Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > MB w124 coupe

 o Navštíveno 4350x o
o 19.09.2012, 20:27 | deywis
Odjakživa se mi líbil tento mercedes, a jelikož jsem na příští rok uvažoval o nějakým dalším přibližovadle, jeden z adeptů je i tento vůz. Tudíž se chci zeptat jestli s ním máte někdo osobní zkušenosti a co byste mi poradili při výberu.

Zajímaly by mě ty klasický věci - na co si dát pozor, jakej motor je ideální, jestli automat/manuál, dostupnost a ceny ND a servisu atd atd..

za každou radu díky ;-)

foto k příspěvku  od deywis



o 19.09.2012, 20:35 | party_boy
Zajdi si na [ Link ]

Tam se hodně dočteš, i já tam našel dost info, když jsem o něm uvažoval.
o 19.09.2012, 20:55 | party_boy
Pokud teda můžu přidat svůj názor ohledně motoru, tak bych volil 3.0 ale verzi 24v. Nebo rovnou 3.2. Oba maj 162kw. Pokud nemelu kraviny, tak víc se do kupé snad ani nedávalo. Jsou to motory, který se strkali i do mamuta a nejelo to s nima vůbec špatně. Jestli automat nebo manuál, je to spíš co chceš ty. Automaty v tom vydržej mraky, ale stačí jedno prase a dál si to domysli.
o 19.09.2012, 21:06 | deywis
díky za rady, link si prostuduju jak bude troška času ;-)

právě ty mergle poslední dobou sleduju v inzerci a cenovej rozptyl je celkem velkej, dají se sehnat za 30 ale taky za 150....
o 19.09.2012, 21:07 | HIGHTOWER | Upraveno: 2012-09-19 21:09:03
Měl jsem, 230 CE, manuál. Šel bych do 320 automatu :-)
Ta 320 i tak byla good, je to prostě good car, jediné závady za cca rok, co jsem ho měl:
nefunkční přítlačák u vrtule chlazení - stačilo rozebrat, namazat a ok
protýkala voda chlazení - stačilo vyčistit a dát tam silikonové těsnění
problém s elektrikou - oprava alternátoru za cca 800
Já bych se ho nebál, je jednoduchý, stará poctivá práce, dost věcí si na to můžeš udělat sám ;-)

foto k příspěvku  od HIGHTOWER

o 19.09.2012, 21:09 | HIGHTOWER

foto k příspěvku  od HIGHTOWER

o 19.09.2012, 21:10 | HIGHTOWER

foto k příspěvku  od HIGHTOWER

o 19.09.2012, 21:10 | HIGHTOWER

foto k příspěvku  od HIGHTOWER

o 19.09.2012, 21:13 | HIGHTOWER

foto k příspěvku  od HIGHTOWER

o 19.09.2012, 21:26 | deywis
high: díky ;-) jak jsou na tom třeba s korozí? má to nějaký vady typický pro tyto modely?
o 19.09.2012, 21:28 | party_boy
Ale jak tak po delší době projíždim to fórum, na který jsem tu dal odkaz, tak koukám, že chlapi asi trochu čistili a některý poměrně zajímavý témata jsou fuč :-/ No hele asi takhle, hlavně koukat na celkovej stav. Těch kupátek už taky neni zrovna moc na výběr. Náhradní díly se neboj a servisu už vůbec ne. Pokud jsi lopata jako já, tak neni nic jednoduššího než se regnout na tom klubu, najít si někoho kdo tomu rozumí. Jsou tam lidi, který ty auta milujou a maj je 1000x prolezlý.
o 19.09.2012, 21:36 | HIGHTOWER
no, koroze, tady u tohoto v r. 2008 byly jen 2 malinké puchýřky tak 1x2 cm na víku kufru, jinak nikde nic, ani náznak.
Typické vady nevím, měl jsem ho jen rok, ale spokojený jsem byl. Sedačky mají tvrdší sedáky, ale jde o zvyk. Kufr krásně velký, kam se hrabou některý kombíky :-)
o 19.09.2012, 21:37 | Lukasino
Tohle kupatko je fakt bozi, minule jsem prolejzal m-ovo a fakt suppa! Btw. to tam fakt nedavali nejakou V8? :-O
o 19.09.2012, 21:40 | party_boy | Upraveno: 2012-09-19 21:41:18
Je to tak, když jsem já projížděl 124ky, tak jsem na nich neviděl nějaký klasický místa. Spíš to byly sem tam ty puchejře. To neni e36, která hnije na prazích a lemech a to ve velkym :-) Samozřejmě, že jsem viděl sežranou 124ku ale to byly většinou už hodně doježděný kusy.

Lukasino > Podle mě tam fakt V8 nebylo.
o 19.09.2012, 21:48 | Proffesor_W
o 19.09.2012, 21:53 | party_boy
No tak jo :-D
o 19.09.2012, 21:58 | .mycTD
36 AMG snad neni osmival, ne?
o 19.09.2012, 22:06 | party_boy
Neni no :-D To nějak nedošlo z počátku.

To co dal proff je nějakej fejk. V8 v kupé nemůžu prostě najít a když už, tak jsou to nějaký swapy akorát.

o 19.09.2012, 22:27 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
V8 byla 500E a E500, ale ne v c124

o 19.09.2012, 22:31 | party_boy
Byla i 400.
o 19.09.2012, 23:02 | martan01
320ka je uplne v pohode. Jen jsi kazdej stezoval na spotrebu.
Pred davnem a davnem jsem zahledl cupe v diselu ale asi jse jednalo o predelavku.
Jinak 124ka jse v 500kilu delala ale cupe jsem v ni nikdy nevidel a v sedadu za ni chtej nesmysl.

Jinak 124 je jeste poctiva prace a po cupe jse vzdycky ohlednu. Peknou jsem nevidel jiz par let.
o 19.09.2012, 23:08 | deywis
já bych chtěl nějakej takovej kompromis mezi pěkným svezením a rozumnou spotřebou, na lítání mám další auto... tohle se mi líbí spíš jako stylovka :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3386 sekund.