Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > BMW E90 - servisní náklady benzín vs. diesel?

 o Navštíveno 35925x o
o 01.03.2012, 10:35 | Mr.Scully
Někdy tak za tři měsíce budu kupovat BMW E90. Podle svého cenového limitu hádám, že to bude ročník tak 2006-2008 (v případě sedanu bych chtěl facelift 2008, ale nevím nevím), auto bude mít najeto určitě už tak 100 tisíc km a já s ním před dalším prodejem hodlám najet dalších 50-100 tisíc. Skoro určitě koupím buď atmosférický benzíňák 330i (190-200 kW) nebo 330d (170-180 kW), sedan nebo kupé. Na twin-turbo 335i (225 kW) si v nákladech nevěřím :-) A teď klíčová otázka:

Jaký rozdíl v servisních nákladech mezi 330i a 330d se dá očekávat (v tom několikaletém rozmezí dejme tomu od 100 do 150-200 tisíc najetých km)? Palivo si spočítám sám, to neřešte. Zajímají mě spíš turbo, vstřiky a další spotřební věci, které se budou třeba měnit. Pochopitelně ne v autorizáku (tam bych se nedoplatil). Předpokládám, že i některé "společné" díly má diesel dražší než benzíňák? Je tedy dost možné, že autem budu jezdit hlavně po městě, nicméně vyrozuměl jsem, že dneska už to diesely zvládají v pohodě (zvlášť po odstranění DPF) - nicméně co člověk, to jiný názor.

(Jen pro ilustraci - moje E46 330i od 170 do 220 tisíc najetých km měla kromě gum něco kolem 50k v nákladech: palivové čerpadlo, lambda, 2x čidlo otáček, repase alternátoru, nová baterka, tlumiče, brzdové destičky)


o 01.03.2012, 10:54 | radek.613
S najetými 100k, již bez záruky a s jakž-takž nedoloženým servisem bych tedy já upřednostnil koupi benzínové atm. verze, nikdy s ní nebude tolik starostí a nákladů, jako s podobně opotřebovaným dízlem...
o 01.03.2012, 10:58 | Mr.Scully
Tak je mi jasné, že obecně bude s benzínem míň práce, spíš mi jde o to vyčíslení v tom daném kilometrovém rozmezí. Jestli bude servis (v průměru) stát třeba o 50k víc než u benzínu nebo to bude víc...
o 01.03.2012, 11:00 | Vencaf
vzal bych radši benzín, při dosti proměnlivý kvalitě nafty u nás je to určitě menší riziko
o 01.03.2012, 11:05 | Mr.Scully
A pokud tedy se většina jasně shodne na benzínu, tak by mě zajímalo vyčíslení rozdílu v servisních nákladech mezi 330i (atmosféra) a 335i (twin-turbo) :-)
o 01.03.2012, 11:12 | choze
No já mel e46 330d tak na 150tis km se menilo turbo. To měnil majitel prede mnou, traduje se, ze to turbo odchazi mezi 150-200tis km.
Dalsi co je u toho motoru choulostive tak vstriky, chce to opravdu kvalitni naftu.
Rozvody jsou retezem, doporučeni je max ve 200tis km vymenit.
o 01.03.2012, 11:13 | choze
Jo a podle tezke nohy to bere olej, dá se dolit i 1l na 1tis km.
To bude ale i kus od kusu.
o 01.03.2012, 11:25 | Nismo.Power
aj bych si tipnul že 335i výjde celkově levnějc pokud se k ní budeš chovat nějak normálně a dáš jí udržbu..... jinak teda sedan je proti e46 neskutečně hnusnej, tohle auto je hezký jedině coupe sedan se nepoved ani zvenku ani zevnitř...... takže bych zkusil v tom tvym limitu najít coupe což je samozřejmě velkej cenovej skok protože sedany sou levný a moc se neprodávaj a coupe sou chtěný ale předražený....
naftu bych nebral , zkusit najít spíš málo jetý a asi je jedno kterej motor bys koupil..... podle mě s 35i dosáhneš menší spotřeby celkově a když budeš chtít tak to se i docela dobře svezeš.... 30i bude žrát asi víc akorát tam odpadá starost o turba ale i tak tě stejně zazlobí vanos třebas....
o 01.03.2012, 11:32 | Mr.Scully
Nismo - sedan je hnusnej, ale po faceliftu třeba v m-packetu už je to mazlík :-) Nejhorší na sedanu jsou zadní světla předFL, takový ty hnusný kapky :-/

Rozumím, že 3.5i vs. 3.0i bude třeba hodně podobná spotřeba (to znám z E46, kde rozdíl mezi dvoulitrem a třílitrem je minimální), ale je to úplně jinej motor, nebude 3.5i vyžadovat výrazně dražší péči?
o 01.03.2012, 12:18 | nome | Upraveno: 2012-03-01 12:19:21
no nevim, mam srovnani 530i vs 535i oba rv 2008 a pokud jedeš na klobouka tak ano spotřeba neni o moc vyšší, ale pokud tomu šlápneš tak je 535 někde jinde a to o dost.

Menší váha 3er nebude mít zas takovej vliv aby to šlo o moc dolů

jinak bych asi zkusil napst někomu kdo 335 má tzn.martyn ?? a tam se ptal na náklady
o 01.03.2012, 13:35 | crestik
šak 335i je taky 3.0i :-)
o 01.03.2012, 14:33 | Mr.Scully
No hlavně i kvůli pořizovací ceně bych radši zůstal u 330i :-/ 335ci je 500k-600k, 330i sedan je 300k+ (viz třeba ten jeden, co tu prodává AllInOne).
o 01.03.2012, 14:38 | RedBaron
Já jsem taky pro atmosféru, biturbo má o 40 koní víc a trochu toho foukání pro ty, kdo jsou líní vydolovat z atmosféry její výkon, ale za cenu neskutečného nárůstu technické složitosti. Spotřeba vyjde tak nějak nastejno při běžné jízdě 50/90/130 ale ve chvíli, kdy se na to začne opravdu šlapat (tak, jak si to takhle postavené auto zaslouží), tak turbomotor začne žrát skutečně jako prokopnutej.
o 01.03.2012, 14:43 | Kamil07 | Upraveno: 2012-03-01 14:44:42
Za mě určitě 330i, když už teda auto pro dva :-)
o 01.03.2012, 14:59 | Mr.Scully
Takže z toho prostě vychází 330i s nějakou fajn výbavou (iDrive, kůže/Alcantara atd.). Škoda, že třeba kupéček tohle splňujících je v ČR fakt málo. Co si člověk nepřitáhne ze zahraničí, to nemá...
o 01.03.2012, 15:03 | CervinVega
335i pri nakrmeni zacne sice zrat, ale taky zacne "kua" jet, zatimco 330i jede porad "jen" pekne... :-) nevim, tohle je hodne o penezich, hlavne resime jestli Be nebo Na... osobne bych do nafty sel jen pokud by jsi natrefil na peknej kousek s dolozenou serviskou a za mensi penize nez srovnatelnej benzin, kterej muzes dat do plynu, pokud te bude trapit spotreba (coz je opravdu jedine minus)... 335d je malo a jinde cenou...
o 01.03.2012, 15:09 | Mr.Scully
CervinVega - já to stejně beru tak, že se rozhodnu spontánně na základě výbavy, stavu auta atd. a v tu chvíli možná nebudu řešit 330i vs. 330d, nebo automat vs. manuál. Prostě až bude pěknej kousek za dobrý peníze, tak ho asi vezmu. Ale zjišťuju dopředu, které varianty (z finančního hlediska) spíš vyloučit :-)
o 01.03.2012, 15:40 | CervinVega
presne tak bych postupoval, nebal bych se ani 325, casto jsou o hodne levnejsi, mene najeto a pod, vykon je stejne dostatecnej... a bejt v hledacku kombajn: [ Link ]
o 01.03.2012, 15:53 | Mr.Scully
Na kombajn se cítím moc mladej :-) Jsou sice levný, kolikrát i super vybavený, ale prostě se mi nelíbí. S 325 už bych si výkonově pohoršil proti současnosti, to neudělám :-) 330i plus.

Zajímalo by mě, jestli třeba v létě budou ceny o pár desítek tisíc níž nebo ne... statisticky vzato by být měly, ale těch E90/E92 je na prodej v ČR tak málo, že se z toho nedá nic moc soudit :-)
o 02.03.2012, 06:36 | CervinVega
na nejaky statistiky se vyprdni, proste to prubezne sleduj a jak se objevi kara, co ti bude sedet, jdi do ni...
o 02.03.2012, 08:59 | Mr.Scully
Btw. tady je statistika do 600 tisíc, byť soukromou hranici mám nastavenou zřetelně níž:

Dražší varianty:
- BMW 330i kupé 2007+ (200 kW) Tipcars: 3 (500, 550, 600)
- BMW 330i sedan 2007+ (200 kW) Tipcars: 0
- BMW 330d sedan 2008+ (180 kW) Tipcars: 1 (500)

Levnější varianty:
- BMW 330i sedan 2005+ (190 kW) Tipcars: 5 (300 - 400)
- BMW 330d sedan 2005+ (170 kW) Tipcars: 9 (340 - 580) - i 2007, možnost odpisu DPH

Když vidím ty cenové rozdíly (o 150 tisíc), tak asi budu pokukovat po sice ošklivější, ale levnější variantě 4 nebo 5 :-/ Kupéčka se dělaly až od 2007, což znamená cenu přes půl mega každopádně :-/
o 02.03.2012, 09:45 | assassin
Scully: hele kamos furt vymejsli ze vymeni auto, ma kupecko, 325i (uz 3litr) takova ta lehce do zlatova barva.. naka ta champagne nebo co a kozenej bezovej interier.. celkem slusna vybava. kupoval to novy, BMW servis. me prijde ze to nejede spatne...dynamika srovnatelna s moji lehci e36 328.. no o neco lip to jede.. ale celkem fascinujici spotreba, kdyz jedu stejnym stylem s timhle jedu i o 2litry min nez s 328..

cenu a detaily bych zjistil, naposled kdyz sem u nej byl tak se prehraboval v prospektech nove 911 a tu e92 mi nabizel... tak to treba bude aktualni...
o 02.03.2012, 09:52 | nome
no pokud uvažuješ o levnější variantě tak asi není co řešit ne ?

[ Link ]

za 3 kila dobre kauf a víš do čeho deš
o 02.03.2012, 09:57 | Mr.Scully
assassin - když já bych hrozně nerad výkonově klesal oproti současnosti (E46 330i) :-/ 330i oproti 325i žere úplně stejně a jede prostě líp (u E46 i E90). Kupéčka navíc stojí o sto tisíc víc oproti sedanům. Jen ze zvědavosti se poptat můžeš, ale nevidím to reálně. Škoda, že neprodává E92 330i.
o 02.03.2012, 09:59 | Mr.Scully
nome - inzerát znám, cena dobrá, ale nelíbí se mi interiér (chci tmavej) a výbava (např. idrive, střešní okno atd. :-) Radši si tak 2-3 měsíce počkám na správnou nabídku, beztak napřed musím opravit a prodat E46.
o 02.03.2012, 10:16 | nome
no je pravda že ten intoš je takovej slabší
o 02.03.2012, 10:22 | Mr.Scully
Právě, spousta lidí kupovalo béžovej interiér, kolikrát i dřevo, obyčejné sedačky (ne sportovní) - na to jsem moc mladej :-) Chci klasiku, černý interiér, sportovní sedačky kůže nebo ještě spíš Alcantara... a počkám si :-)
o 02.03.2012, 10:23 | assassin
Scully: jasny chapu, myslim ze mezi 330i a 325i bude rozdil ve spicce, tzn kdyz uz to budes tocit do nesmyslu s plynem na podlaze, pri beznym sviznejsim jezdeni to bude stejny, kdovi jestli ta 325 nebude dole tahat lip.
ja sem mu to taky rozmlouval kdyz to kupoval ze nema priplacet 100tis za interier ale koupit radeji 330i.. on mel pred koupi obe pujcene ze salonu a rikal ze mu staci jak jede 325i a ze chce hlavne aby to vevnitr nejak vypadalo... ja to taky nechapu, ale co uz...
zeptam se na cenu, kdyby byla zajimava treba by to stalo za to, na tom aute se po strance udrzby nesetrilo, je hroznej puntickar, ja sem do toho nesmel ani v hadrech na motorku, musel sem se jit prevlict nez mi to pujcil :) jinak vykonove dolu bys nesel ne? ta 330i v e46 ma kolem 160kW stejne jako ta 325i v e92 ne?
o 02.03.2012, 10:38 | Mr.Scully
assassin - E46 330i má kolem 170kW a je tuším lehčí, při zrychlení z 0 na 100 je na tom o půl sekundy líp, to není tak málo :-) E92 330i oproti E92 325i je na tom líp skoro o sekundu. Je jasný, že pro někoho to není priorita, ale já si říkám, že když motory žerou stejně, tak není žádný důvod nebrat silnější :-)

Jinak E92 325i jde přestavět na 330i za řádově desetitisíce Kč.

Myslím, že ta cena bude určitě nejmíň 400k a to se mi prostě nevyplatí :-)
o 02.03.2012, 11:39 | CervinVega
na 325i s 3,0 motorem se dela prohozeni sani a uprava RJ, vykon je pak stejny, vim ze to nabizi Mosselman (a urcite hafo dalsich)
o 03.03.2012, 01:22 | MaxxT
To je snadny.. :-)

[ Link ]

Total costs 99.496,90
Total driven distance: 15.477 km
auto mam nekdy od listopadu

kamarad ma E90 330i

[ Link ]

24.449 km and 94.195 CZK plus asi dalsich 100 000 servis. :-)
o 03.03.2012, 01:24 | MaxxT
btw. nemuzes si koupit rok 2005-2008 zezadu to vypada jak Hyundai a kazdej se ti bude smat. :-)
o 03.03.2012, 09:47 | Mr.Scully
MaxxT - no právě, rozdíl ve spotřebě si spočítám snadno, ale těch 100 litrů servis mě děsí :-D Ve vašem případě to byl servis u 330i??? Co se tam proboha kupovalo? :-)

A s tím rokem máš bohužel pravdu, facelift byl tuším 09/2008 a před ním to vizuálně nestojí za nic :-/ Jedině koupit kupé 2007, ale to je ještě dražší než sedan 2008 :-) Nebo M-paket to trochu zachraňuje.
o 03.03.2012, 10:35 | MaxxT
Mr.Scully: Tak ruzne provozni veci, olej, brzdy (komplet), diagnostika, geometrie (to mas treba hned asi 4 000,- , bmw je hodne nachylne na gemoetrii a nekde na neorigo geometrii bych to nedoporucoval delat, proto mas na origo kolech takovy ty diry, jelikozs se dava tam geometrie a dela se pak s prazdnym autem a se zatezi 150kg v kufru), svicky, kompletne klimatizace, mikrofiltr, tlumice .. proste servis cca ve 150 000 km co se udelat asi musi, pokud nechces rozvrzanou hajtru. :-)
o 03.03.2012, 12:34 | Mr.Scully
Jinak jedinej faceliftovej model v ČR na prodej za rozumnou cenu je asi tenhle (až na střešní okno má asi přesně tu výbavu, kterou bych chtěl). Škoda, že to není 330i :-)

[ Link ]
o 03.03.2012, 14:04 | MaxxT
Mr.Scully: Klidne se podivej i po 325d, je to taky trilitr a pokud by ti chybelo tech "par koni" .. tak chip za par korun to vyresi a mas stejne jako 330d. Budes to mit o malicko levnejsi pripadne s lepsi vybavou, ja jsem koukal taky na 330d a nakonec jsem vzal 325d v supr vybave, profi navi, aktivni tempomat atd.. Uricte bych to koupil v Nemecku. :-)
o 03.03.2012, 14:07 | MaxxT
[ Link ] a vubec bych se kombika nebal, mne je 29 a ze bych si v kombiku prisel starej, tak to vubec ne.. :-) nemluve o tom, ze sedan je hodne nepraktickej, kort mala trojka..
o 03.03.2012, 14:10 | Mr.Scully
MaxxT - kdybych už měl 330d, tak bych ji stejně čipoval :-) Nechci fakt nic slabšího než třílitr. Praktičnost kombíku jinak chápu, je i zřetelně levnější, ale když mně se prostě nelíbí :-) Ze stejného důvodu se mi nelíbí ani hatchbacky (jedničková řada). Pro mě přichází v úvahu jen kupé nebo sedan s motorem 3.0+.
o 03.03.2012, 14:12 | Mr.Scully
Třeba něco takovýho by se mi líbilo:
[ Link ]

Ale v sedanu by to hned stálo o 50+ litrů víc :-/
o 03.03.2012, 14:28 | MaxxT
ale ta 325d je trilitr uplne stejnej jako 330d :-) koukni na tu 325d.. za par korun udelas

[ Link ]

3000-325d 145 / 197 400 170 / 231 500 +25 / +34 +100 6 999,- , budes z toho mit 330d a vyjde ti to lip.. :-) ale facelift bych koupil, uz jen proto, ze se to bude lip prodavat nez predfacelift.. bude mit vyssi cenu a je to atraktivnejsi auto.
o 03.03.2012, 21:11 | Mr.Scully
Nene, já se zamiloval do benzínu :-) Ta cena je až podezřele nízko:
[ Link ]

Musím si racionálně ospravedlnit 1. automat, 2. kombíka a 3. nevýraznou stříbrnou metalízu. Ale jinak je to snad full výbava. Do háje. Mám brouka v hlavě...
o 03.03.2012, 21:17 | Lukasino
Ty narazniky, to je peklo teda :o) az se mi nechce verit, ze je to original :o))

Btw. 1) super vec, 2) jeste lepsi a to auto je hezci 3) folie to resi :D
o 03.03.2012, 21:28 | Mr.Scully
Lukasino - jojo, M-paket opravdu vypadá takhle. Mně to teda přijde hezčí než série, ta je divná. A kombík sice nevypadá sportovně, ale zase ty hnusný zadní světla na něm víc zaniknou oproti sedanu :-)

U automatu se spíš bojím o to, aby ve 150 tisících km nebyla převodovka už načatá...
o 03.03.2012, 22:04 | Lukasino
Mr.Scully: hlavni je, ze se to libi Tobe ;o)) osobne tyhle maly sedany moc nemusim :) uz radeji kombi...

ad automat, toho bych se nebal, to auto nestoji 50tis ;o) pokud se o ten automat nekdo staral a jezdil jak mel, najede toho spoustu, kor se "slabym" 3.0 (oproti foukanym verzim, kde dostava vic nap*del)

No a prinejhorsim to je stejne nejakych 40-50tis, coz je v kupni cene ztrati :D

Ikdyz pravda, ze auto pojede hur, bude zrat vic :) Ja jakozto prazak kazdopadne automat vitam :o)
o 03.03.2012, 22:15 | Mr.Scully
Ono do města je možná automat lepší.

Jinak tyhle automaty by měly mít jednak možnost sekvenčního řazení (kde to jde točit) a jednak sportovní režim, takže snad by až taková ztráta zážitku nebyla... a kdoví, třeba ve městě ani ta spotřeba vyšší nebude :-)
o 03.03.2012, 22:33 | Lukasino | Upraveno: 2012-03-03 22:35:44
Nevim jak bmw, ale u tiptronicu mam jak sekvencni razeni, tak sportovni rezim, ale stejne si troufam rict, ze v manualu to pojede uplne jinak :)

Na druhou stranu je fakt, ze kdyz clovek jezdi na D a zvykne si ze je to trochu omezeny, tak pak cuci jak to pekne jede, kdyz se tam da Sko :-D

EDIT: Jeste D vs. S, treba novejsi A6/A8 s dieslem ma mam pocit i vylozene jiny mapy na Dcku a na Sku, to uz je hodne zajimavy potom :)
o 03.03.2012, 22:37 | Mr.Scully
To automatické řazení by mělo být "samoučící" podle stylu jízdy, ne?

Ještě budu koukat, jestli se nenajde nějakej manuál, ale v týhle výbavě asi těžko.
o 03.03.2012, 22:39 | Lukasino
jj melo by ;)
o 04.03.2012, 12:53 | MaxxT
do bmw si koupit manualni razeni muze jen neznaboh.. :-) furt saskovat s klackem jako idiot, automat tady funguje skvele, mam 3 roky stary auto, najeto cca 200 000 km, 3 dny zpatky jsem byl v origo servisu bmw v nemecku nechat preventivne vymenit olejovou napln vc. vany a filtr, stalo to 500 euro bez dph, kde kdyz se to sundalo, tak mi rekl, ze to vypada naprosto v poradku a zadne spony ci neco spatneho v tom nebylo, radi to naprosto paradne a neumim si predstavit tohle mit v manualu.

Automat je samoucici, ale mel by sis nechat vymazat adaptaci (v Inveltu to stalo tusim 500,- ), kde po vymazani auto cuka asi 20 kilaku pri prerazovani a pak se to uklidni a radi to skvele.
o 04.03.2012, 18:04 | Mr.Scully
MaxxT - a to ti nevadí, že s automatem jsi vždycky trochu pomalejší, i na sportovní režim? ;-) Pamatuju, jak jsme závodili E46 330i manuál vs. automat a pochopitelně automat neměl sebemenší šanci. Co je platný, že řadí během milisekund, když řadí podle sebe a auto je navíc těžší :-D

Toho kombíka jsem vzdal :-/ Kombi + automat = v součtu pomalý jak kráva (0-100 za skoro sedm sekund, na to kašlu). Hledám dál 330i sedan s idrive a v kůži nebo alcantaře... :-)
o 04.03.2012, 20:16 | Lukasino
Mr.Scully: pomalejsi to bude s automatem...

...a co z toho plyne? Kup 335i(nebo d) s automatem :D
o 04.03.2012, 20:33 | Mr.Scully
Já se dneska zamiloval podruhé :-)
[ Link ]
o 04.03.2012, 20:37 | MaxxT
Mr.Scully: Jo hrozne mi to trapi, hlavne v jizde po meste a na dalnici v kolonach vzdy lituji, ze nemam ten pitomej manual, abych pekne mackal spojku porad.. :-))) automat s aktivnim tempomatem a vse je vyreseny.. :-)
o 04.03.2012, 20:38 | MaxxT
Poznámky:
rucim za stav a povod vozidla ,spotreba v meste od 8,9 do 10,3 a mimo mesta 7,3 MOZNA VYMENA ZA AUTOMAT !!! ponuky sms alebo email

usmevne :-))
o 04.03.2012, 21:17 | Mr.Scully
Pokud člověk nemá auto pro sportovní radost, ale pro normální jízdu, tak je jasné, že do kolon je automat lepší ;-)
o 04.03.2012, 21:47 | Kamil07 | Upraveno: 2012-03-04 21:49:30
Já bych do trojky se skoro 200 kw volil manuál, do pětky a sedmičky automat.
Ale každého věc, někdo automat odsuzuje, jiný na něj nedá dopustit.
Mě v eSku vyhovoval, ale v nějakém kupé si ho nedokážu představit.
o 04.03.2012, 21:56 | Mr.Scully
Kamil07 - tak nějak. Do křižíku dálnic automat, do sportovního manuál. Ale nejsem dogmatik, pochopím to i obráceně :-) Podle mě je to vcelku jedno, každý je na něco zvyklý. Někdo chce manévrovat šaltpákou i v šedesáti a jinej zase chce i ve sportovním autě jen držet plyn. Nejde říct, že je něco obecně lepší.
o 04.03.2012, 22:39 | Kamil07
Přesně tak a navíc, ono i s tím automatem se dá dobře polítat, jen tomu prostě něco chybí.
Opravdu záleží, na co to člověk chce a podle toho si pak koupí buď automat, nebo manuál.
o 04.03.2012, 23:32 | MaxxT
ja nejak nechapu jakej je rozdil mezi manualni volenim tiptronicu, kde posouvas rychlosti nahoru ci dolu a mezi mackanim spojky na pedal a naladovani manualne rychlosti. Automat ma samozrejme D a DS,ale pak je tam taky volba manualniho razeni a to plne postacuje to, ze si to nevoli jak auto chce.. :-)
o 13.03.2012, 13:28 | assassin
tak scully byl rychlej,ale to e92 325i co sem mu nabizel nahore je opravdu aktualne na prodej, kdyby mel nekdo zajem tak zjistim vic - je to naka ta ala champagne barva, kozenej interier ve stejny barve.
o 13.03.2012, 14:46 | CervinVega
troufam si tvrdit, ze 6q (nedej boze nova 8q) ZF sport AT je lepsi nez manual ve vsech podstatnych ohledech (vaha +30kg oproti MT nikoho nezabije-zvlast dole a v miste teziste, zrychleni je prakticky stejne-ne kazdy je s MT schopny dosahnout tabulkoveho casu, u AT to obnasi jen zmacknout plyn, spotreba je krom mesta stejna nebo dokonce nizsi, opotrebeni motoru rovnez-ramcove o 1-2tis nizsi otacky)... a to mam rad oboji .-)
o 13.03.2012, 15:31 | Mr.Scully
No u mě nakonec stejně vyhrála volba konkrétního kousku. Jediné, co jsem rozmyslel, bylo, že přeci jen nechci kombíka. Ale jinak automat vs. manuál a třílitr benzín vs. diesel bych se smířil s jakoukoliv kombinací, byť jsem nakonec rád za zakoupenou kombinaci benzín-manuál. Ale zvládnul bych i opačnou :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3947 sekund.