Navštíveno 9628x

24.10.2013, 22:42 |
Fonfy Caute, mam problem. Na fabke, 47kw, 1.2 htp, rv 2007, 69600 km mi pri starte zhasina, dusi motor(cca500-800ot). Niekedy vypne hned inokedy iba dusi (studeny start) a potom si pri neutrale zase otacky dava viac (cca1200ot). Spotreba pred par mesiacmi priemerka 6,8...teraz uz par mesiacov 8,3 aj ked sa na aute moc nejazdi a skor kratke trasy, no ked pridavam pocut z vyfuku taky hruby zvuk, ktory som pred tym neregistroval. A este pri starte mi vytece nejaka kvapalina z vyfuku...vzdy za sebou necham cca 40cm ciarku. Tento problem je uz par mesiacov a jazdi natom momentalne zena (ktora to ani za boha nechce dat opravit...vraj to je v pohode... auto ide...no koment)
Prosim o pomoc, co by to asi mohlo byt + nejake odporucenie na kvalitny servis, kde urobia diagnostiku (Bratislava a okolie) a co to cca stoji? Som este stale student a budem to musiet cvaknut asi ja, kedze mama sa nechce rozhybat.
Diky vsetkym vopred.
nízké otáčky a kolísáni mi dělala škrtící klapka.Vyndala se,vyčistila,profoukla a vzpamatovala se.Jinak diagnostika je cca okolo 500,-

24.10.2013, 22:59 |
Jozzo htp forever :D
kapalina z výfuku je voda

24.10.2013, 23:22 |
Fonfy ok voda sa potvrdila, diag. v poho teda dam to pozriet :)
nj htp je specificke :D ale ja mam to auto rad za tych 6 rokov sa tam nic nedo...nepokazilo a v podstate sa snim jazdi malo a iba po meste...ta spotreba 7 sa da prezit, aj ked je to mrtve ale zase pripadna oprava za par korun ak tam aj nieco odislo, tak si najdem daku buracku a za par supek suciastku :)

24.10.2013, 23:27 |
Jozzo no jo ,ale zase se to jebe postupně a to jsou takové drobné chyby které se blbě hledají a většině zůstane takové to poškubávání a chcípání napořád . A topak člověka sere

25.10.2013, 07:47 |
Zdeny60 | Upraveno: 2013-10-25 07:48:46
Nadměrná tvorba vody souvisí se zvýšenou spotřebou, více paliva produkuje více páry, která kondenzuje.
Vzduchový filtr OK?