim jezdí pořád ař prej málo že ho to auto sere kudy jede :)
a 3,0tdi v těhle pixlách určitě nejezdí pod 10 normál tempem..... třeba v a6 umí jet za 7-8 klidnym tempem tady to bude vždycky 10+..... s Q7 sem ujel asi 50km a myslim že jela za 11 což nebylo tak hrozný ve finále ale zase nadruhou stranu teď má najeto asi 140 a už mu měnily motor :)
auto pěkný,ale nešel bych do něj,pokud nemáš dost peněz na provoz a opravy.
Pokud chceš velké auto tak třeba Volvo XC90 nebo užitkovější Toyota HiLux.Jinak dobrý tahoun je VW T5,užitkovost veliká...ale v ní zas nenaděláš moc parády...i když...


10.01.2012, 19:41 |
Luke_288 | Upraveno: 2012-01-10 19:42:07
s Q7 dáš dálku do devíti bez problému, samozřejmě klidným tempem, k tomu je to auto jak dělaný...
a s XC90 good luck, snad nejhorší auto v kterým jsem měl tu čest
Luke_288 Nene,za tri roky provozu ma najeto necelych 22000 kilometru.
takze jak to tak ctu,jsem velmi stastny,ze jsem nakonec koupil velkej benzin a ne naftu..grand cherokee V8
o co to trochu vic zere na benzinu,stejne porad usetrim na opravach... :-D
Já nikdy nepochopil, v čem je výhoda vozidel, do kterých se leje 9 až 15 litrů mastné směsi v ceně průměrných 35 Kč za litr, podle stylu jízdy, přičemž ony navíc celou dobu vydávají zvuky, jako by jim ta drahá směs ani nechutnala a spíše působila žaludeční potíže :-D :-D :-D
přece v krouťáku vocpoda :D
Jo myslíš to oběžování posádky nepříjemným zatažením pasažérů na mžik do opěradel při každém doteku na pedál ropy (nevím jestli se tomu u nafťáka taky říká "plynový pedál" :-D) doprovázeném jakýmsi hvízdáním někde z prostoru odkládací schránky v přístrojovce?
Debata sla malinko nekam jinam koukam
Audi nesmi ke me do baraku jako q 7 a jejich povestne automaty skoda slov
Ceny dilu nejsou tak strasne pokud mas moznost a kontakty
Servis pokud bych jezdil do autorizaku jedine nemecko kde ty ceny uplne jinde nez tu v cr a o pristupu ani nemluve, ale auto uz v zaruce nejspis nebude
Jak to tak vypada.bude to kus od kusu,
T5 pro me urcite nee, xc90 prijemne a spolehlive auto, ale malo koni v nafte a moc se mi nezamlouva
Favorit je samo new x5 ale ta cena

10.01.2012, 22:47 |
Luke_288 | Upraveno: 2012-01-10 22:47:40
...

10.01.2012, 23:33 |
spunt to xenon : rozdil v cene mezi face tuaregem a bmw e70 nebude zas tak obrovsky, a sel bych 100% spis do bmw. Holy e70 jsou uz temer od 5set a i v 3,0sd se to uz da koupit za slusny penize !
Můj soused má 3,0TDI s DSG. Má ho asi 3 roky a najeto cca 60.000km. Co vidím, tak jezdí furt a jediné, co mi říkla loni, byla nějaká oprava brzd, v rámci jíž se měnily komplet všechny kotouče a desky a celá ta oprava vylšla na cca 50. 000Kč. jelikož auto bylo těsně po záruce, zkoušel něco srazit na kulanic. jestli uspěl, či ně, ne vím. Ale to nění věcí auta, ale servisu. Jinak na můj vkus celkem drahá oprava na autě, co nemá nic najeto.A spotřeba je u něj měso 12-13, mimo asi 10. Nafty samosebou, že áno.-)
Můj názor: předražená bída.Ostatně jako každé VW.
A jak píše Walish - radši bych už tedy to Infinity s pořádným benzínem. jel jsem a líbilo. PS: chápu, kde na něj paní účetní bere peníze:-)))
ty vogo ... jak to tak tady čtu, pak nadávejte na italy ...
naftovy FX se delaj az od 2010
fx 35 prý zlobé při předělávce na plyn. dokonce je na blacklistu firmy Prince ...
kral: Nevím,proč by u FX volil naftu,když ta jezdí za 11 a benzín za 13 :)
tak u nafty bych trochu ubral a u benzinu trochu pridal
oni zalezi jaky FX jste mu mysleli, jesteli FX35/45
a nebo uz FX37/50
kral:
[ Link ] - i FX50 s 390PS tam má průměr 13 ;) naftové tam není,ale podívej,za kolik jezdí ten touareg, u infinity bych řekl,že to bude možná trochu více,i kdyby ne, tak stejně je tam průměr 11,5L, Ty 3.0TDi tam jsou i se 14l a je jich tam dost...
[ Link ]
FX37/50 bude cenove asi mimo rozpocet
delaj se tusim od 2009 a ceny priznive
FX37 - 1.500.000,- Kc zaklad
FX50 - 2.000.000,- Kc zaklad