Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > TDi předvstřik (tdi graf) - 1.9TDi 66kW

 o Navštíveno 16425x o
o 10.09.2013, 20:57 | Woko_O
Ahoj

chtěl jsem zkontrolovat předvstřik na 1.9TDI ALH . Dám ve Vagu: Motor - základní nastavení - skupina 000 - start .. vyběhnou na mě hodnoty a ve spod v pravým rohu je tlačítko kontrola počátku vstřiku /nebo tak nějak/ .. zkrátka na mě vyjede okno s přímkama tak jak to má bejt.. Akorát se to nejmenuje TDI graf, jak všude píšou, ale tak jak jsem uvedl.. (i ve VISu píšou TDI graf) . Nechybí mi něco? Mám poslední verzi VAG (origo) ..

Nicméně.. Motor byl zahřátý jízdou, i podle VAGu na 87°C (chladící kapalina), stál na volnoběh, kliknu na spuštění grafu a v tabulce vyberu kod motoru. Bohužel mi to neukazuje žádněj průsečík ani bod kde se pohybuje můj předvstřik.. Píše to jen : Výsledek: příliš vzdálené pro zobrazení předvstřiku.

Nebo něco v tom smyslu... znamená to že mám předvstřik úplně někde v prdeli a mám si pohrát s kolem na čerpadle a trochu s tim pohnout? Mám trochu tvrdší chod motoru a za studena to obtížnějc chytá,což by tomu mohlo nasvědčovat.

Nicméně.. dneska sem to zkoušel na zahřátym motoru. Když sem dal normal motor - měřené hodnoty - a políčko 2 na volnoběh jakože předvstřik tak se hodnota pohybovala od 43- 47 ..a to 47 tam bylo jen chvíli.. Když sem dal základní nastaveni - kanal 000 tak tam to ve druhým políčku bylo 00 -což je asi pochopitelný. Jinak na grafu to píše: předvstřik příliš pozdě pro zobrazení.. Je to někde hluboko pod červenou přímkou..

Motor i na volnoběh trochu rachtá..Myslíte že se musí zvýšit dávka?


o 11.09.2013, 00:44 | Knightey-
teplota motoru musi byt kolem tech 90°C
Jinak v zakladni mnastaveni na kanale 000 das ten TDi graf a normalne by jsi mel videt kde jsi.
Podle toho by jsi to mel upravit.
Jinak nemelo by se to vubec menit. Jako ze po prve ti to ukaze neco jineho nez po druhe (myslim tim ze jednou je pred a po druhe za).
Navic pokud neni sakra rozhozenej, nema to moc vliv na startovani. To se upravuje pomoci startovaci davky nafty. To je neco jineho.
A za studena je mysleno co presne? Nemuzes mit v haji jednu zhavicku spis? Mozna by stalo za to jednu po druhe vyndat a vyzkouset je.
o 11.09.2013, 14:34 | Woko_O
Studenej motor chytně obtížnějc..(to znamená když třeba auto stojí od 20:00 až 8:00 přes noc.. Žhavičky jsou v pohodě,to jsem zkoušel..Ale budu dávat nový a prodloužím interval žhavení.Startovácí dávku mám o něco zvětšenou. Takže tam to taky není. Ale předvstřik který má bejt cca 55-60 tak mám na 43-47 ,což asi nebude moc dobře..proto to v tom grafu mám hluboko pod červenou přímkou..

Náhodou ještě jak zvýšit volnoběžnou dávku přes VAG nevíš?
o 11.09.2013, 17:30 | Knightey-
Nejprve zacni sestelovanim toho predvstriku. On kdyz je hodne mimo, tak trebas ani nenastartujes. Kdyz jsem delal rozvody, tak jsem to schvalne zkousel.
Takze tim zacni a uvidis :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3034 sekund.