Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Rada na Renault grand espace 2,2-dci 110kw

 o Navštíveno 7678x o
o 28.10.2014, 19:24 | rebel
Co říkáte na toto auto rok 2006 najeto kolem 200 000km

Jak je na tom s elektronikou ,spolehlivost motoru ,A co druhovýroba je na to ? nebo problém


A nebo zvažuju Citroen C8 2nafta 94kw rok 2003-2004


Díky za info od lidí co o tom něco ví
Díky


o 28.10.2014, 19:40 | maresk
2,2dci - NEBRAT ani zadarmo, ten motor je hodně nepovedený, stačí si projet fóra, každou chvíli někdo shání celý motor, občas někdo hlavu, hodně lidí spodek, odchází to statisticky až příliš :-(

máš-li možnost koupit mladší auto, 2.0dci se zdá být hodně povedeným, rozvody to má řetězem, kultivovanost je hodně dobrá (měl jsem možnost svézt se s Lagunou 3 2.0dci 150k, kde mě ten motor docela nadchnul-pružnost, chování v nízkých i vyšších otáčkách, zvukový projev)

C8/P807 má kamarád tuším 2,2ku naftu, má to tuším asi 2 roky a zdá se být spolehlivým a příjemným autem
o 28.10.2014, 20:02 | rebel
dneska sem projel tohle Citroën C8 2.2 HDi 94kw rok 2003
zdalo se mi jako by to nejelo ,ale zase pokud by se to nesralo nevadilo by mi ta lenost auta . Proto sem myslel jit do renault grand espace 2.2 dCi / 110 kW rok 2006 :-(

Tak ani 2,2 hdi ani 2,2 dci renault ?
o 28.10.2014, 21:36 | rebel
A co ten citroen C8 2,2 HDI 16V (94 kW) ?????????
o 28.10.2014, 23:03 | radek.613
To je ten motor, který blahořečí náš známý - serviceman na auta s dámským přirozením ve znaku. Říká vždycky, že nebýt tohohle motoru a tohohle modelu od PSA (jedno jestli pežot,pitcha či citroen), nestihl by dostavět barák, postavit druhý barák dceři a postavit novou vybavenou dílnu :) Mimochodem, sada lágrů na kliku je u tohohle motoru spotřební díl, něco jako vzduchový filtr - míněno četností potřeby, nikoli však cenou a jednoduchostí opravy :-D :-D :-D
o 28.10.2014, 23:28 | camron
Každá nafta kolem 200 tkm už je průšvih a potencionální kasička.
o 29.10.2014, 00:51 | maresk
2,2HDi neznám, ale jak jsem psal, tak kamarád má cca 2 roky C8 s tímhle motorem a co jsme se nedávno bavili, tak říkal, že je spokojený, samozřejmě nějaké závady auto mělo, ale nic zásadního, na detaily se můžu zeptat; co vím, tak olej mění po 10 tisících a naprosto kašle na intervaly předepsané výrobcem, prostě obměnu kapalin zkrátil na více méně polovinu


2,2dT/dti/dci u Renaultu se snad dá popsat jen jako apokalypsa, ty lágry na kliku už popsal Radek, já dodám časté fatální závady na ojnicích, které praskají a většinou projdou blokem ven, praskání hlav - prostě 2,2 v naftě od Renaultu NIKDY nebrat, leda bys měl bezednou kasičku a nekonečnou trpělivost na věčné opravy.

Když 4. generaci Espace, tak 2.0 Turbo benzín a LPG, pokud mermomocí naftu, tak 2.0dci 150k nebo 180k, který jsou zatím statisticky a teoreticky nejméně problémové (neznám nikoho, kdo by s 2.0dci měl závady a nečetl jsem o ničem)
o 29.10.2014, 07:19 | Cenda
o 29.10.2014, 08:40 | rebel
Ok tak koukat budu tedy po espace : 2.0dci 150k,180k.A tem 2,2 od rencka se vyhnu

A u toho citrona ? tam ten 2,2HDI je v pohodě nebo taky nejakemu se raději vyhnout ?
o 29.10.2014, 09:07 | rebel | Upraveno: 2014-10-29 09:11:25
Palivo: nafta 2,2 HDi
Najeto: 232 933 km
Vyrobeno: 2006
Výkon motoru: 94 kW
Objem motoru: 2 179 ccm

Tak tento citron mi padl do oka

Může být ???
o 29.10.2014, 10:17 | tomas-x
Měl jsem jako služební P807 2.2HDi. Nevím už přesně jaký výkon ale za mě nebrat. Auto hrozně líné a za 2,5 roku jsem s ním nejvíc najezdil na trase servis a zpět. A to ho šéf kupoval jako nové, servisované v autorizáku celou dobu :-(
o 29.10.2014, 10:30 | CHUROS
C8 mela segra a rozhodne nebrat. mela ho nove a cca po 3 letech se tomu zacala srat elektrika, halvne na dverich. KOmfort jizdy nic moc, napr oproti sharanu se to vubec neda srovnat. A to mam Citroeny rad.

U Espace bych se koukal po tom 3.0 dCi, ten motor celekm drzi, jedine vady co ma, tak trpi tesneni pod zadni hlavou, ale da se tam resit dochlazeni, spis na to pozor pri koupi. Znam par lidi co jsou s tim spokojeny, prej 2.2 a 1,9 jsou problemove
o 29.10.2014, 10:51 | radek.613
R19 s karburátorem bývala celkem spolehlivé auto, na to že byla z Francie :-D :-D :-D
o 29.10.2014, 10:54 | CHUROS
Mno jasne proto ji v Rumunsku oprasili jako Logana :-)
o 29.10.2014, 12:31 | Only_One
Francouzské auta jsou super, když jsi první majitel od novoty, ale postupem času to je prostě bída. Kdo tady může s rukou na srdce říct mám 8-10let starého renolta a spol a jsem s tím moc spokojenej? Buď to ty uživatelé neřeší a jsou to auta co dožívají a dokud jezdí a drží pohromadě, neřeší se to, nejěkej centrál, okýnka a spol a nebo to majitelé řeší, ale to chce určitou dávku psychopatismu.
Mě třeba René zlobí od novoty.. je to sice tím, že v servise jsou lidi bez mozku, ale prostě zlobí.
o 29.10.2014, 13:32 | Dudelina
Xantia 2.0 -'99 - spokojenost.
Řešil jsem za 6 let překlesaný drát ke stahovačce (200,-) a radiátor topení (samodomo). Teď ještě nově spínač zpátečky.
Jinak spotřební věci.
Mně to stejně přijde, že všude je něco. Nějaký modely jsou na prd, nějaký povedený.
80kW 8V HDi byly v zásadě držáky, pak zase přijde zde zmiňovaný 2,2, se kterým už je to horší, atd.
o 29.10.2014, 20:54 | Marv35
k tomu 3.0 dci v espace, měl jsem to doma, najel jsem s tím 100tis kilometru a nechtěj te vědět kolik jsem do toho narval. to že je špatně chlazená zadní strana válců, to bylo asi to jediný, co mě nepotkalo. :-D co 30t km to ventylky na čerpadle, jeden stojí kolem 7t. jezdil jsem pouze na naftu od benziny + všelijaký aditiva. Jednotka klimy, výškové štelování xenonu, převodovka, kapitola sama pro sebe, 2x to jelo na odtahovce do servisu..
jako svezení bylo luxusní, nejlepší co jsem měl.
Pokuď naftu od renaultu, tak pouze a jedině 2.0 dci.
o 29.10.2014, 21:08 | rebel
no tak asi jo kazdy auto ma vady a pokouknu tedy jak sem psal po renault 2,0 nebo ten citron no 2,2 .Citrona sem nasel po prvnim majiteli tak se na nej zajedu podivat .

o 29.10.2014, 21:47 | Rudi
všichni ti to rozmlouvaj a ty tam stejně pojedeš, no příště se neptej :-)
o 29.10.2014, 21:55 | rebel
2,2 renault rozmmlouvají
a ze 2,0 renault ok

a pry 2,2HDi citron a peugot ve 2006 mel nejakou zmenu nejak moc se to nesralo prý , tak zajedu kouknout poslechnu motor ,projedu a uvidim :( každopádně jsem rád za tuto debatu a názory . A mužete psát dal svuj názor aspon budu vedet na co se kouknout při případnem nákupu . A ten Espace 2,0dci 150 sem koukal a skoro ani nejsou tak proto sem začal koukat po necem z roku 2006 od citrona . Auto bude na běžné ježděni do 10 000 ročně a bude to tak na rok či dva
o 29.10.2014, 23:26 | radek.613
Na 10 tis km ročně a na dva roky vlastnictví si chceš koupit ojetého! francouzského!! dehťáka??? Já nevím, ale některým lidem by fakt měli odebrat nejen volební právo....

Tuhle porci či spíše neporci km a dobu užívání s přehledem,, za servisně i provozně mnohem menší náklady a s nižší pořizovací cenou, mnohdy lepší výbavou a nepoměrně vyšší spolehlivostí dá samozřejmě jakýkoli slušný atmosférický benzínový motor v adekvátně slušném autě. To je asi tak všechno, co lze k Tvému výběru ojetiny říct....
o 30.10.2014, 07:12 | rebel
radek.613 : Tak naftáka proč?
Naftu mám za mooooooc mooooooc levně . Jezdím kamionem tak proto naftáka . A až mě vyjde benzín stejně jako nafta budu kupovat benzin auta.
Tak asi už chápeš proč nechci benzín a volební právo by měli odebrat lidem co píšou a neví důvody druhých.
o 30.10.2014, 07:47 | Only_One
Tohle si povíme, až budeš dělat nějakou opravu na tom motoru. Pak můžeš mít naftu třeba zadarmo, ale na 20tisíc km co s tím hodláš najet nemáš šanci uspořit ani korunu.
o 30.10.2014, 08:39 | Zdeny60
Tak když jsme v tom pomlouvání:
Já jsem měl nového pežota 807 2,0HDI 79kW FAP koupeného v roce 2005. po 2 měsících jsem nechal dát tzv. Power box u dealera v Linzi, který měl zvýšit výkon na 97kW. Jestli to bylo, či nebylo 97kW, změřené nemám, ale co bylo nad SLunce jasné, že po této instalaci se auto proměnilo neskutečným způsobem, samosebou k lepšímu. Dynamíka, akcelerace a k tomu kupodivu stejná spotřeba při stejném způsobu jízdy, možná že i o fous lepší.
No a k té spolehlivosti HDI: v 190.000km "dědil" můj vůz kolega a já jsem do tohoto okamžiku řešil jen a pouze stahovačku PZ okna (na kulanci v Linzi) a zakouslý imobiolizer - po knzultaci se servisem stačilo na 15 minut odpojit AKB a jelo se dál.
Pokud mě pamět neklame, koega ho dával do výkupu v ca 260.000km a nevzpomínám si, že by řešil COKOLIV na motoru,a le řešil výfuk, nějaký tlumič, ale už se nepamatuji. A spotřeba - do 7,5/100 - při cestě na dovolenuo (4 lidi a výbava na lyže), dálnice okresky atd kolem 6,5/100.
To je moje zkušenost.

Pravda je tké ta, že kamarád z letiště má C8 a řešil vstřiky, ovšem jeho auto pochází z D a dle jeho stavu řidičovy sedačka má najeto hodně přes půl mičudy. Moje byla po 200.000 skoro jako nová.Takže ty pivní kydy pocházejí zřejmě od aut, co mají tychle mega nájezdy. Upřesním, že s auty pežot a jejich dýzlyjsem najel hodně přes 1.000.000km v rámci svého působení u firmy, kde jsem jiné auto mít neohl a šlo o celou modelovou řadu od P306TD-605SRDT--405SRDT-405HDI 2,0-406 HDI 2,0/80-407 1,6HDI FAP-807 2,0HDI 79/FAP. Jediné, které jsem neměl, byl P607. Jestli naněco nedám dopustit a nemohu říct křivého slova, ak sjou to práve HDI motory od PSA.
Takže radku, uznávám tvé zkušenosti v jiných oblastech,ale ohleděn francoutksých dehtťáků od PSA (jmenovitzě HDI) se asi neshodneme.
o 30.10.2014, 09:04 | Only_One
elementárním rozborem..
NAfta 2,2 spotřeba ve spritmonitoru průměr 8.2 = 8,2x36x200 = 59000 na 20000km když by byla nafta za 20ku 8,2*20*200 = 32800 Kč.
Benzín 2,0 spotřeba 10 tj. 10x36x200 = 72000kč benzín na 20 000km
Rozdíl je 40tisíc a to je rozdíl pořizovacích cen mezi naftou a benzínem daleko větší...
A to u nafty je vyšší povinné ručení, nebude tam tak ohromná spekulace s nějakými doplnkovými komponenty jako třeba turbo, vstřiky pod...

Proč si teda kupovat naftu...
o 30.10.2014, 09:08 | Lubak
Pokud dotyčný jezdí s kamionem tak předpokládám, že pořizovací cena nafty bude 0 Kč .-), na to asi kouká nejvíc, ale 2,2 od rencka fakt ne, tedy pokud nejsi masochista:-)
o 30.10.2014, 09:23 | radek.613
No tak to jsi měl napsat rovnou na začátku, že jsi kamioňák, kradeš naftu a z diet jsi schopný zafinancovat každoroční pologenerálku 2.2 nafty od Renaultu :-D :-D :-D Beru zpět, pro Tebe 2.2dCi výborná volba :-D
o 30.10.2014, 10:06 | CervinVega
ikdybys mel tu naftu "zadarmo", tak ji radsi prodavej a kup si na tak malej najezd benzin...
o 30.10.2014, 11:33 | Tendr
Zdeny60
To je velmi zajimave.. Taky jsem jezdil 807mou 2.0HDI a na okreskach jsem se nikdy pod 9 nedostal :D A to jsem nejezdil vic jak 120... Nemluve o tom, ze je ta popelnice lina jak ves...
o 30.10.2014, 11:37 | rebel
Radek 613 koukam jak me znas vis o me houby o platu a dietach ridicu evidntne to same a o tom za kolik mam naftu je tobe uplny hovno Miluju komentre lidi na jine osoby ackoli se neznaji jak usmevne a trapne Nikdo nerika ze vsichni kdo jezdi kamionem kradou ale kdyz si to ten malej mozecek mysli nechame ho pritom vsak o nic nejde. Jinak i ja slysel ze servisu ze citron neni takovej srac neco jako zdany A ono muze byt kus od kusu spatny ale podle me to je jako ze passat 2 ,5 tdi se seee a je na kokot mam na. Nem 270 oookm vlastnim ho 5 let a pohoda to same muze byt citron pokud se o nej nekdo dobre stara tenhle nema stocene km najeto 230000 a kdyz najede jeste 30000 budu spokojen
o 30.10.2014, 11:39 | rebel
Neresim rychlost ani akceleraci jen chci velky auto passat je malej kdyz vnem vozim ten muj bandpass
o 30.10.2014, 11:42 | pepe689
a tak uz vim kde na to beres ...kseftujes s naftou :-DDDDDDDD
o 30.10.2014, 11:43 | radek.613
Tendr: jenže Ty jsi určitě nejezdil na speciální horský vzduch, který snižuje až o 3 litry spotřebu a zároveň přidává 15 koní když jedeš lesem, a 12 koní když mezi poli :-D
o 30.10.2014, 12:14 | Zdeny60
Nevím, proč si z toho děláš ustavičně prdel. Ano, jsem schopen a v rpaxi jezdím v průměru o 2 litry míň, než statistický střed ostatních uživatelů.

jen dám příklad:

v úterý jsem jeli na nějaké jednání s čískými partnery do prahy, místo cíle Hotel Hilton V Celmnici. ode mě od baráku 229km.Řídil kolega. Vůz Superb II 125kW r.v. 2010. Jeho průměrná rychlost 79km/h při spotřebě 6,4l/100km.

Cestou zpět jsem řídil já - průměrná rychlost 86km/h při spotřeb+ě 5,6l/100km. Nechápu. QAsi dělám něco blbě.

Takže s P807 jsem měl průměr takový jaký jsem měl.

Když jsem jel v pátek minulý týden do Liberce s Infiniti, měl jsem průměr 76km/h při spotřebě 9,1/100km. Spotřeba majitelů tohoto auta nejde pod 10/100. Zase to dělám blbě. Nechápu. jezdím obvykle ve dvo.

Není mi jasné, proč zpochybňujueš něco, co jis neviděl.

Tendr: ano, když budu chtí, tka s 807 bych tak dosáhnul tvé spotřeby.ale já obvykle chchi jít opačným směrem tzn. ušetřit, protože PHM si platím sám, tudéž mně nikod nepřispívá. Pak jedu tak, abych někam dojel pokud možno v co nejkratší době, le za nějakou přijatelnou spotřebu.

Když jsem na klubu zveřejnil spotřebu mého H6 SpecB (8,98/100), nikod nechtěl věřit. Až jsem některé lidi svzel, včetně kupujícího, uznali, že to jde.

Argument typu"nač máš pak auto s 300HP, když by ti na to stačila 1,2HTP", brát můžu, ale nemusím. Prostě jezdím tak jak jezdím a nejsem fakticky brzdou provozu. Snad na dálici, dke jezdím sporadicky, jedu do tacho 130, ovšem na normálních silnicích se jede s davem, takže +10-20km/h. Čili normál.

Myslím, že na místě je řešit vysoku spotřebu, než nízkou. A pokud to někdo nezvládá, jeho prachy.
o 30.10.2014, 12:52 | radek.613
Protože to prostě prdel je :)
o 30.10.2014, 12:59 | Tendr
Taky je rozdil jet klobouka nebo jet napr. do prace/z prace. Proste jedu jak situace vyzaduje, kdyz potrebuju predjet, predjedu. Na nejakou spotrebu nehlddim. Ale neni to zadnej zavodnickej styl, proste bezna jizda... A pod 9 to neslo. To ze ty jezdis za 6 neni smerodatny a neslucuje se to z realitou beznyho pouzivani toho auta...
o 30.10.2014, 13:14 | CervinVega
jde jet s autem treba za 8, ale je to ojeb, kdyz jedu se stejnym bez premysleni nad ekorallye stylem, jsem tam za 10...
takze pojedu skoro vzdy za 10, protoze ty 2 litry za pocit ze neridim, ale jedu podle "plynu/brzdy", mi za to nestoji...
na 100km je to rozdil 2x37,5 = 75,- Kč, v celkových nákladech imo nepodstatné...
nekomu ale asi ano... a tom to je .-)
o 30.10.2014, 13:31 | tappaja
No jo, mozna je to fuk, ja jezdim kazdej tejden 2x400 + 4x80km, to by mi za tejden delalo 800Kc s benzinem, ale s dieselem mam rozdil "pan klobouk" 5.9, kdyz jedu jak chci, tak 6.5, a pak to taky neresim...
o 30.10.2014, 13:38 | Zdeny60
CervinVega: ano, je to jen o filosofii. Pro někoho to nepodstatné je, pro někoho jde o princip, že peníze si má v práci vydělat, někdo to neřeší. Já zastávám filosofii, že peníze si mám já i auto vydělávat. U auta to je trochu problém, ale snaha o minimalizaci nákladů pro práci mi velí jet tak, abych jel pokud možno během pracovního výkonu co nejlevněji.
Protože většina mých cest je pracovních, se všemi auty, co jsem vlastnil až na pár výjimek, mám proto spotřeby proti jiným tak nízké.
o 31.10.2014, 08:56 | rebel
A co motor v citroen C4 picasso rok 2007-2009

1,6'HDi A 2,0HDi
o 31.10.2014, 10:47 | Zdeny60
1,6HDI 80kW FAP?
Pokud myslíš toto, tak dost toho najdeš na netu. Většinou tam najdeš negativní info, protože spokojení majitelé nemají jaski nutnost svoji spokojenost ventilovat na netu - daleké lépe a účinněji se nadává.
Proto se dočetš o chronickýc poruchách tohoto motoru ve všech možných i nemožných konstrukčních uzlech, jako jsou selhávající mazání, potíže s rozvody, zanášení EGR atd....

Mohu tě ujistit, že tneto motor (pokud myslíš ten, co jsem napsal) netrpí o nic víc na stejné neduhy, jako slovutný koncernový motor s CR vstřikovávním. Jinými slovy, jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá. Výrobce předepisuje až neskutečný interval výměny řemene ve 240tkm, ovšem píše lakonickou poznámku,že v měststkém provozu je třeba interval přiměřeně zkrátit. Co to je "přiměřeně" se nikde nedočteš a pak jsou malamuti, kteří rajtují po městě z 90% a stane se 1x za uhreský rok, že prostě řemen praskne a motor se zákonitě potká. Z tohoto pak vznikne okamžitě masová fáma nejlépe na facebooku, že motor 1,6HDI je shit a nezaslouží ic než opovržení. Dále se dočetš, že výrobce předpisuje interval výměny oleje po 30tkm, ovšem rozumný člověk ví, že to je nonsense a olej za pár stokorun vymění po 10-15tkm. Samosebou, motory, které pak jezdí na směs karbonu, degradovaného oleje a sazí mají svůj život předem spočítaný.
Jelikož jsem ento motor - jako téměř všechny ostatní z řady PSA HDI motorů vlastnil, tak to mohu prozdradit, že při dobré píéči motor vydží totéž, co jeho 2litrový brácha a v praxi jeho 80kW bohatě postačí na rozumné rodinné ježdění se spotřebou kolem 5,5-6,5l/100m. Motor vyniká neskutečně klidným chodem bez vibrací, s krásně lineárním průběhem bez výrzaného turboefektu až k 4500rpm a nedunivým charakterm (což se ndá o některých jeho konkurentech prohlásit).
Já jsem měl na P407SW najeto asi 165tkm, pka šlo auto pryč.Nunto dodat, že tento motor na nše rodinné ježdění neměl nic, co by mi vadilo, olej nebral, v zimě chytla na drb skoro bez žhavení. Já jsem mlě jediný problém a to začala svítit kontrolka FAP, což vyřešilo doplnění aditiva a byl klid. Majitele mého vozu jsem onehdá potkal v Šumperku a sdělil mi, že má už přes 220tkm a to vše bez jediné závady.

2,0HDI jsem měl ve dvou variantách: vlastně ve 3: 80HDI bez FAP, 79kW s FAP a 100kW bez FAP. Ani jeden motor neměl nikdy žádný problém, vůz Pežot 406 s 2,0HDI 80kW šel do šrotu ve 360tkm po té, co ho dorasovala manželka mého kaamráda, který jej ode mě koupil ve 220tkm. Na motor NEBYLo za celou dobu ni jednou sáhuto, včetně původních žhavičů, turba a EGr ventilu.
Spotřeba v P406 byla kolem 6-7l/100km, což se může zdát hodně na dýzl, ovšem mluvím o letech 2001-2003, kdy jsem dokázal trasu ŠUmperk-České Budějovice zajet za 2 hodiny 50 minut (to byly doby), tak si udělej představu, jak se jezdilo v tzv. služebním režimu. Při klidné defenzivní jídzě byla spotřeba kolem 4,8-5l/100km. Stejně, jako tehdá sluuný vzor a mdola českého motoristy - slavná 1,9TDI. Ovšem srovnat tyto motory absolutně nešlo, protože zatímco u 1,9TDI byl jeho projev "nic-kop-nic", tak 2,0HDI zatahovala naprosto famozně až do omezovače bez toho, aniž bys cítil pokles v tahu, dunění a vibrace. Nic z toho. Dnes mohu prohlásit, že to byl Pan Motor, který nežral, jel, byl tichý, bez vibrací a hlavně, sežral bez jakýchkoliv prblémů jakoukoliv bioanftu, kterou jem kupoval navýslovné přání pana ředitele s cílem ušetřit za cestovní náklady (tehdá ještě motory na tu bionaftu jezdily, dnes už ne).

Takže za HDI dávám ruku do ohně a každému ho mohu s klidem doporučit, pokdu ale člověk dělá právě to ALE... Víš, co mám na mysli.

Jiank netuším, zdali v Pkasu je právě některá z těchto verzí motoru, ale na 99% ano. Aspoň v C5 byl 100kW 2litr a autop se prodalo s nájezdem přes 300tkm (najetými během 4 let).

Nedá mi to a musím uvést, že po éře Pežotů a Citroenu C5 (změna nastala, když jsem z italského područí přešel k rakouským pastevcům)nastala éra Šaranůa zkrátím to - tragdei. Nekonečná tragická tragedi, kdy 4Sharany ze 4 stály na přeskáčku v serfvisech různě po Evropě, kam jsem zrovna jako skupina cesťáků vyrazili:-)))))) kdo chce etalon kvality od Das Auto, pak nelze nedoporučit právě Šarana 96kW. Ty jsem měli 4 a po 2 letech nebyl ani jeden. Všechny byly na příkaz nešťatsného ředitele rakoiské pobočky prodány v předčasném ukončení lizingu a byly nahrazeny jinými vozy. Následovaly vozy Audi A4 (z bláta do louže),a le to jsem již z firmy v roce 2008 odešel pracovat sám na sebe.
o 31.10.2014, 11:11 | rebel
Zdeny 60 : diky za info a tvé románové psaní .Je vidět že to nebude až tak horké jak se píše a je pravdou že spokojeny lidi na netu nepišou jak sou radi ze se to nesere .Jen ti co se jim to posere pak pisou jak to je hruzné .
Tak jako 2,5 tdi passat taky sem nikde nepsal jak jezdi bez obtíží 5 rokem najeto 260 000 a zavady krom ramen žádné .Tak to chodí spokojeny nepisou nikde :(

Ale diky za info a asi kouknu po c4 grand picasso nebo té C8
o 31.10.2014, 11:43 | Zdeny60
K 2,5TDI V6 mohu také něco napsta, neb jsem ji vlastnil v Suerbuverze 120kW:-)

Moje měl na tachu 86.000km. Reál byl asi o 100 vyšší. Nicméně, motor nebyl zdrojem problémů v mém případě, ale spíše kraviny kolem-prasklá hadice serva, xenony, koroze pod madlem kufru,ustavičně zvlněné kotouče předních brzd atd... Olej jsem tehdá eřešil, prostě něco mi tam nalili ve S%kdovoce v Šumperku (asi slavný Castrol 5w30) a jezdil jsem. Výměna po 15tkm a byl klid, motor šel krásně, nežral olej.
Pravda je, že 114kW verze měly potíže s mazáním vačkových hřídelí, což bylo snad ve 120kW verzi vyřešeno. Klučina z STK, kam jezdím nyní, měl A6 132kW verzi a nikdy žádný problém a to měl snad ke 400tkm, nyní má starýho otloukáka (SUperba 120kW, ale v manuálu)a pokud vím, na motor si taky nestěžuje.
K podvozku - já jsem za 2,5 roku nemusel na podvozku měnit nic. Mimo brzd.
o 16.11.2014, 20:53 | rebel
Tak asi zklamu ,ale koupil sem tu C8,2,2hdi ,94kw, rok 2006/6,tažný , xenon, el dveře a jiné blbosti to má.

Po 14 dnech používání můj dojem :

Pro rodinku super auto .Není to žádnej démon co trhá asfalt,ale ani mě neláká stím letět 200. Spotřeba město a mimo město 8,5 L .Jediná vada nesvítí klima display a svítí destičky a občas problikne sledováni tlaku v pneu.Auto není stočené má ve 140 000km dělané turbo .A motor přede krásně .


Jakmile zjistím nějaké závady dám vědět ale za ty prachy super auto myslím
o 16.11.2014, 21:54 | Bart 007
a za jaký prachy teda? :-)
o 16.11.2014, 21:59 | rebel
prachy dobrý to není důležité :-) Co sem koukal chodí od 120 000 do 180 000 já sem na spodní hranici
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3174 sekund.