Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > VW Golf IV 1.9 TDi 66kW- ?

 o Navštíveno 12647x o
o 25.05.2012, 21:21 | Woko_O
Ahoj.
Hele mám Golfa IV 66kW 1.9TDI klkasika škodováckej nesmrtelnej motor. Mám tam najeto cca 187 000 km. Auto výroba rok 98. Motor je ALH s regulací turba pomocí lopatek. O co mi jde? Ted tam budu dávat 17ky kola s pneu 215/45 nebo 225/45. Uz tak se mi o neco zvýší spotřeba. Ale když už tam teda tohle budu dávát tak je mi jasný že s 66kW to moc nepojede. Rád bych tomu trochu přidal. Vim že tyhle motory jdou docela dobře výkonově zvedat. Určitě tu bude pár lidí co to dělalo. Přemýšlím jen o výměně vstřiků například z 81kW verze. Prozatím bez chipu.. Jakej by mohl být výsledek? Chtěl bych se dostat tak na cca 80kW. :) Přivítám jakékoli rady. Děkuju. :)


o 25.05.2012, 21:35 | JR
Dej chip a ser na to.
o 25.05.2012, 21:36 | Kupinka
blbost, aby jsi poznal jízdou, jestli máš 15, 16, 17, 19 já mám octu combika 81kw 17tky a když na začátku září přehodím na 15 zimní nepoznám nic na výkoně ani na spotřebě :) Soused měl na octě combi 66kw ten samý motor a měl 19 a na výkoně se mu nic neprojevilo. Spíše bych dával pozor v dešti na mokré cestě široký profil dělá někdy divy :D
o 25.05.2012, 21:50 | Woko_O
Jo to vim. Jinak bych chtěl jen trochu větší záběr. Před tim sem měl 72 KW Bravo a to mi stačilo. Tak sem si řikal že bych si tam hodil jiný vstřiky aby to trochu přidalo. Pozdějc bych případně nandal chip.. :)
o 25.05.2012, 23:40 | vomy7
Není jednodušší a lepší hodit chip než ty vstřiky? Nevyjde to líp..?
o 26.05.2012, 08:51 | gizmi
vomy7: proc chip, kdyz to nemas cim nakrmit?
Woko: mam to same auto (i motorem)..udelal bych byt tebou:
1. sehnal bych nekoho sikovneho, kdo ti odstrani EGR a vycisti turbinku + pokud nemas, tak rozvody a olej
2. koupe vstriku
3. chip
-----------
z 66kW jsem na zdravych 150PS/350Nm .. nemam problem predjet a odpichnout se a zmizet kdyz potrebuji.. Vse mi delal Richard z DieselPower. Je snim domluva, je to pohodar a nemusim mit strach, ze mi odkragluje motor. Na ladeni ma vybavu narozdil od menicu softu v garazi a rozumi tomu co dela. Kazdopadne zacal bych lepsi udrzbou - alespon ja se snazim mit vse OK po technicke strance a az pak upravy..
o 26.05.2012, 09:38 | tommas
Vstřiky jsou základ každé zdařilé úpravy TDi, tenhle motor je prakticky od 81kw verze odlišen právě ve vstřikách a chipu.
Pročti si fórum dieselpower, najdeš tam spoustu užitečných informací od lidí kteří si tím vším prošli.
Jinak jako Gimi, EGR pryč, na začátek celková údržba, pak vstřiky a chip.
o 26.05.2012, 10:29 | P3RF3KT
woko: jako ostatní. Kámoš má o1 combi 66kw jeho tchán ji v roce 2003 kupoval novou do firmy. Loni na podzim mu ji přenechal. Okta má najeto 280tis. km. Při těhlech kilometrech to nechal načipovat. Sranda za pár korun. Teď minulý týden sme byli na tuningu v panenskym týnci tak to nechal změřit na brzdě a naměřili mu krásnejch 82kw což je myslim hodně. A to tam má nějakej základní jednoduchej čip aby se s tim dalo normalně nadále jezdit. Na autě má 16ky kola a přez 5l se se spotřebou nedostane. Z týnce domu jel za 4,2l
o 26.05.2012, 11:18 | Woko_O | Upraveno: 2012-05-26 11:19:08
Hmm..jako zacinam o tom hodne uvazovat. Nejde mi o to abych jezdil rychle..dve bouracky mi stacily ale ten odpich by nebyl obcas na skodu. Kolik se pohybuje cena takový úpravy? Dejme tomu že vstřiky seženu za 3500,- . EGR si dokazu ucapat sam a turbo snad taky vycistim.. Co ta jednotková modifikace? Co pak spojka? Kolik casu ji vezme nez odejde do vecných lovist a budu muset nasadit lepsi oblozeni? Rikam..Staci mi uplnej základ na 80kW..Zadny honby za 180PS apod..
o 26.05.2012, 11:29 | gizmi
Udelej tohle vse a pak res chip..;) Pisni Richardovi do dieselPower a domluvite se.. ted to resit nema cenu ;)

Co se tyce spojky - kupoval jsem golfa se 130t najeto a po uprave mam ted 210t na original spojku :D Kazdy me rikal jak odejde ihned po uprave, atd atd atd..holt je to o stylu jizdy (neklouzu spojku, nejezdim sprinty, atd) a funguje vse 1A :)
o 26.05.2012, 11:34 | tommas
80kw se dostaneš chipem i bez těch vstřiků, ale vzhledem k tomu, že rozdílem v 66/81 kw jsou právě vstřiky a mohl bys v klidu být na 95kw, šel bych asi tímhle směrem. Za málo peněz dost muziky a bez vlivu na životnost.

Spojka: je to o tom jak jezdíš, pokud tomu budeš nakládat od nízkých otáček, tak ji časem krouťák utrhne, pokud budeš jezdit jako doteď a předjíždět aspoň trochu v otáčkách, spojka vydrží stejně.

P3RF3KT: za 4,2 podle palubáku? Já jenom že mám druhou TDi Octávku, křižuju Evropu, vždycky jsem to počítal podle tankování a jsem konstantně kolem 5,5l/100.
Dlouhodobě to je 5,4 z zimě na gumách 195 R15 a v létě 5,7 na 205 R16. Za 4,21568965 taky umím, ale to nejedeš, ale hypnotizuješ palubák. Údaje z palubáku, kor po chipu jsou nicneříkající číslo.
o 26.05.2012, 13:11 | muSlim
A zase hádka o desatinné miesta, ja sa z dízlákov poserem :-D
o 26.05.2012, 15:06 | matik
Teď trochu lama dotaz :)... Když vyměním vstřiky a soft nechám v serii tak výkon tím nenaženu žádný ne ? Nebo to bude pouze nepatrnej rozdíl...
Je jasný že když vyměním vstřiky a udělám soft tak že výkon půjde na horu víc než jen se softem..

Gizmi
O kolik se zvedla spotřeba po chipu a jiných vstřicích ? Díky
o 26.05.2012, 15:53 | muSlim | Upraveno: 2012-05-26 15:54:53
2 matik: naženieš. Púšťa to viac nafty, mal som Passata 66kW a so vstrekmi na brzde nameraných 78kW ak si dobre vybavujem (vstreky tam boli F.Bosco 81kW)... Sotreba sa skoro nehla od originálu, nakoľko výkonnejší motor sa "menej" namáha na tú prácu čo slabší, laicky povedané. Teda hodne laicky a len v prípade menšieho zdvihnutia výkonu, je jasné že 1.6 a 3 liter budú na tom rozdielne kor na krátke vzdialenosti :-)))
o 26.05.2012, 17:35 | gizmi | Upraveno: 2012-05-26 17:37:06
matik: no ja nikdy nejezdil za 4litry ani za 5 litru :) Ma dlouhodoba byla mezi 5,5 a 6,5 :) Na spotrebu moc nekoukam (palubak nemam, pocitano rucne). Kazdopadne zkusenost mam takovou, ze po uprave (EGR, vstriky race, podtlaky, nerez trubka az po koncak, bez klimy, 18tky 225/40) jezdim neustale za 6,5 :) Nikdy jsem se nedostal nad 7 (v 5 lidech po Praze + dalnice co to dalo) a at se snazim o usporu a nebo tomu po zahrati nakladam - proste 6,5 :) Osobne jsem spokojeny, s Hondama jsem bojoval od 8 do 12 :)

Jinak jen vstrikama RACE jsem mel odbrzdeno z 66kW na 125PS a na 150PS to udelal Chip :)
o 26.05.2012, 18:21 | Woko_O
No zní to zajímavě.. Přemýšlim o tom no. Auto využívám ke každodennímu ježdění do práce cca 50km denně plus cesty na treninky a o víkendy na akce apod.. Výhoda tady byla pouze v tý spotřebě ale výkon nic moc..Stačí ale nevim.. :) Uvidime..
o 26.05.2012, 18:26 | gizmi
Jeste neco - nepocitej s levnym cipem, protoze mas jednotku, ktera nejde programovat, takze bude treba ji prepajet a prekopat na programovaci.. ;) Jen predem upozornuji at se nedivis :)
o 26.05.2012, 18:34 | Woko_O
To znamená kolik? :)

Nějak extra moc peněz do toho dávát určitě nebudu. To mi za to u tak starýho auta určitě nestojí. Jelikož jsem ho naboural tak sem do něj dal už dost.. :D Pokud čip bude za nesmyslný peníze,dám třeba jen vstřiky.. :)
o 26.05.2012, 18:53 | gizmi
Samotne vstriky bez upravy jednotky bych na dlouho nedaval - ten motor bude dostavat jine davky paliva a ten chod bude silenej. Jinak cenove netusim - to by jsi se musel domluvit primo s Richardem z DieselPower, ale me golfa ladil cca 6hodin a pod 5t s brzdou nepocitej.
o 26.05.2012, 18:59 | matik
Díky :).... Ještě jeden dotaz Dieselpower se specializuje pouze na Koncernové nafty nebo dokáže i 3.0d od bmw ?... Díky
o 26.05.2012, 19:50 | Rudi
se koukni na jejich web dieselpower.cz , jinak jako muslim, místo 5,5 jezdit za 5,3 a to tomu nakládám
o 26.05.2012, 19:56 | muSlim | Upraveno: 2012-05-26 19:57:40
2 matik: chipujú aj bramboru...

2 gizmi: vstreky bez úpravy chipu a zbytku som mal na Passate B4 a najazdil som na ne 140 tisíc bez problému :-)
o 26.05.2012, 22:12 | Spooky1 | Upraveno: 2012-05-26 22:13:17
Já dal vstřiky 520ky a měl jsme odbržděno z 66ti 83kw. Jinak softem pak nějakejch cca 100kW. [ Link ]
Jinak lazeno u TDiFun a maximální spokojenost, jak s jednáním tak s přístupem.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3717 sekund.