
Navštíveno 5274x


24.10.2014, 23:09 |
camron | Upraveno: 2014-10-24 23:10:52
...případně jiným přípravkem. Zkoušel jste to někdo? Lze aplikovat i na CR?
[ Link ] [ Link ]

25.10.2014, 09:16 |
fredh

27.10.2014, 09:33 |
Kapka (M)
když už jsme u tohohle tématu..mám poprvé v životě naftové auto..Mondeo 2.0TDCI 103kW najeto cca 150000km..vždycky jsme měl benzín..tankuju u velkých benzínek..ale přidáváte něco do nafty?nějaká aditiva atd?a co v zimě?jenom čerpáte klasicky zimní naftu?

27.10.2014, 09:44 |
mrazik | Upraveno: 2014-10-27 09:46:00
Ja pridaval VIF a nic se nedelo, zadna zmena zvuku, zadne snizeni spotreby, zadne navyseni vykonu, proste nic. Tankoval jsem u OMV, v zime MaxxMotion abych nezamrzl a nikdy jsem nemel problem. Na doporuceni techniku z centraly toyota, jsem jednou za rok koupil lahvicku ze servisu toyoty na cisteni palivove soustavy (hlavni slozka petrolej) a nalil ji celou do plne nadrze.
Muj nazor ohledne VIFu je ten, ze ver a vira tva te udravi.

27.10.2014, 10:30 |
Lubak Kapka pokud můžu doporučit tak u TDCi bych se vyhejbal pumpám jako je Globus, Makro atd. Osobně jezdím (vč. několika firemních aut) na benzínu, přes léto vesměs klasickou naftu top Q jednou za 3-4 nádrže beru Vervu, zima pokud je fakt dost pod 0 tak beru stabilně jen Vervu. Nikdy nebyl problém. Zkoušel jsem i různí jiné čerpačky v minulosti a vždy jsem se vrátil k benzině, neboť chod motoru/pružnost/spotřeba mě vycházejí nejlépe.

27.10.2014, 12:02 |
HIGHTOWER | Upraveno: 2014-10-27 12:08:04
Kapka:
Jsem na tom stejně a došel jsem k tomu, že v zimě kupovat nejlépe Verva diesel u Benziny (alternativu zatím nevím, možná OMV Maxxmotion Diesel) a přidávat tam zimní VIF - Super diesel adetiv ;-) -
[ Link ] - zde za 178,- Kč a mám to při ceště do/z práce, dnes jsem si vyzvedl, tak pohoda.
mrazik:
tak nějaké ty testy proběhli a určitě na VIF něco bude viz.
[ Link ] 
kombinovat vervu s vifem je absolutně zbytečné né li škodlivé. V podstatě 2x aditivuješ tu naftu a to není vůbec dobře.

27.10.2014, 13:03 |
Ravo Jako O_O, buď kupuj na zimu vervu a nic do ní nelej, nebo ber běžnou naftu a do ní dávej VIF super diesel aditiv.
Ohledně VIFu mám vyzkoušeno, že na O1 TDI 81kW (300tis km, vše původní) to v zimě daleko líp startuje (vpodstatě jako v létě na jedno drcnutí) a za studena běží motor pohodověji, kultivovaněji a míň hlučněji (i tak je to ale studený dýzlkravál :), bez VIFu musím podstatně dýl točit než chytne, nebo si 2-3x nažhavit (ale i tak to chytá hůř a dýl točí startér), za studena je víc hlučnější a motor je takový míň ochotný.
Za tepla je to jedno, nepozoruju rozdíl.
Spotřeba a všechno cca stejný, takže jako benefit beru tu filtrovatelnost, lepší starty v zimě a lepší běh za studena.

27.10.2014, 13:04 |
Chris pokial vim, tak VIF nema obmedzenie kolko maximalne mozes davat, teda urcite neposkodis naftu.
Dokonca som cital, ze ked chceli precistit vstreky tak davali 4-5x nasobnu davku a korekcne hodnoty vstrekov sa znizili.
Ale najlepsie na cistenie vstrekov je:
[ Link ] [ Link ]
přímo výrobce varuje před extrémním překročením dávkování 1:1000.

27.10.2014, 14:33 |
Chris dik Hightower ;) presne tak, predavkovanie neni na zavadu.
na stránkách píšou něco jiného :-D nicméně prokazatelně VIF je nejlepší způsob jak udržet palivo na dobré úrovni. TO je prokázané, ale zbytečně aditovovat již aditivovanou naftu je přece kravina.. to bys tam mohl místo nafty nalejt rovnou jen VIF ne ?
Beru Eurooil bez řepky + VIF = asi to nejlepší co můžu udělat...

27.10.2014, 18:12 |
Kapka (M)
zkusim skocit do Kelly pro ten VIF.. ma cenu ted ješte kupovat letní nebo rovnou koupit zimni?
zimní, letní nezlepšuje bod tuhnutí nafty

27.10.2014, 18:48 |
gizmi Only_One: kdyby verva s VIFem byla skodliva, tak uz to ma u me golf za sebou :D Jezdim na to skoro od pocatku..
Chtel by nekdo z Prahy zimni VIF ? Ze bych koupil kanystrik 5litru...
nemáš FAP takže tobě nic nehrozí, ale silně přeaditivovaná nafta není pro CR "eko" motory ideální.