Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > superb II sedáky

 o Navštíveno 2282x o
o 22.12.2012, 11:05 | xenonman
náhodou neví někdo jeslit sedan / combi pasuji zadní lavice mezi sebou?

mám za super penize kompletní kuži tak jsem chtěl superbu udělat radost :-)bohužel je to z combi a já mám sedan


o 22.12.2012, 11:48 | Jirka156
Tak to budeš mít dost problém. Sedák sedan je potah v celku, protože má nesklopný sedák, kdežto combi má dělený a sklopný. Teoreticky ti tam půjde opěra. Ale s tím, že tzv. polstry tzn. boční polštáře opěry jsou opět rozdílné sedan/combi.
o 23.12.2012, 11:46 | Spirit
Superb II krátkej ma co vím sklopné sedadla nedávno u mně byl pán a odvezl v něm 3 narazníky takže nevím nevím!Ale myslím že s combi nepujdou!
o 23.12.2012, 13:02 | .mycTD
nema nahodou sedan sklopna jen operadla?
o 23.12.2012, 13:34 | xenonman
Ne, sadan ma sklopna zadni sedadla a hodne rychle sundavaci lavici, jinka podle eltky jsou díly jine, zadni sicna je delena
o 23.12.2012, 15:39 | Jirka156
Mně se nevěří :-) Já dělám náhodou ve fabrice na Superby, Yeti a po novém roce zase zpátky Roomstery, tak píšu, jak to je viz můj předešlý příspěvek (mám na starost kvalitu interiérů vozů). Ještě doplním, že by se po demontáži sedáku u limuzíny měly správně vyměnit ty plastový příchytky vpředu na podlaze, co drží sedák. Moje doporučení - dle konstrukce! Síla na vytržení sedáku z příchytek je předepsaná na 220N. Vše kvůli případnému crashy. Každou demontáží síla postupně klesá.
o 24.12.2012, 10:01 | Luke_288
Tak to ti asi privezu na kontrolu interier myho superba po dvou letech. Po 3mesicich od nova a dvou reklamacich stravil 14dni v Bolce kvuli drnceni dveri pri pusteni slavnyho sound systemu na 1/2 hlasitosti, po roce se rozdrncel kastlik u spolujezdce (vyklizenej) tak jsem to podlepil kobercem coz pomohlo, po 1,5roce se pri krutu karoserie rozvrzaly ridicovo a spolujezdcovo dvere, resilo se opet 2x reklamaci, prej blbe serizeny zamky. Ted po dvou letech zase drnci uz jednou podlepenej kastlik.
Sorry za OT
o 24.12.2012, 21:44 | Jirka156
Nechci tady nikterak hájit kvality Superba, potažmo ostatních Škodovek. Ono totiž většina věcí z reklamací spadá do kolonky konstrukce. A ne výroba. Ale já, a že mám možnost stále mluvit s kluky z konstrukce, nezávidím jejich pozici. Protože kdyby jste kolikrát viděli, co musí dle techn. zadání nakonstruovat a nechat vyrobit a za jaké peníze (oproti zbytku koncernu).......... a pak po nich po pár měsících ještě shora šlapou, aby se ušetřilo na nákladech na tom a tom díle, i když už je dávno v sérii, tak si asi domyslíš, jak to u koncového zákazníka musí dopadnout. Nejlepším příkladem byla Octavia Tour II. Ta byla oproti faceliftu osekaná až hrůza.
Toho tvého Superba máš od nového vozu? V případě, že ne, co bylo s autem v minulosti? Nám se kolikrát dostávají na zkušebnu až ty reklamace, kdy hrozí zákazník soudy apod. a to by jste kolikrát viděli, k čemu pak docházíme. Např. auto bylo koupené z druhé ruky, bez serv. minulosti nebo po zásahu servisu atd. Je to blbý hanit origo servis, ale kdyby jste kolikrát viděli práci některých umělců...... Pokud ti začaly drnčet dveře na západce (zámky špatně seřízené být nemohou, protože mají svou pevnou pozici ve dveřích - již jsem zde jednou na fóru vysvětloval), není se asi čemu divit. My auto vyrobíme a na nultém kilometru garantujeme, že je stav o.k. Každé auto jde přes polygon, takže věřím, že na nultém kilometru to bylo o.k. Bohužel i ty dveře si časem svou vahou sedají. Zkus si někdy nějaké ustrojené přední dveře Superba vzít do rukou. Uvidíš, že ty dva malé panty to nemají lehké. HSK-čko tzn. schránka spolujezdce pokud drnčí, je to ten případ konstrukčního problému. Bylo by dobré analyzovat, odkud (z které části) se hluk line. Táhla a pružina ovládání je již od dodavatele namazána tukem. Ten je možné, že časem vyschl a začalo to ve vedeních střelek aretace víka schránky drnčet. A jsi si jistý, že to je schránka spolujezdce, co slyšíš? Nebo se mohlo stát, že někdo zapomněl odstřihnout zdrhovací pásku elektriky pod HSK. Ale jak říkám, muselo by se to slyšet. A Sound Systém. Máš podlepené výplně? Totiž na základě reklamací od zákazníků se od jistého měsíce začaly 100% po obvodu výplní lepit tlumící filcové pásky. Pak ještě na středobasovém reproduktoru máš nalepenou filcovou tlumící pásku. Ta se dává kvůli kolizi repráku s vnitřním plechem dveří. Ale teď si nejsem jist, jestli to není jen u Yetiho, ale to bych zjistil po novém roce. Jinak ještě pro tvou informaci. Každá závada se zadává v servisu do databáze a nám se to v továrně zobrazuje v systému tzv. Agosu, kde je vidět ta a ta závada na tom a tom voze vyrobeném v tom a tom měsíci a roku. Tyto závady řeší specializované oddělení v MB. A věř, že pokud toho jsou přírůstky závady např. tři a více závad v měsíci, řeší se to např. formou servisních akcí nebo v nejkrajnějším případě změnou konstrukce dílu. S hluky ti jinak tolik neporadím. Na to jsou u nás kluci hlukaři, kteří by ti zjistili kde co hlučí a případně opravili. Kolikrát se zvuk jeví od někud a pak se zjistí, že se to přenáší z úplně jiné části. A dost dnes. Hezké svátky všem.
o 24.12.2012, 22:27 | jok3r
Jirka156: sry za uplny OT ale zajimavy cteni :)
o 24.12.2012, 22:56 | Luke_288
No, je to jednoduchy, koupil jsem si novyho supa v cene temer milion korun, tzn mam ho od nuly. Pokud priplatkovej sound system po nekolika tisici ujetych km dokaze rozdrncet vnitrky dveri (nikoliv zamku), tak je neco spatne. Jezdim jen a pouze do autorizovaneho servisu, jestli je neco podlepenyho tezko rict, ja dvere nerozebiral. To drnceni potvrdili i lidi ze servisu, ze se stava bezne, jen do toho malokdo sije a vetsinou si prej stahnou basy na nulu. Po dvou reklamacich a nekolika dnech v servisu to vyresili po 14dnech asi ty hlukari v MB.
Ad kastlik- ano, je to kastlik, prtz kdyz ho otevru tak nedrnci, kdyz ho podlepim tak taky ne. Na reklamaci jsem nemel nervy, prtz to drnci hen v urcitych otackach motoru.
Ad vrzani pri skrutu- udajne zamky a gumy ve dverich. Necim to bamazali a zatim dobry.
Kdyz shrnu co jsem behem dvou let a 70tis km resil, tak SII je oproti OII tezkej ojeb v tomhle. OII jsem prodaval s 255tis km od nuly a nevrzlo nic.
o 25.12.2012, 10:24 | Jirka156
Asi je to taky věc náhody, na jaký auto narazíš. Dám příklad. Mám taky OII předfaceliftem Laurin Klement combi a rok 07. Nikde nic mi taky nedrnkne. Sednu do kolegovi OII taky Laurin Klement jen liftback o rok mladší a to je katastrofa jen na záplatách. Nikoliv na kostkách různých sestav, na kterých to zkoušíme mi na polygonu. V čem myslíš, že je Superb ojeb. Dost dílů je koncernových a z toho některé i z OII. Pravda, přístrojovka je SII sama. Jak říkám nebudu tady nějak obhajovat kvalitu SII jako jiné Škodovky. Prostě se to odvíjí od konstrukce potažmo peněz. A tady je Škoda dosti oproti koncernu dole. Dám příklad. Pokud budeme vycházet z ceny stropu SII, tak si představ, že strop na Passata, byť se dělá na stejné lince ve stejné fabrice, stojí jednou tolik a na Audi stojí ještě oproti Passatu dvakrát tolik. Tak co myslíš? Jak bude v porovnání s Audi vypadat strop SII? Už tomu rozumíš?
o 25.12.2012, 12:43 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
Jirka156: ted jsi vyzradil tajemstvi fabriky a zastreli Te :-)
o 25.12.2012, 12:57 | xenonman
debata nám šla někam malinko jinam, ale zkušenosti co jsem řešil už z několika fabrikama na výrobě, tak mají dost často svazané ruce od výrobce-zadavatele, požadavky jsou pokaždé stejné, výrobek musí vydržet 2 roky, vyrobit za co pokud možno nejméně nákladů, když se hloupě zeptám proč to není více kvalitní? Jde to vyrobit stojí to více peněz a to nikdo platit nechce. Když se reklamuje světlo špatnou výrobou, tak firma co světla dělá dává nový výrobek + ještě plati samotnou výměnu + nějaké náklady i tak se jim to vyplati sice fabrika co to děla má zisk 5-15%, ale v tom obratu 100 milionu či miliard to hazi furt pěknou sumu
o 25.12.2012, 17:28 | Luke_288
Xenon: sorry za moje OT, ale snad ti to nevadi, na svuj dotaz uz odpoved mas.
Jirka: ojeb ve zpracovani. To, ze na OII jsem mel velky stesti a na SII asi smulu je mi jasny, ale pokud si kupuju auto vyssi tridy nez to predchozi, tak ocekavam minimalne stejnou kvalitu, coz v mym pripade bohuzel neni.
o 25.12.2012, 19:36 | Jirka156
To kral007: s tím jsem mohl počítat, že mě někdo napráší... :-)))
Jinak myslím, že bývají se Škodovkama potažmo s koncern auty daleko větší průsery, než nějaké drnčení, které stejně každý drzhý řeší zesílením rádia. Mohl bych začít ze současnosti motor 1,2TSI. To je od začátku jeden problém za druhým (SW ECU, turbo, topení, rozvody,atd.....). Před tímto HTP (prasklé bloky, hlavy, rozvody, atd.....). A je to právě proto, jak se zde psalo. Důležité je, aby auto vydrželo záruku nebo nájezd 150-200tis.km. No jak vidno, tak i přes tyto problémy má Škodovka stále, jak říká náš chlebodárce, rostoucí tendenci.
o 25.12.2012, 19:54 | Luke_288
To neberu jako argument. V momente, kdy si kupuju vlajkovou lod automobilky tak neco ocekavam. Kdybych si koupil logana za 210tis kc tak ani nepipnu.
Takhle bych v podstate mohl vlastne byt rad, ze auto vubec nastartuje a jede. Kdyz parkuju do garaze a prejizdim obrubnik tak nebudu mit ohuleny radio, abych neslysel vrzani karoserie (hlavne bych misto toho slysel drncici dvere)
Jedno je jisty- je to moje druha a zaroven posledni skodovka a hlavne posledni auto kupovany novy.
o 25.12.2012, 20:32 | xenonman
Luke - neber to špatně, ale jsou na tom lidé mnohem hůže, koupiš si auto třeba za 2,5 mega a čekáš kvalitu a ono je to mnohdy ještě horší a ta "velka" kvalita bohužel nevydrží ani ty 2 roky

kamarád měl DB9 kabrio, uplně nové všechno super, akorat mu do auta tekla voda a foukalo do kabiny celkem hodně ...
o 25.12.2012, 20:51 | Luke_288
Jasne, casem jsem se nad to uz trochu povznes, prtz fakt asi zalezi na kusu, ale spis jsem dospel k tomu, ze nema smysl kupovat auta novy s dobrym pocitem dvoulety zaruky a prehnanym ocekavanim.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3117 sekund.