
Navštíveno 25272x


16.01.2013, 12:04 |
ronny | Upraveno: 2013-01-16 12:05:37
zdravim,uz nekolikrat jsem cetl ze 2.0 tdi 103kW byli docela poruchove,ale nezapamatoval jsem si nikdy to oznecni motoru nebo ktery rok vyroby to byl.muze mi to nekdo popsat.
nebo jake mate zkusenosti s motorem 2.0 TDi 103 KW typ BKD rv2005,co na nem odchazi atd.
dekuji
sežeň si Svět motorů "diesel speciál" a počti si. Věnují se tomu na několika stránkách.

16.01.2013, 12:19 |
Wasp myslím, že do mr 07 byly problémy s hlavou, že praskala a v motoru se ztrácela voda.
Mám OII mr 08 s motorem BKD a zatím jsem po výměně turba cca v nájezdu 90000 a čistil jsem EGR. Hlava zatím v pohodě. Bohužel ale řeším jiný problém s kterým jsem se naučil žít, že auto po studeném startu a krátkem popojetí špatně chytá. Dělají to udajně všechny 2,0TDi
Jinak klasika jako u každého takového motoru odchází vstřiky, dvouhmota, atd

16.01.2013, 12:23 |
Lu82 | Upraveno: 2013-01-16 12:26:38
praskaly hlavy, v podstate je to asi kus od kusu. Znam motory co maj najeto 200tisic a ok a znam co maj okolo 60tisic a KO. Ale v podstate se na 2.0TDI toho sere vicero i ve vyssich rocnicich. Napr. vodni pumpy=nekvalitni pumpa v prvo vyrobe, vymlety závit pro kladku na rozvodech a tim skocene rozvody atd. Ale jak rikam kus od kusu znam spousty spokojenych majitelu. Spise se ztoho udelala velka medialni bublina, dneska snad zadna automobilka nedela nesmrtelne motory, kazdopadne povestna kvalita a nesmrtelnost koncernovych TDI je uz davno pryc

16.01.2013, 12:28 |
Lu82 | Upraveno: 2013-01-16 12:29:21
[ Link ] Tady mas diesel special od SM, snad nic neporusuju. Jestli jo tak se omlouvam a klidne ten link smazte

16.01.2013, 12:44 |
Augi Wasp: Nemohu potvrdit to, co píšeš. Zkoušel jsi měnit žhaviče? Je to otázka pár korun...

16.01.2013, 12:50 |
Wasp Augi: Ano, žhaviče vyměněny 2x, kontrola všeho co se dalo.
Bylo vyměněno i teplotní čidlo, ktere jsem si myslel, že problém vyřeší, ale nevyřešilo, ted uz zbyva zkusit jen baterku, starter nebo kabelový svazek ke vstřikům.
tady odkaz na řešení mého problému.
[ Link ] =

16.01.2013, 12:51 |
Wasp ještě dodatek k mému problému pro Augiho, ten problém se vyskytne jen občas a vždy u druhého startu, první studený start vždy bezproblému a klidně i v -20.
Neda se ten start nejak vyresi upravou softwaru - startovaci davka paliva? Mam pocit ze se to dalo takto na nekterych TDI vyresit.
Wasp: startér, baterka, kabely jsou ok?
tak já zatím nemám problém,BKD,jen dvouhmota dela problem a to ten,že v zimě v záběru spojky slyším nehezkej kovovej zvuk,po chvíli ale přestane

16.01.2013, 13:07 |
Wasp baterka + kabely jsou v pořádku, starter taky kontroloval známej a říkal, že je v pořádku. Naučil jsem se s tím žít, tak jsem to přestal řešit. =)

16.01.2013, 13:09 |
Wasp | Upraveno: 2013-01-16 13:09:55
to haskyvr6: udajna uprava softu lze, ale beru to jako posledni moznost. =) před cca 10000km jsem byl na rozvodech a od tý doby se to projevilo jen cca 3x.
to LukeFab: v jakym nájezdu se začal ten setrvák cca ozývat?
Mati ma tenhle 103kW 2,0 v A4 "07, aktualne najeto nejakych 150 tusim a nemela s tim jediny problem. Jedine co tak se musi obcas "procistit" filtr pevnych castic:)
Nekonecnej pribeh tohle fakt..... Nebudu se k tomu uz radsi nikde vyjadrovat....
Jasne ceny sou lakavy realnej najezd malej po velky investici aby auto vubec bylo provozuschopny pred prodejem...
Kdo chce kam pomozme mu tam..... Takze at si klidne kazdej nasere do bot jak chce me je to jedno ale at sem pak ty lidi nelezou s tim "nevite co tomu muze bejt" kdyz kazda ze stovek poruch moznejch na 2.0tdi se tu resila aspon 3x.....
A kupovat si nejvetsi plivu posledni doby jen kvuli tomu ze sem tam nekde nekdo napise ze jeho mama s tim najela 150 to fakt muze uz jen idiot..... Bude argumentovat po koupi s tim ze to neni tak horky ze hromada lidi psala jak najelo tohle tamto bez poruchy a do mesice nebude vedet kde vzit 50k na prvni opravu....
no koupil sem to v 90tkm a hned tu zimu to začlo,ale je to zatim jen ten hnusnej zvuk a v zimě jen.
já octa 2 2.0 tdi BKD r.v. 2005 nájezd 150 tis. vše šlape jak má bez jediný poruchy.
MY 2007, momentalne najeto 155tis a bez problemu.
Já mám MR07 103kW BMM tzn. 8-ventil s DPF a nájezd 92tis.km. Zatím jsem jen měnil za litr diferenční čidlo DPF. Jinak o.k. Kolega má MR08 typ BKD a nevím, že by kdy něco řešil s motorem.

16.01.2013, 16:42 |
clown az od 2010 je klid ..., relativni :)
neco i zde
[ Link ]

16.01.2013, 18:37 |
ronny jak to tak ctu tak je to presne to co sem si myslel.bud jde primo o kusy anebo o to ze to ma clovek nove a stara se o to dobre

16.01.2013, 18:46 |
Docthor | Upraveno: 2013-01-16 18:50:07
Zkráceně:
Přehled PD motorů:
1.9 TDi:77kw, kod: BKC, BXE (Bosch)
1.9 TDi DPF:77kw, kod: BLS (Bosch)
2.0 TDi (16V): 103kw, kod: BKP, BMA (Siemens - opravitelné pouze elektr. - mechanicky - NE
2.0 TDi DPF (8V): 103kw, kod: BMP (Bosch - opravitelné - levně)
2.0 TDi DPF (16V): 125kw, kod: BMR (Siemens - viz výše)
Jinak ani CR motory nejsou žádná výhra, při nájezdu 250 k a výš úplnš to samé viz.: protočená hřídel ve vyvyžováku - příčina špatný materiál - výsledek přerušené mazání - při nejlepším odejde jen turbo,ne li celý motor
Jinak ohledně těchto motorů doporučuji si přečíst,je to od člena vw clubu který se tímto hodně zabýval (pokud porušuji autorské práva, smazat link prosím)
........."
[ Link ] " ................
Pokud je něco na co jsem zapoměl nebo chybí, klidně doplňte :-)
Pece pomaha viz treba tappaja ovsem sam dobre vi ze treba do 200mu to vsechno klekne......nejedna se o kusy motoru vsechno v dvoulitrech sou vyrobni vady a nevyhne se jim nikdo jen kazdej po jiny dobe podle toho jak se k tomu chova...chovat se k normalnimu motoru tak jako k bkd aby ujelo 200 znamena ze normalni motor ujede 400-600..... A nejedna se jen o bkd nevim co na tom kdo dodnes jeste nepochopil, max bkd je proste ta nejhorsi varianta.....cr neni vyhra je to stejna az horsi past co starsi pd..... Kdo to chce musi proste mit bokem aspon 50 kdyby se neco posralo jenze pak ta super spotreba co neni tak super ale je v prumeru kolem 7mi a ve meste vic se vyhoupne proti normalnimu motoru na 15 po zacteni nakladu na jednotlivy motory a nemusime si nalhavat ze tyhle motorizace sou z dob kdy celej koncern vyrabel velmi poruchovy auta stejne jako ostatni zasazeny "krizi"..... Takze dostanete super motor v darkovym baleni kde se rozpadne cokoliv na co se krive podivate.....
Kus od kusu se lisi na dvoulitrech jen spotreba oleje ktera od novyho motoru dokaze atakovat litr na 1000km a reklamace se zpravidla neuznavaj resp. U nas ve firemnim voz. Parku se uznala pouze u passata kde mizely skoro 2l na 1000km a zbyly nam tam kusy kde se dolejva skoro litr na 1000 a kusy kde se nedolejva nic stejne jako casto sou kusy kde pribejva do oleje voda:-)

16.01.2013, 20:13 |
BadyS BKD r.2004 v OII a hlavu dělám až teď při 240tkm origo...praskla u výfukového ventilu
me to olej nežere,ale nechcu zakřiknout
Tak se zda ze jedinej kdo ma problem je opet nismo a "jeho" vylitany sluzebky:))
16.01.2013, 20:13 | BadyS
BKD r.2004 v OII a hlavu dělám až teď při 240tkm origo...praskla u výfukového ventilu
jakoze na to mela uz narok?
sorry, ale cokoliv mechanickyho na motoru pod 300tis km mi prijde jako slendrian v konstrukci/vyrobe...
do 200tis km je to zoufalstvi a pod 100tis to nechci ani psat :-)

17.01.2013, 12:35 |
BadyS cervine to že to je chybou kostrukci či materiálu ví všichni ve VW group, já to neobhajuji, jen píšu skutečný stav km kolik auto najelo a kdy se to projevilo...
Prasklá hlava je to nejmenší co se může vysrat, nejhorší jsou snad ty vyvažováky,vstřikovače,kabeláž atd,atd.. ale všechno se to dá vychytat, jeden borec s vw nahrazuje materiál z pevnější,stačí mu dodat vyvažovák a už se to nikdy neprotočí, trysky siemens se dají elektronicky opravit a na pořád cca 2500 Kč kus, no a to že 2.0 TDI nesmíš honit za studena a jet klobouka než se to zahřeje na provozní teplotu je jasné..pak žádné poruchy nehrozí a je to v celku spolehlivé auto, to že tam něco odejde je jako na každém autě,spotřební materiál..

18.01.2013, 12:44 |
duke Octavia II s BKD s DSG najezd 109tis, začíná brát olej, do měsíce jde na servis v km, tak jsem zvědavej co se objeví. Naštěstí je to služební vozidlo.
Tak jsem to asi zakrikl, vcera nase audi vytekla chladici kapalina a olej ve vode misto v motoru..:( uvidime az se to rozebere jestli bude hlava ko, minuly tyden se tam dolejval olej, mozna se ho tam dalo moc a v tech vedrech se nejak "roztahnul" ci co.. Uvidime:(
Btw kdyz by bylo "nejhur", poradte kde pripadne sehnat komplet hlavu a rozvody..?