Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Upgrade BMW (E92 335i)

 o Navštíveno 14092x o
o 02.10.2013, 23:13 | Mr.Scully
Minulý týden jsem si z Frankfurtu přivezl novýho mazlíka (a ani jsem se tady na fóru neptal, jaký auto mám koupit :-))) Měl jsem naprosto přesnou představu, co chci, jen trvalo tři měsíce, než jsem našel aspoň přibližně vyhovující kus. V ČR bez šance, v Německu samé automaty nebo vytuněné hrůzy.

BMW E92 335i r.v. 2009 (motor N54, 225 kW), v manuálu, barva saphire schwarz
- M-paket z výroby
- interiér černá kůže, černá stropnice (antracit)
- iDrive Professional (nová s HD displejem a novým joystickem), harddisk s mapami a uložením hudby, USB konektor v loketní opěrce
- HiFi audiosystém
- originální M-paket 19" kola Doppelspeiche 225
- alarm
- odkládací paket, světelný paket, comfort paket
- vnitřní stmívatelné zrcátko
- výhřev sedaček, parkovací senzory vpředu i vzadu
- interiérové lišty glazurovaný hliník
- dešťový senzor, dvouzónová klima, tempomat (prostě klasika)
- individual shadow line (asi venkovní lišty)

Různá BMW mám už sedm let (naposledy E90 330i), ale teď poprvé mám pocit, že nějaký ten výkon tam je ;-) Ta dvě turba jsou už docela znát (a samozřejmě půjdu cestou JB4).

foto k příspěvku  od Mr.Scully



o 02.10.2013, 23:13 | Mr.Scully
Zezadu...

foto k příspěvku  od Mr.Scully

o 02.10.2013, 23:14 | Mr.Scully
Z boku...

foto k příspěvku  od Mr.Scully

o 02.10.2013, 23:14 | Mr.Scully
A interiér.

foto k příspěvku  od Mr.Scully

o 02.10.2013, 23:16 | Mr.Scully
A ještě čumák.

Nechci se na nic ptát, jen chci říct, že mám radost :-D

foto k příspěvku  od Mr.Scully

o 02.10.2013, 23:20 | kozlustechnykus
Pekna hracka. Nevadilo by mi :)
o 02.10.2013, 23:24 | Pavel 528
paradni kousek
o 02.10.2013, 23:33 | zach
naprosto ideální kára pro radost :)
o 02.10.2013, 23:44 | vomy7
parádní vozítko :)
o 02.10.2013, 23:55 | BATMAN | Upraveno: 2013-10-02 23:56:07
kua ted jsem si z toho cvrknul :-)
moc pekny kousek!

cenovka je tajna?
o 03.10.2013, 00:02 | Mr.Scully
Cenovka tajná není, protože už jsem ji stejně řekl na BMW klubu. 28000 EUR, s dovozem (po vlastní ose - bez zprostředkovatele) jsem zaplatil celkem asi 725 tisíc Kč.
o 03.10.2013, 06:18 | Zdeny60 | Upraveno: 2013-10-03 06:19:03
Nevidět výrobu BMW asi před 14 dny, tak bych řekl - hezký:-)

Ale jo, hezký to je a třeba to i pojede. Kladně hodnotím manuální převodovku.
Já jen ke stejnýmu výkonu nepotřebuju žádný turbo:-)
o 03.10.2013, 06:22 | CervinVega
Pěkně, sice jsi to mohl zdramatizovat vláknem s dotazem, jestli vybrat 7mistneho Logana nebo staré SL600, ale i tak palec hore :-))
o 03.10.2013, 06:48 | Kamil
Gratulace Martine, moc pěknej povoz
o 03.10.2013, 07:07 | Rajdlos
Moc pěkný, motor má hodně slušný potenciál, máme zákazníka, který je upravuje na E85 a remapuje, už teď je někde kolem 500PS. Ono i blbej výfuk na tomhle autě dělá kolem 30PS při odstranění sekundárních katů.
o 03.10.2013, 07:32 | AR
zdeny to zabil ;)

jinak congrat ke správné značce, ale to téma jaké vybrat si teda založit mohl ;)
o 03.10.2013, 09:01 | Mr.Scully
Zdeny60 - rozdíl je ten, že ty bez turba (alespoň myslím) nebudeš mít potenciál mít 0-100 za 4.5 sekundy po pár úpravách :-)

CervinVega - přemýšlel jsem nad tím, ale nechtěl jsem provokovat :-)

Rajdlos - tak v ČR myslím "tuní" 335i jen Martin a Ondra? Ale Martin je někde na 420ps a Ondra sice na 480ps, ale ten si to dělá v Praze sám. Mně se do E85 nechce, nevyužil bych to. Bude mi stačit těch 390 koní po JB4 + duálním sání. Katalyzátory asi ven nepůjdou, nebudu se nějak extra honit po výkonu ;-)
o 03.10.2013, 09:09 | Martyn
Haha nikdy nerikej nikdy..:) vis jak to je, s jidlem roste chut, v serii to faaaakt neni ono:D
Jinak moc pekny, co to je za rok, za takovouhle silenou cenovku?
Pro moje si ma prijet za chvili kupec.. Auto uz videl, prolezl, projel a dnes si ho ma vyzvednout, tak uvidime, po skoro sesti letech, slzicka ukapne..:(
o 03.10.2013, 09:17 | AR
Martyn: jak psal nahoře, 2009
o 03.10.2013, 09:20 | Mr.Scully
Jo a fotky jsou tak na hovno, protože jsem někomu půjčil polarizák a zapomněl komu :-)))
o 03.10.2013, 10:03 | Rajdlos | Upraveno: 2013-10-03 10:05:54
Jj Ondřej Roud :) Má od nás výfuk Milltek, sání, chlazení, water methanol kit atd. :) Šel do toho celkem z ostra, prý jich upravili již 7 kousků. v ČR jich je prej kolem 300 kusů. Mě se osobně líbí ten potenicál motoru, jinak jako Zdeny, taky mi nepřijde výkon nijak oslnivej na ten objem a dvě turba. Ale potenciál je super ;)
o 03.10.2013, 10:16 | Mr.Scully
No mně na 2996cm přijde 306 koní a potenciálních 500 koní jako docela solidní výsledek, naopak marně přemýšlím, které jiné automobily umí třílitry, které jezdí okresky za osm litrů a mají 300-400 koní v podstatě v základu :-)

Ondra do toho jde zostra, ale taky v podstatě neustále jezdí sprinty a nešetří to. Docela by mě zajímala životnost takového auta :-)
o 03.10.2013, 13:14 | nome
Gratulece, nedávno jsem jel v 535i F10 a musím říct že motor táhne pěkně i ve větším autě, akorát těch 8 litru se mi nejak nepodarilo dosahnout :-)
o 03.10.2013, 14:49 | cupra.165 | Upraveno: 2013-10-03 14:52:10
Motor je urcite fantazie,ale co mi do hlavy nejde,jak se to dela v zime,kde se ma prenaset takovy tocivy moment a vykon na zadni kola..ta elektronika to dusi,pribrzduji kola nebo jak se to deje?
Kolik ma najeto?
Jinak samozrejme gratulace a pokud v Plzni uvidim,asi si uslintnu :-)
o 03.10.2013, 14:51 | Tuner#2
Pěkný pane, jinak já taky fotím většinou auta bez polarizáku, takže v tom to nebude :))
o 03.10.2013, 15:11 | Mr.Scully
cupra.165 - najeto sto tisíc, ale ve skvělé kondici, zřejmě v zimě nejeto (podle stavu spodku). Jinak já se zimy trochu bojím, protože už teď to má při rozjezdech trochu problém to přenést na silnici (je lepší povypínat stabilizaci apod.) a v zimě to bude zajímavé. Nasadím tam jen 225ky gumy a povypínám elektroniku, ale stejně přijde minimálně jedna nebo dvě situace, kdy nevyjedu z podélného parkovacího místa, jak se mi při víc než 5cm sněhu se zadokolkami stává :-D
o 03.10.2013, 15:33 | Leveler
Palec nahoru!
o 03.10.2013, 16:17 | Martyn
Tak muj mazlik fakt odjel pred chvili:( po skoro peti letech a 80tis najetych km.. Nejlepsi auto co jsem kdy mel po vsech strankach, maximalni spokojenost, skoro ti ho ted zavidim:D bude mi chybet:(
Jinak za celou dobu suma sumarum, vymeny oleje, filtru, 1x komplet predni i zadni brzdy, 1x problem s wastegate na turbech (nedovirala se uplne a profukovalo), 1x spatne relatko, problemovy podavac pasu u ridice, 1x jakesi spatne relatko, jinak absolutne zadny vetsi problem.. Vse na aute fungovalo jak melo, jelo naprosto perfektne..
Scully snehu se neboj, jen to chce mit alespon polovyply protiprokluz, pak je fun:)

foto k příspěvku  od Martyn

o 03.10.2013, 16:28 | Mr.Scully
Takže v zimě klasika, zmáčknou DSC krátce, vypne se DSC a zůstane ASC? :-)

Nebojím se jízdy, na sněhu mám s třílitrama naježděno dost, ale to vyparkování, když je nasněženo, je peklo, protože auto začne klouzat bokem nezávisle na tom, co je nebo není vypnuto :)
o 03.10.2013, 19:07 | muSlim
Thumbs up!
o 03.10.2013, 19:33 | Zdeny60
Mr. Scully - mě neber vážně, to byl joke:-)

PS: když za cenu tvých zamýšlených úprav já koupím a v D nechám namontovat turbo kit (jsou), pak jsi zase vedle:-)))Viz zde nedávno inzerovaný 370Z s výkonem cca 600HP, ne li více:-) A to vše, prosím pěkně, s 1 turbem:-)

Ne, ber to jako blbý kec, hec, nic víc:-)Já bych se na to ani nevyrazdvatři...
o 03.10.2013, 19:57 | Mr.Scully
Zdeny60 - a bude ti to pak žrát 9 litrů na okreskách? :-)) Vždycky je to o výkonu, přenosu na silnici, zrychlení, spotřebě... prostě něco z toho vždycky "nevyjde" :-) Ale jasně, já si nedělám iluze, že bych vlastnil sportovní auto :-) Jen mám poprvé pocit, že těch 300+ koní s twinturbem je konečně solidní zátah ;-)

Btw. měl bys ze mě radost, auto jsem hledal po celé Evropě tři měsíce :-) (Myšleno vhodný kousek s výbavou a v super stavu).
o 03.10.2013, 22:19 | Martyn
"Za cenu uprav":))) to bylo funny, 420+hp z 335i co jsem mel ja je otazka cca 25k, dalsich 30-40hp da metanol kit - taky neni drahej, dalsi stage hybridni turba stoji 50k ale to uz se bavime o hodne pres 500hp...
o 03.10.2013, 22:20 | Martyn
Btw 335i se single turbo kitem maji 700-800hp..:)
o 03.10.2013, 22:24 | Mr.Scully
Martyn - já taky myslím, že Zdeny60 nemá úplně představu o úpravách :-) Myslím, že 12 tisíc Kč (nebo kolik) za bezpečný nárůst nějakých 90 koní je cena, kterou asi moc aut nabídnout nedokáže ;-)
o 04.10.2013, 05:10 | Zdeny60 | Upraveno: 2013-10-04 05:11:37
Ne, to fakt nemám, ale představu o tom, kolik vydrží seriový motor s 700HP mám. Leda, že se nejedná o seriový motor, ale pak to není přestavb za řádu 50-70tCZK.

Ke spotřebě - žádný motor nevydoluje výkon bez paliva. Jendo, zdali BMW či jiný. Za výkon se platí-benzínem:-)
POkud ovšem budeš nadále jezdit 90, pak ano, bude žrát 9. Jako mně.

Martyn - ano, beru tvoje argumenty. Ovšem pozastavuji se nad tím, jak tu lítají koně, ale nikde jsi nezmínil další HW úpravy motoru. nebo mi tvrdíš, že toto vydrží standardní ojnice, klika, ložiska,písty, vačky, ventily, sedla, pružiny, svody atd atd atd??? Nerad se směji takto brzy po ránu. Je něco jiného výkon DOSTAT a něco jiného je ho pak v praxi využívat bez ztráty životnosti motoru. A o tom mluvím. A to nebude za těch 50+/- tCZK peněz...Jinak ano, jsou motory, které mají více, než 500HP a menší, ale josu trochu v uvozovkách jinak postavené. Však víme, o čem je řeč. Tak nechytejte za slovo.Nafoukat motor na tento výkon dnes zvládně kdekdo - a výsledky se pak často a rychle dostavují. K slzám majitele-diletanta.

Jinak ano, Mr. SCully, máš to hezký:-)
o 04.10.2013, 08:36 | Martyn
Zdeny, ale tohle je BMW, ne nejakej japonskej pekac:) tohle opravdu zvladne tech 50% vykonu navic pri slusnem zachazeni a pravidelne udrzbe levou zadni - viz moje petilete zkusenosti. Zkusenosti dalsich x set - tisic spokojenych majitelu natunenych 335i si muzes najit sam na e90post / n54tech.
O 700 hp a dalsi single turbo kity jsem se nejak extra nezajimal ani to dal hledat nebudu, ale co jsem zahledl tak ta uprava stala cca $5K a nejak si nevzpominam ze by se na motoru mely delat nejake dalsi extra upravy - ale jak rikam, jisty si nejsem, kdyz na tom budes vylozene trvat tak o tom neco dohledam:)
o 04.10.2013, 09:32 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M)
jak by to rekl nismo, N54 od BMW je obslehnute dvacetilete 2JZ od Toyoty :-)
o 04.10.2013, 12:19 | Martyn
Jj hahahaha:)))
o 04.10.2013, 13:16 | CervinVega | Upraveno: 2013-10-04 13:21:41
mechanicky seriovy M52B28 (pro Zdenyho predstavu je to motor z takovych tech "vraku" za 50-100tis e36 r.v. 91-98) vydrzel 635 rwhp, coz pres 700PS na klice... motor mel pri oturbeni pres 90tis mil, zacal bezet nevyvazene po vice nez 20tis mil s vykonem 400-700PS (to se ohla ojnice, kdyz majitel zkousel, co ten motor vydrzi, po 20tym dynorunu v rade uz rekla dost... nicmene auto bylo stale pojizdne) :-D

[ Link ]
o 06.10.2013, 10:26 | Fox_cali | Upraveno: 2013-10-06 10:27:21
ja se tedy musim zastat zdenyho, takovehle zvysovani vykonu motoru je pro jakykoliv motor driv ci pozdeji smrt. kdejaka klika vydrzi 500+ ale jak dlouho a jakym stylem jezdeni. sorry ale par z vas tady pise o motorech jako kdyby nedrzeli ojnici v ruce na toz nejaky ten arp sroub ;)

jinak auto je super ;)
o 06.10.2013, 10:44 | Mr.Scully
Fox_cali - pokud mluvíme o "obvyklém" tuningu konkrétně u 335i, tak ze stock 305 koní na nějakých 420 koní to už má přes 15000 aut po celém světě a jestli jsem vygoogloval problémy (nikoliv "smrt") u jednoho? Možná ani to ne.

Samozřejmě pokud se někdo rozšoupne a bude to dostávat na 500-600 koní, tak tam bude ta životnost komponent asi zřetelně menší :-)
o 06.10.2013, 11:32 | Zdeny60
No vidíš, o tom já vykládám:-)
o 06.10.2013, 11:57 | Fox_cali
to mr.scully: ano zvyseni u takove foukacky z 305 koni na 420 neni nic extra, na tohle jsem nenarazel, tenhle pomer ma kde jake nachipovane tdi.
a u 420 koni jsme u takoveho vykonu ze ho vyuzijes jen kratce pri predjizdeni, par manevrech a nejakem tom machrovani pred kamosema, jinak si ten motor v klidecku brumla a proto se ta zivotnost tak moc neprojevi jako treba u prefoukane 1,2 kde to rves co to da porad ;)

neber me jako nejakeho blbecka co jezdi htp a moralizuje ostatni jak se jezdi podle predpisu, ja jsem presne ten co kdyby mohl tak ma v aute 1000 koni a je mi jedno kdo co rika, vykon je to co me na autech bavi, takze i zavidim ten uz velmi pekny vykon ;)
o 06.10.2013, 12:04 | Mr.Scully
Jasně, já jsem zase naopak dost opatrný řidič v tom smyslu, že nehodlám riskovat jakékoliv větší problémy a ani nehodlám mít auto, které by neprošlo STK bez úplatku a ani nehodlám jezdit žádné sprinty, mám to jen pro radost - takže těmi cca 400 koňmi skončím ;-) a budu ladit už jen třeba audio nebo podobné věci pro komfort ;-)
o 06.10.2013, 18:48 | CervinVega
Nechci to tu zasirat, ale pokud se nepřekročí mezní stav/sila na jednotlive komponenty (u R6 to fakt neni 7x ulozena klikova hřídel, ale ojnice), pripadne přehřátí pístu, ventilů, celého motoru, je úplně jedno, jestli dělá 305 nebo 505PS... Z funkce spal motoru se da dokazat, ze vyšší plnicí tlak ma dokonce příznivý vliv na životnost ojnicnich ložisek, potažmo i ojnic, kterym hlavne vadi namáhání ve vysokých otáčkách v horni uvrati (přetížení při zmene pohybu hore/dole)...
o 06.10.2013, 22:13 | Fox_cali
to s tim vetsim tlakem, to bych prosil teda nejaky clanek, tomuhle opravdu neverim :D
a k tem ojnicim tak tem vadi prave ten vyssi plnici tlak a to ze je muzes ohnout, s vysokyma otackama maji co docineni ojnicni srouby, ktere jak pises neudrzi tu rychlou zmenu pohybu, proto se nejcasteji pouzivaji arp ;)
o 07.10.2013, 11:17 | Nismo.Power
jo, stejně jako 15let starší identickej motor tak i tenhle pelech zvládne mnohem větší výkon na to aby se nerozsypal.... nicméně tohle v sérii nejede, BASTA.... jede to dostačujícně ale prostě to neni žádná rychta v sérii na to aby si člověk moh vyskakovat....s JB (opět god bless america) je to jiná ale nic to nemění na tom že sériový 2JZ jede líp protože má zaprvý víc oslů pod kapotou (a hodně větší potenciál dále než N54, god bless japan) a zadruhý končí u EGR a třícestnýho katíku.... to že je motor osazen v autě roku asi 94 který má i lepší podvozek nechme bejt, chtěl bmw má ho mít.... že to už neni jako E46 to dneska ví každej Zdeny a nemusí zde rozebírat jak to je zfušovaný to pozná majitel sám pokud měl bmw dost....
každopádně nevim ale na foto to vypadá divně to auto..... Martynovo hezky, tohle vypadá nějak divně...asi v tý černý barvě nebo v těch foto zaniká přední mpaket a vypadá to jako socka nárazník....
ale jinak samo ať slouží, jak stále musim podtknout tak trojka kupé je jedinej kvalitně a vzhledově zchůdnej bawor z tý doby temna kdy bawor vykročil špatnym směrem...

a ad úpravy tak v podobný ceně se nechá upravit každej turbomotor s el. řízenou wg.... ta třetina výkonu navíc je v těhle číslech stále zanedbatelná takže při dvou turbech je to stále "prd" nárust ..... zdeny má pravdu že na takovej výkon je vlastně trapný že tam sou ty dvě turba v dnešní době nicméně je to dost spolehlivej motor takže ať tam klidně sou, rozdíl mezi přeplňovanym a atmosférou asi každej zná takže s motorem se žije líp a když to neni na úkor poruchovosti tak who cares.....
o 07.10.2013, 12:48 | Mr.Scully
Nismo, všiml sis, že já nechtěl koupit závodní auto, ale normální daily car, která má solidní výkon?

Ukaž mi jiné auto v podobné nebo menší cenové relaci, které nabídne podobný výkon, zrychlení, bude mít relativně luxusní image i pohodlí a v pohodě se vejde do 10 litrů dálnice+okresky a do 15 ve městě. Věř mi, hledal jsem dlouho, prošel jsem komplet TipCars. Nenašel. A nějaký šestilitrový krávy od Mercedesu nebo čtyřlitrový od Audi, který žerou i trávu kolem silnice, jsem fakt nechtěl.

Jinak ano, na fotkách M-paket trochu zanikne, naživo je to jiný level.
o 07.10.2013, 13:24 | walish
Třeba to CTS, co tady prodává Honza a stojí polovinu? :)
Jinak zvenku je fakt hezké, ale ten vnitřek je prostě hrozný, to se na mě nezlobte :) Každopádně přeju spoustu šťastných km, auto má dělat jenom radost a tady to vypadá, že účel majiteli splní :)
o 07.10.2013, 13:59 | Lukasino
IS-F? :o)

Každopádně gratulace! Jen mě zaujal názor na "čtyřlitrový krávy od Audi" od někoho, kdo má třílitr :o) Kdyby jsi měl 1.2ku, tak to pochopím :D
o 07.10.2013, 14:26 | Zdeny60
Jen blbě uvažuji: 330i - atmo 3 litr - 200kW.
335i bi turbo - 225 nebo kolik kW??? Nebo jsem někde blbě četl?

o 07.10.2013, 14:50 | RedBaron
Pokud vím, tak BMW se nijak netajilo s tím, že turba jsou u tohohle motoru jen pro doladění výkonu v nižších otáčkách, nic víc. Každopádně stovka za 5.3s není špatný výsledek :-)
o 07.10.2013, 15:49 | kral007 (eXtrem-audio.cz) (M) | Upraveno: 2013-10-07 15:50:53
3.0i ma myslim starej 170kW a v e90 uz 200kW
35i 3.0 ma 225kw
o 07.10.2013, 17:35 | Rajdlos
Fox_cali: co ma společného vyssi plnici tlak s namahanim ojnic a uz vůbec sroubu? :D A víš jistě přesný důvod, proč se dávají na motor ARP?
o 07.10.2013, 17:52 | Mr.Scully
walish - myslíš ten Cadillac, co má zrychlení asi jako měl můj deset let starý třílitr? To fakt ne :-) A na dřevěný volant a řadičku jsem taky ještě moc mladý (34 let).

Lukasino - IS-F si koupím, až budu usedlej padesátník, to auto má vizuálně (exteriérově) do sportovního hodně daleko :-) A je to tuším pětilitr? To už si radši koupím M3 :-)

Zdeny60 - ano, atmo 190-200kW, s turbem 225kW (v realitě víc, BMW tyhle auta úmyslně podceňuje a to ve výkonu i ve zrychlení, papírově to má horší hodnoty než ve skutečnosti).
o 07.10.2013, 18:07 | Rajdlos
Mr.Scully: IS-F pro 50-níky? no to snad ne :) Dokonce si troufnu tvrdit, že to vypadá sportovněji než 335i ;) Na rovinu, kdybych měl volit mezi těmito dvěma, volím, jasně IS-F. Výkon, N/A, zvuk, jedinečný design. Spotřeba o tolik větší nebude.

foto k příspěvku  od Rajdlos

o 07.10.2013, 18:09 | Fox_cali
to rajdlos: ano arp srouby jsou daleko pevnejsi v tahu nez nejaka 12.9 a precti si poradne co jsem psal, ojnicni srouby jsou kvuli vysokym otackam a ano vysokym plnicim tlakem muzes ohnout ojnice ;)
o 07.10.2013, 18:12 | Mr.Scully
Rajdlos - "Při dovádění na okreskách jsme vystačili s rozumnými 17 litry" (recenze). Nevím, co bych musel s 335i vyvádět, abych se dostal na tak vysokou spotřebu :-) IS-F už je spíš konkurent M3. Já jsem nechtěl osmiválcového žrouta, chtěl jsem relativně úsporný motor.

Jinak ten design je hezkej, ale nevěřím, že by laik v tomhle hledal sportovního dravce :-)
o 07.10.2013, 18:29 | Rajdlos
Mr.Scully: právě, že je to konkurent spíše pro M3, proto mě překvapilo to "odsouzení" :) Když 335i mi přijde spíš o dost větší civil. Kolik má spotřebu reálnou 335i? Našel jsem, že 8 litrů (pokud pravda, tak moc pěkný). Jinak i IS-F se dá jezdit i pod 10 ;) Nepočítám sportovní jízdu. To jedzim i s Infinity přes 20l.

Dva výňatky z testů, celkem funny:

Cestou do redakce zjišťuji, že má Lexus IS-F k BMW M3 mnohem blíž, než jsem si původně myslel. Přijedete na okruh, zajedete si několik rychlých a velmi zábavných kol, pak si trochu zadriftujete a zas jedete v pohodlí domů. Auto je velmi kultivované, docela poddajné a slušně odhlučněné. Spotřeba pomalu padá dolů a nakonec se podle palubního počítače zastavila na 14,2 litrech. Když vynecháte blbnutí, určitě půjde s Lexusem IS-F jezdit za pohodlných 13 litrů na 100 km. A navíc nemusíte tankovat drahý 98oktanový benzín, podle výrobce stačí jen obyčejný natural 95.

Samostatnou kapitolou je spotřeba osmiválce. Až nezdravě ukázněný šéfredaktor tvrdí, že dokázal při dodržování rychlostních limitů dostat na spotřebu 8,7 litrů. Mně se podařilo dostat se lehce pod 10 litrů, ovšem byl jsem tímto jízdním tempem vysloveně otrávený. Při běžném jízdním stylu se spotřeba pohybuje kolem 15 litrů, ovšem sportovní jízdní styl může znamenat až 27 litrů benzinu.
o 07.10.2013, 18:38 | Mr.Scully | Upraveno: 2013-10-07 18:40:07
Rajdlos - já to odsoudil spíš v tom smyslu, že spousta kupé má prostě sportovnější exteriér než IS-F. Ale přiznávám, že kdybych kupoval sedan a neřešil spotřebu, tak IS-F by asi bylo hodně silné lákadlo třeba na úrovni M3 sedanu. A třeba to i za pár let koupím. I když to mě zase začne lákat nová M5, nedávno jsem ji potkal v nějaké LeMans Blau a v plné náloži a spadla mi naživo docela čelist...

Btw. dělá se ten Lexus vůbec v manuálu? Já chtěl tentokrát vyloženě manuál pro sportovní auto.
o 07.10.2013, 18:43 | Rajdlos
Fox_cali: ono to není "jen" kvůli otáčkám, ale v úvahu se bere tzv. reciproční zatížení, které působí na ojnici a šrouby, to roste s otáčkami a zvyšuje celkově nápor na šroub, proto se i základní 2000 od ARP vyrábí z chro-moly oceli a používá jemný válcový závit kvůli eliminaci "vytahování" závitu, což je největší problém u OEM šroubů, kde pak dochází k prasknutí/vytažení ojnice nebo poškození lágrů atp.

Ale není důvod používat zrovna ARP šroub ;) Ale šroub s jakýmikoliv stejnými vlastnostmi.
o 07.10.2013, 18:45 | Rajdlos
Mr.Scully: ee jen klasika jako všechno dnes, automat + švihadla :) Jóóó M5 bych si taky nechal :)
o 07.10.2013, 18:46 | Mr.Scully
Mně se hrozně líbí dvouspojka, která se koneckonců dělala třeba do M3, M5 i 335i, jen ta oprava je hrozná raketa (ale fakt hrozná). Ale jestli moje příští auto bude konečně auto v záruce, tak tu dvouspojku zkusím, neskutečně si ji všichni chválí :-)
o 07.10.2013, 18:49 | muSlim
2 Mr.Scully: radšej si sadni do 8° ZF-u, z toho som si úprimne sadol na zadok ja. Neskutočný mazec na single-clutch prevodovku, pololaicky mi pripadala tak rýchla alebo o vlas rýchlejšia než dvojspojka...
o 07.10.2013, 18:54 | Mr.Scully
muSlim - kamarád ji má podle mě v nové pětce, ale stejně mi to přijde takové trochu trhané, kromě toho by to mělo mít pomalejší starty (vs. dvouspojka s launch controlem) a vyšší spotřebu. Nebo už to neplatí? Je fakt, že mě vždycky odrazoval ten starý šestikvaltový automat. V tom osmikvaltovém jsem jel jen tak dvakrát v životě.
o 07.10.2013, 18:58 | muSlim
2 Mr.Scully: tiež som ju šiel v novej 5-ke, a plynulé to bolo teda strašne veľmi, ako pri rozjazde tak pri preraďovaní a podraďovaní. Tiež som s tým nejak moc nejazdil, ako vodič dokonca len 2 trasy (dohromady asi 400km), ako spolujazdec celkom dosť na spravenie si názoru... Mne sa to ľúbi, kor už z princípu, nenormálne zvládnutá prevodovka :-)
o 08.10.2013, 12:10 | Chris
@Mr.Scully: gratulujem, splnil si si moj sen ;) 335i v manuale, cierna, akurat tam chyba hneda koza :))
o 08.10.2013, 13:59 | Mr.Scully
Já bych chtěl kůži červenou, ale to teď musí počkat :-) Třeba se časem naskytne výměna s někým, kdo by chtěl naopak černou :-)
o 08.10.2013, 14:31 | Chris
tak tu mas trochu motivacie, sice su to 335D ale :)

jedna z PL
[ Link ]

a jedna kraska z SK, ex Duffyho
[ Link ]
o 08.10.2013, 15:52 | Pavel 528
ty cerny kola to zabijeji a ty zadni svetla taky....

na te bile to kridlo je hnus a limcovy skoro plny kola se na to take nehodi,na tom jsou pekna odlehcena-malo paprsku ci vice jemnych
o 08.10.2013, 16:13 | Mr.Scully
Tak já mám plány jasný:
- decentní odtrhová hrana (origo BMW)
- JB4 + DCI
- zvážit performance výfuky (zní opravdu dobře a přitom ne agresivně)
- zvážit černý ledvinky
- zvážit upgrade hudby na Logic 7
- zvážit červenou kůži v interiéru

Toť vše. Vše BMW, nic jinýho, co tam nepatří.
o 16.10.2013, 15:06 | curamrda | Upraveno: 2013-10-16 15:07:16
spis mi kurva nekdo poradte jestli vadi prima vymena AMP v kufru e92 za JL Audio XD600/6 . Je to 6ti kanal, takze sem myslel ze bych napajel primo 4x mid+tweet (treba FOCAL IFBMW-S) a 2x bass pod sedackou...
o 16.10.2013, 15:43 | Chris
Pavel 528: 100 ludi 100 chuti, mne sa celkom paci ta folia na svetlach, ale zase s povodnymi kolami :)
o 16.10.2013, 16:50 | Rajdlos
Mr.Scully: kdybys chtěl Milltek co má Ondra, není problém, vymyslíme nějakou cenovku :)
o 16.10.2013, 16:59 | Mr.Scully | Upraveno: 2013-10-16 17:01:15
Rajdlos: no já hlavně zjistil (resp. mi nedošlo), že by to znamenalo řezání a svařování, tak to možná asi nakonec nechám origo :-) Ten zvuk je i tak moc pěknej (a nesrovnatelně lepší než u atmosférických benzínových třílitrů, které jsem měl předtím).

Ale ukládám si tě do bookmarků, kdybych cokoliv pořeboval :-)
o 16.10.2013, 19:25 | Rajdlos
Mr.Scully: kvůli čemu svařování? To má jednodílný výfuk?
o 16.10.2013, 19:32 | Mr.Scully
Rajdlos: já to nějak moc nezkoumal, ale tady je obrázkový DIY návod:
[ Link ]
o 16.10.2013, 19:32 | AR
jestli to má jako stará bmw tak ano, od katů až po konec jeden kus.
o 16.10.2013, 19:36 | Rajdlos
Milltek je primary catback, to znamená, napojený za primárníma katama a až po konec. Určitě bez vaření :)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3928 sekund.