
Navštíveno 9416x

dnes jsem se uplnou náhodou dostal do pneuservisu v hranicích a borec tam měl alu 18 origo audi S-line i s pneu v rozměru co potřebuju. něco takového sháním už přes 2 měsíce tak jsem byl šťastný - teda jen asi 30 minut :) borec mi kola před očima vyvážil a že je nasadíme. já na to jasně, zimní alu si odvezu v kufru. tak to zvedl, vyměnil kola, já zaplatil a nadšený odjíždím. až cestou jsem si všimnul, že mi svítí diagnostika. a to jsem si uvědomil, že jsem kdysi někde něco četl o zamykání vzduchovýho podvozku, když se zvedá auto na hever :) jde o A6 allroad - a nějak teď zlobí přepínání mezi úrovněmi podvozku. jsem hrozný vůl že jsem na to v tom nadšení úplně zapoměl!! no nic musel jsem se někde vykecat :)
co s tim teď? zatím jsem zjistil že kompresor fouká neboť se auto zvedne z dynamic na allroad, dále v poloze allroad držel cca 4 hodiny bez měřitelného snížení. takže doufám, že bude stačit obnovit základní nastavení podvozku, ale....
kam s tim? loni jsem byl v Audi Olomouc s A6 2.5 tdi a za diagnostiku si řekli 1500 a závadu mi řekli špatně. tak hledám nějakýho fandu kddo má diagnostiku a rozumí tomu. do Brna do Audi jet 70 km se mu taky. to už raději pojedu 100 km k někomu kdo mi s tim pomůže. díky za tipy co s tim je i na koho se obrátit.
Diagnostiku na audi ma dneska kazdej...
Jeste by chtelo dodat, to se stale jedna o druhou generaci allroadu?
Tohle sakra zamrzi, na druhou stranu i tech mechanik by sakra v hlave nemusel mit na*rano :-/ Tohle o allroadech a vubec koncernu vi snad kazdy (i turek ma lock tlacitko).

04.07.2012, 22:27 |
ladisv6 | Upraveno: 2012-07-04 22:29:02
jj druhá generace - je to allroad 4F 2007. zamykání to nemá tlačítkem, ale v setupu v MMI. teď už to vim :)
diagnostika - aby mi dokázal taky pomoc a ne jen říct kód závady nebo tak... :)
Nevím co se tam stalo, ale dost možná stačí tu chybu jen odstranit...
Žádné chybové hlášení to nepíše?
Nevím, ale snad se tam mechanicky nic nestalo, tak podle mě buď to dostalo "hodnotový" šok při vyvěšení a stačí to jen smazat, nebo to chce znovu nakalibrovat...
Tady jsou případně hodnoty na kalibraci:
[ Link ]
nikde to nic nepíše, jen svítí diagnostika a nejde to napoprvé dát na comfort - samo to přejede až na allroad, napodruhé už se to povede a takový blbosti. jednou mi po rtozjezdu zhasnul celý MMi displej na 2 vteřiny a pak zase fungoval normálně. hrozně moc doufám že to bude jen soft...
díky moc. dělal jsi to už? zvládne to průměrně šikovný mechanik s diagnostikou? je tam něco naco si dát zvlášť pozor? takhle zběžně to nevypadá moc složitě :)
Síce z ruky, ale skúsil by som Ondru z Jablonca (turbosport.cz), podľa mapy mi najbližšie k Tebe napadá on...
muSlim - díky za tip, ale auto je teď v přerově, tak sháním někoho na moravě

05.07.2012, 15:01 |
ladisv6 | Upraveno: 2012-07-05 15:02:11
tak jsem na audiklubu dostal několik doporučení www.cardiagnostik.cz znáte to někdo?
tak to zkusím, ale už nechci nic nechat jen na servisákovi..
Lukasino - ty hodnoty se měří v jaké úrovni podvozku? to jsem tam nikde nevyčetl.. díky
ladis: to bohuzel netusim, allroada neznam :( ale nechapu, kdyz prvni verze s tim mela takove problemy, ze to u druhe nezlepsili :( jinak pozhasinani mmi je dost zvlastni :(
prvne bych to napojil na diag, staci podle me kdokoliv s kabelem a juknout, co to pise, nevim jak to tam vypada, zda treba pri extremnim vyveseni nemohlo dojit k poskozeni vyskovyho senzoru u nejakeho kola, nebo neco podobneho...
jako lukasino přečíst zavadu co tam vyskočilo možna bude stačit jen výmaz
Jinak v jake urovni? Mas tam idealni hodnoty, jestli se nepletu, tak se podivej jakemu rezimu to patri ;o) nevim jak u allroada, ale treba ja mamv zakladu rezimy -4cm a +5cm, takze rozeznani by nemel byt problem :o)
v pondělí jedu do toho www.cardiagnostic.com po telefonu se zdá že tomu rozumí a byl doporučen audiklubem tak uvidím.
OT: už jsem o podobných situacích slyšel, ale to si s tím to auto fakt neporadí, když se stane takováhle věc při výměně kol? tátovi vzducháč v audině už taky párkrat zahaproval (za jízdy se uplně "vyfouk" a hlásilo to všelijaký errory), ale vždycky stačilo chcípnout a nastartovat