Navštíveno 12403x

[ Link ] Výraz bídy morálky společnosti. Zpěvačka, která nic nepředvedla a ani nepředvede, protože na to nemá, se zachovala jako - Kráva.
POhrdání, arogance, výsměch - holt jaký pán, takový krám (od topolánky, Kalouska, ale i Klause hodně lidí začalo rychle učit)...
To jen jako dokreslení vedlejší diskuze o výsledku voleb, jak se má naše společnost a morálka v níc - jednotlivé střípky do sebe pěkně zapadají. Basiková se musí vystěhovat, protože se Zemanem nemůže žít, komedianti z Prahy píšou petice, že Zeman není jejich prezidentem, Palacha uctívají do nebes,přestože bylů duševně vyšinutej pomatanej blázen, prostě národ pomatenců.

28.01.2013, 17:16 |
gizmi Ja nerozumela reci tveho kmene, ale ja doufat, ze ty dobre..
????
Zdeny60: jo, tohle je klasika. Studuju VŠ dálkově a když vidím to chování deňáků vůči nám dálkařů, člověk by blil... V mém věku jsme byli úplně jiní, ale holt, to je dobou, to je výchovou a tím, co vidí, prostě "sr*t" na jiné a starat se sám o sebe, já, já a zase jen já na 1 místě... Takže se máme na co ještě těšit...
Zdendo, chtěl bych mít Tvoje starosti. Než číst bulvár, tak běž raději do garáže převoskovat Subaru, uděláš pro sebe lépe.

28.01.2013, 17:20 |
CRK já také nerozumět řeči moudrých (starých) lidí :)))
NEvím co to bereš, ale opatrně!

28.01.2013, 17:29 |
Luke_288 | Upraveno: 2013-01-28 17:44:44
to je jasný, že ve věku Higtowera to bylo všechno uplně jiný, děti neřekli sprostý slovo ani za pytel sraček, byli tolerantní a hlavně uctivý ke všem starším, na světě bylo tak nějak celkově líp, květinová mládež kouřila v klídečku haš, byla menší ozonová díra....
to jsou zase hesla.