Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Dotaz na motor Opel

 o Navštíveno 7510x o
o 12.01.2012, 13:33 | fredy
Zajímá mě který motor je lepší v Opel Astra G r.v. 2001, konkrétně 1,7 DTi a 2,0 DTi který v tomto autě raději vybrat? jezdil jsem nějakou domu s tím 1,7DTi tak o tomto motoru mám představu :)


o 12.01.2012, 13:54 | Only_One
Starší opel s naftovým motorem - to už je hodně sadomaso...
o 12.01.2012, 16:54 | fredy
no v rodině byla Astra F 1,6 16V a pak zrovna tato G 1,7DTi a bez problémů obě auto tak myslím že to nebude takové sadomaso jak píšeš. nebo je jiná možnost s cenovkou kolem 50-60 tis v naftě a s el. výbavou a klimou?
o 12.01.2012, 17:19 | z0diaC
2.0 popř 2.2Dti ..... 1.7DTi jsou 2 typy - na to bacha - jeden se sere víc ! pohledej na www.opelclubrenbau.cz je tam toho hodně.
o 12.01.2012, 19:09 | Komba
Nemusíš nic hledat,řeknu ti to hned sám.Jestli chceš jezdit s větším klidem,tak 1.7.....2.0 a 2.2 jsou špatný motory co se nepovedly.Btw. ta 1.7 asi neni comon rail viď?

Ale určitě ti někdo řekne,že stim nemá problém:D Ano to je pravda,ale to jsou světlé vyjímky u každé značky.
o 12.01.2012, 19:34 | Nismo.Power
1,7 je nejlepší..... ty ostatní se serou
sice je 1,7 traktor moc nejede a řve....ale s největší pravděpodobností je to ještě isuzu motor....
o 12.01.2012, 19:41 | Komba
Já si taky myslim že to bude ještě isuzu.V tom případě je to asi nejlepší co můžeš z toho výběru zvolit.Pokud je to 1.7CDTI označení Z17DTH/L tak se toho neboj.
o 12.01.2012, 20:46 | Jirka156
U Opela jsou dvě varianty 1,7diesel. Jeden je Isuzu, ten je bez problémů a pak německý a ten se sype. Rozlišit lze dle polohy turba. Jeden ho má před a druhý za motorem. 2,0 a 2,2DTI se sypou. Když už, tak novější comonraily 1,9CDTI. Ale i ty mají specifické závady. Měl jsem Z19DTH 110kW v Zafiře B. Vířivé klapky sacího potrubí, EGR. Klasika. No a u starších verzí DPF.
o 12.01.2012, 20:54 | Proffesor_W | Upraveno: 2012-01-12 20:54:49
a jak je to u "h" astry? co tam vybrat za motor? 1.6 16v? 1.8 16v? a co z dieselu? bracha porad shani nejakyho kombika, bud astru H nebo vectru C. Znamej mel tu 1.8 16v v beckove vectre a bylo to v pohode a spotreba byla super.
o 12.01.2012, 21:32 | Jirka156
Doporučuji přečíst si fórum na Opel Astra H/Zafira B clubu. Každý motor má něco.
o 12.01.2012, 22:01 | Komba
U každýho motoru ať je to benzín nebo diesel,tak odchází EGR ventily,tomu se nikdo s oplem nevyhne.Osobně bych šel do astry H s 1.7,víc tam neni pokud se nepletu.Z19DTH asi nejvíc sympatickej motor a bral bych ho ve vectře hned.Jede to krásně a zatim měníme jen EGR,nic víc....
o 12.01.2012, 23:57 | fredy
zrovna ten 1,7 DTi ISUZU jsem měl možnost vyzkoušet několik desítek tisíc km, tak jsem věděl že se nijak nesral. :) tak asi hópnu do tohoto povozu :)
o 13.01.2012, 06:04 | JarinEsco
Tak já jsem jeden z těch šťastlivců, co jezdí přes 2 roky s 2,0DTI ve vectře B a na motoru jsem měnil jen žhavící svíčky. A jezdím denně.
o 13.01.2012, 07:24 | Komba
JarinEsco: tak to držim palce ať slouží dál?To samý auto jsme měli teď na dílně s tolika poruchama,že ten majitel tam během půl roku nasypal 150 000:) kolik ty máš najeto a kolik máš kW?
o 13.01.2012, 08:01 | Milhauzz
Mám zkušenosti jak se starým 1.7TD Isuzu 60kW ve Vectra A - je to takovej ten starej diesel, kterej patří do kategorie "kouří a nejede", ale je spolehlivej, startuje nadrc a má krásnou spotřebu. Jen ten hluk už tak krásnej není :)

Měl jsem jako služebáka Astru H s 1.7CDTI 81kW. Ten výkon tam asi byl, ale do 2tis. ot. totální mrtvola, pak to hrozně a až nepříjemně střelí, tahá jak čert do 3,5tis a pak zdechne, jen se točí a řve. To střelení od 2tis. ot. je nepříjemný hlavně na křižovatkách, při rozjezdu do a ze zatáčky, chce si na to dát pozor. Najeto cca 45tis. km od novoty, spotřeba 6,8litru - prostě malej motor a musí se to hnát.
o 13.01.2012, 08:16 | Jirka156
Astra H měla s dieselů 1,3CDTI, 1,7CDTI a 1,9CDTI. Nejznámější a nejvíce ježděných je 1,7CDTI a 1,9CDTI 88kW. Já měl v Zafiře B 110kW a to byla na auto těžký přes 1700kg pěkná střela. Měl jsem skoro full výbavu Cosmo (kromě alarmu a IDS podvozku vše). Já bych zrovna v Háčku nebo Zafiře B doporučil 110kW a to ročníky 08 a výše. Tam už nebyl problém se sacím potrubím. A ty EGR je klasika všech aut, který je maj. Já ho pravidelně čistil každý rok a neměl jsem jediný problém. To už spíše čím vyšší výbava, tím více elektroniky a tím více problémů. Já musel nechat přehrát soft CIM jinými slovy lukasu a preventivně jsem nechal flashnout motorovku. Na veškeré fundované dotazy ohledně Opelů doporučuji borce Romana Křapu z Brna, který dělá a má soukromou dílnu na Opely. Větší znalec v ČR bych řekl není. Proto jsem obětoval vždy při nějaké opravě cestu 130km a jel do jeho servisu. Měnil jsem právě to sací potrubí, rozvody, přeflashoval mi jednotky, nahrál češtinu do auta (u těchto Opelů není čeština na výběr v menu),......
o 13.01.2012, 09:47 | z0diaC
zajímavé ... slyším prvně,že 2.0 a 2.2 se sypou - spíš mám vlastní špatné zkušenosti z 1.7 z Astry G - teď si nejsem jistý jestli Isuzu nebo GM - pořád něco.S EGR je to pravda - serou se jak u dýzlu,tak u benzínu.
mj. švagr - 2.0 Astra G Y20DTH - najeto cca 120t. km (na tacho 220t.) a bez problémů s motorem - jen olej,filtry,
já - 2.2 Vectra B Y22DTR - najeto 110t. km (na tacho 220t. ale moc tomu nevěřím - řekl bych +100t.) a nemám problém - teď se projevilo těsnění výměníku voda olej - stojí 86,- jinak nic - stačí nekálet na výměny náplní a brát doboru naftu.Do nafty leju VIF - jak v létě,tak v zimě.
o 13.01.2012, 09:49 | z0diaC
jo a RomanaK z Brna taky vřele doporučuju - ví,co dělá :-)
o 13.01.2012, 10:45 | JarinEsco | Upraveno: 2012-01-13 10:45:58
Mám 74kW - X20DTH verzi Sport. Teď mám na tacho 234t. Koupeno při 165t. Olej a všechny filtry dělám po max 15t km. Na motoru jsem krom těch filtrů dělal jen ty žhavící svíčky a čistil EGR. Olej moc nedolívám, ale přesnou hodnotu fakt nevím. Kupuji standardně co nejlevnější naftu na pumpě :o).
o 13.01.2012, 11:58 | EFCA
Máme dva oply, oba 2,2DTi (Y22DTR), najeto 170k a 225k a oba bez problému. Měněny svíčky, čištění EGR, výměna hadice k turbu, toť vše. Za mě no problem.
o 14.01.2012, 20:42 | Jirka156
Já vycházím z recenzí kdysi např. ve Světě motorů. A zároveň píši dle zkušeností RomanaK, který sám mi kdysi pro kolegu doporučoval do G jedině Isuzu motor. No ale jinak tady se kdo chce dočte více info o problémech s diesel motory Opel v G [ Link ]
a tady v H [ Link ]
o 14.01.2012, 20:44 | JA
mám pocit, že 2.0D a 2.2D má rozvod řetězem?
o 15.01.2012, 14:24 | z0diaC
JA : ano - mají rozvody řetězem
o 15.01.2012, 16:10 | motyc
mám 2.0 DTi už 8 let...je to 99r.v.,až na čerpadlo,které je poruchové,jsem maximálně spokojený...není to žádný sprinter,ale jediná větší investice bylo to čerpadlo...sám s tím mám najeto cca 150 tis.a jezdí za dobrou spotřebu
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.322 sekund.