
Navštíveno 14450x


14.12.2013, 17:56 |
Arnie_one | Upraveno: 2013-12-14 18:01:31
Co si myslíte o tomto autu ?
Představoal bych si v něm motor 3,5, koupit s LPG, nebo dát do LPG.
Jelikož je to pro mě exot a v mém okolí ho nikdo nemá, tím pádem o něm nemám žádné info od někoho kdo vlastní.
- spolehlivost ?
- náklady (sežere mě to) ?
- nedostatky ?
Díky zapostřehy
srovnání např s X5 ?
[ Link ] 
Srovnání s jakou X5? První modely?
Osobně - super zvuk, z venku povedený, interiér americkej (takže nic moc), v LPG bych se spotřeby nebál, chce to pohlídat si výbavu, aby to taky nějak vypadalo :o) A je to uvnitř malý.
Modelově 2003–2008 (na úrovni teto FX35)
interier: nic moc ? to snad ne :((((
malý: jak jako malý, jako že já se nevejdu :(
Lukasino díky
Jsou majitelem G37x, tak mohu říct, že motor je dost dobrej, přitom relativně úspornej (jezdím za 9 i pod 9, ale i za 11). Výkon mám asi 230kW, nevím přesně, takže zde problém není.A i spotřebu budeš mít možná menší.
Interiér a nic moc? Hmmm. Pokud hodnotím kvalitu provedení, není nvýtek, pokud vzhled, tak možná příliš moc barev, ale jde o zvyk a časem bych upřednostnil rozhodně FX proti X5 kvůli tomu, že X5 je stejná jako, 3er, 5er a pak člověk něví, kde sedí. prostě BMW pořád 100x jinak, co chronicky známe.
Prostor je stejný, jako v G37, takže vpředu bohatě, vzadu doclea tláča:.-)Ale já osobně sedím stejně furt vpředu, takže neřeším.
Kuft asi bude menší, než v X5, díky zkosení skla.
Dyzajn nelze takto hodnoti., FX je dle mého jednoznačně lepší, než krabicoidní X5 z let 03-08.
Náklady na provoz jsou v autorizáku neksutečné, ale nevím, jak X5. Třebas namátkou jsem poptával disky a jedna ALU 18´´ je za 19 litránků bez DPH. Naštěstí pasují z Maximy (té USA verze, ty mám já a dají s ekoupit zanzlomek originálů). Drahé jsou origo svíčky, ale pokud umíš nakupovat v USA, tak to jde, totéž filtry. Nevím, jak brzdy, to jsem zatím neřešil, ale asi v létě budu dávat nové kotouče a desky, tak budu shánět jinde, než u nás.
Hodně info najdeš na nikkoforum v USA, dokaz mám v práci, ale vyhledáš Infiniti forum a najdeš.
Kdysi jsem četl test na FX a bylo řečeno, že jde o velmi schopné SUV, které jízdně bude mít těžko srovnatelnou konkurenci. A celkem tomu i věřím, protože podovzek na G je velmi slušný a není důvod, aby u FX bylo něco výrazně jiné. Základní rukopis zůstává.
Na auto existuje mraky tuningových dílů na všechno, od motoru (turbo kity až na 700HP přes brzdy, výfukový systém atd...), vše samo v USA.
Jako jednu ze zásadních výhod I. obecně jako značky považuji to, že je to neokoukané auto, které pro někoho je odpuzující vzhledem, ale pokud ho člověk pochopí, tak je hezké a halvně, nejsi jedním ze stáda tuziongových olítaných pleček z Mnichova.AS stejný ročník koupíš s menším nájezdem a za podstatně nižší cenu, než X5.
Myslím si, že pokud nemáš fobii z japan cars, pak je FX 35, ale radějí FX37 jasná volba.
Mě a ženě se to auto neskutečně líbí, zatím jsem sondoval jen Antaru 2,4 origo LPG a to byla doteď jasná volba, než jsem náhodou uviděl toto a nestačil se divit, za jakou cenu se to auto objevuje. Primárně by s tím stejně jezdila žena, pro mě by to byl škoda.
Klasikcy mě zajímá servis, protože to není nové auto. Zkušenosti se servisem mám u PT cruisera, taky na to vše nejde sehnat v normánlních šopech,
Zdeny, turbo kity na 700hp tady řešit asi netřeba :o)
Arnie_one: já musím říct, že jsem to auto moc chtěl a na živo mě to zklamalo :(
Záleží na co jsi zvyklí s místem, pokud přesedneš z focusu, bude to OK, ale u takového auta bych čekal víc prostoru.
A interiér? Neříkám, že tragedie, ale je to prémiová značka a mělo by to podle toho vypadat... Což třeba ve srovnání s Lexusem je to mimo :(
Ale zase se starou X5 je to nesrovnatelné :D
Servisu bych se nebál, pořád je to obyčejné auto, hlavně ať je motor a převodovka v pořádku, zbytek je spotřebák. Měchy to nemá, atd.
Mě se hodně líbilo do doby, než jsem otevřel kufr a to jsem se začal nahlas smát... na rozměry auta je to jak špatnej vtip, využitelný tak na zkroucenou mrtvolu do oválku nebo kufr naplacato, výška pod roletkou je snad 30cm, do stropu to není o moc lepší...
Třeba XC90 vedle toho není o moc větší a kufr je tak 5x takovej...
Ale pokud nic nevozíš, proč ne... Oproti Muranu to má norm 5q automat, neměl by se ani kazit... Tragicky vypadá sedačka řidiče už po 100tis, nástupní bok úplně KO...
Díky za postřehy.
Na to, že je to Infinity, tak začínám strácet mírný optimismus o kvalitě. Motor je tedy Renault, jeslti jsem dobře pochopil, ten co ma 350Z ? čili třeba VelSatis.
Doufám, že to nemyslíte vážně s tou kvalitou interiéru a sedačkou po 100Kkm KO.
Takže pohlídat si hlavně ten automat ?
Místo moc neřeším, auto nebude dělník, 2x za rok na kola na dovču (takže tažné). 90% bude jezdit žena do práce a s malým do školy.
Jediný co jsem se nedočet, jestli to nemá nejakou vychytávu jako Antara (v zadním nárazníku nosič kol)
Motor dýzl je Renault, ovšem upravený. To se dočet na zahraničních recenzích o Mku.
Jinak benzín je samosebou Nissna a Reanultem nemá společnýho ani Ň, jak 3,5, tak 3,7.
Sedačka je trošku problém, protože bočnice vnější je jednak vysoká (dobré vedení), ale je dost daleko od dveří, takže při výstupu musíš najít buď grif, jak ven a nebo prostě přes ní. Já ji mám taky trošku stlačenou, proto jsem se tu asi před měsícem ptal na repas, dělají to čalounící na počkání, ráno dáš, odpolende jedeš, cena 3 litry, perfektní. Takže tohle problém není, sedačky v XC90 jsou na tom hůř, zejména "poctiová" volvácká kůže je u aut se 100 litry už dost načatá - jak vidí u soused, co má XC90D5 (a tam taky vidím, jak s tím zápasí, když napadne sníh:-) hahahaha)
Kufr je malý, to je fakt, protože FX je dyzajmnové auto, ne praktický stěhovák, jako Oktávka, tohle auto má-jako cela řada Infiniti zcela jiný zaměření a kufr je to poslední, co lidi, kteří si I, kupují, trápí.
Jinak přestavby na LPG dělá speciálka JH v Hradci, majitel firmy má pracovní vazbu na Color Cars HK, kde, jak víš, dělají Nissany a I. Před týdnem jsem dostal školení o přestavbě na LPG konkretně u Murana, bylo mi předvedeno a vysvětleno, a zád se, že argumenty byly dost jasný a zejméne reference v podobě 8 přestavěšných Muran za letošní rok, z nichž některá mají jna LPG>100.000km bez problémů, je také zajímavá. Sám majitel ujedno má a to mi právě předváděl (Pan Jiří Hradecký).
Domazávání sedel ne samespádem, ale tlakově, atd...
U nás v ŠPK jezdí Murano z roku 2006 s LPG, je to majitel prodejny podlah a kobrců, kterého osobně znám, neb mi dělal v baráku podlahy a ten má na něm najtelo celkem asi 200.000km, z rtoho min. 90.000 na LPG a zatím taky no probelm, dokonce přiznal, že ventily zatím ani nekontroloval, motor chatá na drb a spotřeba LPG kolem 14/100(=7/100 benzínu).
K tomu interieru - je to kavlitně udělaný, po 3 letech a 85.000km nioc nikde ani nevrze, neklepne, takže z toho usuzuji na kvalitní provedení (ostatně, jako u všech japan cars).
Jako celek je to slušná třída, některé díly josu hliníkové, lemy zadních kol ('u G) jsou zapertlované alias Oktávka (= nedrží se za nimi bordel), u FX je to samé, navíc oplastované, takže dobré. Lak je slušný, pokud nemáš self correcting, tak samosebou nějaký ten kaínek v zimě udělá ďubku, jako na X5:-)
Co je trochu ne přímo že problém, ale spíš zvyk, je ovládání všeho,. Auto je našlapaný vším možným a to by nebylo nic nového, ale téměř vše se dá custom set. Takže si přuzpůsobíš BT, hlasový ovládání, různé alarmy atd a jelikož mně se nechtělo zatím studovat manuál, tak mám vše factory setting (ale OK). Pár funkcí je vyloženě nelogiskách, třeba reset PC po natankování či reset daily km je na zvláštních tlačítkách a občas se mi zpočátku stávalo, že jsem sice vyresetoval PC, ale na dialy km nebo naopak.
FX35 má u nás ve vsi účetní z jedné firmy, tu jsem vyzpovídla asi před 2 roky, když jsem se plašil po Tribece, co pamatuji, tak servisovala ji v ŠPK v NIssanu (ten bohužel skončil), talže Nissan Olomouc, což je OK, spotřeba vyložena na krátkých trasách kolem ŠPK (objíždí své klienty v okolí¨, je 14/100, na dálnici 12.
Osobně bych ale vybíral FX37, jeto dospělešjí motor (3,7 viz Nissan 370) a novější typ vozu.
Test na I. G37 najdeš na autorevue, tam se dovíš ohledně motoru dost, co tam tvrdí Pepa, tak asi tak nějak v praxi i je. Na FXX35 jsem video test nenašel.
A to podstatné: za jednnu novou X5 z těch let máš 1,5-2 FX :-)Z toho plyne, že X5 je nesmyslně předražená a když jsem dnes ráno koukal namátkou na tipcars, strašně padá v ceně, jako ostatně I (takže ztráta na ní je daleko větší).
Já mám 6 let japonský vozy, toho času dokonce tři:-) a když přemýšlím nad jejich filoziofií, tak palec nahoru. Relativní jednoduchsot, z toho plyné vytečná spoolehlivost, ale i jednodušší servis ( i když orig. díly mohou být někdy dražší, to se ale řeší jednak méně často,a hlavně existuje řada cest nákupu z USA či přímo Jap. Subaráci mají své cesty a na I. je hodně levných orig. dílů přímo v USA. SLušné DF je v polsku, v PL je I. dost rozšířené auto.
U nás ne a proto, když nějaký potkám, se rád ohlídnu a zejména poslechnu:-)
Sorry za překlepy, spěchám.
Zdeny, toho svého 2.0R Legacy se budeš zbavovat nebo ne? Kamarád chce řešit auto do konce roku, chce 4x4 a kombi, krátké trasy, chtěl Octu, ale tak nějak jsem ho nahlodal na Subaru, jelikož 4x4 potřebuje fakt dobré a ne pseudo ala VW a momentálně mě nenapadá jiné Legacy, o které by se majitel staral tak, jako ty, aspoň dle toho, co zde píšeš.
Arniemu se omlouvám za OT
3.5 _JE_ spolupráca Nissan-Renault. Až 3.7 je už čistý Nissan.
Walish- ano, 2,0R půjde pryč, ale až v květnu 2014. Až bude odepsané z účetnictví..
Nechtěl by kámoš to SpecB?Je sice plánované pro ženu, ale možná by mohlo jít pryč teď.
muSlim: díky aspon se potvrdilo co jsem o motoru našel.
Zdeny: budu se divat po 35kach ostatni je mimo moji cenovku.
Muslim - a jseš si jistý??? Nějak se mi to nezdá, R. spolupracuje s N/IU snad jen v naftovým 3litru, jinak ne. Ale nehádámn se, nevím.
A_o: i FX35 udělá parádní muziku, o tom žádná.
2 Zdeny60: áno, som si istý.