Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > jakou motorku může tatík řídit?

 o Navštíveno 2152x o
o 19.06.2014, 22:03 | nickname
Pánové, jsem z článků na internetu mírně jelen, tak se zeptám tady. Tatík má napředu řidičáku A, B a vzadu má A bez dodatku s datem vydání 1972 a A1 s harmonizačním kódem 150 taky s datem 1972. Může řídit cokoli? A je nadřazeno A1 i A2 ?


o 19.06.2014, 22:05 | nickname
podle tohoto [ Link ] chápu že může...
o 19.06.2014, 22:07 | 323Marty
Jestli má prostě A, B tak může řídit jakoukoli motorku. Taky sem dělal papíry na motorku ještě dávno, než začali s těma kravinama ohledně maximálního výkonu a objemu, takže mám od r.97 taky A a B a můžu řídit všechno.
o 19.06.2014, 22:13 | Sau
Pokud si tehdy kdysi delal na velku motorku papiry tak moze ridit cokoliv.
o 19.06.2014, 22:16 | nickname
je to tak asi, nechápu teda, proč má na řidičáku A, tzn může řídit vše a zároveň A1 s omezením na 50 ccm bez omezení Vmax. Když tam má A, tak už by snad s tím A1 nemuseli na řidičáku prudit, ne? :-)
o 19.06.2014, 22:27 | hawai
ja mam na ridicaku AM, A1, A2, A. Logicky tedy můžu řídit vše, jelikož mám A. Vždy se to řídí podle toho nejvyššího co má. To samý jako že s B můžeš automaticky řídit i pidivozítko B1. Takže pokud má A, může skočit na hayabusu a vesele si lítat :-)
o 19.06.2014, 22:45 | Sau
Mně právě enom není jasné, proč tam má tu A1. Odpovídalo by to tomu že si kdysi udělal první papíry na pionýra, pak na velků motorku a pak na auto. Ale to by tam měl různé roky vydání těch papírů.

Optaj sa ho jestli si někdy dělal (a udělal) papíry na velků motorku. pokud jo, není co řešit a može řídit cokoliv jednostopého bez ohledu, co mu kdo fyzicky do papírů vepsal.
o 19.06.2014, 23:06 | hawai | Upraveno: 2014-06-19 23:10:19
Já si dělal jako první na A1, po dvou letech Ao=dnes A2, tím jsem už měl zapsáno A1 + Ao, a samozřejmě platilo Ao, po dalších třech letech jsem dělal An=dnes A, a už mi zůstalo A1+Ao+An. Am jsem nedělal nikdy a při nějaké výměně řidičáku mi to tam dopsali a mám teď Ačka všechny, různé datumy, a samozřejmě platí to nejvyšší=A. To samý B1-nikdy jsem to nedělal a při nějaký výměně mi to dopsali

edit: teď jsem si vzpomněl, že jsme to před nějakým časem řešili a snad se kdysi dávalo automaticky k B i papíry na motorku s kodem právě ,,150,, a znamenalo to snad omezení kubatury? Takže pokud si dělal papíry v tu dobu, dostal si automaticky papíry na fichtla.
o 19.06.2014, 23:21 | Sau
hawai : v 72 roce bylo dělení enom na dvě motorky, malá do 50 ccm a velká nad 50 ccm. Tak to bylo až nějak do r 2000. Papíry na nějaků motorku sa k papírom na auto dávajů, s malů pomlků, dodnes.

Ten kód 150 znamená že možeš k papírom od auta řídit cokoliv co má obsah max. 50 ccm bez omezení výkonu či rychlosti nebo převodovky. Pokud to tam není, mohls řídit motorku s max. rychlostí 45 km/h. Proto ten kód 150 taky zavedli, aby nebyli po zrušení "malého áčka" a zavedení nových skupin na motorky diskriminovaní těma 45 km/h ti, co měli papíry na malé motorky z dřívějška 50 ccm (cože je výhodnější omezení než těch 45 km/h).

Teď ale zas možeš s papírama na auto řídit aj 125 ccm motorku, pokud má automat a ne manuál.
o 20.06.2014, 07:32 | nickname
musím se ho zeptat na co to dělal, na tu motorku to dělal v 72hém a auto až 85 tušim. Uvidim
o 20.06.2014, 07:52 | AR
netřeba nad tím zas tak fárat, prostě vyplňují všechny skupiny na které máte nárok. Já dělal B a A ještě postaru a taky mám vyplněny všechny Ačka, prostě to tam na magistrátu takto bouchli no.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3399 sekund.