
Navštíveno 2400x


09.06.2014, 15:16 |
DITR a je to zase tady po natankovani spatneho benzinu a opetovnemu rychlemu vyreseni za ktere dekuji se o5 odracim s radou audi tt 132 kw za tepla nestartuje rano jsem nastartoval odjel do prace o pul 8 vypl motor a nechal stat na slunci. pul 3ti sedam do auta startuju a toci a toci a nechyta
dal jsem 3 pokusy a nic neporadi nekdo co stim??? je tam vymenena baterie cidlo teploty vody i cidlo na klice do ted to bylo v pohode a zase to zaclo vyvadet :( diagnostika nic neukazuje

09.06.2014, 18:04 |
fredh diagnostika neukazuje žádnou chybu, nebo diagnostika neukazuje žádnou abnormální hodnotu, např. u teploty motoru, paliva, tlaku v sacím potrubí, u různejch čidel?
Je rozdíl kouknout jen do paměti závad, nebo kouknout na reálný hodnoty auta.

09.06.2014, 18:05 |
DITR tak to nevim za studena to chyta normalne a nez se to vypne tak to i normalne jede jen proste kdyz se to necha po zahrati hodku stat zak uz to nestartuje :( a cerpadlo bzuci kdyz startuju

09.06.2014, 18:06 |
DITR diagnostika neukazuje nic ani v pameti nic neni

09.06.2014, 18:12 |
fredh chyba v paměti závad bejt nemusí, ale podle diagnostiky je třeba zkontrolovat všechny hodnoty, které by mohly dělat problém.

09.06.2014, 19:15 |
DITR fakt neukazuje nic je to ciste ;( byl jsem stim u kamose ve skodovce napichl to a vubec nic :( pred chvili jsem stim dojel bylo to uz ve stinu a napotreti uz to chytlo
Je třeba měřit hodnoty za běhu/chodu motoru popř. když to nechce nastartovat, ne pořád vypisovat paměť závad... Achjo.
Tady jsem mu to rikal uz kolikrat, ze to proste nema uz ani smysl pomalu mu to pripominat.

10.06.2014, 10:47 |
DITR nove poznatky vcera jsem stim dojel rano v 6 start parada hned srm to tipnul stoji to na slunci ted sem.prisel a nic staci i kdyz na to pere slunko tak je to mrtve :(

10.06.2014, 11:16 |
DITR tak prijel borec co dela v rt toraxu tenhle problem zna rj motoru v tahu staci na to chcili foukat kompresorem ochladit ji a nastartuje to bez problemu existuje nejaka firma ktera opravuje rj??

10.06.2014, 11:17 |
swep tohle mi dělal kdysi kadett, uplně to samé, musel jsem vyměnit indukční cívku a modul zapalování
Vy ste na to tím kompresorem opravdu foukali, že to pak nastartovalo? Nebo to jen říkal?

10.06.2014, 13:26 |
DITR ne prijel se na to jen kouknout ale uz se stim setkal stoji to rano na slunku a nechyta to takze vecer uz natom bude stin tak to nastartuju zavezu mu to a zkusime to

10.06.2014, 14:27 |
Jozzo jestli je tam jen někde pod plastem, tak zkus ji oddeklovat a zchladit třeba ledem v sáčku

11.06.2014, 07:04 |
DITR tak ted rano uz to nechyta ani studene ;(
:D Stačilo jen poslechnout co ti tady předevčírem psal fredh nebo já... Teď? Hodně těžko zjistitelné, ale ne nemožné.
Jinak abych Tě potěšil, stejnou závadu jsem viděl taky, a představ si, že to nebyla řídící jednotka. Ale čidlo otáček na klice... :)

11.06.2014, 14:10 |
DITR cidlo na klice vymenene ;) jdu shanet odtah do servisu a jdem merit ty kraviny

12.06.2014, 14:44 |
Jozzo když už jsi v tom tak bych hodil ještě čidlo na vačce a pak až sháněl dročku

17.06.2014, 20:14 |
DITR tak problem dnes vyresen uplna kravina za 10korun byvaly majitel asi nemel par kacek napojistku tak ji spajel dokupy samozrejme vlivem otresu praskla a kdyz se auto zahralo tak se pojistka roztahla a byla bez kontaktu kdyz to zchladlo tak se stahla a jelo to
A čeho to byla pojistka? :)

18.06.2014, 06:48 |
DITR | Upraveno: 2014-06-18 06:48:51
to ja nevim ctvrta zleva hned na baterce