
Navštíveno 11467x


17.12.2013, 15:40 |
Tomášek | Upraveno: 2013-12-17 15:44:32
ahoj kluci, mam docela problem.. minuly tyden jsem dal do vodafonu na reklamaci svyho iphona, mel problemy se signalem, nefungoval automaticky jas plus jeste par drobnosti :) no a dneska mi vola typek z vodafonu, ze jim prislo vyjadreni Britexu, ze zarizeni nesplnuje podminky pro uznani reklamace, ze do telefonu vnikla neznama kapalina.. wtf, zadna kapalina mi do nej nevnikla, nosim ho v obalu a nejsem si niceho vedom..
Pan z vodafonu rikal, ze mi telefon prijde zpet na pobocku a pak si mam vyhledat soudniho znalce a resit si to sam..
jak mam postupovat, nevite nekdo? nekoupil sem si telelefon za 12t aby se mi takhle jebal :-/ diky
Vážený zákazníku.
Na základě provedené diagnostiky zařízení
iPhone 5 16GB black
(IMEI: 013630003279956)
(Vaše zakázka: S33-1312-00065)
Zjistili jsme, že nemůže být opraveno bezplatně. Zařízení vykazuje poškození neslučitelné se záručními
podmínkami.
Zjištění servisu:
Záruční oprava zamítnuta z důvodu vniknutí látky neznámého původu. Přístroj nesplňuje předpoklady a podmínky záruční
opravy. Přístroj zasažen látkou neznámého původu s následnou oxidací systémové desky. Reklamovaná vada má přímou
souvislost s poškozením systémové desky vzniklou oxidací. Rozsah poškození naleznete na: //opravy.britex.cz. Oprava je
možná jen placenou výměnou jednotky.
Navrhujeme Vám proto možnost placené opravy tohoto zařízení použitím těchto dílů:
1. Opravu zařízení proveďte. Uhradím cenu opravy 6400 Kč (ceny jsou uvedeny bez DPH 21%)
2. Zařízení neopravujte. Žádám jeho vrácení zpět bez opravy. Uhradím náklady na diagnostiku a poštovné a balné
v celkové ceně 350,- Kč bez DPH 21% (pokud nebylo dříve smluvně ujednáno jinak)
3. Zařízení neopravujte ani nezasílejte zpět. Souhlasím s bezplatnou ekologickou likvidací tohoto zařízení.
Odpověď na tento cenový návrh nám zašlete elektronicky na adresu mobil @britex.cz, nebo poštou na adresu
BRITEX-CZ, s.r.o., Milady Horákové 125, 272 01 Kladno. Nejpozději však do 5 pracovních dnů.
co cekas od britexu????????? klasicky vyjeb všechny telefony co sem mel v britexu mely vniknuti kapaliny i telefon co se valel doma a nikdy nebyl venku :-))
me nejvic dojalo to ,ze jsem chtěl vymenit praskly LCD telefon v zaruce a panacci me rekli ,ze bude záruka jen 6 mesicu takze sorry tam fakt ne
no ale jakou sem mel jinou moznost, kdyz je tel kupovanej ve vodafonu?
nevim kdo ještě dela zarucni opravy ,jinak dodam perličku ,když uz jsem chtěl zprovoznit S4 tak me kokoti objednali jiny LCD jinou barvu chápu ,ze black onyx je skoro bílá barva ,to ,ale nebyl britex :-DDDD

17.12.2013, 15:57 |
hawai A co udělat něco jako že nesouhlasíš s vyjádřením reklamace a ať telefon dají znova na posouzení reklamace. Nevim jak u elektroniky a mobilů, ale takhle mi to fungovalo u reklamace bot. 3x jsem nesouhlasil s vyjádřením reklamace a po 4tý mi to uznali
jo jenb dodám zkoušel si český servis????nevím jestli je to odnož Britexu ,ale tam se aspoň trochu chovaji slusne i po telefonu
[ Link ]
no typek ve vodafonu mi rekl, ze oni pouzivaj jedine britex, ale ze si kdyztak mam najit nejakej jinej ofiko servis iphonu.. ted procitam iphone forum ale je tam toho hafo se tim prokousat, ale plno lidima stejny vyjadreni jak ja..

17.12.2013, 16:04 |
Sau Zjisti si jestli je britex jediným autorizovaným servisem Applu tu u nás. Pokud není, tak šup s ním k té konkurenci.
NECHAPU ZE BRITEX JESTE NEZAVRELI :/ Sam sem mel problem s reklamaci ne ze by mi napsali kapalinu ale misto pohyboveho cidla mi omylem udajne vymenili kameru po treti reklamaci uz mi to cidlo racili vymenit :/ :/ DEMENTI NIC JINEHO JAK JE VUBEC MOZNY ZE DOSTANOU STATUS OFIKO SERVISU :/
uz si procitam iphone forum ale jak sem nasranej tak mi to moc dobre nejde :D omg

17.12.2013, 16:21 |
Cenda | Upraveno: 2013-12-17 16:22:12
pokud jsi to kupoval od Vodafonu, tak tě nic jinýho nezajímá. Pro tebe je partner ten, kdo je na faktuře = Vodafon, nikdo jiný.
Takže buď nesouhlas s výsledkem reklamace a znova poslat, nebo soudní znalec a pokud vyvrátí tvrzení o kapalině, poslat zpět a nárokovat si úhradu soudního znalce + jejich poplatky.
chapu to dobre ze mam ty cidla vlhkosti cerveny? pokud jo, omlatim jim to o hlavu protoze v protokolu mam napsano, ze cidla vlhkosti jsou v poradku (bila)

akorat teda k tomu protokolu a cidlum.. borec ve vodafonu to tam zapomnel dopsat a upozornil sem ho na to, tak to do protokolu dopsal rukou, coz nevim, jestli nebude problem :-/ ach jo
Jo, užij si s Britexem, šmejdama největšíma! Někde si najdi co jsem o nich psal a jak jsem na ně musel, abych docílil svého oprávněného požadavku!
tak to ze si s nima uziju, to uz vim.. dulezity pro me bude, jestli vyjde to, ze to ten borec dopsal o cidlech vlhkosti rukou.. a to jen do protokolu, ktery si nechal.. coz sem myslim trochu posral

17.12.2013, 16:58 |
gizmi Zazil jsem si neco podobneho s Britexem take :( Neslo o kapalinu, ale blbej reprak za 50,- nakupka do nokie. Prislo me to same co jsi obdrzel ty, ale jako vymluva bylo, ze telefon pozbyl zaruku tim, ze se nejedna o CZ mobil (ja ho kupoval v ofiko kramu). Inu napsal jsem vyjadreni, ze nic platit nebudu a at me ho vrati. Telefon se vratil neopraven na pobocku, tam jsem na ne vytahl, ze tak teda NE a ze bud telefon opravi, nebo chci zpet penize. v opacnem pripade soud a TV. Druhy den jsem mel mobil opraveny a v poradku (funguje do dnes)... ale Britex = banda hajzlu :(
To,žee je kontrolní nálepka červená je jeich pojistka.Bylo to červený a basta-požadoval bych vyjádření VDF-jak je možný,ž v protokololu máš uvedeno,že je nálepka v pořádku.
Řešil jsem něco podobného s Nokii a Britexem,taky se mnou vyjebali a vzdal jsem to.Vím na 100% ,že byl telefon na piču už od začátku,na pčtvrté to uzavřeli,že si vymýšlm.

17.12.2013, 17:08 |
Bucci hele je to jeden velkej šmejd... tyhle český servisy... já reklamoval Nexus S (4x) vždy přes O2 - posláno do Britexu, jednou zamítli, ale zapomněl zamknou bootloader po reklamaci = posláno zpět odmítnuto převzetí, sw problém (přece neztratim záruku na desku telefonu odemčenim bootloaderu)...
po 4 reklamaci uznáno k vrácení peněz, odnesl jsem to do radiocomu s oficiálníma papírama k odstoupení od smlouvy atd... a radiocom to poslal do britexu na přezkum, když přišlo, že je to v pořádku, poslali to na ještě jeden přezkum do O2.... takže 2 měsíce čekání... naštěstí to vyšlo a prachy vrátili... ale byl to děs
takze koukam ze se moje tuseni naplnilo a vetsina lidi ma spatny zkusenosti.. no budu postupovat tak, ze az mi z VDF zavolaj, ze se tel z britexu vratil, pujdu tam, kouknu na cidla, reknu ze sou cerveny, ale ja sem pri zadavani reklamace podepisoval papir, kde bylo napsano, ze jsou v poradku (i kdyz jen rukou, ale to me nezajima) a tel si teda neprevezmu a reknu ze nesouhlasim s vyjadrenim a chcu vysletleni, jak je mozne, ze ma tel cervena cidla, kdyz pri zadavani reklamace nemel..
je to tak? diky

17.12.2013, 17:55 |
tesil Ja delal spoustu reklamaci pres t-mobile potazmo potom britex a vzdy uznano a to i kdyz jsem zavady vymyslel a zadal odstoupeni. Takze jsem asi jedinej, ale za me britex = palec nahoru.
tak jsi mel asi stesti na technika :)
Do Britexu jezdím osobně, vždy vše uznali, opravili,
dokonce jsem tam jednou čekal na mobil dcery a povídám, že mám poškrábanou Nokii, slečna povídá pučte mi ji, nabouchala něco do pc a povídá, dyt ji máte v záruce, počkejte si ještě chvíli a zmizela vzadu a přinesla mi za chvíli Nokii komplet v novém kabátě, to jsem teda zíral.. !
nicméně jeden mobil mi také neuznali, údajná vlhkost přesně jak píšeš, přitom v žádné vodě nebyl nezmok nic, pak mi kdosi řek, že zkrátka jak tam někde viděj malou oxidaci, neuznávaj to .. asi tvuj případ
No budu to hrát na to ze čidla při zadávání byla v pořádku

17.12.2013, 22:21 |
Wasp Netuším, jestli se náhodou něco nezměnilo, ale Britex býval neautorizovaný servis Applu. Smějí tedy jen něco a pokud vím, tak nesměli rozebírat zařízení. Telefony, které se měli rozebírat, měli být odesílány do Holandska. (jedná se o záruční opravy, pozáruku nikdo neřeší)
Takže by se dalo svézt na tom, jak zjistili, že telefon má zoxidovanou desku, když do něj nesmí vlézt? =)
viz příspěvek na odkazu z 15/11/2012 18:30
[ Link ] btw. držím palce, aby to vše dobře dopadlo, mne v nejbližším čase čeká reklamace také. =(
No myslim ze se to zmenilo a uz do telefonu muzou lizt :(
nic si nedelje kamos blbej signal ,blby fotky a na prd baterka ceka ho to taky ......:-(a taky u vodafonu

17.12.2013, 23:03 |
Kmoda Škoda že máš telefon od operátora,jinak bych ti doporučil tenhle servis
[ Link ]
Nojo, co sed a delat.. Myslel sem si ze je to vyhoda ale ani prd.. Zkusim to uhrat na ty cidla a kdyz to neklapne, zaradim se do fronty tech s kterejma bylo vyjebano...
Proč? Máš zamítavé stanovisko s odůvodněním... Sehnat soudního znalce, nechat udělat posudek a reklamovat znovu.
No dobre ale ktery soudni znalec bude mit opravneni do telefonu vrtat? A na co prijde...

18.12.2013, 07:02 |
Cenda každý soudní znalec má oprávnění vydávat posudky a k tomu může použít dostupné prostředky. Přijde na to, jestli je na spojích skutčně oxidace zaviněná průnikem kapaliny, nebo si vymýšlejí.
Nevím, kolik to stojí u telefonu, ale určitě lepší to zkusit, než přijít o 7t za opravu.

18.12.2013, 09:32 |
Bucci hele, jen (možná blbej) dotaz, jak víš, že kontrolní čidla byly bílý? ty jsi vlezl do telefonu taky? i5 přece neni rozebíratelenej... a jeho rozebránim přicházíš o záruku...
Jeden je v dire na sluchatka
Druhej za slotem na SIM
Treti v nabijecim konektoru
dalsi az po rozebrani, dva sroubky, sundat zada a tam jsou dalsi.
treba tady
[ Link ]
nikam sem nelezl, jen sem rekl borcovi z vodafonu at koukne na cidla ze jsou ok, koukl, rekl ze sou ok a dopsal do protokolu.. nikdo nic nerozebiral...
kdybych měl náladu tak bych tu popsal min. 50 mých veselých story s touto firmičkou... každopádně čehokoliv tam docílit ať po dobrým nebo po zlým je nadlidský úkol...

18.12.2013, 12:08 |
TROY už máme doma 5tý jabko skrz britex - vždy výměna ;) za novej kus.
Jinak mám za to že do jablek by neměli lízt - je pravdou že mladý měnili baterii a telefon poškrábali takže jsme to nepřevzali protože to nebylo v protokolu že přebírali poškrábanej iphone a za tejden byl doma novej.
Nicméně add ta vlhkost - nelezeš z tepla do zimy?

18.12.2013, 13:15 |
CRK Hele, to leze asi kazdej... :D
Presne, stava se mi ze chodim ven a potom jdu domu, kde topime a je tam teplo, ale za tech 15 let co mam ruzny druhy mobilu to zadnymu nevadilo.. Tento je nejdrazsi a choval sem se k nemu nejlip.. Navic to by musel mit cerveny cidla snad kazdej iP se kterym majitele chodi ven...

18.12.2013, 14:49 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-18 14:50:02
Nebudu tu nikoho soudit, ale chození z tepla do zimy a zpět ani takový problém není jako když při této teplotě ještě někdo telefonuje. Pot z rukou + funění venku do telefonu je daleko horší, extrém je zima když je mínus a někdo telefonuj 10 a více min. a druhý extrém je při +30ti kdy se každému koho poznám telefon opotí od ucha. To samé platí o dálkových ovladačích k TV, teď řeším rozborky pomalu denně, že nejde většinou OK + kurzor a je to tím, že to lidi žmoulají v ruce a pot se přes tlačítka dostane až pod a vytvoří úplný maz mezi vodivou částí gumy a plošňákem = tlačítka přestanou fungovat a když se to nechá déle, tak oxidace a nazdar dálko...
Takže ona ta pravda bývá obvykle někde uprostřed...
Každopádně pokud kontrolní body byli bílé a teď jsou červené, tak na tom se otáčet. Posudek je kolem trojky.

18.12.2013, 14:56 |
Wasp Jak píše Tuner, mohla někam vniknout vlhkost, ale pokud před předáním viditelná čidla byla bílá a při převzetí červená, tak nejlépe nepřevzít a otáčet se na tom.
Stejně tak zkontrolovat škrábance atd. V Britexu se k tomu chovají jak prasata a období napařování telefonů nad rychlovarnou konvicí pro ně ještě neskončilo. V práci máme takto zamítnutých reklamací na telefony desítky. =(

18.12.2013, 15:02 |
CRK Tuner#2: tak taky ty věci maj trošku něco vydržet, hlavně když ty telefony stojej běžně 15-20 litrů... Ale je pravda, že mám občas telefon mokrej jak myš a ještě mi žádnej neodešel... Ještě se tě rovnou zeptám, když si to načal, jak se leze do těch zkurvenejch ovladačů (Samsung), nejde mi tlačítko OK :D

18.12.2013, 15:12 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-18 15:12:40
CRK: To si pak musíš koupit odolný telefon, ale i tam těsnící guma zestárne a vlhkost se tam časem dostane...
Dálku klasicky rozlousknout ve spoji tupým nožem, nebo na to mám už takové speciální šperháky, ale obvykle to jde nožem. Chce to cvik, jinak ulámeš ty plastové zámky za které drží při sobě a budeš jí muset slepit.

18.12.2013, 15:16 |
CRK | Upraveno: 2013-12-18 15:17:39
Vzdyt pisu, ze ja s tim nikdy problem resit nemusel.
V kterym miste ho tam mam vrazit? Dik
CRK: Já taky ne, ale chovám se ke věcem nadstandartně pečlivě. Ale když vidím čeho jsou lidi schopni a nic nepřiznají, tak dálky už raději otevírám přímo před nima to máš vidět ty protažený ksichty :)) Rozlousknout jde dálka obvykle nejlépe ve 2/3 její delší strany blíže u baterek. Zkoukni zda u baterek není šroubek, někdy tam je, někdy dálka drží fakt jen za plastové zámky po obvodě.

18.12.2013, 16:06 |
CRK Sroub prave neni a mezera byla miniaturni jak svina... ale hotovo, nic neulomeno a priste uz to bude pohoda... dik

18.12.2013, 17:17 |
AR občas se na takové to rozlupovaní hodí kreditka ;)
Starou E51 pouzivam na cteni knizek. I ve vane. A ze se tam obcas na hodku zapomenu a kdyz si pripoustim vodu, tak je pary dost a dost. Funguje furt bez problemu:)
Nuz na koberce tim to jde taky
CRK: A pochlubíš se co tam bylo, že to nešlo? :)
AR: reditka rozhodně ne, ta má tak 1mm, tím se tam nedostaneš ani náhodou.
pepe689: To je tak aby prasknul článek a pořežeš se. některý dárky drží jak čert...
kozlustechnicekj: To je jak s těma SD kartama v tématu vedle. Vždy se najde banda lidí co jim to funguje i když to dělají špatně. Pokud si myslíš, že koupat se s telefonem je OK, tak klidně, ale pak mám chuť sem přestat cokoliv psát/radit a budu se jen smát těm zamítnutým reklamacím, které jsou mnohdy pravdivé...
no tak jako nechcete mi snad rict, ze s telefonem za 12tacu nemuzu volat venku kdyz je zima nebo teplo a ze s nim nemuzu chodit ze zimy do tepla, ze ne? :D myslim ze telefon za tyhle penize musi vydrzet normalni setrny pouzivani a kdyz mi proste nekdo vola tak mu to netipnu kvuli tomu, ze je teplo... zatim se z VDF neozvali, az tam pujdu, jen tak se odbyt nenecham, ale myslim ze mi to bude houby platny
Sory, ale koupil sis Apple. Tam se na nějaké musí/měl by nehraje :) Ano, vyhodil si spoustu peněz, ale užitnou hodnotu od toho nečekej :)
vondto: Četl jsi návod a oblast v jakých teplotách se smí telefon používat?

18.12.2013, 20:58 |
CRK Tuner#2: nějakej mastnej hnuj, sperma, cola... a víc sem takhle narychlo jazykem nerozpoznal :)

18.12.2013, 21:02 |
AR T#2: tak já jsem nemyslel zrovna konkrétní ovladačku ale obecně, je to šetrné oproti ostrému šroubováku.
nic sem necetl, ale nechodim s telefonem do nejakych extremu, takze by takhle mel "vytopenej" telefon kazdej.. navic tohle pro me ted neni dulezity, ani to nevyresi moji situaci.. dulezity pro me je, ze sem daval tel do reklamace s bilym cidlem, vrati se mi s cervenym..
vondto: Nezlob se na mě, ale v každém návodu je jasně dáno v jakých provozních teplotách je zařízení schopno provozu. Zde to je 0 - 35°C, tak ani volání na mrazu a ani vytáhnutí černého rozpáleného iPhonu z auta a přiložení ke zpocenému uchu...
Navíc na fotkách vidím červené vnitřní značky, které jsou dostupné až po rozborce, ty venkovní můžou být klidně pořád bílé, protože kondenzát se vytvoří uvnitř a ne na povrchu kde to může větrat.
Nechtěl jsem se do toho nechat zatáhnout, ale třeba to bude varování i pro jiné.
CRK: Klasika :)))
Nezlobim se na tebe ale tak asi chapes ze z toho chci vyjit co nejlip, ne? Navic to teda bych nemelchodit v zime ven nebo nebrat v zime telefon? Kdybych si byl vylozene neceho vedom, ani tel do zarucni opravy nedavam, ale nejsem si vedomniceho, takze to minimalne zkusim..
Me to zacina pripominat pribeh o zimnich botach, ktere se rozlepi pri prvnim snehu, ale vinen je zakaznik, protoze v navodu jasne bylo, ze tento typ zimnich bot nesmi prijit do kontaktu se snehem.

18.12.2013, 23:04 |
CRK já telefonuju i v mrazech, často mám telefon durch propocenej po hodině telefonování a nikdy mi žádnej neodešel a ani kontrolní body, co vím, nezměnily barvu, tak buď mám velký štěstí a nebo v servisech ty telefony koupou...

18.12.2013, 23:09 |
Tuner#2 | Upraveno: 2013-12-18 23:09:52
vondto: Jasný, nic ve zlým.
Ostatní příspěvky raději ponechám bez komentáře, vidím, že to smysl nemá...
U jabka je jasnej a nejzretelnejsi rozdil: do roku a od roku... Do roku neni co resit a vetsinou dostanes novej kousek - to drzi zaruku apple - spravne by do toho nemel nikdo krom apple lézt...
Pokud je to dele jak rok - kde uz drzi zaruku operator/prodejce tak tam uz se dovnitr leze a opravuje/vymenuje... A oxudace je nejsnazsi vyjebani s reklamujicim - co si budeme povidat ;-)
No muj iP je starej 7 mesicu..
Ted prisla sms, za chvili si jdu pro tel do vdf tak sem zvedav
Ty brdo... Tak to mam teda do roka zatim jen dobre zkusenosti... :-O
Tak sem se ted vratil z vodafonu s tim, ze tam zitra bude vedouci pobocky a zkusim se pobavit s nim.. Dnesni argumenty toho typka za monitorem, jako ze tel mohl navlhnout pri preprave do servisu, me moc neuspokojily.. Cili myslim ze vysledek si myslim pro me nebude nijak uspokojivej, nikdo nema zadnou radu jak postupovat...:/
Pokud ti řekne, že navlhnul při přepravě, to přece neni tvoje starost, to at si vyřídí VDF s poštou.
Jako Dexter, ale jinak tohle jsou přesně zkušenosti drtivé většiny lidí kterým tam odešli jabka na reklamaci. Čidla nebo poškrábáno je normálka ale občas i kus za kus. Ja teda vždy všechny iPhony používal normálně všude za každého počasí, za deště z něj otřu vodu o triko a jede se dál a v životě mi nic nezoxidovalo a všechny 4 generace bez reklamace. Podle mě si v Britexu usnadňují práci tim, že např. každý druhy iP proběhne nad rychlovarnou konvicí :-(
Nojo hosi, na iphone foru je 70 strankovy tema o britexu, spoustu lidi dopadlo jako ja, ale nikde se clovek moc nedocte, co s tim... Jako soudni znalem nevim nevim, kdyz ty cidla ted cerveny sou a pred tim nebyly, coz mam v protokolu a i to je mi houby platny...
není ty prevezmes telefon v takovem stavu jaky si predal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Ano, v tomhle má pepe pravdu... Předal jsi telefon do reklamace v nějakém stavu, ve stejném stavu nebo opravený se musí z reklamace vrátit...
vondto: i ty venkovni cidla mas cervene? Pokud jo a nebyly, tak telefon neprebirej, ne.
Tak od toho ty protokoly jsou, tys jim predal podle cidel nevytopenej telefon, vracej ti podle cidel vytopenej, takze se to stalo mezi vdf a britex a to je jejich boj.
Jinak par let jsem opravoval telefony v siemensu a destruktivni oxidace od kondenzace vzdusne vlhkosti nebo od spoceneho ucha sem nezazil, to uz se v tom ten telefon musi vykoupat. Je fakt ze siemensy nikdy nebyly sklo/kov ...
Ja s jabkem jezdim na kole a bejva propoceny durch a stale maka , stejne s tim ze je promrzly a jde do tepla :) asi lepsi kus
pokud je to takhle,tak jediná rada-křičet,křičet a scéna. před 5 lety jsem reklamoval v t-mobilu apple iphone 3gs a přišel zpět s tím,že je mechanicky poškozený(nebyl můj ale zákazníka,takže nemohu vyvrátit nebo potvrdit že to bylo v pořádku), při převzetí jsem si ale všimnul,že je prasklý zadní kryt nad konektorem, tak jsem trval na odstranění vady, že takto si mobil nepřevezmu,že jsem ho dal v pořádku se zdravým krytem. Prodavačka se to se mnou snažilařešit,asi 4x se šla zeptat a postupně nasazovala výraz,že tak to je a nedá se s tím nic dělat,tak jsem natvrdo začal křičet,že nejsem žádnej blbec a co si to ke mě dovoluje nařknout mě z podvodu a chci vedoucího a spojit ihned s oblastním manažerem. Najednou přiběhl vedoucí a vše šlo,sepsal se protokol,poslalo se zpět,tak jsem čekal, že vymění zadní kryt a normálně přišel novej iphone :-)

19.12.2013, 21:20 |
Tomášek | Upraveno: 2013-12-19 21:20:34
Rozhodne sem telefonu nejak neublizil, nechci se nechat podelat nebo nejak odbyt a nechat to bejt a sklopit usi.. Jak teda myslite ze mam zitra postupovat? Nechat si zavolat toho vedouciho managera a trvat na tom ze chci trl v takovym stavu v jakym sem ho dal? Tzn cidla bila.. Nejhorsi je ze nevim co si muzu dovolit nebo spis jaky mam prava...
Urcite nic neprebrat a chtej telefon v puvodnim stavu.
No dulezity pro me je jestli na to mam pravo a taky jestli vas napada cim pohrozit nebo jak reagovat... Chci byt co nejvic pripravenej
Toz se podivas na ty cidla z venku a uvidis. Snad poznas, kdyz na konektoru pro kabl a pro sluchatka budes met cervenou.
Pokud ano, telefon neprebirej, pokud budou stribrne/bile, mas smulu a oznackovane budou ty uvnitr, tak pak jenom soudni znalec.
telefon samozrejmne nemusis prebirat, nech napsat do reklamcky to, ze se vnejsi cidla vlhkosti neschoduji se stavem, kdys to tam posilal a hotovo.
No scena s dozadovanim se sefa , sefa sefa atd. vetsinou vedlo u nas v servisu k uspechu, ti nejneodbytnejsi nakonec doputovali az k nejvyssimu a dostali i to na co nemeli pravo...
Mas pravo na tel ve stavu v jakym si ho predal, ten stav je popsanej v reklamacnim protokolu.
Jinak ja na fotkach zadnou oxidaci nevidim... Ale treba ten plechovej kryt vedle baterky jak je promacklej asi nebude origo - kdovi co s tim telefonem v britexu delali, ono i ty otisky na baterce - to neni moc vizitka profi servisu :)
Jj ten plechovej kryt promacklej se mi taky nelibi, na to ze ten tel poprvy otevirali teprve oni.. Okej zitra zkusim svoje stesti v neodbytnosti, ale proc by ne kdyz si nejsem vedom nejakyho spatnyho zachazeni.. Kdyby jeste nekoho neco napadlo co se mi bude zitra hodit, budu vdecnej..
No podle me to z jejich strany dost smrdi... Jediny co je namoceny jsou ty samolepky, plechovy kryty evidentne sundavali aby se koukli na tistak a tam zadnou oxidaci nenasli, jinak by ji vyfotili, jediny co maj je ta mapa na jednom z tech shieldu, ta ale muze byt i od nejake technicke kapaliny kterejma se smejva tavidlo atd.. Navic to evidentne nekdo rozebiral holejma rukama viz otisky na baterce, tzn jestli to neni zoxidovany tim jak to ochmatali :) A zabarvene samolepky, ktere podle reklamacniho protokolu byly ok.
Ja bych rekl ze mas slusnou sanci, i ten znalec kdyz to takhle rozebere... Ochmatany holejma rukama - znicila to staticka elektrina servisaka.. Apod :)
Beru si asi zitra do vdf ipad at se tam muzeme bavit nad tema fotkama a to co pises tak zni dost rozumne, jako uplne v haji asi nejsem ale pocitsm uz se vsim.. Muze me to jen mile prekvapit..
Nenech se osrat. Jestli mas cisty svedomi, tak tam klidne rvi.
To je prave ono, svedomi mam cisty, proto to tak resim.. Prijde mi to proste jako ojeb, o kterejch se pise v souvislosti s britexem casto...
znova pokud zboží nebude odpovídat stavu takovému jako si jej predaval zboží neprevezmes a okamzite das podnet na prosetreni COI oni jsou radi ,ze mají co delat :-))

19.12.2013, 23:16 |
assassin | Upraveno: 2013-12-19 23:21:17
Vondto: trosku sem hledal, precti si tohle:
[ Link ] Vypada to ze ty senzory zabarvi i vzdusna vlhkost a tudiz jako vytopenej telefon berou jen to co je jasne vytopeny, coz podle fotek ten tvuj nebyl - tzn asi by se to podarilo pres neco vic ofiko jabkovityho... Kdyby ceskej servis delal extra problemy
Ikdyz se to teda tyka vykupu, u zarucnich oprav asi neberou tohle v uvahu ani jinde...
Jeste neco i co se zarucnich podminek tyka :
[ Link ]
Jo a taky se evidentne podari najit dost metod jak z cerveny tecky udelat bilou - to uz ale neni moc koser:
[ Link ]
Diky, sice sem teda nemcinar ale rano na to kouknu pres google.. Svitla mi trochu nadeje i kdyz dopadnout to muze jakkoli.. I tak moc dekuju za snahu :)
Tady v té reklamě na Iphone ukazují, že by rychlé střídání studeného a teplého prostředí neměl být problém :)
[ Link ]
tak za chvili jdu na to, snad mam vse nastudovany... :D
Kluci, pomohl byste mi nekdo sepsat nejaky povidani o mym problemu? Tady na pobocce se asi niceho nedovolam a dalsi level asi bude reklamacni v praze, kam mam vse sepsat...:-/
tak jsem nasel kontakt na p. Straku z britexu, ktery sam dal na sebe kontakt na iphone forum, tak jsem mu napsal toto... Dobry den pane Straka,
dostal jsem na Vas kontakt na iphone foru.
Muj problem je nasledujici, pokusim se ho ve strucnosti popsat.
V kvetnu letosniho roku jsem zakoupil iPhone5 ve Vodafonu. Zhruba pred 14 dny jsem donesl telefon do Vodafone v Brne kvuli reklamaci, ktera je popsana v protokolu, IMEI: 013630003279956, Cislo zakázky: S33-1312-00065.
Do protokolu jsem nechal po zkontrolovani dopsat, ze cidla vlhkosti nevykazuji cervenou barvu a jsou bílá. Telefon se mi z Britexu vratil s tim, ze nesplnuje podminky pro zarucni opravu, ze do nej vnikla kapalina neznameho puvodu - oxidace. Tohoto si nejsem vedom, telefon jsem pouzival presne tak, jak je popsano v navodu, nic jsem do nej nenalil, ani ho neutopil, nepouzival v desti, atd.. Na fotografiich, ktere jsou prilozeny v mé slozce na strankach Britexu, zadna oxidace videt nejde, pouze cervena cidla a nejake stopy na jednom shieldu. Dale prikladam fotku z Britexu, na ktere jsem modrou barvou zvyraznil, co mi prijde jaksi neprofesionalni. Zaprve kryt plosneho spoje nese znamky neopatrneho zachazeni, a sice poskrabani a promacknuti. Zadruhe baterie na sobe ma 4 stopy po otisku prstu, cili s telefonem bylo v servisu manipulováno holou rukou. Jelikoz se jedna o prvni otevreni telefonu, nikdo jiny toto zpusobit nemohl.
Ve Vodafonu se se mnou odmitli bavit, kazdy me odkazuje na nekoho jineho a nikdo mi jeste nebyl schopny pomoci. Telefon jsem neprevzal a lezi na pobocce Vodafone Brno Vankovka, jelikoz mi nebyl predavan v takovem stavu, v jakem jsem ho Vodafonu predal ja(cidla vlhkosti). Drive nez cely pripad budu nucet predat Ceske obchodni inspekci, rad bych jej resil méně násilnou cestou.
Predem Vam dekuji za odpoved....
tak uvidim jestli napise, a co...

sorry, ale tohle je podle mě trochu přes čáru: "Drive nez cely pripad budu nucet predat Ceske obchodni inspekci, rad bych jej resil méně násilnou cestou." - tohle mi někdo napsat v 1 kontaktu se mnou, tak ho už jen z principu pošlu do háje... Používat v komunikaci slova "násilnou, násilí, silou" apod. je dost neetické a přes čáru... Trochu mi tam chybí ještě nějaká chytrá argumentace. Já když mi po týdnu vrátili tel. a že oxidace, řešil jsem to s vedoucím britexu, poslal jim videa, že tel. stále zamrzá, věcně argumentoval, a bylo mi pak vyhověno a už tel. opravdu opraven, i když to mrchy schválně dělali co nejdéle, vrátili ho po 28 dnech až, aby mě jako vyučili, protože v tel. zůstal kontrolní snímek po opravě a ten byl po 5 dnech, co jsem tel. tam znovu poslal...

21.12.2013, 22:40 |
Tomášek | Upraveno: 2013-12-21 22:46:14
Bohuzel zkusenost je takova, ze po tydnu reseni velice mirnou formou sem se nikam nedostal, navic nemam opravdu co ztratit, diky tomu, jak je ten system nastaven..
navic jak vecne argumentovat? dal sem bilej tel, vratil se cervenej.. z fotek sem popsal co mi zde bylo napsano..
spatne ---jak sem ti psal ,pujdes ten 30.den a zboží neprevezmes z duvodu toho,ze neodpovida stavu takovému jako si jej predal ,věc další odstoupíš od kupni smlouvy a podas podnet na prosetreni COI oni jsou radi COI za každý takovy podnet ...to me ver
no na strankach COI je napsano ze neresi veci tykajici se reklamacnich rizeni.. navic myslim ze vyjadreni toho p. Straky nebude od veci, na netu se pise ze je to vstricnej pan.. uvidime
není nic jednoduššího nez si na coi zavolat ...tam ti reknou

22.12.2013, 08:33 |
xSam Já to nějak nechápu, byl jsi pro ten telefon? Viděl jsi ho?
Když jsi ho tam dával měl kontrolní body bílý ač rukou tak doplněno v protokolu? Když ti to vraceli, kontrolní body jsou červený???
D pr*ele, tak co řešíš??? Telefon přeci nepřevezmeš omlátíš jim ho o hlavu a hotovo, buď opraví nebo dostaneš novej. Dyť je to prostě tak jednoduché. Proč píšeš nějaké zmatené maily, to ti podle mě moc nepomůže a lepší je to řešit osobně.
S Britexem nemám žádné zkušenosti, nikdy jsem tam nic nereklamoval, ale jejich pověst je předchází, proč v Čechách se každý snaží každého ojebat:-(
Já nepochopím jednu věc... Apple si zakládá na svém jménu a výměně přístrojů kus za kus (aby ne, když výrobní náklady jsou několikanásobně nižší než prodejní cena) a nehodlá řešit situaci s autorizovaným servisem, který očividně funguje/nefunguje/ojebává. Tohle opravdu nepochopím.

22.12.2013, 08:45 |
Duri Presne jako xSam!
...taky mi to tak prijde, uplne zbytecne to tady hrotis a nechavas si radit a schvalovat kazdy postup celym forem. Tak jako kdyby jsi neumel to vyresit sam osobne na miste.
Omg delate si srandu? Pro tel ve vdf sem byl dvakrat, ani jednou sem niceho nedocilil, priste lip ctete! Proste maji vyjadreni ze servisu a nic je nezajima, stravil sem na pobocce hodinu, rozciloval se, telefon jim omlacoval o hlavu jak rikate ale stejne vysledek nulovej a koukali tam na me jak telata.. Ale asi teda chapu ze ste daleko vetsi mistri a domluvili byste se tam daleko bravůrneji nez ja.. Ale ono to zas tak jednoduchy neni

22.12.2013, 09:17 |
TROY trolol - by mě zajímalo kolik z vás si kontroluje při reklamaci telefonu kontrolní body na vlhkost - typnu si že nikdo.
Další věc je řvaní na někoho ve VF pobočce - už vidim toho kluka nebo holku za pultíkem když je seřveš tak řeknou jo fajn tady máte novej telefon za 20cku, to samý store manager - zapomeň.
Presne jak rika Troy.. Kazdej je chytrej jak radio a mysli si ze prijde namistrovane do prodejny, udela bububu a dostane na miste new telefon.. Je to daleko slozitejsi, i kdyz taky nechapu proc, no...

22.12.2013, 10:44 |
Duri O rvani ani namistrovani jsem nenapsal ani slovo...jen mas jasne dane veci na papire a je to jen otazka casu.
...ale nasilna cesta taky pobavila:-)))
Ve vdf me poslali do prdele i kdyz to mam na papire, takze otazka jakeho casu? :-)

23.12.2013, 08:28 |
Bucci řvát na lidi v jakýkoliv pobočce/infolince apod. je naprosto mimo mísu, ti lidi maj svý mantinely a dál prostě nepůjdou, neni to jejich job... akorát si o tobě budou myslet svý...
... na druhou stranu je protokol jasně prokazatelnej, takže hlavně telefon nepřebírat z reklamace a nesouhlasit, oni jsou podle obchodního zákoníku povinný celou věc přezkoumat
... pokud na protokolu je (jakkoliv) napsáno a operátorem podepsáno (někym z pobočky), že čidla jsou bílý, tak ten člověk, co to přebíral bere odpovědnost na operátora/na sebe, že to sám taky zkontroloval a je to tak, normálně bych v klidu došel na Vinohradskou Vinici (sídlo VDF) a řešil to tam s kompetentníma lidma, s tim, že telefon je stále nepřevzatej a že nesouhlasíš (oni pak maj páky na Britex)
... pokud sis telefon už převzal, je to všechno špatně