
Navštíveno 4976x


07.10.2012, 16:30 |
Tendr | Upraveno: 2012-10-07 16:31:47
Zdarec, poohlížím se po novým povozu, na jaře by mělo dojít ke koupi. Teď mám e34 520i Tour., jsem s tim autem docela spokojenej, ale potřeboval bych ještě víc místa vzadu.
Takže, hledám kombíka s co největším prostorem jak vzadu tak vepředu, co nejspolehlivějšího a ne moc užranýho (kdyby do deseti dálky tak ok), což nevím, jestli Caprice splní, ač ty motory absolutně neznám.
Nicméně, to auto mě neskutečně uchvátilo a byl bych rád, kdybyste mi sem napsali, jestli máte někdo zkušenost, své poznatky. Vím, že to není tuctovka na našich silnících, takže jak je to s dílama? Co se sere? Jaký motor ideálně vybrat atd, atd..
Případně, jaké jiné auto by přicházelo v úvahu. Vím, že třeba Nismo je "američan" tak by mě zajímal i jeho pohled na věc.
Nebo jestli je to celé hloupost? Nenapadá mě evropský auto co by splnilo moje očekávání...
K tématu Ti bohužel moc neřeknu, ikdyž se mi caprice neskutečně líbí, tak jsem nad tím nikdy tak vážně neuvažoval (5,5m do Prahy nic moc :D), ale tuhle volbu maximálně schvaluju, bude to bombový auto! ;o))
Akorát koukám výběr nebude zrovna široký, teda pokud nechceš bývalého pohřebáka :D

08.10.2012, 01:18 |
Tendr S tím výběrem máš bohužel pravdu :/
No zatím to teda vesele nevypadá, na mobile.de sice něco je, ale povětšinou se slabým motorem. Tu 5.7l verzi poface bude asi oříšek za slušnej peníz sehnat.. Holt jehla v kupce sena. Uvidíme co na to zbytek osazenstva AHC, na shromažďování informací do jara času dost, jen doufám, že to nebude utopie a nebudu od toho muset dát ruce pryč. Do garáže by se vlezl :))

08.10.2012, 02:34 |
Tendr Tak třeba tady
[ Link ] už by se dalo vybrat..
Na kolik přijde dovoz z USA?
Dovoz bych si asi v tomhle pripadu rozmyslel copak auto je to pekny ,obvzlast pak impala SS kterou tady snad i nekdo z clenu mel , ale naklady na dovoz jsou tak vysoky ze se nevyplati vozit levnejsi auta ,jako voditko si najdi nejakou kalkulaci ,treba tady
[ Link ] , jinak auto je to dobry a nenarocny }krome paliva } ,osvedcena jednoducha drozka kterou pozivala po leta plicie i taxi

08.10.2012, 04:14 |
Tendr Tak to vyjde teda dost draho.. No holt budu hledat v evropě. Ted jsem našel video a já z toho auta umírám..
Obejvák nehoráznej, místo pro 8 lidí a po složení zadních sedaček snad 3 metrový letiště.
[ Link ]
To se ti nevyplatí ho kupovat tam,jedině že bys byl takovej fanoušek že by jsi byl ochoten si připlatit a koupil si ve státech caprice nejakej extremě zachovalej kousek s minimálnim náběhem , sice by tě to vyšlo stejně jako nový auto ale v evropě bys asi bezvadnej stav hledal stěží .taky nesmíš zapomínat a náklady na přestavbu na lpg , na provoz na benzín ted nejni doba , sice jsem nikdy s 5,7čkou nejezdil ani neznám nikoho kdo ji má ,ale mám 4,6ku mustanga a s nim jezdim kolem 15L a víc tak nevim jestli bude chevy úspornější :o) , ale nenech se odradit , to auto je super a takový svezení a prostor ti stejně žádný jiný než klasický americký rodiný auto neposkytne
co seženeš u nás tak všechno jeto 500 000 milion i víc :D
sice se to rozpadá za pochodu ale jezdí to pořád takže docela srandovní...začnou z toho na milionu padat různý věci hnít to bude ale v porovnání s dnešníma německejma autama který se po 200 zastavěj a musej do šrotu je to vtipný....
velikostně nenajdeš nic podobnýho mimo usa neb ty auta prostě neexistujou takhle velký v eu.... 5,7 ideální motor.... nejede to blbě ale žere to dost takže sekvenční vsřik plynu a do 10ti reálnejch se vejdeš s prstem v nose a klidně hořícíma zadníma gumama což kupodivu tyhle velký škopky uměj dost dobře i v 7mi lidech a plnym kufru :D jinak neni to jedinej pořádnej stationwagon co usa udělalo ;-) najdeš i buicky cadillacy ale nejsehnatelnější bude určitě caprice ale v našem okolí to bude spíš fakt dovezený tágo s najetym milionem no .)
jinak samo seženeš super kousek ale nechá se to zaplatit to auto prostě má hodnotu ;-)
[ Link ] ale samo seženeš tam i kolem 2-3k Eček ale samo bacha většina sou pohřebáci což nepočítej že bys přestavoval....
jinak k tomu sraní.... nepočítej že se tam něco posere jak řikám z tohohle maximálně pak odpadávaj věci když už se na tom neudržej :) díly levný leč u nás blbě sehnatelný... dovoz neni problém kor u malejch věcí to máš standardně do tejdne a výjde to směšný peníze.... větší věci jsou horší z usa dostat ale všechno jde :)
Nismo: By mě zajímalo, kde seženeš díly z USA za hubičku :). Asi jsem blbej, ale ebay, rockauto mám prolezlý. A všude je masakr poštovný, navíc clo a DPH. Na rockautu je třeba při větší objednávce nadlidskej úkol zajisti vše z jednoho skladu, aby si neplatil několikrát poštovný...
Zatím mám zkušenost, že jsem se v ČR dostal třeba na 30-50% koncový ceny a nevyplatilo se to dovézt z USA. Dejme tomu, že třeba u objednávky za 20k by se to vyplatilo, ale pokud by bylo jenom jedno poštovný

08.10.2012, 11:52 |
M.a.R.i | Upraveno: 2012-10-08 11:52:59
p.s. Nemluvím o prťavejch lehonkejch kravinách, kde je poštovný za hubičku. Ale třeba kotouče už jsou za raketu

08.10.2012, 11:53 |
clown jo jeden bydlel vcera na Senovaznym v Praglu :) teda on tam bydli nekde v okoli sedej :)) Mam pocit, ze z toho auta byl tenkrat vysranej i Jirka Marauder :)
jedno šedý stálo (včera) v Žitný a má ho Dj Uva a Lucaso,a maj na něm reklamu na obchod na Vinohradech
Nejsem si jistej, jestli tohle je auto pro někoho, kdo potřebuje jen velký kombi. Na tohle by jsi měl mít asi i trochu zkušeností s US autama a nebo počítat s tím, že je budeš muset brzy nabýt. Navíc je nutná alespoň základní znalost AJ, jinak to nedopadne úplně dobře (hledání odstranění závad na fórech atp., tady od toho dá každej ruce pryč)
Co se Caprice týče, tak tam jsou takový ty známější potíže daný například vadnejma čidlama, který řikaj kompresoru jak má dorovnat světlou výšku zadní nápravy. Určitě bych doporučoval motor přetěsnit, protože na těsnění občas umíraj - dostane se voda do oleje. Případně volej jen kape z těsnění pod hlavou na svody a smrdí. Vodní pumpa časem začně týct a objevuje se větší vůle v řízení. Obzvlášť u nás to bude asi rychlý.
Spotřeba bude vždycky o jízdě. Dálku s tim půjde dát do 12 litrů, město a svižnější jízda půjde o pár litrů nahoru.
No a k náhradním dílům, nic neni problém, ale je třeba se o to trochu zajímat a něco pro to udělat
MaRi: už pár let objednávám z Ebay i Rockauto a vždycky jsem o dost levnější než jakejkoliv českej importér. Výjimkou byl snad jednou vzduchovej filtr. DPH u nich platíš tak jako tak, takže si nevybereš
Třeba dneska ráno jsem objednal na našeho Trailblazera tuhle pěknou sadu přední nápravy za 3.198Kč + CDLO a DPH, čili celkem asi za 4k

jen upřesním, že Trailblazer je cca dvoutunový SUV
Escudo: jj, tak sada čepů by mě asi taky vyšla levněji z rockauta. Už jsem sháněl rermostat, rozvody, vodní pumpu, přední kotouče, přední destičky, zadní destičky. Dál už si to nepamatuji.
A vždycky mě to vyšlo lépe z ČR, ale LS400 tu bude asi větší tuctovka než Trailblazer.
MaRi: podlě mě stejný. Ale tak ono je to hodně o tom jak objednáváš. Mě se většinou sejde víc věcí, když kupuješ samostatnou vodní pumpu, tak už to tak lukrativní neni. Ale poopravdě jsem za poslední půlrok bral i samostatnou napínací kladku a pořád to bylo asi o 500 levnější, než z Impexty nebo Simixu.
Escudo: Tak máš asi štěstí. Já zkoušel kdysi na rockautu rozvody, vodní pumpu, olejový filtr, vzduchový filtr, přední kotouče a x značek a nikdy se mi nepovedlo, aby to bylo všechno z jednoho skladu. Vždy chtěli minimálně 2x poštovný. Ale vybíral jsem nejvyšší a střední kvalitu. Ty nejlevnější neee.

08.10.2012, 14:29 |
Tendr NP: Jsem rád, že dát to do plynu není problém, by v tom případě vyšel i provoz za rozum.
Jinak co jsem koukal tak je i Oldsmobile Custom Cruiser a Buick Roadmaster což jsou uplně stejný auta převzatý od konceptu Chevy a je na nich něco málo změn v exteriéru (mřížky kapoty) a interiéru (přístrojovka, sicny, etc.), jinak to samý. Nejvíc beztak bylo vyrobených Caprice, takže asi nejlíp sehnatelný..
Pohřebáka nemám problém rozeznat neb jsem s ním jeden čas jezdil .)
Jinak co se bojim jsou ty díly, třeba kotouče vyjdou na dvojec kus což není moc, ale ten dovoz jak píše MaRi....
Pak jsem četl na USA fórech, že odchází vodní pumpa, což nevím na kolik peněz by vyšlo, ještě jsem nehledal.. Jinak i amíci maj velmi pozitivní vztah k tomu autu, přirovnávaj ho k boat, jak jízdu tak velikost a taky to bude spíš lapač mil než auťák do ulic, že prý to moc nerzatáčí a naklání se v zatáčkách, když to nemá "police suspension", což se dá od 2 a půl tunovýho auta očekávat :)
MaRi: ono u tý kvality pozor, ta neni často udávaná cenou. Ale máš pravdu, že ne vždycky se povede vše z jednoho skladu, to je jasný. Ale to co vypisuješ, tak pro měl bylo mnohem levněší z US. Často toho beru víc - třeba filtry, ty člověk potřebuje pravidělně a pokud stojí olejvej 5 dolarů... Ale nevim jak je to u Lexusu, my v rejži nejedem :o) i když je to taky amík
Brzdy beru raději z ebay nějakou sadu s kotoučema, často najdeš někoho, kdo to pošle za směšný poštovný do 100 USD. Za tuhle sadu co jsem sem dal na fotce chtěli 55 USD poštu, což je luxus
jj v centru jezdí pořád čarodějnice... ale to fakt má minimálně půl míče za sebou ;-) je vidět pořád kolem václaváku nebo vinohradský....
díly se prostě daj ale vtip je spíš v tom že nejsou vpodstatě potřeba ze dne na den, spíš je to o tom že vim že budu potřebovat destičky za pár měsíců tak si je někde objednám.... filtry by šly dohnat i u nás samozřejmě ale to nemá smysl jak cenově tak starostma :)
chce to se toho nebát, nejlíp jet pro něj do německa u nás bud nebudou nebo vylítaný neudržovaný auta, mít 30kkč na plyn do počáteční investice a třeba 10k na preventivní údržbu udělat po koupi když bude nutná.... pak budeš vědět že rok sedneš a jedeš...
sice to neni klasická amerika už tak ale takovej prostor a jízdu u nás jinde neseženeš prostě :)

08.10.2012, 14:35 |
Tendr Escudo: Spoustu věcí jsem si schopnej udělat sám, proto mám raději starší auta, nikdy jsem nový auto neměl i když jsem na něj měl. To že o US autech vím pramálo je fakt, nicméně neznamená to, že se to nemůže změnit. Času je do jara dost a já budu prolejzat co se dá a i s pomocí vaší, tedy znalých amerik, se třeba dopracuju ke koupi a bude mi takový auto dělat radost.
Tendr: přední brzdy do 4k v ČR i s DPH, samo to nejsou prémiovky, ale funkční. Vodní pumpa cca 2500Kč, ale to je težký to takhe brát. Pokud si vezmeš díly za 10.000Kč, tak Tě rázem pumpa vyjde třeba na polovinu
Tendr: určitě jsem Tě nechtěl odradit, jen seznámit se stavem. Na AHC zase tolik znalců US produkce neni, já bych do toho osobně klidně šel, je to pěkněj koníček. Sám jsem už chtěl koupit Crown Victorii, Town cara a mnoho dalších. Člověk se toho nesmí bát.
tady máš další dva kandidáty ;-)
[ Link ] [ Link ] jinak co se motorů týče tak rozhodně nej varianta tam je klasická LT1 z corvette.... totálně blbuvzdornej motor s naprosto minimální šancí aby se někde posral a mimo jiné naprosto brutálnim potenciálem k dalšímu výkonu kdyby ti přišlo to monstrum líný :) ....
jinak počítej že to neni stavěný do vysokejch rychlostí.... ideál po dálnici do 130ti a jedeš si.... jasně valí to i víc myslim že to snad i má omezovač akže počítej někde kolem 180ti klasika USA omezovač kvůli gumám s kterejma se to prodávalo..... ono by to jelo 220 asi i víc ale už to bude houpačka o hubu spíš takže auto na pohodu :)
a ještě bacha rozlišuj 5,7L motory starší budou ještě staý Lka motory myslim L0něco..... ty hledej ideálně LT1 což je právě vette.... obsah je stejnej výkon uplně jinde ...
ještě bych asi doplnil, že pokud s tim budeš lítat po dálnici, tak raději dodělat další chladič oleje v převodovce
US auta se neboj.... prostě je to auto, v GM se něco vyrobí vymyslí a aplikuje do auta v DE se ta fíčura vezme a okopíruje takže to co znáš z aut co znáš můžeš použít bezproblému ale s tim že si budeš všímat jak ona věc jde udělat jednoduše a marně budeš hledat na tý věci ono kurvítko který to má po 200tis rozbít..... o tom to je :)
jo to co napsal escudo sem chtl ale zapoměl taky napsat :) LT bude spojený s hydramaticem takže tam bude 4L něco automat takže pokud na autě již nebude z výroby tak určitě dodělej extra chlazení převodovky pak ti nikdy neodejde :) teoreticky by tam moh bejt od výroby neb to neni moc evropský ale lepší to zkontrolovat.... je to stavěný na to jet si lážo plážo někde rovně mezi státama ne na naše závodění po dálnicích s oktávkama f tédéí... :)
Hlavne si ten kombik prohlidni, ono to zas tak silene velkej kufr nema, s kocarem budes mit problem. Je tam vysoko podlaha. Mista vepredu a vzadu je mrak, to jo, ale skoro bych rek, ze takovy Mondeo bude lepsi. Tohle je uz preci jen starej skopek s jizdnima vlastnostma Volhy... Jeden o generaci starsi mam v garazi jako coupe...
Nismo: hele spousta aut má od výroby chladič oleje převodovky, v našem případě to maji všechny tři - je integrovanej v hlavnim chladiči a je chlazenej chladící kapalinou od motoru, ale stejně co nemusí stačit. jsou dvě možnosti, buď dodělat další a nebo koupit třeba větší vanu, kterou zvedneš objem kapaliny třeba o 2l.

08.10.2012, 15:09 |
Tendr No díky chlapi, zaměřím se na vše co píšete...
Ještě by mě zajímal ten vzduchovej podvozek. Co jsem tak viděl má to měchy ve vinutých pružinách, nebude s tím problém? Předpokládám, že to fouká nějakej kompresor, takže zase něco navíc co neznám. U e34 mám nivo, což je ale hydraulika..

08.10.2012, 15:29 |
AR To sem jediný kdo si myslí že to auto je hnusný jak prdel? ;-)
Tapp : litrama asi nenajdeš objemnější auto , ale ano, vejšku to nemá zrovna velkou spíš šířku a pár metrů od kufru k přednim sedačkám :)
Escudo : jasan tak jsem to nemyslel.... takhle se chladí každej automat ale US auta co putovaly na export do zemí kde se jezdí rychlejc měly od výroby montovaný přídavný chladiče a vodní byl zaslepenej :)
vzducháč neřeš, opraví se pouze když nepude.... díly na tyhle vzducháče jsou za hubičku to neni range rover kde jeden stojí 100k nebo A8 kde sotjí 30k :) kompresor/relátka/pojistky/dvě čidla tudíž potenciometry co se daj pročištit a samotný měchy.... funkčnost poznáš jednoduše a to tak že bud je auto rovně pořád nebo neni... nalož něco do kufru nbo si tam sedněte dva lidi s puštenym klíčkem a poznáš sám.... optická kontrola měchá taky neuškodí uvidíš sám jestli budou zpuchřelý... :)
AR : proti gustu... ;-)

08.10.2012, 15:48 |
Tendr | Upraveno: 2012-10-08 15:56:34
Ted koukám, že ten air podvozek už nakousnul Escudo, nějak mi to uteklo při tom návalu informací.. Nu, čidla by byla asi nejmenším problémem.
Tak jsem našel kit na zadek a ta cena je zadarmo
[ Link ] Nismo: Paráda, právě tyhle ceny co uvádíš mě děsily ;)

08.10.2012, 16:06 |
Tendr Co jsem pochopil tak kompresor jede furt přes relé než natlačí max. tlak do zásobníku, čidlo v něm pak vypne kompresor, což je smyčka. Z tanku je pak přes poťáky, případně se pak dá přes manuálně ovládaný ventily řídit tlak v měchách.
jj kompresor tlačí podle čidel dokud čidla nezahlásej OK vejšku....stejně tak tam ale bude vejfuk kterej upouští tlak při přetížení nebo následný nutnosti ufouknutí to je taky věc která se může teoreticky rozbít ;-)

08.10.2012, 16:55 |
Tendr Proff: Opraveno .)

08.10.2012, 18:36 |
aphex Tenhle Buick je to samý jen s jinou maskou
[ Link ]

08.10.2012, 18:49 |
Tendr aphex: jj, píšu to ve 14:29. Ale o tomhle kousku jsem nevěděl a vypadá, že je i v pěknym stavu :)

08.10.2012, 19:23 |
Tendr

08.10.2012, 19:39 |
aphex Nevím jestli to znáš, ale na tomhle foru
[ Link ] je dost informací ohledně amerik, včetně jejich dovozu do ČR.

08.10.2012, 20:49 |
Tendr | Upraveno: 2012-10-08 20:55:21
Neznám, díky .)
Koukám, že tam ve vláknu Caprice figuruje jistej Tappaja alias Roman - Praha.. To je místní tappaja?
E: Ajo, tak to bude asi on, když mi to tu i psal :)
tappaja: Co v tom máš prosim Tě za motor, převodovku? Můžeš se trochu rozepsat? Vím, že máš starší model, ale tohle by mohlo být podobný.
Btw, máš ten servisní manuál Haynese? Koukal jsem že stojí asi 20 dolarů, jen by mě zajímalo, jak moc je podrobnej a jestli je tam i o caprice z roku 91' - 96'
Tendr: Haynes se dá koupit přímo pro ten model co chceš, používat jinej pro starší model, když tenhle stojí pár babek je nesmysl. Je docela podrobnej, je v něm popsaná kompletní údržba a nejčastější provozní závady. Asi tak všechno, co si budeš schopnej opravit doma sám. Určitě neni blbý to doma mít, na druhou stranu všechno najdeš i na netu.

08.10.2012, 21:41 |
Tendr | Upraveno: 2012-10-08 21:47:48
Escudo: Aha, no vidíš, přesně na tenhle jsem včera koukal a měl jsem za to, že je to pro všechny r.v., což je pochopitelně blbost a nevím proč jsem nabyl toho přesvědčení..
Marně pátrám po nějakym katalogu na netu, nevíte o něčem? Jak přimět vyhledávač aby šacoval US stránky..
Nemyslím repair manuál, ale klasický reklamní brožury/katalogy těhle aut a těchto ročníků.

08.10.2012, 22:08 |
Tendr tappaja: Prosim Tě, jsem u dubna 2003, sice moc hezký čtení, ale o starších modelech, bude se tam psát i o kulatejch? A proč už nefungují tvoje odkazy na svoje stánky? Máš nové? Kdyžtak nahoď, rád se pokochám.

09.10.2012, 20:10 |
Tendr To je přesně ono... Akorát by za to nemuseli chtít 8 dolarů :/ Se nedá asi někde sosnout což..
tomu moc nevěřim, určitě to podléhá právům, takže by to musela udělat automobilka, což je nepravděpodobný

10.10.2012, 09:02 |
AR Tendr: tak si projeď varez ;) určo to někde bude
haynes se vyplati pokud nejsi schopnej veci rozebirat sam poslepu a dat je pak ocima dohromady :-) urcite nez ho stahovat nebo kupovat el. tak je lepsi koupit origo neb naklady na tisk budou vetsi nez samotnej haynes..... ja co sem mel puceny jen na sts tak to byly 3 bychle o 500strankach kde vsechnombylo rozkresleny do nejmensi soucastky a vsechno rikaly trikrat misto toho aby se odkazaly na jinou kapitolu kde uz bylo receno jak na to :-) proste usa styl.....
jinak ten buick v cr vypada fakt hezky .... hodis do plynu a si vpohode :-)
Chucku, zarazi me ze zrovna Ty resis toho Buicka, vzdyt je to 3 roky starej inzos :D
no já ho ještě neviděl ale to asi tim že to nehledám :))

10.10.2012, 14:55 |
Tendr These wagons were awful looking. But what it lacked in good looks made up for it in comfort. To this day I can't find a vehicle that matches the Caprice and Crown Victoria in comfort. Even minivans or cars like a Mercedes S-Class don't compare. You want an excellent road trip car that will make the long drive tolerable and comfy? These are the ones.

10.10.2012, 14:58 |
Tendr A já bych neřek, že není hezkej, je nádhernej a s přítulí se na tom shodnem :)

10.10.2012, 15:03 |
AR Akorát bych teda řek že ta kára je vhodná do US a lítat tam s ní potěch megadlouhých dálnicích, ale tady do minirepubliky? Do města max nevhodne, leda tak někde na vesnici ;)

10.10.2012, 15:19 |
Tendr Máme jedny světla, takže skoro ves :))
si myslim že naopak pro naše silnice to je úplná pecka :) parkování ? nikdy sem neměl problém s 5m autem zaparkovat jen kolmo když se parkuje tak člověk trochu čumí no :) a 5,5m uplně vklidu taky.....
když porovnám nějakýho passata f tédéíčku tak :
hliníková zkurvená náprava / bitelná jednoduchá náprava
drahá náprava často rozbitá/ levná náprava co vydrží
papírovej motor / motor
"ukradly dekl kanálu a utrh sem tam kolo" / "hele nebyla tam nějaká díra? "
spotřeba po praze atakující 10 / do 20ti plynu
ze sedaček mě bolej záda / takový křeslo nemáte ani doma
jízdní vlastnosti ujdou /zase taková volha to neni
po 200tis na rozpad / po 200tis zajetý...
určitě sem parkoval tady / tady sem se vešel a tohle se nekrade ..
no moh bych pokračovat :)

10.10.2012, 15:37 |
Tendr Nismo :D
To auto nemá být tak uplně daily car.. Spíš letní auto na fesťáky a výlety nejen po čr s přáteli/přítelkyní. Prostě takovej mazel. A když budu chtít něco převézt, jelikož máme menší statek, barák a zahradu, tak nebudu potřebovat dodávku..
Jen opět problém s tím lpg, kam schovat nádrž, koukal jsem, že to má rezervu na boku, tak leda tam a jezdit bez ní.. Prostor musí zůstat neomezen.

10.10.2012, 15:40 |
Tendr Nismo: Zrovna jsem o tom četl v komentářích na YT, že se objevil v top gearu .) Pohledám...
Jinak mi z toho jde mráz po zádech :)

10.10.2012, 15:42 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-10-10 15:43:57
[ Link ] no to sem zvědavej :D se svezeš a už nebudeš chtít jezdit ničim jinym :D
hodíš toroida místo rezervy a dás si tam sadičku na opravu pneu jako nouzovku ;-)
americkej top gear - nuf said
mě je jedno jestli to je americkej, australskej, britskej , indickej nebo kolik jich vlastně oficiálně je odnoží .... ale ten US mi příjde nejsrandovnější a dobře dosazený lidi prostě :) britskej je prostě pořád stejnej....taky se občas zasměju to je jasný ale proste v US se nasměju 10x tolik neb kde končí fantazie GB topgearu tam začíná US aneb takovou píčovinu by člověka nenapadlo ani udělat :)

10.10.2012, 16:25 |
Tendr Tak jsem to dokoukal a pecka, hrozný kkti :D Škoda těch aut ale, jak je zkurvili, až mi jich bylo líto :(
Jak to tam honil s tím bazénem v autě, best car prostě :)
NP: Až na to, že to,co jsem viděl zrovna v tomhle díle, tak všechny "testy" jsou zkopčeny z GB Top Gearu nehledě na to, že US Top Gear je neskutečně nudná kokotina :)
K tématu: Auto plně podporuji a těším se na první reference :)

10.10.2012, 16:37 |
Tendr Ale notak, nebude tu flame o tom, který Top Gear je lepší, že ne ;) Taky jsem přesně tyhle testy viděl prvně v GB Gearu, ale to je vlastně uplně jedno, hlavní je to, že něco takovýho vůbec existuje :)

10.10.2012, 18:20 |
Tendr Proč byl příspěvek z 10.10.2012, 15:37 nahlášen jako závadný?
Tendr: Ze se vysmivas Chuckovi! :-P To se snad jen nekdo prekliknul :o))

10.10.2012, 18:41 |
Tony (M)
Tendr: asi se opravdu někdo jen uklikl. Na příspěvku jsem já nic zavadneho nenašel, proto to neresim.

10.10.2012, 19:43 |
Tendr Jo v pohodě, asi se stane..
Jedna dobová pohádka :)
[ Link ]
mě je taky jedno kterej topgear je lepší já jen řikám kterej mě víc baví.....
každej má něco pro a proti.....
v GB je jeden placenej kokot kde nic neni lepsi nez rangerover resp. neco je dobry podle toho kolik dostane zaplaceno, druhej mladej kterej jakš takš a starej kterej se vyzná v autech a nebojí se říct co je dobrý a co ne.... takže ve finále 3 co uměj tak nějak všichni řídit o autech maj přehled ale všechno hrozně přefinancovaný.....
US tam sou tři kokoti kde jeden je profi závodník takže super řídí, druhej je profi idiot a všechno zničí a třetí je profi znalec kterej všechno ví a řídí průměrně takže mě tahle kombinace vyhovuje víc prostě neb pokaždý když si má někdo vybrat něco tak v US se dozvim co by volil profik jezdej co by volil ničitel a co volí znalec zatimco v GB si pokaždý vybere jeden nejhorší GB auto, druhej nějakej sporták a třetí prehistorickou vykopávku ....
až budou v GB vozit auta plně naplněný hnojem na veřejný silnici tak uvidíme, a až tam někdo zničí cadillac tak že ho skoro zlomí na motorkros dráze pak mě to začne zajímat ale na to nikdo v GB nemá koule leda s kaskadérem....
Nismo: Ty jsi asi moc GB dílů neviděl viď :o)
"...kde nic neni lepsi nez rangerover"
A můžeš mi říct, co je na tom špatnýho? :D :D
Escudo : snad všechny dyt to pořád všude vopakujou :D
Lukasino : ty pomlč ;-))) zaujatej

11.10.2012, 15:24 |
Tendr BMW e34 Touring 95' VS Chevy Caprice Classic Wagon 95'
4,720 mm x 1,751 mm VS 5,519 mm x 2,022 mm

<ot> to vypada jak nacrt iphone 6, kterej ma jen trosku sibnutej displej do strany </ot>
michal : ) uplně to samý mě napadlo jak sem to viděl :)) pak teprv čtu ty rozměry než mi to došlo co to má bejt :)
ale pěknej rozdíl teda :D

11.10.2012, 20:23 |
Tendr Ač se to nezdá tak je tam bezmála 3m2 rozdíl na půdorysu :D
8,26m2 proti 11,16m2
Pekny :), nikdy me nenapadlo si takhle porovnat rozmery.
Já k tomu jen pár drobností.
Ten inzerát na Buicka je starodávnej, dlouho ho nikdo nechtěl, ale myslím, že už by měl být prodanej. O jiném Caprici STW v ČR na prodej nevím, je jich tu málo. Pokud by si nechtěl kombíka, tak těch bylo v poslední době na prodej několik a myslím, že ještě i jsou.
Mě osobně se víc líbí předchozí hranatý model, velryba je na mě už moc moderní. Motor rozhodně LT1, má dostatek výkonu a nežere výrazně víc, než starší "ekonomický" typ.
Pokud by nemusel být kombi, doporučím toto:
[ Link ] Je to to samé auto v luxusním provedení (nechápu, proč nemá kůži) a je to od člověka, co sbírá caddilaky a hodně dobře se o ně stará.

11.10.2012, 21:14 |
Tendr | Upraveno: 2012-10-11 21:18:47
Právě že wagon je podmínka, jinak bych o takovém autě ani nepřemejšlel... Ale s LT1 to bude běh na dlouhou trať. buď nejsou a když jo, tak si ho nechaj v evropě zaplatit. V US není problém sehnat pěknej kousek za 4k dolarů, a předface začínají už na 1k5-2k dolarech. To si tady můžu nechat zdát :(
Jinak hranatej se mi taky líbí, ale je to už fakt starý auto a v dobrym stavu stojí raketu, chci něco bez investic, když už, abych nemusel objednávat věci zpoza louže, i když je mi jasný, že uplně bez investic to nikdy nebude, jako u jakýhokoli jinýho auta.. Filtry a spotřebka se prostě bude muset objednat, ale to by mě zas tolik netrápilo.. Spíš třeba aby se nevysral automat, by bylo na kulku :D
Automat na kulku? Na tyhle typy (myslím že TH-450) se dá sehnat sada snad za 9 plus repas měniče :o)))