Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaký motor Octavia II

 o Navštíveno 3025x o
o 22.01.2013, 10:35 | jiri.dusa
Přemýšlím o koupi O II ale nevím s jakým motorem. Je mi celkem jedno jestli to bude nafta a nebo benzín ale spíše bych to viděl na ten benzín a předělat to na LPG. Uvažoval jsem o 1.6 v benzínu předělanej na plyn ale známej mě od toho odrazuje že je to líný a že z toho budu nešťastnej.


o 22.01.2013, 10:55 | nome
no pokud cheš lpg tak jinou možnost než 1,6 benál nemáš
lenochod je to ale i bez toho lpg

jinak osobně můžu doporučit jako nejvhodnější motor klasiku 1,9 TDI na firmě jich máme několik a oproti 2 litrům ze stejného roku tyhle stále jezdí i při nájezdu 200+ bez zásadních servisních zásahů.

pokud chceš něco živějšího tak 1,8 nebo 2,0 TSI
o 22.01.2013, 11:14 | Kupinka
1.9 TDi 74kw PD :)
o 22.01.2013, 11:26 | Antonio
1.9TDi, tusim ale ze ma 77 kw
o 22.01.2013, 11:28 | AllInOne
1.6 s LPG funguje dobře, ale moc to nejede. Spotřeba okolo 9LPG.
o 22.01.2013, 11:35 | M@rtin
Mám 1,6 bez LPG na běžný ježdění to stačí, není to žádný žihadlo. Průměrná dle tankování 7,3 při ježdění 20km tam a 20km zpět. Na delší trasy jezdím kolem 6,2
o 22.01.2013, 11:38 | AllInOne
6,2 s LPG? tak to jedeš ale hooooodně vopatrně ne?
Kdysi jsem četl test na tuto motorizaci LPG a tam psali, že prostě jezdíš za 10
o 22.01.2013, 11:46 | Kupinka
jo nebo vlastně 77kw :) sorry
o 22.01.2013, 11:54 | MATTESS
AllInOne: jestli to bylo na M@rtina (jako že asi ano), tak píše "Mám 1,6 bez LPG....", čili na benzín ;-)
o 22.01.2013, 12:16 | AllInOne
MATTESS

pravda, tak to je jasný :o) přehlédl jsem :)
o 22.01.2013, 12:25 | PAVELK
1,6 benzín jede slušně, věř že mám s čím porovnávat, ale abys jelsvižně tak na to šlapeš a poté je spotřeba hnedle jinde než tu někdo píše, dlouhodobou máme na firemním autě 8,9 litrů
o 22.01.2013, 12:35 | jiri.dusa
Já co jsem tak zjišťoval tak nebrat 1.2 TSI, 1.4 TSI a 2.0 TDI tak to jsem vyřadil ihned.
o 22.01.2013, 13:02 | nome | Upraveno: 2013-01-22 13:05:28
pavelk: no jede slušně možná v relaci relativně velké auto s atmosférickou 1,6 ale to je dle názorů a potřeb každého

to jiri dusa: takže ti tam zůstane to co sem psal na začátku :-)
o 22.01.2013, 21:01 | M@rtin
AllInOne: Jako MATTESS, LPG nemám. Nedávno sem překročil opět na palubáku 99h, kde průměrnou jsem měl 6,7, ale říkám, jezdím s tím jen po okrese, když jedu někam dál, tak je to tak max jednou za dva měsíce.

Minulej tejden jsem jí měl služebně na serveru čech a s cestou po dálnici HK - Pha - Lovosice bylo na palubáku 6,5.
o 22.01.2013, 21:07 | Deliquente
Mám kombajna 2011 1,8T 118kw a překvapila mě spotřeba ,jezdím dálku (OV-Praha) za 7,3 a město za 8 ted spíše 8,5 . jak píše PAVELK spotřebu tak raději asi tu turbínu.
o 23.01.2013, 18:33 | Zip
jiri.dusa
proč by jsi zrovna vyřadil TSi Motory? A proč né dvoulitr v naftě? Já bych naopak zvolil TSičko a MPi už bych nebral.
jinak tady mluvíte o O II před FL, když je zde psáno o 1.6 benzin a 1.9 TDi, který se tuší do FL nedávaly. Jinak hodně záleží kolik najedeš a jaký trasy, ale to je klasika rozhodování mezi dieslem a benzinem a když tohle rozsekneš, tak moc možností nebude. Taky záleží jestli jezdíš dálnice a nebo jen okresky.
jinak se taky koukni co je na trhu dostupné, jestli jetou, tak těch dvoulitrů v dobrém stavu moc není, ale to není s žádným motorem. Nedávno jsem hledal a prověřoval si vozy.
o 23.01.2013, 19:29 | Augi
Dle mě buď 1.8TSI nebo 1.9 TDI
o 23.01.2013, 19:36 | jiri.dusa
tak 1.2 TSI a 1.4 TSI maji blbě vyřešený rozvody a podpalujou se jim ventyly, známej měl 1.2TSI v servisu s rozvodama a podpálenejma ventilama už v 35.000km a 2.0 TDI nechci protože je víc poruchoví jak 1.9TDI. Já vim že by se mi asi víc hodil benzín, protože jezdím do práce 15km tam a 15km zpět a tak 1 za 14dní jedu do Prahy po dálnici a to mam asi 50km.
o 23.01.2013, 20:06 | Augi
Tak vezmi 1.8TSI. Já jsem měl Superba v manuálu půjčenýho na týden, jen tak :-), a měl jsem průměr 6,5.
Ale je fakt, že já jsem magor na spotřebu a baví mě jezdit za málo :-)
o 23.01.2013, 22:46 | jiri.dusa
Augi a co máš ty za motor v octávce ??
o 24.01.2013, 07:38 | PAVELK
Augi:tak to už jsi člověče hodně zestárnul že jezdíš za tak málo :-)
o 24.01.2013, 15:52 | hopa26
Mám osobní zkušenost s TSI- vysmívaná 1,2 v Yetim má u nového majitele najeto 96tisíc-absolutně bez problémů-rozvodová sada byla měněná na záruku.
Se současnou 1,4TSI mám najeto zatím jen 20tisíc,takže se časem ukáže.
o 24.01.2013, 21:52 | Augi
jiri.dusa: slavnej 2.0TDI BKD. Jde o to, jak to bereš. Mám náhradní hlavu, vstřiky, turbo jsem preventivně vyměnil za větší, takže bez problému :-)
o 18.05.2013, 12:54 | Chris
urcite sa vyhnut 1.9 TDI BXE, BJB 2007-2008

[ Link ]
o 09.08.2013, 11:13 | LukeFab
Zdravím,potřebuju poradit auto pro mámu. Rozhoduje se mezi novým Rapidem,asi 1.2TSI nebo Octavii 1.2TSI ale to už bude mít najeto tak 30Tkm.Denně do práce najede tak 80Km,takže jede i o spotřebu.Pro octavii hraje i to,že by asi preferovala radši i kombíka.Cena max 300Tkč
o 09.08.2013, 11:25 | Petura
máme služební kombíky 1,6 benzin a nemůžu říct, že by to nejelo ...
jede to normálně, když chceš předjet tak o kvalt niž a jedem ...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3214 sekund.