Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Konzultace DPF

 o Navštíveno 3157x o
o 27.06.2014, 16:33 | hanzy10
Caute, řeším zda vyndat DPF z vozu nebo ne...

čeho se bojím je STK, aby mi to pustili na další kontrole vozu,když tam nebude nebo bude vykuchaný.

Řeším takové dilema mám TDI RS combi 07, tedka jsem stím jezdil dálky a pod 7,2 jsem se nemohl dostat(město 9l ). auto má průběh tahu dost divný, chvilku nic a pak po tech 2 litrech to zatáhne. Vmax 210km/h) pak mrtvo

pročetl jsem nějaké fora a taky to tam řešili,že jsou udajně zanesené vstřiky a to DPF. a vyreší to prej vyndaní a vyčištění vstřiku.

Já mám možnost do škodovky na výměnu nových vstřiku,pač ten vůz ještě na té výměně nebyl.Tak jsem se přišel poradit, jak by jste to řešili vy. jinak dik


o 27.06.2014, 19:32 | píďa363
co na to napsat...
ZAČNI Diagnostikou! Udělej regeneraci DPF, proveď dekarbonizaci systému dekarbonizačním zařízením, nikoliv jen nějakým aditivem. Pak teprve můžeš začít řešit jestli vstřiky ano nebo ne, jestli jsou další součásti vadné nebo ne atd. na 2,0 TDi ale 125Kw zlobí vstřiky SIEMENS ale taky jen některé...
o 27.06.2014, 20:02 | hanzy10
Pido: dekuji....tak moc se vtom se vtom nepohybuji takže kazda rada dobra. Kolik stoji ta dekarbonizace? A kde to delaj? To musim do autorizovaneho servisu? Nebo to ma bezny servis.
o 27.06.2014, 23:06 | Komba
udělal bych taky regeneraci přes diagnostiku a potom jsou přímo čističe na DPF,který tam naleješ a necháš působit.Pak to chce jen projet,aby to vylítalo.Začal bych spíše tim jednodušším než hned vstřiky ven:)
o 28.06.2014, 09:29 | radek.613
Já bych si koupil nějaké normální auto, ale to asi slyšet nechceš..... :-D :-D :-D
o 28.06.2014, 11:36 | hanzy10
Radek : no to určitě nechci slyšet :D

Komba: no dobře zkusím to,ale chtěl bych si to čipnout pak víš,tak nevím zda tam ten DPF nechávat. prostě nevím přesně jaké zkušenosti kdo stím máte,ale ja předtím měl fabii RS chip,se stejným výkonem a určitě tolik nezrala,a zase octavie je jen o 200kg těžší, nevěřím že by byl rozdíl 2.5-3 litry na spotřebě jako.dle mě to opravdu dělá to zanesené DPF a pak možná ty vstřiky. ale na ten VAG zajdu no. ještě jste mi nikdo neřekl kde to dělaj a kolik stojí ta karbonizace.
o 28.06.2014, 15:23 | Luke_288
OT: tak nejak tusim dalsiho porsche bijce s nachipovanou naftovou oktavkou, co ma spotrebu 5,4 l/100km v plnym zahulu, 0-100km/h 5,7s, vykuchany vnitrnosti, po predjizdecim manevru dalsi minutu klesaj k zemi saze... Jezdim dost na motorce a radost za temahle strojema jezdit.
Me s volvem vyhodili z STK za nedostatecne ucinnou rucni brzdu. Jsem zvedavej, jestli nekdy zacnou resit takovyhle chipare a kuchace filtru.
o 28.06.2014, 16:45 | Jozzo
Až si lidi uvědomí, s jakou trapností to jezdí. RS v naftě...
o 28.06.2014, 17:31 | hanzy10
Luke: prosím tě nepotřebuji tu takové názory, nejsem žadný bijec z porsche s logem RS, chip řeším jen pro pružné zrychlení nic víc, a DPF jen proto že to žere nesmyslně.
Nejsem typ toho trubku místo výfuku a čerpadlo na max. takže bych vynechal tyhle komentáře, samotného mě to štve co se týče sazí atd :)))

Jozzo: RS jsem si nekoupil jen proto že to má jako rychle jezdit. měl jsem předtím jiné vozy škoda RS a prostě vše vph. mohl jsem si koupit jiné,ale prostě se mi to libi tak jsem si to koupil, i za cenu že to má nějaké problemy, takže pokud mi nechcete nějak poradit či názor na téma co jsem založil,tak prosím nereagovat :)))
o 28.06.2014, 17:51 | Luke_288
Samotneho te to stve co se tyce sazi, proto resis jak vyndat dpf, nachipovat a jestli to projde technickou :))
o 28.06.2014, 19:32 | hanzy10
myslím si že chip jde udělat tak aby to nekouřilo, a vykucháním či vyndaním to určitě nebude dělat saze :)))
o 28.06.2014, 19:39 | Tomášek
no to si prave myslim, ze bez toho dpfka to delat saze bude... :)
o 28.06.2014, 20:21 | hanzy10
tak ja řeším zda ho mám vyndat,ne že ho vyndám... fakt mě sere ta spotřeba, známej jí má taky a dálku mu to jede za 5,5 a ja 7.2 a dle předpisu, a mě to níže prostě nešlo. tak hledám varianty co stím,a když jsem četl ruzne fora, tak to vyndavali a byl klid.
A hlavně to chci chipnout tak nevím jak se to bude chovat když to bude chipnute.
takže jsem se šel poradit a věřím že už to tu někdo předemnou někdo řešil
o 28.06.2014, 21:39 | Luke_288
Tak ten dpf tam asi kvuli necemu bude, tak mi rekni jakej je problem ho proste vymenit za novej? A nerikej, ze je drahej, prtz s tim jsi musel pocitat, kdyz sis koupil 7let stary naftovy auto s dpf.

Ale ta spotreba je fakt moc vysoka, pokud teda jedes predpisove.
o 28.06.2014, 22:11 | hanzy10
No tak nejak jsem nezkoumal cenu noveho. Ale nevim jak se to bude chovat s chipem. No dle me ten dpf zvysuje emisni normy. Nejsem odbornik....ale ikdyby tam nebyl myslim ze furt bude mit emisni normy lepsi jak vozy s euro 1 euro 2 ktere si spokojene jezdi.
Ale to nechci spekulovat ci se nejak dohadovat... opravdu to chci nejak vyresit. Proto jsem se obratil na vas :)))
o 28.06.2014, 23:05 | radek.613
DPF žádné normy nezvyšuje, DPF je prostředek, pomocí kterého daý vehikl danou normu vůbec plní, to naokraj. A ano, z fyzikálního hlediska je to jediná věc, která dokáže zabránit sazím a karcinogenním pevným částicím opustit výfukový trakt směrem do ovzduší, které pak my všichni používáme k životu...... neexistuje spalovací proces nafty a vzduchu, který by nevytvořil saze a pevné částečky, ani ho nejde docílit chipem či čímkoli jiným....
o 01.07.2014, 09:09 | Komba
Je blbost se domnívat,že po čipování to začne víc kouřit.Naopak se tím dokážou vyladit nesrovnalosti pokud je to dělané odborně.Filtr klidně nechat,ale chtělo by ho pravidelně čistit regenarací řekněme každou servisku a věřim že to dá pokoj.Lidi tuhle problématiku vůbec neznají a nadávají na to a pořád se to vyndavá,přitom to stačí za 800Kč nechat vypálit.Myslím si,že ani prodejce nových aut na to nepozorní a pak si poraď sám.A taky je potom druhá věc když si takový auto někdo koupí do města.
o 01.07.2014, 09:17 | Only_One
mě by ten filtr nevadil, ať si tam klidně je, ale co mi fakt vadí je, že při čistění je znát ztráta výkonu a že to nahodí spotřebu což je tak litr navíc, jenže když má někdo mít 4,7 nebo 5,7 litru/sto tak je to rozdíl 17% ve spotřebě a to se mě fakt vadí. Mám I30 1,6crdi 81kw a stejnej motor i převodovku jsem měl ve firemním autě 2011 bez filtru, takže přesně vím kolik to žralo tam a kolik teď mě..
o 01.07.2014, 09:22 | mr.brain
Já si myslím, že každý, kdo si koupí nějaký diesel, to dělá dobrovolně a nikdo jej do toho nenutil. To, zda vozidlo má nebo nemá filtr pevných částic je až druhořadá záležitost, neb majitel s tím musí počítat - především u nových aut, která musí plnit EURO5+.
o 01.07.2014, 09:36 | Only_One
Kdybych měl dobrovolně možnost, koupím to bez filtru. klidně splňující euro 0, doplatím jim 10 tisíc na přihlášení a byl bych spokojenej.
Jinak nemám proti tomu dízlu nic.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3268 sekund.