
Navštíveno 6122x

Včera mě navštívili dva kamarádi hifisté za účelem poslechnout si můj nový preamp (Pass X2.5). Po 2 hodincáh jsem je šel doprovodit k brance a ejhle! Za plotem tmavě modrá e39 kombi s V8 4,4? (doufám, že jsem rozumněl dobře, asi 230kW) - ale předělaná na LPG Prins VSI. Samosebou, že jsem byl vyzván, abych se za odměnu svezl, což jsem uvítal s radostí, neb každá zkušenost se může hodit.
Auto je 2002, dovoz z D v roce 2006 se 110.000km, nyní má 300.000km, na plyn najetoi skoro 190.000km.
Dle slov majitele - bez přimazávání, dokonce se prý údajně neměnil ani jeden vstřikovač, pouze nějaké seřízení. Auto je s automatem, v plné maximální výbavě, tedy s TV, kůže, velký šíbr, sedačky v elektice, atd atd atd, prostě mně se nezdálo, že by na tehdejší dobu něco mělo být navíc, Samosebou tempomat.
No a k jízdě:-) Nastartování osmiválce je už samo o sobě zajímvé - lahodný zvuk. Prošlápnutí plynu 3x ostře na místě vyvolává pohyby za záclonami v oknech:-)
No. nic. Rozjezd je už zajímavý tím, že azútomat (údajně bez jakéhokoliv servisního záshu, mimo výměny oleje) absolutně nepozorovatelně hladce řadí. Po asi 500m jsem najeli na silnici, kde se dalo už "jet". Reakce na kick-down je hodně dobrá:-) Ba přímo bych řekl že výborná:-) Ale co mě medí, je ten automat - neexistuje nějaký škubnutí či podpobně za všech možných i nemožnýh režimů! Nejlepší byla jízda kolem 50km/h se stař´ženými okny a pak plyn na zem:-) Podřazení velmi rychlé, ovšem zvuk motoru a potažmo dvou laufů je fakt nádherný.
Mám dojem, že kdo se nebojí servisování e39 s tímto agregátem a má na to možnosti a hlavně čas, tak se parádně sveze za pár šupů - s LPG za 13,5l/100 =cca 7l benzínu. při razantní jízdě se prý spotřeba dá dostat až k 20l, ale pořád to je za 10l benzínu, což je z říše snů.
Kuwa, bylo to fakt dobrý, musím to opravdu uznat, i když mám proti BMW tak trochu ne že přímo averzi, ale vadí mi na nich pár věcí. Ale s tímhle bych rok dva vydržel asi taky:-)))
A propos, má někdo nějaé zkušenosti s BMW 645i? Je jich pár na sportovních vozech a pohonná jednotka by měla být stejná či podobná (asi vylepšená) proti té e39, co jsem s ní jel. Ta 645i se mi líbí i vzhledem, takže než bude (snad) konečná, by to mohla být přechodná stanice na cestě k cíli:-) Na povožení, abych si zvykal pomaličku na osmiválec:-)))
Tak info sem - Nismo - už se těším na to, jaká to je sra*ka:-)))
4.4i ma 210kW
Safr to mel v manualu a jelo to slusne, jen na rychly okresky je lepsi 3er :-)

01.12.2012, 02:41 |
Augi Zdeny60 už asi není závodník na okresky. Já jen můžu říct, že tuhle V8 s 210kW (jak správně píše králík) měl tehdy taťka v 740i a i v tomto voze to byl zázrak. Moje ecorally tehdy na 150km skončila s výsledkem 8.2l benzínu na 100, dlouhodobá 10.2l, bylo to v 5q automatu a svezení s tím bylo móc pěkný.
Nevím jestli bude trojka lepší, je lehčí, to jo, ale zas je tam vyjma M3 nejsilnější motorizace 2.8 a ta má 142KW. Což je rozdíl oproti 210kW, a neobhájí to ani nějakejch cca 250kg dolů... Každopádně jsem rád že slyším kladnej nezaujatej názor, E39 540i je časem v plánu.. :)

01.12.2012, 11:07 |
Tendr | Upraveno: 2012-12-01 11:10:17
Ses konečně svezl v normálním autě Zdeny? :)))
porad jsem nechapal a neveril, kdyz mi Cervin Vega rikal at se vykaslu na E60/61 a koupim slusnou E39, ale po svezeni v jedny velice pekny E39 v 530d jsem mu musel dat za pravdu, pohodli a svezeni v E39 je proti E60/61 uplne nekde jinde, vubec proti dnesnim rodinnym autum to auto pusobi jako z jineho sveta - je pohodlny, plavna jizda splnuje vsechno co bych od rodinneho kombiku cekal, kdybych netrpel predsudkama o cikanskym a moralne zastaralym autem, asi bych si ho tenkrat koupil.
Po přečtení článku z linku od Vlastah mě přešla na 645 nadobro chuť a zůstanu u spolehlivýcj a LEVNÝCH japonců:-) Tímto se jim omlouvám:-)))
Mě zaujal instruktor s Alfou 147 ... Ten instruktor má vkus a ví, jaké auto v té třídě má nejlepší podvozek ;-)
Zdeny zdeny...... Udelej to pro me svez se nekde v sts a schvalne jestli uznas ze si zrovna jel v takovy betaverzi poradnyho auta....bawor neni zdaleka tak pohodlnej ale nadruhou stranu neumi vybrat zatacku taky lip....bawor pocitove tahne lip diky tvrdsimu podvozku jenze na tacho se nedeje skoro nic.... O hlucnosti a kvalite interieru nerikam nic radsi.....
Ale sem rad ze si poznal ze jak stale rikam tak ze e39/46 koncily kvalitni bmw a to co je potom je parodie..... Pro me je e60 neprijemna od designu po jizdu a kvalitu necham opet bez komentare neb e39 klidne striha pulmic zatimco e60 konci v pulce....645i jsme mely ve firme a jak rikam slo pryc s najetejma 30k protoze vetsina tech kilaku byla smerem do servisu...
Uprimne pro tohle bmw proti sts je plus jen kickdown kde eu verze sts proste nema kvuli emisim a trva sekundu.....jinak automat proti bmw taky z jinyho sveta umi zaradit za 1/5novej cas co bawor ale umi i za dvojnasobnej zalezi jak jedes, umi podradit v zatacce kdyz si v ouzkejch.....atd...
Takze Zdeny az to zkusis sem zvedavej na referat :-) nerikam ze e39 je sracka ja proti ni moc nemam ale srovnavam srovnatelny vc toho se sem v obou pripadech jel x kusama :-)
Jinak samo ta v8 neni spatna jako takova, docela odolna taky....ale pokud se rekne v8 tak se ti ma vybavit usa neb odtamtud je pojem v8 :-)
Nesmis verit nemeckejm kopiim nebo tomu vynalezly jsme to my.....
Fakt me rozesmiva jak cela evropa je odvarena ze auto ma neco co amerika mela pred 20ti lety..
Treba el. Nastavitelny tlumice.....
Diodova baterka vyndavaci z auta ala bmw no skoda ze to vymyslela amerika asi v roce 88 ale majitele bmw rikaj jak je to hustej napad od bmw.....
Prisviceni do stran ci automaticky denni sviceni co dneska tahne evropou opet 20let po....
Nerikam ze by jste mely pet ody na ameriku ale rikam ze valna vetsina lidi kdyz si sedne do auta tak vubec nema paru jak velkou casti k jeho autu prispely usa patenty :-) a nemusi to bejt jen auto ape cokoli jinyho.....evropa neni moc na vymejsleni vsechno se sem hrne z usa a asie evropa jen kopiruje a snazinse to vylepsit kurvitkem aby se zved hdp o to ze se to rozbije a zakaznik koupi dalsi....

01.12.2012, 15:07 |
Tendr Kdybych dal vedle sebe dvě krabičky zápalek, ale dvě naprosto identické krabičky zápalek a o jedné řekl, že je americká, terá by byla lepší? No americká, pochopitelně... :DDD
Jinak samozřejmě souhlas, třeba klimatizaci dali amíci do auta tuším už začátkem 40.! let minulého století a koncem šedesátých už vyráběli polovinu produkce s klimou :D To se soudruhům ani nezdálo...

01.12.2012, 15:21 |
matik KKkuba
Do e46 se dával 3Oi (231ps)... Podobně dynamické jako 540i :)..
Nismo.Power
Začínaj mi vyloženě srát ty plky o tom co auto najede a nenajede :).. V dnešní době je 2/3 e60 smotanejch a někdy by ses divil z jakého čísla :).. Dál to nechci rozvádět ale už mě mrdaj ti lidi kteří říkaj po 250tis. je auto odjeté :).. Pak se divtě že to borci stáčej když má každej takové předsudky :)
tak bacha zápalky sou ale německej vynález zrovna ! :)
když vedle sebe dáš jakýkoliv auta a americký bude horší tak řeknu že to co stojí vedle něj je lepší....sem objektivní člověk prostě.....proto píšu věci tak jak sou ale samozřejmě s hubou jak mi narostla což tu velká část uživatelů prostě nesnese.... každej tu má nějakou funkci na foru a je jedno zdali sou to zdenyho referáty nebo moje kritika která je stejně vždycky pravda... hromada lidí mi jen volá či mailem řeší pomoc s autem nebo výběrem...kdyby si myslely že sem takovej kokot jak si tu pár lidí asi myslí tak mi nevolaj a tejdně mám takovejch žádostí několik :)
myslim že rozebírat kdo co měl první je asi jedno.... němci v tomhle nefugurujou nijak púokud se nejedná o výbavu jménem "cíleně nastavený kurvítko" ......
bmw nedělalo špatný auta to neřikám, ale nějaká modla to fakt neni je to prostě jen lepší auto než francouzský.....
ono taky co vyrábělo bmw v roce 60 když v americe jezdily koráby silnic s výbavou která se dostala do bmw za příplatek někdy v roce 90 ..... bmw tou dobou dělalo isettu, 600, 700... amerika dělala x modelovejch řad kde každej model měl ročně 2-3 variace lépe řečeno facelifty..... proto ty auta sou ted tak unikátní protože těch aut se s tihlo vyrobit řádově pár tisíc a už se dělal novej model.... a když se němcům ještě ani nezdálo o satelitu na oběžný dráze tak mazda už montovala do auta satelitní navigaci....
němec nedělá špatný auta, němec prostě jen dělá jiný auta..... ale poslední dobou dou dost do sebe a přicházej s luxusníma designama a dobrym zpracovánim.....tudíž poslední dobou se klidně můžou hrdě považovat za dobrý automobilky ale trvalo jim to půl století se tam dostat resp. až když ostatní začly brzdit :)
ale i tak tady půlka fóra touží po americkym autě aŤ už to je corvette nebo camaro apod auta..... je jen otázkou času stejně jako u kia/hyundai kdy si lidi uvědoměj že nemusej kupovat předražený německý auta že sou i jiný stejně kvalitní alternativy
aneb rok 2012 a změny v prodeji automobilek... v procentech
hyindai +35čr/+9eu
kia +6čr/+17eu
zatímco škoda +3čr/-0,5eu
vw +1,4čr/-3,6eu
renault -10čr/-21eu
takže jak je vidět lidi přestávaj kupovat škoda/vw a ženou se do kia/hyundai díky tomu že se korejci postavily na nohy dělaj hezký a kvalitní auta a hlavně záruku an kterou češi slyšej....to vše za ceny lepší než VW koncern
stejně tak bude jen otázkou času než příjdou lidi na to že že než si koupit nový 3er BMW tak se dá koupit lepší auto Cadillac ATS, než koupit 5/7er tak koupit Cadillac XTS.... jde jen o to to sem dovážet za rozumný ceny a dostat to do podvědomí lidí ..... pak sem zvědavej jak na tenhle vývoj budou reagovat němci a určitě na to nemaj jak reagovat jediný co jim zbyde tak jejich uměle nafouknutý ceny vozů prostě strhnout o 1/3 aspon aby se udržely konkurenceshopný jinak je to bude stát krach a jak každej ví tak ten největší krachne uplně nejrychlejc stačí k tomu málo :)
matik :
330i je dynamický stejně jako je dynamickej zvuk z genius reproduktorů.... já sem realista vim jak ty auta selhávaj po opravdovejch 200tis nebo kolik stojí e65 k najetí 35Oti tisíc kde se to pak někdo snaží prodat za 150k a nikdo to nechce a kdo to koupí tak mu to smutně stojí před barákem :) kdybys to smotání řek o e39 neřeknu ani prd je jich dost do maj velký číslo ale e60 do týhle sorty nazapadaj ty prostě končej v lisu a dělá se z nich F10 protože to auto může vypadat jako nový stavem po těch km ale motor neodpovídá a o pojistek ti zateče takže auto k vyhození :)
shodou okolností sem ted zrovna včera jezdil v e46 AC šnitzl takže M54.... když pominu že to prostě nejede to auto tak na něm neni nic světobornýho na tom autě a rozhodně to neni dynamický jako 4,4 ani v křeči..... ano chápu měl sem 3x veselý cígo před jízdo a následně se snažil o drift aniž bych vypnul protiprokluz ale to se dá po brku pochopit ještě ....ale prostě to auto neni nijak dobrý..... je to jen jedno z posledních lepších bmw :) najeto 170 prokazatelnejch a loupe se lak, heřman a kardan ozvučení chraptí hůř než dvojková oktávka v základu atd.... neni to špatný auto ale těžko z něj dělat modlu.. ... je to jen trojka což je prostě takovej bestseller ve svý kategorii ale to že se prodává neznamená že je nejlepší :)

01.12.2012, 15:54 |
tygrm NISMO!!!!! vem si prášek. myslím že tvoje keci ne*erou jen mě
luxusní příklad jednoho z lidí který o autech vědi prd ale píšou takovýhle věci :)

01.12.2012, 16:01 |
vypuk Nismo - osobně mě ten vzhled amerik těch let, a vůbec až na fakt málo vyjímek, rozhodně vůbec nebere... hranaté krabice, velké motory které ač mají krouťák tak výkon fakt bída... :)
Dobijeci lampicka v kastliku byla uz v e30 :-)
Takze tak Rok 1982
Jen to masove proslavil az touareg :-)

01.12.2012, 16:06 |
tygrm luxusní příklad jednoho z lidí který píšou o někom koho vůbec neznají. jen tak mimochodem co jsem napsal špatně? :)
Vypuk : ovšem ale hod příklad německýho vozu ze stejnýho roku kterej teda vypadá dobře.... myslim že tam nenajdeš jediný auto protože oni v tý době moc aut nevyráběly :))
Kral : tak pokud bereš halogenku tak jsme opět v americe tak roku 70 ... já se bavil o LED technologii to je budoucnost ;-)))) kupř. Camaro mělo :)
tygrm : napsal si špatně uplně všechno protože se tu objevíš 2x za rok a pokaždý jen z důvodu abys napsal něco ve smyslu " si naprostej kokot"
až příjdeš a pádnym argumentem či faktem pak se s tebou můžu o něčem bavit do tý doby si pro mě prostě jen chudák co sem vleze 2x za rok a oba příspěvky jsou mířený proti mě a jsou o jedný větě.....

01.12.2012, 16:11 |
Tendr šnitzl a heřman s kardanem pobavil :DD

01.12.2012, 16:13 |
tygrm zato ty toho píšeš až příliš, jen hodnota pokulhává
Chlapi, berte to jako zážitek z auta, ve kterým jsem prostě nejel. nebylo to špatný, tak, jako nebyla špatní jízda s e60 3,0 řed FL, kterou jsem tu dával nedávno, z toho brna.jak říkám, je hromada horších auta, tyhle spíše paří k tomu lepšímu, ale nejsou to samospasotelná auta, ona nejsou taková vlastně žádná. O tom, jak se stáčejí BMW bych řekl spíše to, že se stáčejí proto, že najedou relativně vleké porce a i pak jsou ještě jakžtakž k světu, ale lidé je s 300.000km prostě nechtějí, i když by ještě nohla jezdit dál.
Jinak dyzaj e39 vs. e60 nemá cenu příliš komentovat, e60 byl jasnej §let,ale i tak se jich prodalo úsoešně strašný kvantum (taky aby ne, nic jinýho k mání v 5er nebylo).
Je fakt ten, že za prachy ojetý e39 se koupí Oktávka v ropě, ale užitná hodnta mio spotřeby bude asi vyšší v té e39. O nákladech na servis nemluvím, ty budou úměrné možnostem každého soudruha.
tygrm : na pokulhávající hodnotu se nechám rád upozornit protože když dojde do touhýho tak ti tu stejně každej řekne že tu píšu pravdu jen svym určitym způsobem kterej ne každej (rozuměj ty a pár dalších) prostě neunese ....
Zdeny : jasan dyt taky sem ti to napsal jen tak až se svezeš v tom co řikám tak pak udělej referát.... myslim že ti to zabere 3xA4 protože než ty výjmenuješ funkce kterejch si ty jakožto detailista rozhodně všimneš tak to bude půlhodinový čtení než se dostaneš k samotný jízdě :) a sorry prostě e60 se už tak nestáčej.... a je to dost dobře dohledatelný už jen zvednutim telefonu :D 5er sou málo jetý valná většina, cokoliv k najetí 200+ prostě stojí těžký prachy narozdíl od e39 kde to stojí údržbu ! e65 stojí v řádu milionů k najetí velkejch kilometrů toŤ smutná realita.... jakejkoliv majitel by moh povídat :) kámoš prodal ted e61 najeto 190 opravdovejch a závad dost, druhej prodávat taky a nacpal do toho za poslední rok 100k do oprav tak na to prostě už nemá :) ten první kámoš právě místo toho koupil šnitzl ted a to auto fakt neni zázračný.... je to bmw neni to prostě špatný auto to nikomu neřikám ale má sto svoje ale :)
samozřejmě i já bych si koupil radši e39 enž oktávku za stejný prachy i kdyby to mělo vyjít 2x tolik na servisu... pořád lepší jet v bmw než oktávce....
třeba tohle vypadá jako kravina ale mě to příjde jako bezva nápad..... proč by mi mělo v autě pořád něco pípat takhle když budu mít v mrtvym úhlu za sebou auto tak mi zavibruje sedačka stranou kde to auto je v mrtvym úhlu a vim že tam nepojedu.... když to bude na zrcátku značka tak jí přehlídnu lehce a když to udělá doing tak to dělá stejnej doing an došlý ostřikovače....
[ Link ]
jinak tohle auto je na mym wishlistu uplně stejně jako je tam nová 650i bawor.... oboje auta prostě zbožnuju..... ale i přesto by mi bmw nebylo schopný nabídnou takovej interiér a takovej multimedialní systém jako je v XTS.... každý auto má něco do sebe ale chtěl bych obě protože 650i je po strašně dlouhý době opravdu nádherný bmw !
[ Link ]
Je trebas brat v potaz ze americane si mohly dovolit po valce vyrabet velke koraby s obrovskymi motory kdezto valkou zdecimovana evropa se nejdrive musela postavit na nohy a to se urcite projevilo v konstrukci tehdejsich automobilu.
njn, e39 s V8 4,4 :-)
a to jsou pak jeste X5 s V8, ty vyjedou i kopec v Jesenikach a sranda je s nima taky :-)
nebejt tý ameriky tak by evropa možná nevyráběla nic a byl tu jen jeden velkej kráter ........
CV : nj ale kopec v jeseníkách vyjede i oktávka :) na to nepotřebuju nějakou X5 což je proti konkurenci dost neschopná 4kolka s tendencí nevyzpytatelně zapadnout :) stačí už jen X6 o který chudák clarkson musel říct že to je k hovnu resp. že netuší k čemu to auto je dobrý když po silnici to jede blbě, kopec to nevyjede a ve sněhu to taky zapadne :D
jj, nebejt ameriky tak mozna v japonsku nemely ty kratery dva
spíše nebejt ruska tak už se možna v usa mluvilo německy :D

01.12.2012, 19:02 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-01 19:06:36
jj, ale to ted už je samý kdyby :)
jó rusko :) modří vědi proč tam jezděj Nivou :)
[ Link ]
Ja s nismem z 90% souhlasim, jediny co mi je proti srsti je to kdyz rika ze fordi 1.8TD alias kent stoji za hovno :-)
a taky že kent je kentus :) nebo minimálně to neni vůbec blbuvzdorný.... samozřejmě člověk co ví jak se k němu chovat tak mu najede milion :) ale žijem ve světě blbů tak musíš dělat blbuvzdorný motory :)
Bavorácký čtyřkolky bych nezatracoval, na vlastní oči jsem viděl jak borec s X6 vytáhnul kámoše ze škarpy(na uježděným sněhu) a to auto ani neprohráblo, jen se našponovalo lano, šup a fanouš byl zpátky na silnici(a to byl v tý škarpě hozenej celej). Takže bych zas tak jednoznačný závěry nedělal, vím co jsem viděl. Já osobně ameriky neberu jako žádnou modlu(ty starší, nový mě neberou už vůbec), už jen díky těm listovejm perům by dostala kdejaká stará amerika třeba od maličký E21 v zatáčkách šeredně na prdel... A to, že 2.8 v mustangu měla o 2 kW víc než 1.8 v e21 už je vážně spíš k smíchu.. Klimu, a další různý pičovinky v kterejch byli první jim neberu, ale myslím si že podvozky se naučili pořádně dělat až teď..
Na co taky podvozky, kdyz tam nevi, co to je zatacka a volant pouzivaji jen pri parkovani. :)
Když už sem nismo dává takový humorný videa tak se taky trošku pobavíme...
[ Link ]

02.12.2012, 03:13 |
Tendr | Upraveno: 2012-12-02 03:19:47
Tak samo Hummer se na Nivu nechytá, to je jasný... Jezdíme Nivu v horách s nehorázným stoupáním, ve sněhu, kdy jde sníh přes kapotu, za ledu, kdy řetězy trhaj kamení pod ledem když se proškrábnou a prostě jsem ještě neviděl vyváženější auto co by to dalo... Samozřejmě 4x4, krátká rychlost, všechny uzávěrky.. Větší tank neexistuje...
E: jinak teda test o hovně, psal jsem předtím než jsem kouknul, kdo nevěří at tam běží.. Btw, v Hummeru jedničkovým jsme tam jezdili taky...
No tyvoe..... Tak menim stupnici jakejsi neznamek KKKuba se u me dostava na pozici idiot n.1. .....
Nedelam vetsinou rychly zavery ale z jednoho jeho clanku simyslim ze v realu to musi bejt tak hustej patolizal ze to svet nevidel, o autech vedomosti jen volant a 4kola, srovnavat hrusky s šiškama protoze by to pro jabka byla urazka..... No mazec teda.....
Rad te uvidim nekde nazivo jestli si fakt co si myslim...
Ad baworacky 4kolky tak nezatracuju je jen rikam ze sou k hovnu proti konkurenci
ad "borec x6" tak myslel sem ze v x6 jezdej jen idioti....ze skarpy ti vytahnu auto asi cimkoliv
divil bych se zdali bys vubec vedel co je listovy pero nebo kde vubec bylo aplikovany....natoz kdybys vedel co je vubec tlumic a ze v kooperaci tlumice a listovyho pera tehda porazely dobovy camara dobovy 911ky na okruhach ale asi ti je 15 a vubec nema smysl tohle s tebou resit...
Ze nejaka hruska mela o 2kw vic nez nejaka šiška to je užitna hodnota kýble s hnojem....
A podvozky uměj odjakživa akorat si nikdy ničim od nich ani nejel aby si zjistil ze nemci se je stale ucej delat a ze uz sou v tom taky dobry....ale i tak podvozek dokaze vetsinou nejvic promakat japonec....
. .......srovnej
Ad velmi vtipny video tak srovnavat s h2 to je fakt k smichu..... H2 je v serii stejne neschopny auto jako x6 aneb neni dobry ani na silnici na kterou je staveny..... Zkus srovnat s opravdovym hummerem protoze dvojka aneb kopa plastu fakt neni nic co by melo nosit jmeno po legendarni veci..... No asi blbost to nikdo kdo ma rozm nikdy srovnavat nebude....
Niva neni spatna ale k dokonalosti ma taky kurevsky daleko....kdejakej samuraj/wrangler/feroza sou mnohem obratnejsi auta v terenu kdyz budu brat stejnou kategorii aut.....
Coz mi pripomelo jak jsem kdysi zapad s jednim zdejsim clenem na nasem kazdorocnim zdolavani zasnezeny cesty snizenejma autama....vyjely jsme tak pulku nacez jsme oba zapadl tak jsme kopaly auta kdyz z cista jasna si to zezhora vali niva, my mu samo staly v ceste je to cesta na jedno auto tak ze nas vytahne ze objede kamose polem a privazem ho a vytahne....vybocil do pole ujel mozna dva metry a zapad....tak hazel vsechny redukce a uzaverky my tam do nej oba tlacily hazely vetve pod kola ale miva se ani nehla..... Nastesti po chvily 3 bezradnejch lidi jel zhora expedition, rek nam ze sme kokoti tam jet takovejma autama, najel do pole za nivu navazal cuknul ji v poli bez vetsich obtizi pk vytah nas a pokracoval...tot k tomu ze niva zapadne zcela jednoduse a tomu ze v tyhle situaci byl tezkej radoby offroad v podobe expeditionu na silnicnich gumach lepsi nez niva, samozrejme budou situace kde niva bude diky vaze a rozmerum lepsi....ale :-)

02.12.2012, 04:38 |
Tendr Nevim, nerad se hádám, ale v našem terénu se prostě jiný auto líp neosvědčilo... Měli jsme tam Patrola, Pajero, L200, Samuraje, H1 (těžkou jako krávu) a Nivu a nejlepší průchodnost měla prostě Niva na origo sibiřskejch ruskejch gumách, na ní se prostě nic nechytalo co vyjela... Ano taky jsme měli L200 s pásama, což je do kopce znát, ale nemůžeš s tím jet napčíč svahem... Nakonec vyhrála vyřazená rolba kterou jsme dali dokupy, ta funguje bezchybně :)
Camaro na okruhu porazí 911? Děláš si ze mě prdel? Asi proto už se listový pera nepoužívaj, aby auta nebyly tak dobrý, viď? Idiot seš tak leda ty, žij si dál ve svým světe...
S japoncema souhlasím, ti umí.. Ad H2-to že si amíci udělali z relativně schopnýho auta(který ale je ale obrovský jako prase na což doplácí, ale zas toho musí hodně uvýzt takže je to věc použití) debilní nástavec na péro s chromovanejma kolama je jejich problém. Ohledně tahání auta-chtěl bych tě vidět, víš hovno jak to vypadalo...
Ohledně tvý osoby si taky myslím svoje, ty tvoje moudra už jsou tady legendární, tak zklidni hormon. To, že ti nikdo neleze do prdele neznamená, že mu můžeš říkat idiot.
pokracujte dal, tohle me desne bavi...
Ja beru Nisma jako Flashe z automobilovyho sveta, mozna trochu riznutyho Hansem Christian Andersenem.
Ty jeho fundovany (vygoogleny) moudra vzapeti doplneny nejakym zvastem svedcicim o tom, ze tenhle clovek nevi o cem pise nemuzou nikoho nasr*t, maximalne pobavit.
Však já se docela bavím, ostatně asi dědkovi zabavím W353, s těma listovejma perama rozškubu každýho.. A jako bonus to má bubny, když to mají americký káry tak to přece musí bejt nejlepší... :D

02.12.2012, 11:32 |
Proffesor_W | Upraveno: 2012-12-02 11:32:42
Tak on vi o cem mluvi, pac on cirou nahodou to camaro i tu 911 tehda ridil....zaroven.

02.12.2012, 11:53 |
matik Nismo měl jsem dvě 330i tak vím jak jedou :)... Ano taky jsem nebyl z auta učarován ale když si můj post přečteš pořádně tak 330i je plus mínus stejně dynamická jako 540i :).. Chápeme se ?
Shodou okolností mám 530d (e60) s poctivejma 320tis. A nemyslím si že mám motor před smrtí... Ono nesmíš koukat na budíky :)..Obzvlášt u naftové e60 kde je každá druhá smotaná o pořádnou porci Km :) V okolí mám hodně kluků S 30d a kupodivu se zatím nikomu z nich nevysral a jsou to většinou stočené je.ky :)..
Hodně je to o předchozím majiteli a celkově se starání o auto :)
Schválně kdybych dotáhl toto auto smotal to na cca 200tis.
A přivezl to k tobě tk budeš vědět kulové kolik to má najeto a věř že 700tis. bys netipoval :)
[ Link ]
Nechcu porovnávat svoje zkušenosti s autama, ale nějak extra vyzdvihovat ty korejské zázraky, to už je zas opačný extrém :-/
Kkkuba-W353 ma nezavisle zaveseni a konstrukci napravy asi tak 30 let pred US vyrobky z te doby :-) samotny motor ma 7 pohyblivych soucastek, o tom si muze nechat soucasna produkce leda zdat :-)
teď na to koukám, listový pera měla 311. To je fuk, tak si tam místo toho dosaďte třeba avii...

02.12.2012, 15:28 |
Jozzo mě tohle téma baví :D ...většina nadává nismovi ale musíte mu dát z velké části zapravdu
to že to žene často z extrému do extrému je dobře,protože je pak sranda pozorovat reakce ostatních co to nevydrží :-D
To je pořád dokola, všechno na tohle téma už bylo napsáno sedmkrát. Ale jo, musíme dát Nismovi za pravdu jak říká Jozzo, však taky dneska už o žádný hloupý BMW na silnici nezavadíš a je to tu samej skvělej Kadylak a na internetu to taky vidíš, je to každýho druhýho sen ;-)))
sen kazdeho Cecha je totiz mackat tlacitka o rozmeru 4x5cm, nosit slunecni bryle proti zelenemu laseru na palubce nebo se klouzat na linoleu tvoricim potah sedadel a ve volne chvili polemizovat k cemu asi tak slouzila ta vec s obrazovkou... .-)
hele ja to forum nemám rád.... půl hodiny něco píšu abych zmáčknul odeslat a napsalo mi to že musim bejt přihlášenej načež refresh a sem přihlášenej.....
podruhý mě to sere psát ..... ;-)
to je funkce filtrace prispevku delsich, nez 4 radky, nedavno tu o tom Daryl nechaval hlasovat.

03.12.2012, 16:31 |
Nismo.Power | Upraveno: 2012-12-03 16:37:51
Cervin : tlačítka ? :D to sis naběh přímo do rány ale....
sorry až bmw bude nabízet něco takovýho ne jen systém na jehož první verze všichni plivou jak je nepřehlednej tak s můžem bavit....
[ Link ]

03.12.2012, 16:32 |
JP CV:DD
nejsem schopnej sem kua ani dát správný video :D to je bída... tam je právě hezká narážka na německý tlačítka.....
tak tohle je snad první caddy co se mi líbí

03.12.2012, 17:31 |
Proffesor_W | Upraveno: 2012-12-03 17:32:06
Kdyby dnes nekdo udelal chytrej telefon s klasickou klavesnici tak tu americkou sracku dotykovou hodim okamzite do ceske popelnice. Takze tohle bych v aute nechtel, ani kdyby mi to pero pod palubovkou honilo. FUJ!
Zdeny,tady mas jednu 540i na prodej s 66 000km ...to by se ti nelibilo? Je pravda,nebudes vycnivat jako s lexusem,ale stoji to pulku penez a jak to jede asi vis...
[ Link ] =

04.12.2012, 01:26 |
JP | Upraveno: 2012-12-04 01:27:32
cupra.165: Ty nevidíš ten odřenej nárazník? A ten vybydlenej interiér?? Už z fotek je ten stav žalostnej nemluvě o tom, že takhle starym autem by už dneska vůbec neměl nikdo jezdit.

JP: vtipná kaše? Ale dost slabá.

04.12.2012, 05:57 |
JP Tak napůl. To co jsem popsal mi přijde jako mnohem horší závady než třeba poškrábanej plastovej práh pod dveřma.
2Zdeny:
Buď rád, že slabá, protože kdyby byla silnější, už by ti v reakci asi praskla cévka v mozku...
BMW sklidilo spoustu kritiky za iDrive, protože s ním prostě přišlo jako první a dědci, co se ledva naučili s mobilem, najednou byli v hajzlu. Dneska je to v každým druhým autě a po bitvě je samozřejmě každej generál :o)
Jo tyhle dotykove obrazovky jsou super. V podstate na kteroukoli banalni operaci je lepsi zastavit a proklikat se pres menu - abych si zmenil stanici na radiu nebo pustil jinou MP3 pripadne nastavil jinak klimatizaci. Urcite to je lepsi nez zmacknout jedno tlacitko na palubce, coz muzu delat po case i poslepu.
Boze dekuji za tlacitka.

04.12.2012, 11:21 |
walish | Upraveno: 2012-12-04 11:23:14
mrazik: ovládání na volantu?
EDIT: A jedním tlačítkem si změníš co chceš? Jasně :D Zrovna u BMW tím kulatým bazmekem se musíš překousávat půl hodiny v menu, abys něco změnil. Opravdu velice jednoduché a za jízdy snadno proveditelné.
walish jo radio na volantu ok, ale nekdy chci rovnou stanici pod cilem 5 a tak si rovnou zmacknu cislo 5 a nemusim to krokovat na volantu. A ovladani klimatizace nemam na volantu, diky bohu.
Walish ja pisu o jednom tlacitku, ktere ma jednu konkretni funkci, pripadne podobnou v ramci toho co ovlada. Nepisu o jednom tlacitku, ktere ovlada vsechno.
Proste budu radsi za 30 tlacitek nez za jednu dotykovou obrazovku.
540i s 66k to je unikát to se musí nechat a rozhodně to je lepší kup než koupit e60 v podobnejch penězích....
RB : tim to nebylo, první měly leda kolečko u ručky to je asi vše, ten systém byl na hovno a je na hovno dodnes.... až jeho facelift je použitelnej trochu.....
Mrazik : cokoliv můžeš dělat intuitivně ovládánim na volantu samozřejmě nikdo tě nenutí šahat..... jinak to pod rádiem je prostě jenom kapacitní ovládání takže ho trefíš o poslepu když si zvykneš jedinej rozdíl že nemusíš mačkat stačí se dotknout... když chceš stanici číslo 5 tak si jí dáš do oblíbenejch a bud rukou najedeš k obrazovce a vyjedou ti oblíbený kde víš že 5ku máš napravo tak prostě jen hrábneš kamsi napravo a máš 5ku nebo si změníš budíky a volantem si jen párkrát klikneš abys dojel na požadovanou uloženou stanici.... první varianta asi 10x rychlejší než boj s idrive, druhá zcela stejne nebezpečná jako idrive akorát s tim že na něj se čumí šejdrem zatimco tady aspon čumíš rovně na "obrazovku" kde hledáš informace...
a jinak POZOR !
ke každýmu XTS dostanete novej iPad s předinstalovanou CUE aplikací která vás naučí ovládat systém a spíš než naučí tak ukáže možnosti na který by člověk běžnym užitim nemusel přijít protože ten systém je tak jednoduchej aby to amík pochopil....
u mě to timhle samozřejmě kleslo ale pro všechny ostatní kteří si myslej že iPad je nejlepší tablet ve středozápadní galaxii tak ty by si ho měly určitě koupit už kvůli tomu tabletu....
a jen tak rejpnutí komu se systém i přesto nelíbí tak dodnes se na cadillac muselo mluvit naučenejma příkazama tj. "Windows down" "navigate to KFC" "call *****" tj jvšechno zabušený fráze pokud se člověk chtěl s autem bavit a ovládat jeho funkce hlasem.....
dneska už tomu tak není takže komu by vadilo že by musel hrabat na dotykáš nějakej tak stačí jedno tlačítko na volantu a systému říct že chci navigovat tam nebo pustit oblíbenou stanici 5 či pustit výhřev sedačky.... engine půjčenej od google stejně tak jako SIRI v iphonech používá voice recognition od googla takže auto fakt rozumí i jinak než neučenejma frázema ;-)
Nismo marne hledam tu vyhodu oproti tlacitku s cislovkou 5 ?
Mimochodem hlasove ovladani, sice jen handsfree, mam ve svem avensisu z roku 2006 a kupodivu funguje dobre.
Ja netvrdim, ze displeje jsou spatny, ale pro jednoduche ukony jsem rad za tlacitko.
on je taky problem, ze vetsina majitelu se neobtezuje precist manual, takze napr. netusi, ze kdyz podrzis iDrive v krajni poloze (vpred, vzad, vpravo, vlevo, ...), skoci rovnou do daneho menu napr. radio, navigace, ovladani auta, telefon,...
osobne mi trvalo asi 14dni si na to zvyknout a pak jsem s tim prochazel uplne napohodu za jizdy bez koukani na displej...
zkus tohle treba u VW navigace za jizdy (jedno jestli dotykova nebo ta stara jebka s tlacitkama)...
Mrazik : no je nová doba.... dneska se všechno dělá bezdrátově a bez tlačítek prostě tak to budeš muset příjmout :) tlačítko s číslovkou 5 se stejně musíš podívat a zmáčknout ho, tady máš přesně na palci bez koukání tlačítko hlasovýho ovládání zmáčkneš řekneš a po celou dobu nepustíš oči ze silnice :)
stejně tak když ti někdo napíše sms tak vklidu jedeš s manželkou auto řekne :"sms od milenka01 text: zlato můžeš dneska přijet jsem celá žhavá"
;-))
CV : a proč myslíš že k tomu amíkum dávaj ještě iPad ;-)))
Jinak celkově co sem prostě koukal po všech automobilkách tak prostě tohle mi ze všech jde jako nejlepší systém dosažitelnej pro dnešní datum od fukcí přes vzhled po ovládání..... amožná bych i za něj řadil idrive novej protože to je taky dobrý, mercedecí komandér je hroznej aneb 5minut pouštim rádio...
samozřejmě je mi jasný že až bude apple vyrábět iCar tak se o něm bude tvrdit že to je první auto s kapacitnim displayem jakož tomu už bejvá když někdo tvrdí že to měl první ale to už je jen marketing..... zachvíly to prostě bude ve všech autech takhle a myslim si že ty tlačítka kapacitní se taky rychle ujmou stejně jako vibrační sedačky.....
mimo to každej tady je odvázenaj z koncerního colombuse kterej zde zmiňovanýmu systému nešahá ani po kotníky a tam nikomu nevadí na to matlat zatimco když někdo udělá lepší systém a s kapacitnim displayem tak hned každej řeší morální otázku čumění mimo vozovku :)
aneb nová oktávka bude mít dotykový displaye taky.... takže doba de dopředu :)