Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > LR Discovery 3 - reference ???

 o Navštíveno 1900x o
o 18.12.2012, 06:13 | BadyS
Zdar, může někdo poskytnout reference na land rover Discovery 3 2,7 nafta 140kW co očekávat u auta které má 150tis ...v minulosti se řešila převodovka a aktuálně je tam KO štělování světlé výšky podvozku, tzn. kompresor stále běží, takže bude asi měch v prd...

Co je ten motor 2,7TDV6 140kW zač? a co jsou typické vady LR ?



o 18.12.2012, 09:50 | Lukasino
Spíš se jukni sem ;)
[ Link ]

Měchy stojí vcelku málo, tam není čeho se bát, odchází po cca 8-10letech ať se s autem jezdí nebo ne.

Co vím, tak u D3 často hapruje elektrika, ale osobně pokud se Ti to auto líbí, šel bych do něj! ;o)

Jo jedno video na zasmání... :D
[ Link ]
o 18.12.2012, 13:57 | Nismo.Power
měchy tě na LR neminou to je pravda :) na starší se o dá poplatit na RR to je spíše mazec ;-)

co se discovery týče tak auto dost na pohodu, jel sem dvěma s timhle motorem a to auto má snad kolem 2,5tuny myslim a oba majitelé si stěžovaly že najedou tak 600km na nádrž že to žere 10+ i kdyby se rozkrájel tak to mín prej nejde ale přece jen 4kolka a 2,5t udělá svoje.... mě to pocitově příjde že to vůbec nejede je to velmi líný kdykoliv kdekoliv ale to opět bude dáno váhou....
jízda v tom velmi dobrá kupodivu a jeden co sem jezdil tak měl Logic7 a to hraje opravdu velmi hezky, ale i tak u obou si nikdo nestěžoval na motor ale na elektriku, tlačítka nejdou/rádio blbne/okna nestahujou takže problémy čekej hlavně v elektrice a měchách který to konkrétní auto už čekaj no resp. musej se udělat jinak umře kompresor.... a celkově už dost LR a RR sem viděl bez kompresoru a maj tam vyvedený ventilky na dofukování :)

ad video tak to nechápu na tom wrangleru asi nemá vůbec gumy ne ? to jinak neni možný ;-)
o 18.12.2012, 14:51 | Lukasino
NP: US auto, co jinýho od něj čekat... :-P

Měchy jsou prostě spotřebák jako brzdy atd. I vinutý se opotřebí a unavý, jenže to nikdo neřeší a jezdí s nima dokud neprasknou :o)

RR a mazec? Hele v čem? Nový origo přední měch včetně tlumiče jsem kupoval za 11tis včetně dopravy. Zadní origo měch za 3500,-Kč (tam není kombinovaný s tlumičem). Opravdu nevím, kde by se ten mazec vzal ;) Bavím se samozřejmě o L322, na P38 jsi schopen koupit sadu měchů za 10tis. (druhovýroba).

Pravda, někteří bastlíři ruší origo ecu podvozku a mají to napojený na dofukování ručně, nebo tam dávají vinutý, ale to je dobrý u P38 za 30tis. před smrtí nebo pokud to auto fakt stavím jen do terénu, ne u normálního LR ;o)
o 18.12.2012, 18:25 | Lukasino
Jinak se spotřebou má Nismo pravdu, pod 10l bych s tím moc nepočítal, to tak tempomat 100-110kmh na dálnici aby to šlo pod deset ;)
o 18.12.2012, 23:20 | maresk
ta 2,7 nafta je Peugeot, kamarád má 3kovou diskotéku, maximální spokojenost, akorát mu kolem 200 tisíc zdechly oba EGR ventily, jeden je v servisu asi za 20 :-((, nicméně mu to snad dokázali vyčistit - budu s ním mluvit koncem týdne, tak se poptám - je to tuším 2006ka
o 19.12.2012, 08:55 | H-Honza (M)
tak discoveru 3 jsme meli novou, asi rok. Z toho 4 mesice prostala po servisech, a nikdo nic nevyresil, dopelo to do faze ze jsme resili jak to auto vratit.
2,7TD V6 190k s manualnim 6ti kvaltem.

Neustale problemy s elektrikou, pruser byl, ze kdyz se vysralo neco, tak to vzapeti sebou vzalo i vsechno ostatni. Najezdil jsem s ni dost, a musim rict ze vetsi srac co se tyce offroad aut jsem v ruce nemel.

Pravidelne se sekala rucni brzda.
Clovek prijel nekam, v kopci si zabrzdil, a uz se nerozjel. To same se mi nekolikrat stalo kdekoliv, prijel jsem, zabrzdil rucku, a uz jsem neodjel protoze se nedala obrzdit.
V prubehu jizdy zniceho nic padla hlaska ze selhalo rizeni podvozku, vzapeti hlaska ze selhalo ovladani jizdnich rezimu, a hlaska ze rizeni motoru selhalo, na sebe nedala dlouho cekat. Clovek pak po dalnici treba 100km jen na vypustenym podvozku, s motorem v nouzaku 60km/hod...

V servisech menili spinace, svazky, jednotky, nic nevyresili. Dokud bylo sucho, bylo to v pohode. Jakmile auto projelo myckou nebo byla nedej buh zima, byl konec - asi jsme meli nejakou poustni verzi, ktera by snasela vedra a pisek, ale a vodou, blatem a snehem si absolutne nedokazala poradit, a v obdobi, kdy to auto melo nejvic vyuziti se to porad jen sralo a stalo po servisech.

To ze auto vazici 2450kg s 2,7V6 se 190k zere 10l snad nikoho neprekvapi, v tyhle kategorii aut je to normalni - ja napisu ze auto ma nadrz na 85lt nafty, a v rozumnym provozu neni problem najet na nadrz 1000km.
Sam jsem s tim byl na dovoleny, kdy jsme s plne nalozenym autem a 4-ma lidma ujeli 2000km na dve nadrze.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3235 sekund.