Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Mazda 6 Znojmo

 o Navštíveno 2942x o
o 18.10.2012, 02:51 | JP
Neznáte někdo tuhle Mazdu? [ Link ]

Ta cena je na facelift dost nízká, tak si řikám kde může bejt problém a nerad bych se táhnul tam a zpátky 400km abych zjistil že to bylo 3x hozený přes boudu a opravený ve stodole. Případně nenašel by se tu někdo, kdo má ten bazar za rohem a měl by čas se na ní kouknout?

Díky


o 18.10.2012, 06:57 | Petura
ve Znojmě jsem se byl jednou podívat na auto a i přes několik zaslaných fotek (z dálky), doporučení od dalších lidí (jednalo se o auto z klubu - ne z AHC), tak po příjezdu do Znojma a prvním "živém" pohledu na auto jsem zjistil to co jsi sám napsal :) - hozené přes budku, na prasáka slepený dohromady a prý jen provozní škrábance a lehký ťukanec na parkovišti...
o 18.10.2012, 09:34 | mr.brain | Upraveno: 2012-10-18 09:35:27
[ Link ] a dej tam VIN JMZGY198261401164... 3x škoda, první záznam o km 2009, další 2011.
Anebo ať Ti Perfekt vyjede nějaký info :)

Navíc je tam evidovaný typ karoserie skříň a vozidlo nákladní :) Tak buďto šotek anebo N1?
o 18.10.2012, 12:56 | jedla
zadní vrata nějak divně lícují,zadní nárazník nemá skoro žádnou mezeru u blatníků,asi špatně spasovaný,navíc se mi zdá i trošku jiný odstín než zbytek auta.
ale interiér kromě divně sesezené řidičovy sedačky celkem zachovalý.jestli mi to o víkendu vyjde,můžu se tam skočit podívat,mám ho za rohem
o 18.10.2012, 13:16 | tappaja
To je divny, vzdyt pise "nebourane" :o))
o 18.10.2012, 13:17 | Harryp
tappaja: "papír" snese vše přeci :-)
o 18.10.2012, 13:25 | jedla
ty záznamy tam jsou psané jako příklad z náhodně vybraných,tak to asi nebude přímo k téhle mazdě
o 18.10.2012, 13:30 | Toxxx
Nechcem napisat nic zle proti bazaru ale bol som sa pozriet s kamaratom na "neburane" auto Ford Focus ST. Este predajca nam tvrdil se nebolo burane ani pri prehliadke. Kamos je detailista tak sa v tom zacal vrtat a zistil ze bolo fest buchle na lavy bok. Uz od pohladu sa nam nezdala farba a tvar lavej strany. Ked sme to nechali zdvihnut tak vyfuk bol zvareny z lesenarskych trubiek a org svary boli sfusovane neakym kutilom. Takze asi tak.
o 18.10.2012, 16:06 | JP
Dopr... já zapomněl P3RFKTOVI poslat finlandii za svoje auta, musim to zejtra napravit.

Auto nemusí bejt nebouraný, stačí když neni bouraný vážně a je slušně opravený.

Co to má za nevýhodu když je to N1? Je ještě pořád potřeba vozit mříž?
´
jedla: Kdybys tam mohl skočit jen to tak zběžně okouknout, byl bych ti moc vděčnej:)

Případně kdyby někdo věděl o nějaký pěkný šestce fkombíku fbenzínu 1.8 nebo 2.0 +- do 130, tak dejte vědět.

Díky za reakce:)
o 18.10.2012, 16:17 | JP
Jinak jo, na zadku se asi něco dělo. Zadní nárazník u blatníků správně má mít menší mezeru než zbytek, ale vrata jsou trochu posunutý, v kufru leží madlo na zavírání který běžně nevypadává a ten plast vevnitř u levýho světla vypadá jako sundavanej a špatně přidělanej. Jde o to jak moc to bylo bouchlý, ideálně kouknout zespod/do vany s rezervou. Naší šestku už takhle zezadu trefili 2x a přesto bych se jí pořád nebál koupit:)).
o 18.10.2012, 16:32 | mr.brain
jedla: nene, to je přehled záznamů přímo k tomu VIN (ne náhodně) aby sis nezaplatil ten report a nebylo tam k tomu žádné info (vyhodil bys 498 Kč a asi bys měl celkem nárok na to ty peníze vrátit)

JP: mříž vozit nemusíš, ale auto bude čtyřmístné bych řekl...
o 18.10.2012, 16:36 | JP
Naše 6 je taky N1 a teď koukám do TP že má v TP míst 5 (2+3)... takže jestli tam neni nějaký jiný omezení tak je to asi úplně jedno
o 18.10.2012, 16:40 | mr.brain
Tak pak je to jedno :)
o 19.10.2012, 09:36 | jedla
JP: dneska nebo o víkendu bych ji mohl zvládnout okouknout:)
jinak tady je taky jedna,jen nevím jestli je aktuální
[ Link ]
o 19.10.2012, 13:08 | JP | Upraveno: 2012-10-19 13:10:45
Mockrát děkuju:)

Na tu Plzeňskou se jede kamarád (pro kterýho to auto shánim) kouknout o víkendu. Já objedu bazary v Praze a okolí, ale neočekávám že bych v Praze něco našel, ještě jsem tu nikdy auto nekoupil a vždycky jsem skončil někde na Moravě:D. Ta ze Znojma je jako jediná facelift, což je docela výhoda protože míň rezne.
o 20.10.2012, 15:20 | Rudi
To v rajchu už nic není?
o 20.10.2012, 15:34 | HIGHTOWER
když koukám na ostatní 6 z 2005, tak cena docela odpovídá buď přetočeným km (ale tak s tím se už počítá) a i nějakému tomu ťukanci, 2005 takové slušnější začínají kolem 120.000,-
Ty černý zrcátka je taky docela síla, sem tam to nějaká 6 má, ale vypadá to dost příšerně...
o 20.10.2012, 17:57 | JP
Druhej nejlevěnšjí facelift stojí 139... Na barvě zrcátek nezáleží:). Dneska jsem objezdil Prahu a všechny šestky co jsem viděl byly strašný popelnice...
o 21.10.2012, 13:45 | cupra.165
Ten kdo ji ma v cajku vetsinou prodava soukrome...
o 22.10.2012, 00:21 | Rudi
JP a co toto? [ Link ]
o 22.10.2012, 00:50 | JP | Upraveno: 2012-10-22 00:52:30
Toto je pekné, ale v tý zemi neumim kupovat auto a umim německy asi tak abych neumřel hlady (doslova:)). Navíc je ta cenovka za předface 1.8 docela vysoká, zvlášť když připočtu náklady na dovoz.

[ Link ]

Tahle vypadá na fotkách pěkně, zdá se že to neni orezlý ani u uložení tlumičů. Neni tu někdo z Chrudimi?:)
o 22.10.2012, 07:40 | Zdeny60
Z Chrudimě sice jsem, ale už tam nebydlím:-)Ale v neděli tam jedu na hřbitov, kdyby něco,jenže já bych ti dal takový "posduek", že bys to stejně nekoupil:-)))
o 24.10.2012, 10:45 | JP
Tak už je koupeno (úplně jinej kus:)), díky za snahu:-). Včera v noci jsem se po koupení toho auta vrátil domu, zastavim u tesca a tam nějakej zoufalej člověk že by potřeboval roztlačit, měl v Octavii KO baterku... roztlačit se nepovedlo, tak jsem dojel pro kabely a nastartovali jsme to, on že děkuje že neví co by jinak dělal, že jede až do Chrudimi. Bejt to o den dřív tak jsem ho zneužil k prohlídce auta:D. Teda doufám že dojel, protože s tim autem co jel bych se bál i přes pole:D
o 24.10.2012, 17:58 | Collin
JP: Tak dej nějaké info.. Cenovka,rok,výbava,stav.. Jedem,jedem.. :-))
o 24.10.2012, 20:04 | JP
[ Link ]

Je na něj zatím jen složená záloha, posílal peníze převodem a jede pro něj až v pondělí. Výbava prakticky základ, ale ono tam moc neni co postrádat, snad jen lepší sedačky bych ocenil:).

Auto jsem celý prolez, je lakovanej přední nárazník ale pod nim je všechno origo a netknutý (včetně drobný koroze:))) takže byl nejspíš jenom omlácenej od kamínků. Zadní lemy resp. celý blatníky jsou už lakovaný, každá předface šestka tam začne dřív nebo pozdějš hnít. Časem to určitě znova vyleze, ale alespoň je na chvíli pokoj. Na zbytku auta je lak origo a překvapivě zachovalej nebo profi rozleštěnej (skoro bez hologramů). Spodek je nastříkanej, ale předtim než to někdo udělal to už bylo očividně trochu načatý.

Přijde mi že podle všeho to má najeto něco kolem 200tkm (tipnul bych 210, utočeno o kulatou 100). Serviska je vtipná, od roku 2004 do 2011 je tam asi 10 záznamů, všechny psaný stejnym písmem, stejnou propiskou a razítko je s každym dalšim záznamem vybledlejší, tzn. namočil a jel:D. Když jsem hledal servis z razítka, zjistil jsem že existuje, ale sídlí na druhý straně Německa než je adresa na razítku a v tom městě žádnou pobočku nemá:D. Motor běžel krásně, studenej start bez jakejchkoliv pazvuků nebo kouře, na podvozku nic nebouchalo/nehučelo a držel tak jak má, letňáky skoro nový, zimáky tak 6-7mm, kotouče maj orezlý hrany ale jinak OK, nefunguje nastavování pravýho zrcátka, zbytek elektriky bez problémů. Celkově je to auto slušný a koroze v rámci předface M6 minimální. Všechny ostatní 6 co jsem za posledních 14 dní viděl byly proti tomu zrezlý/vážně bouraný/jinak dojetý popelnice. Jinak kdyby někdo z nějakýho důvodu hledal fakt popelnici všech popelnic se kterou nedojede možná ani domu a nemohl v bazarech žádnou najít (ha ha:D), doporučuju Avanti Cars Vestec, tam v tomhle směru nikdy nezklamou. Divim se že je ještě nikdo nepřijel zastřelit, asi se každej potenciální nespokojenej zákazník cestou domu zabil. Fakt co auto, to perla...

Jediný co mi na tý šestce hodně vadilo bylo to, že jezdilo longlife intervaly po 20tkm a taky to, že kupní smlouva obsahuje 2x "jak stojí a leží"... Nicméně to auto stojí, leží i jezdí fakt slušně a novej majitel se rozhodl, že to vezme i tak, snad s tim nebude problém.

Kdyby někdo potřeboval prolézt nějaký auto na severozápadě Prahy, stačí říct:-).
o 24.10.2012, 21:02 | cupra.165
Dobra parodie na ten tachometr..uz podle toho volantu a pomalu zmizele perforace :-/
o 24.10.2012, 21:14 | JP | Upraveno: 2012-10-24 21:15:25
Volant vypadá slušně, ta fotka zkresluje protože je focená s bleskem, nikde ani neni odřenej což už tak kolem 250tkm mívaj minimálně na švech všechny 6. Řadička je taky dost zachovalá, neni slezlý to pokovení na hlavici ani potrhanej "pytel" u hran. 110 to nemá, 310 taky ne.
o 25.10.2012, 06:57 | Zdeny60
"Zadní lemy resp. celý blatníky jsou už lakovaný, každá předface šestka tam začne dřív nebo pozdějš hnít. Časem to určitě znova vyleze, ale alespoň je na chvíli pokoj. Na zbytku auta je lak origo a překvapivě zachovalej nebo profi rozleštěnej (skoro bez hologramů). Spodek je nastříkanej, ale předtim než to někdo udělal to už bylo očividně trochu načatý. "

Ne je před face, ale i po face:-) Holt kvalitně provedená Mazda. A do mě!!!

o 25.10.2012, 13:01 | Shr3k
Já teda nevím, nebylo by lepší připlatit a pořídit GH? Tyhle starý mají blatníky a podběhy svařovaný nevhodnou technologií.
o 25.10.2012, 15:29 | JP
Nikdo "do tebe" nepůjde Zdeny, co by z toho kdo měl?:-) Každý auto má nějakou bolest, u šestky fbenzínu je to koroze a nic dalšího. Kvalitně provedený auto to až na tu antikorozní ochranu je:)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3183 sekund.