Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jeep Commander 3.0 CRD

 o Navštíveno 14101x o
o 30.08.2013, 10:19 | Veider
Ahoj,
máte někdo zkušenosti, znalosti s autem tohoto typu. Zajímá mě reálná spotřeba, slabiny auta a motoru. Docela mně tenhle tank uchvátil, ale bojím se zejména nákladů na údržbu, případně oprav. Má to nějaký slabiny a důvody proč od toho dát ruce pryč? Koukal jsem na Auto Jasé v Nové Pace, maj tam pěknýho: [ Link ] , ale už dlouho, což by mohlo leccos znamenat, takže případně reference na tento bazar také uvítám. Díky


o 30.08.2013, 10:34 | Only_One
auto je velmi příjemné, jediné co na tom je strašný je spotřeba. ta pod deset moc nechce, jinak to je obdobný Grandu se shodnou podvozkovou platformou takže to má obdobné klady i neduhy ale mě se Commander líbí daleko víc. Daleko větší smysl místo té nafty dává V8 + LPG
o 30.08.2013, 10:44 | Veider
Já mám právě pocit, že zadek je oproti Grandu jinej, že má pevnou zadni napravu. Ale to je jedno. Slysel jsem ze HEMI je co se tyce spolehlivosti na tom asi lepe, ale zase i ve spojeni s LPG, nevim no. Aby to ve finale nebylo nastejno a jako bonus budu tankovat plyn po ceste Praha-Ostrava 3x.
o 30.08.2013, 11:04 | Only_One
No když tam někdo hodí 40litrů nádrž tak to není pak nic moc :-). Jak to je uplně přesně s těmi podvozky nejsem si jistý, ale když sem to kdysi hledal, tak mě to přišlo s grandem shodné.
o 30.08.2013, 11:54 | Nismo.Power
nafta od mercedesu neni tak špatná.... neni to sice R5 kvalitní ale už V6 CDI ale neni to takovej průser při normálnim chování k tomu, automat mercedes velmi dobrej a odolnej kousek.....
ale i tak dává větší smysl HEMI v plynu.... výjde to na provoz časem znatelně levnějc... a samo nedávat 40ku nádrž ač HEMI prostě sám o sobě v tom autě baští relativně málo..... mercedesí CDI tam pod 10 fakt nepude, HEMI zato pude zcela vklidu na 10 ač průměrka bude pořád podle jízdy tak někde 12-14.... na plyn ti to bude u prdele tak počítej že pojedeš tak kolem 18plynu cirka ale to jsi pořád někde na 9/L benzínu s tim že máš zvuk, bitelnej motor a svezeš se což s tou naftou nehrozí.....pokud bys jezdil spíš dálky tak bych ani plyn nedával a zůstal bych u odpojování válců s kterym to fakt moc nebaští :)
o 30.08.2013, 12:59 | kasa.d
mám Granda 3,0 CRD 2007 2 roky a leju jen naftu a měním olej s filtrama. Jinak sem nemusel cokoli řešit. Spotřeba se drží těsně pod 12l ale nejezdím žádný dálkový jízdy.
o 30.08.2013, 13:24 | Veider
kasa.d to je hezka spotreba, pocitam ze s Commanderem by to bylo o chlup vic, preci jen to skoro kolmy celni okno a hrany.... :-P
o 30.08.2013, 13:32 | kasa.d
[ Link ]
stačí přečíst začátek :-)
o 31.08.2013, 10:45 | Veider
A co Auto jasé, zná někdo?
o 31.08.2013, 10:53 | Paczqo
Z auto jase mam jeepa a jsem spokojenej, přístup, domluva a tak nějak celkově OK nemužu si na ně stěžovat. snad jen to že při servisech uplně neřeší značky oleje a ale tak stejně člověk by měl po koupi auta dat vše nove takže je to jen detail.
o 04.09.2013, 11:16 | Veider
Stejne bude asi lepsi si dojet pro nejakyho do Reichu...

Jeste nekdo se zkusenostmi s 3.0 CRD?
o 01.10.2013, 15:42 | Veider
Našel bych tu někoho Jeep positive, kdo by mi okouknul v Nové Pace jeden kousek?
o 07.10.2013, 11:14 | Veider
Tak jsem začal ještě pokukovat i po Pajeru, co rikate na tenhle kousek? Vite slabiny auta a motoru?
[ Link ]
o 08.10.2013, 09:48 | Octávák
Mě to Pajero připadá každopádně mnohem hezčí. Specielně tenhle kousek vypadá super!
o 08.10.2013, 11:15 | Only_One
mě se zase líbí víc naprosto osobitý Commander
o 08.10.2013, 11:24 | Veider
Tak pokud bych se mel rozhodovat pouze srdcem, tak jsem pro Jeep. Zapojuju ale take hlavu, proto se snazim zjistit maximum i o Pajeru. Z vizualniho hlediska je mi bližší, jak řekl Only_One, osobity Commander.
o 08.10.2013, 18:57 | camron
Co je na designu ala krabice od džusu osobitého? :-)
o 08.10.2013, 20:44 | Only_One
vidíš snad jinde jezdící krabice od džusu? :-)
o 08.10.2013, 21:28 | Jozzo
jo to jsi ty co se ted nedavno ptal na off foru co?
o 10.10.2013, 22:16 | Veider
Jozzo: JJ shanim info kde se da
o 11.10.2013, 16:39 | Jozzo
jak to tak čtu, tak bych ti fakt poradil vzít sharana či něco podobného
o 11.10.2013, 18:27 | Jozzo | Upraveno: 2013-10-11 18:30:02
A jo...tady jde o splnění snu. No řeknu ti to reálně. Tohle už fakt není vw kde seženeš díly na každém eshopu nebo starší za pár kaček. Tady se to sype v jiných čáskách. A zrovna tyhle pajera...mno.. však jsi to četl od kluků sám.

edit: díly se taky dají sehnat starší za rozumné peníze, ale ne na tyhle nové voňavky :(
o 19.04.2014, 18:33 | camron
Trochu to tu oživím.

Musím se přiznat, že Commander se mi zpočátku nelíbil, ale asi mu začínám přicházet na chuť. Jistě je na něm něco osobitého. Měl jsem záměr v dohledné době skočit do Grand Cherokeeho, ale teď jsem, popravdě řečeno, na vážkách.

Motor bych chtěl u obou 3.0 diesel. Ale jak hodně se oba vozy liší náklady? Že Commander zbaští více paliva, je asi jasné, spíše mám na mysli servis (podvozek, brzdy...), dostupnost dílů, apod. Co by stálo za zmínku? Co interiér? Přijde mi, že Commander má podstatně lepší sedačky, lepší boční vedení. Na druhou stranu se mi zdá, že budou všude tvrdé plasty?


Jaká jsou pro a proti mezi oběma vozy? Rok řekněme 2007/2008
o 22.04.2014, 10:32 | Veider | Upraveno: 2014-04-22 10:33:44
camron: Tak mě Comm taky ještě nepustil.. Jinak seděl jsem už v několika, co se týče zpracování, opravdu tam převládají tvrdé plasty, sedačky rozhodně lepší než v grandovi, alespoň mě to tak připadalo. Spotřeba reálně bude někde okolo 13. Dá se jezdit okolo 10ti, ale prý rozhodně ne okolo rychlostního limitu našich dálnic. Spíš 10-20 km/h pod. Z mýho pohledu asi největším problémem zůstává 5stupňovej automat. Vzhledem k tomu, že jezdim dost na chalupu, což je asi 130km od Práglu a občas až do Ostravy, tak dost bojuju s představou, že se šinu kilem přes celou republiku, nebo že jedu 140 a pláču nad spotřebou.....Ale holt kdo chce mít doma opici, musí mít na banány že!
o 22.04.2014, 12:31 | Briann
Jeep prodavam, takze sem jich uz par projel, takze pokud muzu doporucit nafte se vyhni, to je zase jen vymysl pro reklamou nadopovany evropany. Smysl nema zadnej,vysoka spotreba,nizka spolehlivost, dokonce zakaznici co kupuji Jeep uz ponekolikate nechcou o nafte ani slyset a jako argument berou i horsi prodejnost diesel Jeepu.
o 22.04.2014, 14:30 | Veider
Briann: Fakt jo? Já tomu furt nějak nemůžu uvěřit, vždyť přece ten samý motor je v milionech dodávek od Merglu, v Chryslerech 300.... Prolejzam furt různý fóra a že by si někdo vysloveně stěžoval a plakal jak s timhle motorem prohloupil, finančně se do něj vylil a řešil stále problémy.....to jsem nikde nevyčetl. Nějakou dobu sleduju Jeepy a pomalu každýho co potkám, tak má vzadu CRD.
o 22.04.2014, 20:10 | Briann
Ja nevim, ja zase zazil jen jednoho zakaznika /fakt podivina/ kterej si diesel chvalil..Ve state kde mame alternativu benzinu /lpg/ za americke ceny vazne nechapu vyznam nafty kor u us auta. Moje spotreba LPG v 4.7 je kombinovana 15L s vozikem a nalozenym autem 17,2 takze tam bych se s naftou nikdy nedostal, kdyz vezmu v potaz polovicni rozdil ceny paliva.
Pridam jedno male story jak jsem byl u kamose co ma velky servis na US auta..Rikam mu "ty nafty v amerikach to je sileny co?" On odpovi " nejlepsi motory na svete" koukam na neho jak magor on se usmeje a rika "vidis tady tu obri halu a sklad? Tak to sem postavil z oprav pokazenych americkych dieselu.-)..proto nej motory na svete.-)..
o 22.04.2014, 21:38 | Jozzo
Evidentně to stále nechápe, tudíž svému kámošovi nekaž kšeft ;)
o 22.04.2014, 22:04 | Briann
Jozzo.-)Si zabil
o 22.04.2014, 22:06 | Veider
8-P
o 23.04.2014, 16:25 | Jozzo
Briann: Ale těch 15 máš super, co jezdíš za gumy? Já se točím kolem 15L lpg pořád a to mám 3,0 V6
o 23.04.2014, 16:40 | camron
U nás je trochu problém v tom, že benzínové verze jsou "holoty" - hadrové sedačky, atd.
o 23.04.2014, 17:10 | Briann
Obyc WJ na 16tkach, ale jako vazne ja se pres to snad ani nemuzu dostat...a s XJ 4.0 bezne do 15ti...

foto k příspěvku  od Briann

o 23.04.2014, 18:08 | Jozzo
jo ták silničky..
no a nemáš to třeba trochu uškrcený na plynu aby to nepustilo více?
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3755 sekund.