
Navštíveno 1671x


23.06.2013, 18:52 |
Brnďa Chtel jsem se zeptat zda tu nema nekdo zkusenost s francouzy. Jedna se o peugeot 307sw 2.0hdi 79kw.. Menil jsem tlumic a pri vyveseni kotouce poloosa vyjela nejak moc lehko z prevodovky. Ja znam z hond ze tam je zavlacka na tisicihranu a po zarazeni nejde jen tak vytahnout. Tady ji zasunu nadoraz a nikde nic necvakne. Je mozny ze jde tak zlehka? Kdyz zaradim a zvednu kolo co mi vyjela poloosa tak s tim otocim a kolo se sekne a zaberu vic tak jeste poskoci, druha steana jen otocim a hotovo, uz neposkoci. Samozrejme se zarazenym kvaltem
aneb když se někdo sere do něčeho o čem ví prd :)) amen
Vim že nějaký ty starý francouzi měly poloosy,respektive klouby u převodovky v takovým jehličkovým provedení. Bylo tam něco na způsob jehličkovýho ložiska.. to znamená že když si to vytáh tak ti zapadly ty jehličky do převodovky.. Docela sranda.. Pokud to tady neni jako u koncernu kde to vraziš zpátky tak to bude asi taky paráda..

23.06.2013, 20:39 |
Brnďa Tak auto normalne jede bez nejakyho problemu, me spis slo o to, jak to s tim vyndanim poloosy je, neni to tak, ze bych vyndal tlumic a poloosa s kotoucem mi spadla na zem, mel jsem to podlozeny, ale i tak vyjela asi o pul cm
Normalne to vyjede a tece olej

23.06.2013, 21:07 |
Brnďa No to se mi presne stalo ze tekl olej, tzn ze je to v poho, neni nijak jistena, jen zasunuta ok?

24.06.2013, 14:54 |
Hanes Ve vnitřním kloubu je pružina která tlačí kloub stále do převodovky, pokud s tím pohneš moc ven protě přestane tlačit a vyjede poloosa ven, žádné zajištění tam není.
Není to závada ale vlastnost :-)

24.06.2013, 15:39 |
Brnďa Tak super :)
Slovní spojení "Není to závada ale vlastnost" začínam slyšet nějak moc často. :D Ten, kdo tohle vymyslel, musel dostat hrozně peněz, protože se tim dá vyřešit moc problémů. :D:D