Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Jaký youngtimer/veterán/auto do 150k?

 o Navštíveno 17090x o
o 15.12.2014, 14:39 | M.a.R.i
Tak nejspíš kejvnu na to mít služební vozidlo a prodám svojí LS400 a místo ní bych si rád pořídil nějakou víkendovku. LS400 je pro mě nejlepší auto na každodenní provoz, co jsem kdy měl a asi ho nic nepřekoná. Na druhou stranu bych si mohl koupit víkendovku, která mi sice nebude dělat radost každodenním ježděním, ale o víkendu mi udělá radost větší.

Měl jsem v plánu Corvette C3, ale díky rekonstrukci domu na ní stejně v průběhu cca 5let nebudou finance, tak bych si rád koupil za utržené penízky za eLeSo a kola něco jiného.
Dejme tomu, že bych dal 150 000 a za to bych chtěl provozuschopné pěkné auto, které když třeba za 5let prodám, tak na tom netratím.

Tak bych rád položil tady hodně profláklou otázku. Jaké auto pořídit?
Určitě chci něco neběžného, neokoukaného co má alespoň nějaké kulky :). Důležité kritérium je to, aby vozidlo již neztrácelo hodnotu.

Absolutně netuším co, láká mě kabriolet. Nebo nějaká amerika, ale s tou budu mít problém zajet domů. Už teď LS400 neprojedu bránou.

V případě kabrioletu by mě lákalo MB SL (žehlička), ale za ty prachy těžkou pořídím pěkné SL500 a nějakou ušmudlanou SL320 moc nechci.

Pak mě napadala Toyota MR2 Turbo. Ale už jsem v minulosti měl atmosféru, tak nevím jestli by mi turbo udělalo radost, kterou si zaslouží :).

Nebo co nějaké staré MB? Jako třeba toto W114? [ Link ] Ale neunudí mě?

Pořád mi vrtá ta amerika hlavou, ale ty rozměry jsou naprd. Jedině, že bych parkoval někde jinde :/.

Stáří a spotřeba pro mě nehraje roli. Ale za 150000 chci pěkný pojízdný auto, ne žádnej vrak.


o 15.12.2014, 15:13 | Lukasino
LR Series :o)

Ale já jsem holt ujetej jiným směrem :)
o 15.12.2014, 15:13 | M.a.R.i | Upraveno: 2014-12-15 15:15:07
Vím, že si musím ujasnit sám co chci :).
Jestli něco na ostřejší jízdu (MR2) a nebo něco na plachtění krajinou (třeba ta W114).
Tak spíš asi to bude o radách co už na ceně jenom poroste :)


Lukasino:
Jo, to jsem zapomněl napsat, jeepa, truck nebo autobus nee :). Jízda terénem mě zatím nechytla. Spíš mám rád asfalt :).
o 15.12.2014, 15:17 | Sau | Upraveno: 2014-12-15 15:17:51
Není nad čím váhat ;) [ Link ]
o 15.12.2014, 15:23 | PlusOne | Upraveno: 2014-12-15 15:24:36
Omlouvám se za OT, ale ten medvěd je parádní!!
Trošku ti závidím tohle dilema, mě se toto s dvěma děckama asi hned tak nepoštěstí řešit :)
o 15.12.2014, 15:34 | Bart 007
Subaru SVX
nebo Legacy turbo 92´
;-)
o 15.12.2014, 15:58 | M.a.R.i
PlysOne:
Právě rychle chvátám na nějakou víkendovku než děti budou. Pak už asi budu mít útrum :).
A časem můžu víkendovku vyměnit zase za jinou, jako třeba za tu C3 a tak pořád dokola :).
o 15.12.2014, 16:00 | cupra.165
Zachovalou imprezu GT 98-00.
Nebo tady jak mi kdysi radil Manolo
cituji :

subaru sti ra v5 2000...
4x4 s moznosti prepnuti na zadokolku, 165kw, do 200 000czk krasny kus
o 15.12.2014, 16:08 | M.a.R.i
cupra.165:
O Impreze nebo Evu jsem premyslel, ale nejak pochybuju, ze tenhle polozavodak si udrzi cenu.
Navic mit takovehle auto v garazi je asi o zivot :).
Spis bych chtel nejakou lestenku a zachovat ji ve stavu lestenky, coz bude u takovyh aut asi hodne problem.
o 15.12.2014, 16:25 | cupra.165 | Upraveno: 2014-12-15 16:25:45
Tak jinac...M3 E36 :-) uz jedno,zda 3.0 nebo 3.2. 3l by měli byt spolehlivejsi..pokud bude v krasnem zachovalem stavu,uz to nepadne na cene a jede to jak cert....navíc tu mas pripadne radce Cervina ...ten je ma zmakle :-)
o 15.12.2014, 16:33 | assassin
Cupra: jen slusny Mko vyjde tak skoro na dvojnasobek nez chce dat....
o 15.12.2014, 16:37 | cupra.165
No tak to pak male bmw a to je mini
Třeba tady za 159 000.-
[ Link ]
o 15.12.2014, 17:07 | M.a.R.i
Na provoz eMka, byť i víkendový, asi nemám :). Ale třeba se toho jenom moc bojím. Jeden z mých snů spíš vždy byla E39 M5

Spíš, když BMW, tak stará 6?
[ Link ]
o 15.12.2014, 19:28 | Mr.Scully
eMko vůbec nezvažuj, těch dobrejch a nezničenejch kusů je po Čechách minimum (možná spíš nula) a to prakticky v každý generaci...

35 let stará šestka v automatu mi přijde jako docela odvaha :-) Nechceš to kvůli snadnější údržbě možná směřovat někam k americkejm vozům?

Nebo klidně vezmi nějakou tu E30 325i v cabriu, ta si cenu udrží spolehlivě :)
o 16.12.2014, 10:28 | Lukasino
Ještě zkusím nahodit něco úplně jinýho, včera jsem v inzerci "potkal" tohle a je to bomba, mít na to místo a prachy, neváhal bych :o)

[ Link ]
(nevím, jestli je to viditelné bez registrace, ale je to MAN 630 L2A v originálním a dobrém stavu)
o 16.12.2014, 11:00 | kadel21
Lukasino: mno to by M.a.r.i zabil dve mouchy jednou ranou, pres tyden by vozil matros na rekonstrukci baraku a o vikendu by si s tim delal radost. Nejakej vylet po okoli a loket z okna :-).
M.a.r.i: me osobne se ta sestka libi, taky sme o ni trosku premejslel, je to jeste klasickej zralok

Kadel
o 16.12.2014, 11:16 | noclue
mb w124, mne sa este stale paci, a je ich este dost na trhu.
o 16.12.2014, 12:48 | yethy
w124 je dost,ale uz ne tolik v peknem stavu a bohatou vybavou. Takove kupatko 320CE v kuzi s peknou vybavou, to by se libilo me. A nebo w126 SEC, ale nevim jak se cenove pohybuji slusne kousky...
o 16.12.2014, 21:36 | LadaF | Upraveno: 2014-12-16 21:37:22
jak psal cupra.165 a Bart 007
i ty starý suba lezou s cenou zase nahoru a takový pěkný XT Turbo, SVX i to Legacy Turbo si tu cenu bude s věkem navyšovat,
já svoje Lego koupil před dvěma roky za 130tisíc :))

jedno Lego Turbo [ Link ] a rodinu tam případně v budoucnu taky nacpeš :))
o 16.12.2014, 21:40 | M.a.R.i
LadaF:
jasne, ale nemuzu si nejak predstavit kombika jako vikendovku. Asi mi tenhle typ auta nic nerika, ale verim, ze legenda to je.
Jako druhy auto ma mlada Picasso a jeste mam delnika Ducato :).

o 16.12.2014, 21:56 | LadaF
ten kombík je hodně nenápadnej (globálně Legacy je nenápadný),
já mam sedana, ale už ne v sérii, vydal jsem se cestou úprav a postupně se přibližuju STÍčkovejm Imprezám, ale z venku je to obyčejnej 21letej důchodce a za zadním sklem vozím i klobouk :))
o 16.12.2014, 23:53 | Losky
tak nemůžu si pomoct, ale za to Subaru co zde dal LadaF bych dal max 50t. Nezlobte se na mě, ale prostě 99% lidí si řekne, že je to nějaká stará j...a. To E30 mi přijde mnohem lepší záležitost jako kochačka
o 20.12.2014, 22:02 | M.a.R.i | Upraveno: 2014-12-20 22:03:26
Co takhle porsche? Pro me velka neznama a vzdycky me lakalo.

924/944 mi prijde strasne obyc

928 bych asi zkousnul a za 150 bych sehnal slusny 245k manual nebo 310k automat

Co Boxster? Docela me laka moderni atraktivni design. Ale neni to moc gay kara? A je to trosku zabavny s 200k? A nebo koupit 250k RHD.
o 20.12.2014, 22:49 | M.a.R.i
A co takovy XJS V12? Da se to nejak rozumne drzet pri zivote?
[ Link ]
o 20.12.2014, 23:40 | Lukasino
XJS, konečně rozumná řeč :) Ale osobně bych už do RHD nešel, nejde o papíry, ale o provoz a následně i cenu si bude LHD držet vždy vyšší...
o 21.12.2014, 10:56 | Hanes
xjs v12 5.3 ma muj otec, ale ma volant na nasi straně. je to dokonaly auto co když jede nevypada jako mrcha co s ni jezdi tmavočeši, spíš je to přízrak. Ja osobně bych nic jinyho nevolil. V12 je super, ale i R6 neni špatná, měl jsem možnost jezdit v obou a u R6 neni tak citit váha motoru.a lépe zatáčí. Ale V 12 má koule, pořád je to o 4 válce víc než většina amerik. Dily dostupne, kromě karosařiny to sedi s Xj a objednaš to i u Kelly.bl
o 21.12.2014, 12:28 | gizmi
Ja na nej ted nemam, tak doporucim:

[ Link ]
o 21.12.2014, 20:59 | M.a.R.i
A co to Porsche? :)
o 23.12.2014, 14:08 | cendler
já mám MR2 turbo a mooožná bych uvažoval o prodeji, láká mě jeden projekt, ale zase nechci mít dvě auta na víkend v garáži, pak bych nevěděl, do čeho dát peníze a čím jezdit

foto k příspěvku  od cendler

o 23.12.2014, 14:09 | cendler
Jinak víc fotek není problém, mám toho mraky, rád fotím všechno co dělám na autě.
o 23.12.2014, 20:28 | gizmi
Cena MR2T ? :o)
o 24.12.2014, 09:59 | cendler
Nad cenou jsem zatím nepřemýšlel, ale určitě bych se se zájemcem domluvil, jinak samozřejmně je to i papírově turbína, není to na papírech atmošky, je je dobrý zvykem, komplet papíry s ameriky a německa, a pak u nás přihlášení přes dekru, jinak na jaře mi fouklo těsnění pod hlavou, tak udělaný z části motor, vyčištěno atd. ale to bych řešil se zájemcem, fotky mám všeho.

foto k příspěvku  od cendler

o 24.12.2014, 10:11 | cendler
a ještě motor no, samozřejmně v autě skoro to nejlepší co se dá koupit

foto k příspěvku  od cendler

o 25.12.2014, 17:40 | M.a.R.i
Cendler: O tvoji vim :). Mel jsem taky cernou, ale atmosferu. Kouoe bude aktualni behem ledna,unora, tak uvidime jestli bude volna :). Neni to nahodou slaba americka verze? Jaky ma vykon?
Zatim mi vypadli 2 kandidati: MR2GT nebo MB SL500 r129.
o 25.12.2014, 17:47 | assassin
Mari: porsche si nekupuj, na to setrim ja :) ale chci manual a Sko ... Nejlepe s2 ... Takze ja budu muset trosku pritlacit s tema financema :(
o 25.12.2014, 18:16 | cupra.165
[ Link ] co tuhle 500? :-)
o 25.12.2014, 18:21 | cendler
M.a.R.i : je to US verze, ale je to otevřený a je tam originál výkon 225Ps, je tam dokoupený od HKS FCD, takže to nepadá do nouzáku, takže se může jezdit na bezpečných 1,3baru a to by mělo být něco kolem 250Ps
o 25.12.2014, 18:35 | M.a.R.i
Pokud ma 225ps, tak je to asi stejny jako jpn verze. Myslim, ze USA verze mela 200ps a motor byl mnohem linejsi. Tak se asi delalo vic variant :).
o 25.12.2014, 20:27 | cupra.165
Ta MR2 cendlera je taky super :-) kdysi sem po nich taky koukal.
o 25.12.2014, 20:58 | M.a.R.i
Uz jsem jednu tady z klubu koupil, tak treba to bude druha, ale uvidime jak to dopadne :).
Jak jsem psal, atmosferu uz jsem jednou mel a popravde se turba trosku bojim. Uz jednou me atmosfera vyskolila a to ma o hodne ps mene. Tenkrat jsem se podruhy narodil. Bezva auto, ale jakmile to clovek prezene, tak je hooodne moc narocna na ridicsky um :).
o 25.12.2014, 21:14 | assassin
Mari: jo a 924/944 za ty prachy koupis lepsi a myslim ze uz dolu taky zasadne nepujdou...
o 25.12.2014, 21:32 | M.a.R.i
Assasin: Asi jsem zaujatej, ale pro me to neni Porsche, prijde mi to jak hrozna tuctovka s malym vykonem.
o 25.12.2014, 21:41 | assassin
Mari: tak ono porache asi nikdy nebylo o vykonu, ale chapu... Me se tahle rada porsaku taky strasne dlouho hnusila a ted mi prijdou uplne super :)
o 25.12.2014, 22:22 | riviera.kidd
Datsun 240zx / 280zx
o 26.12.2014, 23:16 | Luke-Jeep | Upraveno: 2014-12-26 23:17:36
924/944 není Porsche? To jakože 3ka není BMW? Nebo fabia není Škodovka? ;-)

Nebudu rejpat ;-) ano, 163 koní v klasické 944 není zas tak moc, ale 50/50 na nápravách? ;-) nebo 213 koní v S2 je málo? Oki není to nejvíc na trhu, ale opět - 50/50 ;-) a hlavně držak jak sviňa... Boxster dobrý auto, ale bohužel už zdaleka né tak dobře udělaný jak 9x4/9x8... Ale to je na delší povídání...

Nájemnej vrah: 944 brát jakejkoliv model, jen ne S ;-) (S2 už ano) věř mi ;-)

Jinak k cenám - pokud jí chcete, berte dokud jsou za rozum - letí tak šíleně nahoru, že nechápu... :-O začínám uvažovat koupit ještě jednu na zastodolování - aby mi té mé winterwágenové 944 nebylo tak moc líto :-D
o 16.01.2015, 21:06 | M.a.R.i
Luke-Jeep: Je to jenom muj osobni nazor, nic vic v tom nehledej :).

Pristi tyden by k nam mela prijet w220 s600 V12 Biturbo. Absolutne neco jinyho nez zamyslim, ale ve stavu noveho auta s minimalnim najezdem. Ale mooooc se bojim servisnich nakladu :). Uvidim jaka bude nakonec cenovka a co mj to bude rikat..
o 16.01.2015, 21:35 | manolo
Original Subaru RA 9, Mitsubishi Evo 7 RS...
o 09.02.2015, 00:58 | M.a.R.i
Jaky mate nazor na tohle?
[ Link ]

Bude to mit vubec do budoucna nejakou cenu, kdyz tam neni origo motor? A tecu e24 je pomerne jeste hodne, alespon mi to tak prijde...
o 09.02.2015, 05:47 | crestik
ta e24 je na prodej už několik let, co si pamatuju
o 09.02.2015, 07:12 | M.a.R.i
crestik: Nevis nejaky blizsi info? Nasel jsem jeno. 2 videa na youtube, jinak nic :(
o 09.02.2015, 08:17 | crestik
nee, mě to zaujalo, tak jsem se podíval a zavřel. Ale pamatuju si to dost dlouho, že to potkávám v inzerátech. Za tu cenu jde sehnat lepší auto
o 10.09.2015, 09:23 | M.a.R.i
Tak to trošku oživím.
Co koupit tak do 200k? Možná malinko víc?

Měl jsem vyhlídlou jednu pěknou C3 1990, ale je fuč.
Pak jsem narazil na JAG XK8 z kabrio z roku 1998. V8, kabriolet a JAG, ale někde vnitru stále slyším hlas, že je to gay kára :). Ale určitě by to chtělo vidět na živo...

Pak dlouho byl v inzerci Fiat X 1/9, černá barva, výkon přes 300ps, ale už inzeráty nejsou.

Pak pokukuju po Lexus SC430, nějaký šikovně ťuklý nebo s větším nájezdem by se dalo pořídit do 200k. Ale nějak se bojím, že to bude nuda :/.


Jasně, skáču z jednoho auta na druhý a každý je uplně jiný... Každopádně budu rád za každý Váš tip...
o 10.09.2015, 11:18 | CervinVega | Upraveno: 2015-09-10 11:21:31
Ford Sierra Cosworth, jeste jde najit v nezbastlenym stavu (tam ty 150-2kila jsou spis start), je to 4x4, relativne levne dily, bude z toho dobrej youngtimer a sleeper pro legraci...
nevyhodou je vyssi spotreba, koroze, umirajici prevodovky a hnusnej interier...

foto k příspěvku  od CervinVega

o 10.09.2015, 11:21 | walish
Vím, že chceš spíš cabrio, ale co něco takového? [ Link ]

Za zbytek z toho uděláš leštěnku ;)
o 10.09.2015, 11:45 | Hanes
Trochu si připlať, nebo ukecej cenu a kup toto : Jaguar XJS coupe V12 [ Link ]
Konkretně toto auto neznám ale inzerát vypadá zajímavě.

Mám to samé jen ročník 79 a je to dokonalý svezení. Zátah V12 je nepřekonatelnej.
Levnější už nikdy nebude.

o 10.09.2015, 13:50 | CervinVega
tyhle stary Jagy nejsou zrovna "owner friendly" auta, reznou, V12 motory zerou, nic extra nejedou, elektrika a hydraulika neni vzorem spolehlivosti, ceny ND dokazou opravdu hodne prekvapit, osobne bych do toho z inzeratu nesel, mozna kdyby to bylo kabrio a chtel se s nim jen obcas projet, mel to kde opravovat, mel moznost resit korozi a pod...
o 10.09.2015, 14:19 | M.a.R.i | Upraveno: 2015-09-10 14:20:28
CervinVega: Sierra je krásná, ale prostě nějak sedan/kombi nechci. Raději kupé, targu nebo kabrio.

Walish: Tam bude stejný problém jak s LS400, neprojedu vjezdem na pozemek a nejak jsem zjisitl, že jsem línej jezdit někam do garáže pro auto :).

Hanes: U XJS jsem stále 50:50. Nejspíš je to lepší investice než XK8. V12 a stáří mě také láká. Na druhou stranu stále nevím jestli se mi líbí a přijde mi, že jich je stále kopice a nebo se alespoň hojně prodávají.

Budu muset začít ty auta objíždět, alespoň se na ně kouknout někde v bazaru a ne pořád jenom tlachat :).
o 10.09.2015, 14:36 | M.a.R.i | Upraveno: 2015-09-10 14:42:10
Taky jsem ještě zapomněl na Nissany...

Co 300zx? (jo, opravdu je fialovej :D) Automat a USA verze :(...
[ Link ]
EDIT: Tak koukám, že přidali nový fotky a z fialový se vyklubala černá :)


A nebo 350Z se dají evropský verze koupit za pěkný prachy (lehce přes 200) a teď je na prodej kabriolet za cca 240.

Ale přijde mi, že budou ještě hodně padat na ceně, než přijde jejich čas.

Ale stejně bych se s PC rád vešel do 200k.
o 10.09.2015, 14:59 | cupra.165
Co fiat X 1/9
[ Link ]
o 10.09.2015, 16:54 | Hanes | Upraveno: 2015-09-10 16:57:37
Tak chápu každej si hájí to svoje.
Mohu porovnávat co se týče servisu tak xjs je na podvozku XJ což je bežně dostupné¨co do dílů tak i cen.
Koroze u našeho kusu naprosto minimální tedy vlastně jen lehce okyslé spoje, nic schnilého na vyvaření nula dílů. Hůř ze spodu vypadá 5let starej passat.

V12 je osazen vstřikováním bosch a i když to po otevření kapoty vypadá jako hrozná elektrárna je tojen obyč více bodová stříkačka, jen toho tam je 3xtolik než na čtyřválci :-).

To auto je aristokrat, primárně postavený na pohodlný rychlý přesuny, takže na dálnici se cítí nejlépe. 200Km/h je normální cestovní rychlost k mému překvapení praha a zpět při této rychlosti za čistých 15L na 100 je myslím v pohodě ... čekal jsem 25+...

Ano není to auto dělaný na krouhání zatáček někde do kopce, ale i tam má co nabídnout. I když v tom případě bych volil xjs 3.6 r6 s manualem.

Možná není owner friendly ale určitě je driver friendly

To že jsou stále k mání je jen výhoda do budoucna-nyní je z čeho vybírat, ale brzy budou ty dobrý kusy rozprodaný a zbydou je hnilý mrchy, nebo pravostraný kusy.

XJS má jeden problém, na fotkách vypadá vždy hůř, než živě a nejlepší pohled na něj je, když jede.

Ať už vybereš tohle nebo úplně jiný auto, přeji ať ti dělá toli kradosti jako mě XJS.

Aut je hodně a každá značka v rozmezí 70.-90. let má co nabídnou, mě chytil jaguar i když mám jestě OPEL GT coupe z 1969.
o 10.09.2015, 17:07 | cupra.165
Hanes ..nemel bys fotku sveho Oplika,tohle auto se mi velmi libi . Dobrej vkus :-)
o 10.09.2015, 20:26 | radek.613
Jaguáří V12 nikdy nemělo vstřikování BOSCH, co by takový ejlent taky dělal v anglickém autě :-D .... Dále V12 5.3 HE je záležitost čistě reprezentativní, projev toho motoru, zejména ve spojení s archaickým třístupňovým automatem je vlažný a rozhodně ne nijak omračující, spotřeba 15-18 běžná, 13 economy drive..... Když V12 od Jaguaru, tak jedině 6.0 ve spojení s elektronicky řízenou 4Q adaptivní AT nebo manuálem. Až když za peníze Forda u V12 vychytali neduhy a problémy 5.3, začal z toho být milý, úžasně agilní a pružný PAN motor a XJS po FL s tímhle motorem se chovají mnohem, mnohem lépe než ty 5.3, rovněž spotřeba je jinde. Rozumná volba je FL 4.0 s řadovou šestkou - nesmrtelný motor, nízké servisní náklady, auto není přetížené na předek a agilita je lepší a jemnější než s V12. A ano, je to 5m dlouhé, 2tuny vážící nefalšované GT na rychlé dlouhé přesuny kamkoli :) A nesouhlasím s tím, že je mu nejlíp na dálnici, na dálnici se 5.3 přehřívá a těžce nudí, kdežto třeba na okreskách kolem Křivoklátu ukáže mnohem zajímavější tvář... jen to chce mít v pořádku brzdy (EBC) a počítat s odstředivou silou těžkého předku.
o 10.09.2015, 22:25 | Hanes | Upraveno: 2015-09-10 22:32:41
Radku promiň ale na motoru mám 12 vstřiků a na všech je nápis BOSCH, jestli to je dáno tím že je to americké auto nevím, ale stojím si za tím.
Pokud je lepší volba 6.0 po faceliftu tak budiž. Nejel jsem s tím, v mém okolí není ani jeden. Navíc facelift mi nesedí a mám raději starou verzi i když je tedy líná, neřadí a žere :-)
Někde v minulosti jsi psal o nějakém xjs, tedy máš 5.3, nebo 6.0?
Já k autu přistupuji jako k věci pro radost která je 36 let stará, tak jak je mi vyhovuje.

EDIT: už jsem to dohledal, řízení je sice lucas ale trysky bosch, takže je to 50:50 :-))
o 11.09.2015, 10:15 | radek.613
Ano, pro plnění kalifornských EC se chvíli montovaly na H.E. vstřiky od Bosche, z USA distribuce (na napětí 5V) aby byla zajištěna dostupnost ND za mořem, kde jich měli "šest půlek" všude skladem. Vstřikování a tedy řízení motoru je ovšem Lucas. V Evropě tohle auto nemá co dělat, netušil jsem že máš šedivku :-D :-D :-D Nicméně, bude-li M.a.r.i chtít pořídit XJS, rozhodně nekupovat "připlavanou" USA verzi...

Já XJS nemám a nikdy jsem neměl, nevejdu se do toho, před FL to vypadá ohavně, a i FL obsahuje tak obstarožní techniku ze zbytků regálů po sedanech IIIserie, že děkuji, nechci :-D Ujde až těch pár kousků ze závěru produkce, což jsou FL s celoplošnými nárazníky a technikou z XJ40/81. Měl jsem 6.0 v sedanu, a za ty roky jsem sem formou technického dozoru a servisu pomohl vybrat, koupit a servisovat pár lidem jak pre-FL, tak FL kousky všech motorizací a odježděno s tímhle vehiklem mám dost. I proto, protože M.a.r.i. bydlí v bytovce a ne v autoservisu :-D, doporučuju v případě XJS fakt FL a fakt řadovou 4.0 se ZF4HP22.
o 11.09.2015, 10:34 | EFCA
Nevím, co přesně hledáš, ale co třeba Saab 9-3 Kabrio (nejlíp Aero)? Pár jich v inzerci je, s cenou se vejdeš a je to auto s koulema :o)
o 11.09.2015, 10:55 | CervinVega
Saab 9-3 ma jizdni vlastnosti oproti 3er Bmw nebo i Audi A4 o tridu niz + se krouti, nejak tam ty koule moc nevidim, krom venkovniho vzhledu a palubky...?
o 11.09.2015, 11:38 | Hanes
Dost mě zaráží tvůj přístup k takovému autu, ale jak jsi psal v minulosti jaguar je o postoji, není to auto na půl roku, ale na celý život. Čekal jsem v tobě spojence a ne kritika.

Tímto bych to ukončil, děkuji za pozornost.
o 11.09.2015, 11:55 | M.a.R.i
radek.613: V servisu nebydlím, ale ani v bytovce :). Problém je ten, že mám dům v historické časti města (na rohu náměstí) a je tam malý vjezd. MB E zajede stěží a nedá se skoro vystoupit. LS400 už neprojede. Navíc mám ve vjezdu průchozí bránu. Pozemek je taková nudle a na jeho konci je stodola z které bych chtěl udělat garáž s dílnou. Tudíž žádného mastodonta nemůžu mít :/.
o 11.09.2015, 12:25 | CervinVega
tak si kup motorku :-)
o 11.09.2015, 12:26 | radek.613
Realita a osobní zkušenosti u mě vždy vítězí nad jakýmikoli růžovými brýlemi. Mám to tak tři desetiletí, co se pohybuji v automotive a veteránech. Proto píšu co píšu a říkám co říkám. Jestli je špatně, že se snažím lidem v daném problému poradit, aby neudělali chybu, pak to ber že jsem kritik a ne spojenec. Já to ovšem vidím úplně jinak....
o 11.09.2015, 12:51 | kuja
M.a.R.I: Ja souhlasim s CervinVega. Taky jsem nad necim takovy uvazoval a nakonec sem letos dodelal cely A a koupim moto. V mojem veku, 31, je clovek porad dost mladej, aby se na moto vyblbnul, ale uz neni tak jalovej, aby to nekde v prvni zatacce rozsvihal.
o 11.09.2015, 13:15 | xSam
Já slintám po tomhle:

[ Link ]

Přemýšlím, jestli si mám koupit podlahu, nebo tohle, cenově to vychází stejně:-)))
o 11.09.2015, 13:23 | walish
xSam, jednoznačně toho firebirda, vždycky můžeš chodit po betonu :)))
o 11.09.2015, 13:35 | xSam
walish, já to říkám manželce pořád:-D
o 11.09.2015, 14:54 | M.a.R.i
Motorku ne, na to jsem ještě moc mladej, možná za 20 let :)
o 18.09.2015, 16:04 | M.a.R.i
Tak posledních 10dní pořád přemýšlím nad tím 300zx co je v inzerci. Akorát ten automat :/. Příští týden pojedu kolem Třebíče, tak ho omrknu :).
o 19.09.2015, 23:41 | Proffesor_W
A nebyla by ok spis nejaka bezproblemova 124ka coupe, nebo sekacka od MB nez takovej pekac jako 300zx? Do toho auta budea sypat, to neni lexus.
o 21.09.2015, 10:50 | M.a.R.i | Upraveno: 2015-09-21 10:51:22
Nissana už někdo koupil, takže o starost méně :). Zase bych se ho tolik nebál. Automat a motor vydrží hodně. Kdyby odešel HICAS, tak se jednoduše odpojí a z elektriky všeobecně bych moc u starého japonce strach neměl :).

124coupe se mi moc nelíbí a hlavně by tam byl nějakej ufuňenej 3litr maximálně :). SEC se mi líbí, ale nejspíš budu mít podobný problém jako s Lexusem, je moc široký. Navíc to na mě působí dědkostylem :). Když MB tak SL500 (R129), ale do 200k docela utopie.
o 21.09.2015, 11:09 | M.a.R.i | Upraveno: 2015-09-21 11:11:43
Nebo CL 55AMG facelift, rv2004 ,ale tam se bojím hoooodně velký spotřeby banánů :). Navíc co jsem slyšel bylo auto utopeny až po střechu, koupil si to někdo z ČR a snažil se to oživit. Nejspíš to vzdal a pustil ho do světa. Auto prej plně pojízdný, akorát svítí check engine. Ale podle mě časovaná bomba :). Nechci dávat odkaz na ten konkrétní kus, neboť nechci pošpinit prodejce. Historii vozu nemám nijak oveřenou.
o 31.07.2018, 11:30 | Alitero
Ahoj, pokud hledáš veterány, tak se zkus podívat na stránky některých prodejců. Budeš si tak moci vybrat mezi spoustou vozů s různými cenami. Podívej se třeba na [ Link ]
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4136 sekund.