Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Opel Frontera 2,2 DTi

 o Navštíveno 1861x o
o 02.07.2015, 21:54 | rover (WoodTech)
Jak je to u tohohle auta s motorem, případnš co se na tom serez větších věcí ? Rok 99-00


o 02.07.2015, 23:06 | nome
2 zasadni problemy u tohodle auta, hrozne to rezne a tenhle motor dost zere olej pokud si pamatuju tak se do toho davala nejaka 2,4 benzin ktera by mela byt asi nejlepsi volba
o 03.07.2015, 07:17 | Komba
Ten motor zase tolik oleje nežere,ale víc to zněj teče kolem těsnění,ale to se dá přetěsnit.Spíše byly vždy problémy s výkonem,že praskaly hadice u škrtící klapky,EGR ventyl každou chvíli v hajzlu,občas to čerpadlo,pak nějaký ty selenoidní ventyly a někdy to hází takový chyby,že ani caprfíld by nevěděl:D
o 03.07.2015, 07:26 | z0diaC
nevím jestli je tam 88 nebo 92kW ale zásadní problém u obou 2.2DTi (Y22DTR/Y22DTH) je podle mě Bosch VP44 a serepetičky okolo něj .... dál si pohledej ... no a klasika Oplí rez ...
o 03.07.2015, 10:22 | rover (WoodTech)
Rez vpoho :-) Jinak tedy asi to čerpadlo.
Díky za reakce.
o 04.07.2015, 08:10 | Jozzo
není jediný rozumný důvod chtít fronteru ...
o 05.07.2015, 17:29 | jp1
nome: 2,4 benzín se dávala do první generace, tady 2,2 a 3,2, nebo tuším 2,0 a 2,2 diesel
auto jako takový špatný není, motor, jak už se tu píše super čerpadlo, který má mnoho problémů, pak klasika, EGR, váha atd, motor jako takový fajn, rozvody řetězem :-)
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.5095 sekund.