
Navštíveno 4278x

X let jezdím na 17 gumách a ted chci nasadit 18tky.
A teď o co mě de? Je to velkej rozdíl v pohodlí a spotřebě? Nebo to člověk ani nepozná? Už tak sou naše silnice nic moc, tak nevím jestli mám rači zůstat u těch 17 a nebo jít do 18.
Na 18tky bych měl dát 225/40 a 255/35 dle TP, ale asi bych lupl všude 225/40.
Tak co? Může někdo napsat real zkušenosti? Nechci med kolem pusy. Prostě chci znát názor zda se na to vysrat a nebo jít do toho stím že skoro ani nic nepoznám a nebudu vydrncanej:)
Ted jezdím 225/45 R17
Díky

25.04.2015, 20:29 |
gizmi :o) No moc jsi toho nenapsal :)) Na jake auto? Na jake nastaveni? Serie podvozek? Serie silenty?
Na serii Honde FR-V jezdim ted 225/35/18 a jsem neuveritelne spokojeny, protoze podvozek to ma nastaveny hodne houpave a tyhle kola to pritvrzuji..
Na komplet udelanem golfu IV jezdim 225/40/18 a je to hodne tvrde (sportovni podvozek, sportovni silenty a jeste umlacene TDi :D) Ale me to vyhovuje a jsem tak spokojeny. Mam rad odezvu od silnice ;)
Auto: BMW E46 325i Touring M-packet II. Mám vše origo, takže i podvozek je packet, takže sportovnější oproti klasice.
Jo jo taky mám rád odezvu od silnice:) Ale třeba někdo bude mít přímé porovnání:)
rozdil ve spotrebe bude zanedbatelny mozna i zadny....
V pohodly to trosku poznat bude, ale nemelo by moc.... preci jenom profil gumy bude mensi...
jazdim mondeo4 v titaniu
leto 235/45/18 orginal a zima 215/50/17 pri beznych podmienkach bez realneho rozdielu. Samozrejme je na limite citit tych 20mm rozdiel.

25.04.2015, 21:47 |
jackobo | Upraveno: 2015-04-25 21:50:36
jezdim vikendove 225/40 R18 na E36 323 Coupe s podvozkem B12 od Bilsteinu a reknu ti, ze jezdit s tim denne po nasich kvalitnich CZ komunikacich by bylo fakt za trest :-D
Ale s M-packet II a navic s E46 ktera je trochu blbuvzdornejsi a ne tak syrova to bude myslim o poznani snesitelnejsi. Nebal bych se toho. Trocha cviku a je to, naucit se da takrka se vsim. A odezve a pocitu od silnice to urcite neuskodi, naopak ;).
Jo, a na spotrebu se vy*er :)
Leveler> já osobně mám s širokými osmnáctkami (myslím gumy!) rozporuplné zkušenosti - za sucha na krásném asfaltě je to úžasné, super grip, zatáčky jsou radost... o to větší záser přichází na rozbitých cestách (drncání) a úplně nejhorší jsou vyjeté koleje za mokra - auto skáče ze strany na stranu a místy to je doslova boj jej držet na cestě (e39 235 vepředu, 255 vzadu).
Sexy široké papuče prostě potřebují kvalitní povrch.
R18 budou taky těžší, hůř to pojede... osobne bych zůstal na r17 a sehnal lehčí/hezčí/jiny kola... pokud chces větší sport pocit, dej tam vsude 235/40/17
No ted mám styling 68 a chtěl bych tám dát styling 135. Rozdíl cca 2 kg na disku, ale nejsem žádnej závodník:) Denně jezdím cca 40km do práce a víkendy mám vedle sebe manželku a za sebou 2 prcky takže jezdím napohodu:)
No stejně to budu muset nak rozhodnout sám:)
Je fakt, že když sem ještě jezdil E36, tak sem měl taky 225/45 a tam to za volant tahalo o dost víc:)
uz 68 nejsou zrovna lehke disky (je to velky rozdil napr. 8,5-lehci 17ky vs. 12,5kg-normal 18ky, pozna to i laik), nicmene do prace/z prace je to jedno, tvrdsi je to jen o trochu