Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > hydroštely řešit-neřešit

 o Navštíveno 21545x o
o 16.05.2012, 16:34 | jzxr
asi věčné téma majitelů postarších aut který už mají něco najeto. cvakající hydroštely řešit bo na to hulit?


o 16.05.2012, 16:35 | Thullo
Osobně to neřeším - někdy ztichnutí zařídí nové olejové čerpadlo, někdy hustší olej či směs do oleje (medovina) někdy nepomůže nic... ;o)
o 16.05.2012, 16:46 | Vencaf
pokud jich není moc, tak bych je vyměnil, u mě jich ovšem bylo 24ks po 700,-Kč, takže jsem vyměknul a hodil tam jinej motor..
strašně mě to cvakání sralo
o 16.05.2012, 16:46 | jzxr
mno spíš než hustším olejem bych to příp. řešil výměnou hydroštelů, nicméně jetli to motoru nevadí tak to řešit nebudu a cvakání za jízdy stejně neslyším:)
o 16.05.2012, 17:56 | Tendr
V první řadě olej na max. Taky mi mlátil jeden na šestiválci a po dolití oleje, dost mi žere motor olej, už skoro nejde slyšet.
o 16.05.2012, 18:09 | Phitypaldy
Kdyz jsem je chtel menit a slo to sehnat pouze v japonsku za 24000 tak jsem auto radeji prodal :-D
o 16.05.2012, 18:11 | fredh
Já zatím na každým autě, který mi docela cvakalo, vyměnil olej a po menším zajetí ho projel párkrát až na krev. 2x 3x do omezovače a docela výrazně se to utlumilo.
o 16.05.2012, 18:16 | Honza2.016v
v prvním kole vytahat ven, vymejt a vymačkat ty původní sračky a pak jezdit na kvalitní olej typu Mobil 1 5W50 atd... a msí potom bejt klid... (ozkoušeno na mnoha autech, dke hydra mlátily až nechutně..), někdy stačilo pouze olej vyměnit za kvalitnější (ne hustší..)

o 16.05.2012, 18:24 | tappaja
5W 50 je zrovna hustej olej...
o 16.05.2012, 20:20 | Honza2.016v
hustej? proč.. rozlišuj pojem hustota a viskozita... v pixle konkrétně ten Mobil teče jak voda... oproti tomu něco jinýho se táhne jak med...

to že hydra mlátěj je tím že jedou na sucho.. -špinavý mazací cesty, nevhodnej (jak někdo říká "hustej") olej atd..
o 16.05.2012, 20:49 | rencek
Mám 2 vlastni zkusenosti.
najel jsem na cvakajicich hydrech na Rencku19 16V asi 85tis.km a v pohode.
Potom na golfu4 1,8turbo mi to cvakalo 14dni a pak se zvuk už změnil :-) a výsledek odřená vačka a asi 4 hydra praskly-prorazeny dovnitř. Takže výmena vacky a radsi i vsech 20ti zdvihátek+ přechod na jiny už správny olej.
o 16.05.2012, 21:06 | jzxr
já mám zkušenost takovou, že po přechodu z 10W-40 Mogul Extreme na 10W-40 Mobil hydroštely na V6-24 ztichli. od té doby po ahřátí motoru o nich nevím. JENŽE, teď to řeším na TDi 66kW a tomu dávám jenom ten Mobil 10W-40 a i přesto min. 1 cvaká i při ohřátým motoru...aspoň že jich tam nejni 24:)
o 16.05.2012, 21:28 | tappaja
Tak mel sem za to, ze cim vyssi letni viskozni cislo, tim je olej "hustejsi"
Viskozita se meri pri nejaky teplote a treba z tabulek je 30 oproti 50 temer 2x tak husta. Viz treba oleje.cz

Viskozita je měřítkem tekutosti kapalin.
Oleje s nižší viskozitou jsou tekutější (řidší)
a mají menší vnitřní odpor proti proudění,
proti toku. Vyšší viskozita olejů (hustější ole-
je) naopak znamená vyšší odpor a tím také
pomalejší tok, přeneseně pak i vyšší odpor
proti vzájemnému pohybu dvou mazaných
součástí.

Muzu jen souhlasit, zkusit rozebrat a zjistit, jestli neni nekde bublina. Stalo se mi to jednou, na felde 1.6, menili olej a nechali to komplet vytect z teplyho motoru. Nalili novej olej a cvakalo to. Servisak mi rikal, ze to sou hydra a musi se vymenit, sada za 10. Tak sem je donutil sundat viko, zkusit vymackat vzduch a po nastartovani to uz nedelalo. Ani se neomluvili, smejdi.
takze souhlas, zkusit jestli neni nekde vzduch, zkusit jit o viskozni tridu vejs, oleji sice bude dyl trvat, nez se dostane kam ma, ale protoze je "hustejsi", nebude tak rychle rychle vytejkat a udrzi se tam kde ma.
Jinak tady je porovnavaci video, kdyz budete pozorne poslouchat, hezky to tam vysvetli. :o)
[ Link ]
o 16.05.2012, 21:30 | hawai
volume doprava a je po problemu :-)
o 16.05.2012, 21:53 | Tea
Také jsem to řešil na V6 Legendu a nakonec jediný co na to funguje je Mobil1 5W50 měněný po 8tkm.
o 16.05.2012, 22:24 | Tendr
Více zde [ Link ]
o 17.05.2012, 13:36 | Brnďa
me na hydrostely v legendovi zarucene funguje pred vymenou oleje nalit do staryho oleje tec2000 engine flush. vzdy tak ob vymenu a je klid..hezky to procisti...Jednou jsem udelal blbost, jako ze jsem si koupil prisadu pro hydrostely od liquy moly nebo jak se to pise, takova husta hodne husta srajda a hydrostely uz cvakali neustale :)) tak to nedoporucuju..spis to prolejt tim tecem a ten je krasne vyplachne
o 17.05.2012, 14:09 | Raimmii
ale prodřený hydroštely vydřou vačku ne?
o 18.05.2012, 07:29 | Knightey-
taky slysim hydra na moji V8
Hlavne po nastartovani studeneho motoru, uz i vlazneho, tak par vterin to cvaka uplne na sucho, pak se natlaci olej a uz to celkem jde ale i tak nic moc...
Sere me to ale kazdej mi rika at na to kaslu..
Chtel bych to nejak poresit ale je tam tech ventilu 40 :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3267 sekund.