Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > RADA- startováni Touareg 3.0 TDI V6

 o Navštíveno 12703x o
o 11.06.2012, 09:48 | H-Honza (M)
další problém - mám tady zase touarega, facelift, edice king kong.
Auto začalo špatně startovat, resp vůbec nestartuje.
Studený motor - žádný problém.
Teplý motor - z 10ti startů 8x neotoči motorem, resp. otočí ale tak, že auto nenaskočí, protože to motorem otočí málo, vypadá to na vybité baterie... Jenže stačí počkat 15min. a auto chytne na cvrknutí.
Obě baterie nové, origo.
Startér nový ( resp. originál z VW výměnou)
Kontroloval jsem veškeré kostřící body (dle informaci z internetu byla tato závada někdy způsobena oxidací na kostřících bodech)

Tenhle problém teď má i kamarád na A6 3,0 TDI, a nikdo nikde zatím nenašel řešení.

Autorizáky by vyměnovali spoustu dílů které si nechají zaplatit, a dohadovat se s nimi že ta závada je tam stále a že nemají nárok požadovat platbu za opravu která nic nevyřešila už je nad naše síly, ten touareg se řešil i přes import, bez většího výsledku...


o 11.06.2012, 10:22 | walish
není to zadřené? :)

Co ukazuje diag?
Kouknul bych na snímač otáček, třeba na jtd tohle dělá čidlo na klice/vačce.
o 11.06.2012, 11:49 | Rudi
hele zkus Satase, ten se zabejvá těmadle motorama, tak vám určitě řekne víc
o 11.06.2012, 14:23 | camron
Jen se zeptám - vy máte servis? Jestli jo, tak ten bude mít asi úroveň, co?
o 11.06.2012, 14:28 | H-Honza (M)
camrone, zdrz se komentare kdyz vis kulovy, nebo si odpust ty ironicky komentare, pokud mas co napsat k tomu tematu nemam problem, ale imbecilni komentare chytrolina mi v tuhle chvili opravdu nepomuzou ;)

Ne nemam servis.
Ne, opravami ani servisem se nezabyvam.
Ale vzhledem k tomu ze ty dve veci co tu resim - touareg i tiguan nevyresil zadny autorizovany servis, a ze system vymen dilu ktery nic neresily uz stal oba ty lidi desetitisice, hodil jsem to na ruzna zahranicni fora, a zkousim to i tady.
o 11.06.2012, 17:59 | Zdeny60
Co na to říct?
Snad jen to, že autorizovaný měniči dílů - když je zavřou, tak se nic zvláštního nestane.
Tento příspěvek od H-Honzy přesně popisuje stav dnešních autorizáků. Jedním slovem - tragedie.

Ale jestli stejný problém má Tiguan a Touareg, tak je něco silně špatně a o to horší je, když se napíše, že si s"tím" autorizák neporadí.

Nedivím se, stačilo, když jsem do VW "musel" jezdit s Oktávkami a se Superbem.Někdy jsem jen v němém údivu zíral nad teoriemi, které se mi snažili "odborní" namluvit. Nedělám si iluze, že je to jinde jiný, ale třebas existují výjimky.
o 11.06.2012, 19:00 | Kamil07
Tak stačí se podívat, kdo v těch autorizovaných servisech pracuje. Pár těch kluků znám osobně skoro půlku života a musím říct, že bych si od nich nenechal vyměnit ani žárovku, natož něco závažnějšího. Jsou to prostě nemehla, které jedou podle dílenských příruček, jenže když nějaká oprava není podle příručky, tak jsou v koncích a mění bezhlavě vše okolo s tím, že buď to vyjde a auto pojede, nebo ne a zákazník to stejně zaplatí.

Jen doplním, že můj mechanik by si nikdy nevzal peníze za neopravené auto a proto k němu tak rád jezdím :-)
o 11.06.2012, 20:17 | Nora
zkus jednoduše kvalitníma startovacíma kabelama natvrdo startovat přímo na startéru a uvidíš, zda bude rozdíl, pokud ano, tak bude někde přechodový odpor, prasklý kostřící kabel
o 11.06.2012, 20:40 | AUTOHIFICENTRUM Liberec
zkusil bych zkontrolovat kostřící a napájecí kabely...případně udělat zkušební přemostění z baterie na kostru motoru a na + ke starteru. Osobně jsem už 2x viděl kabel,který byl uprostřed uplně shnilý a z venku to nebylo poznat.
o 12.06.2012, 07:26 | H-Honza (M)
Karel, Nora: nezkoušeli jsme, zkusime, diky.

Nekde jsem vycetl ze podobnou zavadu zpusobovaly prave ty kostrici kabely. Prolezl jsem auto, ocistil kostrici body, na 3 mistech pridal medene kostrici pasky, abych mel jistotu spojeni karoserie a motoru, karoserie a prevodovky, plus jsem udelal jine ukostreni u baterii.
V tuhle chvili jsem nasel i informace o zavadach na rele co ridi prepinani mezi baterkama, zkusime ho vymenit. Prvne jsem myslel ze starter, ale ten je pry cca 2 mesice stary, memeny v origo servisu za novy, potazmo za vymenny dil.
Svazek mu chteli menit i v autorizaku, jenze auto je po zaruce, a importer na to nedal kulanci, a cena byla hodne nesmyslna.
o 12.06.2012, 10:52 | tappaja
Mno, jak si rek to rele, zkusil bych se zamerit tam...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3112 sekund.