Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jak jsem dnes řídil Tyotu LC

 o Navštíveno 12705x o
o 24.03.2012, 19:47 | Zdeny60
Dnes ráno jsem makal na zahradě jako barevnej. Provertikutovat trávník, pohrabat neskutečný kvantum starý trávy po zimě, naložit do koleček a vyvozil na pole, kde se ta stařina zaoře a JZDáci mají hojení zdarma:-)
Slunce peklo, na to že je březen a odpoledne, když jsem asi ve dvě skončil, si říkám, co podniknout. Šel jsem se osprchovat a něco sníst a to je to. U jídla si vždycky přečtu na netu poslední drby, prošmejdím fóra a hle - kousek od mého bydliště mě zaujal LC. Si říkám, tohle jsem nikdy neměl, pojedu se na něj mrknout. Je to kousek, za půl hodinky jsem tam.

Šlo o auto z Itálie, r.v. 2005, tachometr asi 108.000km, údajně nahavarované a ve velmi dobrém stavu, praví bazarník, než jsem k auto dorazili - stálo venku zvocí ke zkušbní jízdě zdarma. Tak proč ne.

Určitě všichni tohle auto dobře znají, píše se o něm, jako o legendě (používám slova řady autorů, kteří tohle auto testovali či o něm něco někde psali...).

Tak zvenku je to tedy fakt macek. Tahle je stříbrná, která velikost auta ještě umocňuje. Kola 265/65/R17 zvíci lesního kolového traktoru dodávají na mohutnosti taktéž.
Obcházím auto, po pár vteřinách zjišťuji, že auto opravdu lakováno bylo, ač bazarník vehementně tvrdil, že "nic nenašli" - stačilo mrknout do podběhů a všimnout si postříbřených plastů a ramen a tlumičů...

Usedám dovnitř. Typický japonec. Strohý, plsaty sice sedí dobře, ale útulnost tedy vypadá jinak, ačkoliv z fotek to vypadlo zajímavě - mikroplyšová sedadla a loketní opěrky ve dveřích vypadaly teple a měkce.

No nic - startujeme motor. Já přijel až asi ve 3, auto údajně bylo nastartováno ráno, aby jej vyvezli za plot na parkoviště. Motor chytá ne drb, po asi minutě se zklidní a ztichne, klape celkem přijatelně. Bílé nánosy na hliníkových dílech vyvracejí slova bazarníka - pane, tohle auto nepoznalo v Itálii sůl , tam se nesolí... Chudák netušil, že jsem tam 13,5 roků jezdil do firmy, v létě v zimě a o jejich zimní údržbě vím víc, než mu bylo příjmené.

Tak tedy že jestli mám chuť se s "tím" svézt. Já mám chuť pořád:-) Tak usedám za volant velikosti starého autobusu, zkouším si jej nastavit, než jsem přišel na to, že na dva směry je třeba použít 2 ovládacích prvků. Aha, inženýři nápadem nešetřili. Spojka je celkem měkká, řadící páka má vakl jako u auta po 500.000km. Zpátečku jsem musel nechat zařadit bazarníka, tak silně přes péro ji tam bylo třeba rvát - prý to je "pojistka". rozjezd - motor chvíli klapal na místě, takže trošku se mu horečka zvedal:-) Řadím, rozjezd je provázen jasným škubáním spojky či setrvačníku, vyjíždíme na silnici, řadím 2-3-4-5, to, že má auto 6 jsem se dověděl ža po příjezdu, prostě mě to nenapadlo. Navíc, legendu k autu jsem moc nepročítal, spoléhám na oči, uši - ale na vyleštěné bambuli šaltrpáky jsem tu 6 fakt nepostřehul. Odbočujeme doprava na "špatnou cestu", abych si prý ověřil na vlastní oči,jak je auto v perfektním stavu, co se podvozku týče. Bylo. Málem jsem se vyděsil, když mi po rozbité cestě 3 třídy začalo pod rukama předvádět „tanec u tyči“ – víz´te, jak se divoženky dokáží u té tyče někde v báru vlnit? Tak takhle se vlní slavný LC. Pocit to je, jako když se nápravy rozjíždějí v podélném směru od sebe a navíc, každé kolo táhne jinam. No, s tímhle asi nebylo něco v pořádku. Sice nic nemlátilo, neklepalo, ale to vlnění a nejistota ve volantu, kdy si auto de facto jede, kam chce a pořád se musí korigovat,….Brzdím, že se otočím a pojedeme zpátky. No brzdy, pánové, tak tady dávám 1. Takhle kdyby mi brzdilo SpecBčko, jsem vysmátej. Lehký dotyk pedálu a letíme dopředu. Jen aby to na mokru nedělalo potíže. Ty gumy, ehm… a ty jedovatý brzdy…
Dojíždíme na parkoviště. Dojem je tedy silně rozpačitý. Ještě, než jsem zajel na místo, jsem vjel na kousek loučky, abych si vyzkoušel ty redukce atd. , tu malou páku.-) Řadit musel opět bazarník, tak drasticky jsem měl strach za to chytnout. Asi to funguje, jede se krokem, motor točí asi 2000rpm, takže do terénu asi paráda.
Slušný rejd, velmi slušný, na to, jaká je LC kráva (zvenku).
Spotřebu jsem ani nesledoval, ale údajně 8 a výše, v terénu kolem 15-20/100.
Jen k vnitřku: ukládacích prostorů nadbytek. Podloketní opěra schová v klidu 4 lahváčeJ . Vzadu místa tak akorát, celkem vzato, asi jako v mém Legacy. Sedadlo řidiče nemá bederní opěru, navíc itaslký model neměl ani výhřev sedadel, což celkem nechápu, protože taliáni jsou zmrzlí i v létěJ
Tempomat ano, dula klima ano, kazeťák hodnotím i v dnešní době kladně (jsem zarytý hifista a milovník této techniky, určitě bych mu dal přednost před zrůdnostmi jako ipody, MP5-6-9 bůhvíkolik…)
Displej PC je za jízdy nečitelný, se světly se ztlumí tak, že není nic vidět , ale snad to jde nastavit.
Místo vpravo vedle PC zaujímá jakýsi kompas a náklonoměr, navíc PC disponuje údaji o nadmořské výšce… Celkem nechápu, k čemu to.

Ujel jsem s „tím“ asi 15km abych si tohle auto definitivně vyškrtnul ze seznamu aut, o které bych v budoucnu mohl mít zájem. Tak, jako jsem škrtnul definitivně XC90.
Tohle je dělník do terénu, do lesů vod a strání, ale na běžný ježdění si to při nejdivočejší fantazii fakt nedovedu představit. K čemu to auto slouží?? Snad opradu jen do toho terénu a upřímně, nechápu ty, co s tím jezdí po silnicích a radují se z toho. Asi nejeli s něčím lepším a normálnějším.

Pravda, auto budí „dojem“, je to kus, ale taky snobismus těch, kteří se s tím prohání po velkoměstech…Ovládání je příšerné, řízení absolutně odtažité, bez jakékoliv sebemenší vazby, nejisté v zatáčkách… Ne. Tohle není my cup of tea.

Tak když by někdo chtěl LC s 3,0 motorem a výkonem asi 125kW (kupodivu to stačí, k.m. dělá své), tak třebas mu tahle zkušenost ulehčí rozhodování.

Jen poznámka – jeden renomovaný motoristický server o LC napsal (konkretně o tomto modelu), že jde o nejluxusnější off-road, který kdy byl vyroben. No pánové….K tomu snad není ani co dodat.


o 24.03.2012, 20:17 | hanzz
Ještě napiš, jaký to bylo LC. Ale předpokládám, že LC120. To je fakt, že to taky moc nechápu. Když LC, tak 80 nebo 100. Jinak je to fakt nesmysl :)
o 24.03.2012, 20:29 | mrazik
Kdo nezkusil LC v terenu, nedokaze pochopit smysl toho auta. Ne nadarmo je pouzivano v oblastech, kde je s nim tvrde zachazeno. Mel jsem tu cest v nem nekolikrat jezdit se sousedem, ktery ho do terenu jeste vice upravil a nechapal jsem, co to vsechno vyjede a dokaze. Dale neznicitelny motor, proste parada. Pak ho prodal humanitarni organizaci nekam do afriky myslim.
o 24.03.2012, 21:20 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-03-24 21:22:36
Ano, jediný smysl vidím v terénu. Šlo o toto auto:
[ Link ]

Aha, link je nefunkční.
o 24.03.2012, 21:27 | PlusOne
Stačilo napsat:
Jel jsem se podívat na Toyotu do ProfiAuto.

Stačilo by mi to.

Byl jsem se u téhle "firmy" dívat na Passata, B5 81 kW, podle "prodejce", kterej celou dobu komunikace se mnou nesundal sluneční brýle z rypáku, ač jsem ho o to požádal, v perfektním stavu, málo najeto (na tacho 138.000), projevil jsem zájem o zkušební jízdu, po usednutí a rozjezdu jsem zjistil následující: sedačka prosezená, bederní opěrky vyštelovaná na max a nejde seštelovat, řazení rychlostí je jak míchat vařečkou v hrnci bujabézy - takovou vůli v kulise jsem ještě u žádného auta neviděl, spojka po smrti, silentblok motoru KO, přední náprava KO. Prodejce se divil, že chci slevu...
o 24.03.2012, 21:30 | Lukasino
jako hanz :) ale LC120 je nic moc, chce to full size, tj. 80/100/200 (V8) ;)
o 24.03.2012, 22:11 | hanzz
Zdeny, já už si úplně nepamatuju, co všechno nevyhovovalo, ale Lexus RX jsi už zkoušel? To mi přijde jako celkem pohodlný kočár pro seriosního pána :)

o 24.03.2012, 22:51 | Lukasino
hanzz: videl jsi jeho posledni navrhy? M3 a lancer evo, nebo co to bylo :D Zdenyho SUV nezaujme, jen nechapu ten lonsky omyl s Tribecou :D
o 24.03.2012, 23:36 | hanzz
Já pořád žiju v přesvědčení, že chce kvůli nemocným zádům POHODLNÝ auto :)

o 25.03.2012, 08:40 | Zdeny60
Lukaisno:
Tribeca mě stále leřží v hlavě, až dám pryč současného služebáka:-) Bohužel ale do tý doby (=2 roky) bude stát benzín dle Ševčíka až 47Kč/l:-(((
o 25.03.2012, 10:34 | Lukasino
Zdeny: na PHM kašlat :o) to by sis nemohl koupit nic...

Už jsem po ní také koukal, ceny krásně padají :)
o 26.03.2012, 10:26 | CervinVega
T. Land Cruiserem Prado [ Link ] jezdim kazdy den a moc nechapu smysl toho auta, do tezkeho terenu to neni, na silnici to je nic moc, uvnitr japonec z r.85-95, motor je zoufale slabej...
kdyz vidim co to stoji a co z toho delaji lidi za modlu... na silnici si s tim vytre rit CRV a v terenu Patrol... takze asi na zablacenou polni cestu s velkyma hupama k chalupe?
o 26.03.2012, 10:34 | Zdeny60
CV:

ale je to hezký:-)
o 26.03.2012, 10:37 | Lukasino
CV: Jaký model?

70/73 je v terénu jako doma
90/95, tady smysl fakt moc nechápu
120 a 150 je už potom na silnici hodně slušný, v terénu to je samozřejmě slabší.

Ale nemůžeš napsat, že na silnici je CRV lepší a v terénu zase Patrol, to zní jako test Yettyho v TopGearu, na okruhu rychlejší jak Ferrari, na polňačce pohodlnější jak RangeRover ;o)))
Patrol na silnici je taky špaténka a CRV v terénu snad ani nemusím říkat :o)

Ale samozřejmě tam kde jsi patří LC75/76/78, to bez debat...
o 26.03.2012, 10:39 | El_Vita | Upraveno: 2012-03-26 10:41:23
zajímavé, v LC120 jsem taky jezdil a že je to auto na h... ?? na silici jo sune se to předkem ven po tečně .. ale to kvůli těm gumám, ale v terénu .... pánové, sériovka zvládá i Dakar. v Kategorii T2.2 to bylo svého času velmi rozšířené auto. A dokázalo dojet do cíle...
Ale na normální cestu bych ho taky nechtěl, to je pravda :-)
o 26.03.2012, 11:15 | CervinVega
nevim jake ma ta vec oznaceni, muzu lepe nafotit i s detaily UN udrzby...
skoro kazda ma ulomenou packu na nastavovani volantu (titerna vec do krehke ruky gejsi, zjevne nedostatecna pro "rainbow concept")

foto k příspěvku  od CervinVega

o 26.03.2012, 11:16 | El_Vita
jj, to je LC120
o 26.03.2012, 11:22 | Lukasino
jj, základní 120ka, tak to potom nevím :) Ale podle "kongo příspěvku" to auto už toho musí mít hafo za sebou :o)
o 26.03.2012, 11:38 | CervinVega
jezdil jsem s 7tis km na tacho, vyssi vybava (chrom maska+kryty zrcatek, digiklima a drevo+TD motor), ta jela o trochu lepe, diky mene najeto (moje 60tis km) je tissi a komfortnejsi, ale nevidim nic, proc bych ho mel chtit :-/
o 26.03.2012, 12:00 | Smrada (M)
CV: ale v Kongu musi UN delat dojem s velkyma autama.
Mama jezdi v Kosovu s Nisanem Pathfinderem ;-)
o 26.03.2012, 12:10 | kadel21
lidi nekdo si z nas dela prdel. Podle me nekdo ze sousedu vyslidil zdenyho heslo na ahc a sazi se tu vylepsit pochroumanou povest v ulici. To mi nerikejte, ze by se ze dne na den z hodneho klidneho pana stal zabijak duchodcu ve favoritech :-)

13.02.2012, 18:00 | Zdeny60 | Upraveno: 2012-02-13 18:02:47
Fipo: tak si to ještě jednou přečti.

Já mám tu smůlu nebo "štěstí", že bydlím v ulici, kde hodně lidí má SUV a i pravovběrné off-roady mezi tím Hummera, LC V8, řada Touaregů, ML 320 XC 90 a dalších příšer). A řeknu ti jedno - tihle lidé s těmihle auty už mají aroganci asi v genech. Není jediný z nich, včetně ženských, kteří by v obytné zoně jeli 20, minimum je tak 50 spíše 70, když je nyní v zimě v naší ulici na krajnicích zmrzlý sníh do půl metru výšky, kdo myslíš, že zastaví, když se míjíme? Já a nebo někdo z těchto?? Když někdo flákne svůj krám na cestě, že se vedle nedá skoro projet - kdo myslíš, že a čí že to je??

A tak dále. A ještě jedna věc, co mě sere - naprosto drtivá většina těchto majitelů se skly černými jak viks na křižovatce sere na to, že už 30 metrů před ní svítí oranžová! Tohle je snad další gen, co mají tihle lidi v krvi.

Tak se na mě nezlob, když jsem si dovolil něco podotknout. Kamaráde, pár pátků už jezdím a ledače´hos si všímám. A le jestli mě někdo dokáže dostat, tak arogantní hňup s 3T kraksnou, kterej sežral veškerou moudrost a myslí si, že je král lidstva. Jenže to je omyl. naší ulici na krajnicích zmrzlý sníh do půl metru výšky, kdo myslíš, že zastaví, když se míjíme? Já a nebo někdo z těchto?? Když někdo flákne svůj krám na cestě, že se vedle nedá skoro projet - kdo myslíš, že a čí že to je?? atd atd na [ Link ]

Kadel
o 26.03.2012, 15:33 | Zdeny60
kadel21:

jj, přesně - to jsem opravdu já:-) Nikod můj nick nezneužil:-)

A ano, opravdu jsem se byl JÁ sám dobrovolně a bez nátlaku na LC podívat - jak jsem psal. a udělat s vlastní názor na to, co jsem zatím nikdy neměl.

A taky mohu celkem uznat, že chápu některé jedince, kteří so tohle a jemu podobné auto kupují. Připomíná mí to scénku z filmu SNowborďáci, jak Jirka Langmajer smete tím Mitsubishi či N issan?? toho sněhuláka u cesty a v něm schovaný patník:-)

Musím uznat im já sám, že jistá změnu pohledu na okolní svět sama přichází, pokud sedíš za volantem. Bohužel, v mnoha ohledech ale řada majitelů používá mozek v omezené míře.

Tím jsme sice trochu odbočili od tématu, nicméně vyjádřil jsem svůj názor a na auto jako celek, které mě nijak nenadchlo a dosud jsem nenašel jediný argument pro - snad jen ten imidž, které si auto nese právě z míst jako Dakar, Lambarene, Afrika atd...

Ještě kté naší ulici: pánové, nebudete věřit, ale přibyl tam další Touareg:-) (Můj to fakt není:-)))

A pár měsíců zpět tam "bydlí i Toyota Sequioa V8 cosi.
o 26.03.2012, 15:39 | Only_One | Upraveno: 2012-03-26 15:39:17
zdeny kde bydlíš - s ohledem na koncetraci 6 a více válců bych si tam rád v blízkosti otevřel benzínku :-)))
o 26.03.2012, 15:50 | Zdeny60
Východní okraj ŠUmperka. Jinak v Šumperku je pump asi 8??

o 26.03.2012, 21:52 | Pardal
Připomíná mí to scénku z filmu SNowborďáci, jak Jirka Langmajer smete tím Mitsubishi či N issan?? toho sněhuláka u cesty a v něm schovaný patník:-)

Zdeny.... to bylo rumunské ARO !!!
o 26.03.2012, 21:59 | El_Vita
:-)))))))))))))))))))))
o 26.03.2012, 23:32 | badczech
Do te doby, nez jsem si precetl tenhle prispevek od Zdenyho, jsem ho mel za automobiloveho nadsence, ktery je trochu nerozhodny.. Trochu vic nerozhodny.. Bavilo me vzdy cist nazory a rozborky a zazitky..

Az prave do ted...

LC vzdy byl, je a bude auto do terenu, na nezpevnene cesty a tam, kde se jakekoliv subaru ani nepodiva..Je to auto pro opravdove chlapy ane rozmazleny zadek nejakeho cestaka.. A pomlouvat to, ze je to auto, co nema zpetnou vazbu? To je mysleno vazne? Ze v terenu se to vlni a, cituji: "nejistota ve volantu, kdy si auto de facto jede, kam chce a pořád se musí korigovat"? No to uz jsem spadl pod stul smichy..

Chapu, ze design je vec nazoru a ze nazor na provedeni take, ale cekat, ze LandCruiser bude zehlit silnici jako to umi 911 je hodno minimalne cuknutim koutku..

Omlouvam se Zdeny, jak rikam, vzdy jsem si rad precetl tve romany, ale timhle jsi to zabil...
o 26.03.2012, 23:44 | Paczqo
když čtu tohle o LC tak by mě zajimalo jake pocity by měl zdeny z Grand Cherokeeho WJ :-D
o 27.03.2012, 01:15 | JP
Na příští tejden má Zdeny ještě vyhlídnutou Ultimu Can-Am, ale myslím že sedačky nebudou dostatečně pohodlné, auto bude celkově poněkud tvrdší (a to je zvyklý na SpecB!), plasty v interiéru nic moc a možná do toho bude nedej bože i foukat... No a co si budeme povídat, v terénu je to ještě horší než ten Land Cruiser. A možná i bude vidět na fotce, že to mělo v minulosti čelní sklo posraný od holuba, tak jakejpak top stav...
o 27.03.2012, 04:59 | Zdeny60
badczech:

je mi velice líto, že jsi se ve mně zklamal. Nicméně, máš mo starost méně a mé příspěvky rovnou ignoruj.
Nicméně komentář si nedopustím ani v tvém případě nyní a teď:

jak jistě chápeš a vydedukoval jsi z mých dosavadních témat, zajímají mě vozy na silnici. Ne do terénu. A tak, přestože, LC primárně do terénu stvořena byla, 99,9% lidí ji používá pro přepravu osob )ani ne nákladu) právě po silnicích a div se, největší koncentraci LC a jí podobn´ých aut potkávám právě přes pracovní dny ve velkoměstech. Divné, že? Že by všichnit, které v LC a podobných potkám, právě teď v tomto okamžiku, když já tudyx projíždím, vyjížděli do šumavských či jesenických hvozdů, brázdit lesy a paseky v nich?? To asi ne, že?
Prostě berou to jako OSOBNÍ auto, protože jim tak velí něco - nechchi to jmenovat.A věř, ž těch lidí, kteří LC, Hummery, či JGC vlastí, nebyli nikdy v terénu dále, než na vjezdu na lesní cestu, když jedou na hoby.

A z tohoto pohledu já posuzuji LC - jako autona silnici totálně nevhodné, bez vazby, bez odezvy, s mrtvým řízením.A jestli jsi pozorně četl ( v tom případě nevím, co tě tak rozhořčilo), tak píšu i já, že LC je uznáván jako etalov mezi off-roady a mnoho operiodik ji bere jako referenci) Resp. tohle psali do včera, než jsem našel test srovnání LR, M-P a LC - zde LC vyšla ze tří na posledním 3. místě a jako reference byl vyhlášen Land Rover. Ale to je nyní vedlejší.

Tak jestli tě ještě něco uvádí do transu, tak se nad sebou zamysli a zkus pochopit, co sem se pokoušel vyjádřit já: tedy vztah LC versus ježdění po silnici, tak, jako to činí asi těch 99% majitelů. A v této disciplíně já nechápu ty, co to takhle provozují apak si dovolím znovu zopakovat, na silnici je LC těžko použitelná věc. Tím však netvrdím, že to nejde. Jak vidíme, jde všechno.


Ještě dodatek: kdysi jsem jel s Suzuki GV - měla ji moje účetní. Ta byla asi o 5 tříd lepší, než LC co do pocitu z jízdy po silnicích. Daleko jistější, tužší atd Ale do terénu se s ní dalo zcela v pohodě, hodně dobrá volba, kdo chtějí off road (řadí se tam) a dobré silniční přesunovadlo.
o 27.03.2012, 06:12 | badczech
No tak pokud to podle tebe neni auto na silnici (coz souhlasim) nechapu proc jsi se tedy obtezoval.. LC je naprosto super auto pro lidi, co ho vyuziji. A ted neberu pozery a tragedy, co to to zaparkujou u cesty jednim kolem na parezu, kdyz jdou s deckama sbirat houbu.. Nebo nekoho, kdo si v bode A zapne vsechny ty asistenty, radarovy tempomat a honicku ptaku a s blazenym usmevem dojede krasne odpocinuty do bodu B.. Chapu, ze te to asi rozcililo, ale asi jsem se nechal unest. Jen me dost pobavilo tve prekvapeni z toho, ze to plave a ze musis s volantem "bojovat". Ano je to nepohodlne na silnici, a uprime taky nechapu ty stovky soccer-mums pro ktere je tohle idealni transport do mesta, ale to je jejich volba..

Ja pouzivam podobne auto (i kdyz starsi nez jsi testoval) take z 90% ve velkomeste, ale pro me to je dan za to ze muzu si tech 10% uzit mimo silnici a vyradit se tam, kde nikoho neomezuji, ci neobtezuji.. A ver mi, ze i kdyz je to vyuzivam jen na 10% tak mi to tech zbylych 90% na silnici vynahradi. Rad bych mel dve auta, male a velke, ale protoze muzu mit jen jedno a offroad me bavi, musim udelat ustupek v tom, ze ve meste to zere a blbe se parkuje atd.. Holt me to za to stoji a ver mi - je nas vic

Neber to jako utok na tvou osobu. Nebylo to tak mysleno.. (navic spousta tech neduhu co jsi popisoval spise indikuje to, ze jde o nejaky zbastlenec - strikana kastle, vule v radicce atd..)
o 27.03.2012, 06:15 | badczech

U me to vypada takhle v tydnu:

foto k příspěvku  od badczech

o 27.03.2012, 06:15 | badczech

a takhle o vikendu:

foto k příspěvku  od badczech

o 27.03.2012, 17:53 | Zdeny60
Badczech:

abych si o něčem udělal vlastní názor, musím to zkusit. Jel jsem, zkusil jsem, udělal si názor - a ten je, že to je pro mě na nic - a jel jsem domů. I taková zkušenost = informace - má pro mě vysokou hodnotu. Vím, že už tohle shánět nemusím.
o 27.03.2012, 21:12 | Pardal
Znám jednoho člověka v důchodovém věku, který jezdí v M5.
Kudy chodí, tudy si stěžuje jak je to tvrdý, kolik to žere a že to má drahej servis. Jezdí v tom max 140 dálnice a na pohodu. A stejně v tom jezdí...

Připadá mě to jako když ty Zdeny posuzuješ offroad. Nekupuj něco co ti nevyhovuje. Ale zároveň říkám... nehaň ty auta... Spousta lidí s tím tahá koně a těžší náklady. Spousta lidí jezdí na chatu po polňačce (kterou zvládne i favorit) a spoustu lidí to prostě baví !

Já mám taky jedno z aut hodně upravenýho Patrola a pokud to auto nepochopíš, prostě ho budeš odsuzovat...
o 27.03.2012, 21:32 | Tendr
Když jsme u těch eLCéček, jeden z mých snů, tohle auto má prostě koule a já bych ho i v Krušných horách využil :)

foto k příspěvku  od Tendr

o 27.03.2012, 22:01 | Zdeny60
Vyserte se na to. nechápete, co chce druhej sdělit a melete jen to svý.
o 27.03.2012, 22:03 | lukee_cz
Aspon Zdeny vidis, jake to je, vetsinou je to naopak. Sorry, ale musel jsem :)
o 27.03.2012, 22:25 | Zdeny60
Nevidím nic. Jen pár malamutů, kteří hned v pár přáspěvcích po mém zcela otočili smysl toho, co jsem chtěl napsat.
o 27.03.2012, 22:28 | Pardal
Napsal jsi, že je LC na normalni ježdění po silnici na pytel. To souhlasím !
Ale zároveň je třeba dodat, že má svoje využití.
o 27.03.2012, 22:29 | Lukasino
Tak já chápu, že to jel Zdeny vyzkoušet, to je správný, naopak odsuzovat rovnou něco, co jsem nezkusil je špatně!

Jen byla chyba od toho čekat odezvu jako v M3 :)
o 28.03.2012, 02:01 | badczech
Lukasino, presne tak..

Kdyz jedu ochutnat cokoladovou zmrzlinu, tak si pak nemuzu vsem zdlouhave stezovat, ze tam bylo malo jahod...

A jestli ten malamut byl i na me, tak dekuju za lichotku, neb malamut je pekny zvire...
o 28.03.2012, 06:02 | Zdeny60
Pardal: a popírám tuhle tezi snad?
o 28.03.2012, 09:35 | hanzz
Věřím, že v nějakém testu LR porazil LC. Patrně to byla téměř nová auta. Zajímalo by mne, jak by ten test dopadl po desetileté heavy duty službě někde v Africe. Jestli by byl vůbec LR schopen se takového testu ještě vůbec zúčastnit :)

Jinak já vlastnictví takových aut chápu. Kdo potřebuje jezdit do terénu nebo tahat přívěsy, tak takové auto využije. A nezbude mu, než se s ním "trápit" na silnici. Znám lidi, kteří mají těch aut více, ale stejně převážně jezdí s offroadem. A když si takové auto někdo koupí, aby s ním jezdil téměř jenom po městě, tak je to už jenom jeho boj...


Zdeny, nech se od někoho svést pořádným offroadem v pořádným terénu. Je to docela zábava, daleko větší, jak na silnici. Třeba tě to chytne a za půl roku tu budeš řešit, jak objíždíš bazary a vybíráš Defendera ;)

o 28.03.2012, 09:53 | Lukasino
Hanzz: no LR vs Toy, víš co se říká :D

"If you want to go into the bush, take a Land rover, If you want to come back again, then take a Toyota."

;o))
o 30.03.2012, 15:56 | Zdeny60
Tak v ulici opřibyla další zajímavost: Chevrolet Tahoe:-) Moje ale není:-(
o 30.03.2012, 16:15 | Lukasino
Zdeny, a co ten smajl? Tahoe patri uz mezi full size auta vcetne motoru, by jsi nadaval jak spacek na tu spotrebu ;o)

Ikdyz je fakt, ze Ty by jsi s tou V8 6,2 dokazal jet za 5l urcite ;D
o 30.03.2012, 18:54 | Zdeny60
No že se tu někdo pozastavoval nad tím, kde že to bydlím:-) Docela obyčejná vesnice:-)
o 30.03.2012, 19:04 | lukee_cz
Tak kdyz si clovek veme, ze je to u Sumperka(rekneme ne uplne lokalita pro ulici plnou kabrioletu), ulice ma 2km a je to rada nove postavenych baraku, tak to osazeni aut dava i trochu smysl :) Kazdoapdne zajimavy to ale je ;)
o 30.03.2012, 19:58 | Zdeny60
njn.Je to holt tak.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3652 sekund.