
Navštíveno 5066x


03.08.2015, 20:11 |
snuky Nemáte někdo zkušenost.. měnil jsem tlumiče na A4 B7, původní byly SACHS, dal jsem tlumiče KAYABA s tím, že se měnilo uložení ( SACHS ) a dorazy včetně prachovek ( KAYABA ), pružiny zůstaly originál. Všechno super, drží to, nic nemlátí apod. ale mam pocit, že se cca tak o 2 cm zvedla výška mezi pneumatikou a lemem. Ramena prý byly dotažený až při zatížení, ale i kdyby to asi vliv mít nebude, max. by se vykroutily. Napadlo mě jestli to nemůže být jinou vzdáleností misky na tlumiči ?

03.08.2015, 20:14 |
snuky před


03.08.2015, 20:14 |
snuky | Upraveno: 2015-08-03 20:15:40
po výměně ( bohužel špatná kvalita )

03.08.2015, 20:16 |
snuky | Upraveno: 2015-08-03 20:18:25

03.08.2015, 20:21 |
snuky

03.08.2015, 20:22 |
snuky nevím proč je to foto otočený v PC to mam normálně

03.08.2015, 20:44 |
Komba Musela být někde odchylka v jiných dílech a když se to poskládalo,tak to udělalo ten rozdíl co se ti zdá.Dneska ty fabriky moc na přesnost nejedou a je jim to jedno a kontrolou to taky asi moc neprochází.Já jsem třeba přestal brát na určitá auta Kayaby,protože to byl úplnej průser jak nemaj správně stočený závity a nesedí to v misce.A zpátky k problému,tak tlumičema to nebude,protože ty ti nedělaj výšku,takže buď uložení nebo třeba blbě usazenej v těhlici.

03.08.2015, 21:16 |
snuky poskládané je to určitě správně. Já to teda neměnil, ale jenom se vykleply horní ramínka s ničím jiným se nehýbalo,tlumič je dole usazený do ramene..Jak by na to mělo uložení vliv ? Napadlo mě, jestli to nemůžou dělat nové dorazy, jestli nejsou vyšší..

03.08.2015, 21:22 |
Komba Dorazama to nebude,to bys je musel mít tak dlouhý že by to na nich muselo sedět a to už by ses nesvezl tak pěkně:) Ono třeba uložení,ložiško,miska může být už jinak vysoká,vylisovaná apod. a hodí to pak jinou výšku.Něco podobnýho jsem taky tušim jednou měl,ale zákazník byl i rád,že je to vyšší.Nevim zda si to pak sedlo.A i když to as idělá stroj,tak může být uchycení tlumiče v jiný pozici a je to taky vysoký.Pak jedině vylejt nosníky betonem a je po problému :D
Nebo stáhnout kurtama, jako to dělají slepičáři na výstavách a autosalonech, aby ty verky vypadaly sportovně a dospěle :-D :-D :-D Ale teď vážně - proč vůbec kombinace SACHS/KYB? Když už to seskládáváš z dílů od vícve výrobců, vždy je třeba měřit a porovnávat. Specielně u KYB je možné takřka cokoli - míněno rozdílama na kusech mezi sebou a vůči jiným - to je všeobecně známý jev.....
Spis za to muze to ulozeni tlumice. Jestli bylo to stare sedle o par mm, tak na vysce auta to muze udelat klidne dvojnasobek.
Ale jinemu rozmeru tlumice bych se taky nedivil.

04.08.2015, 07:22 |
motyc Mám na autě to samé. Po výměně tlumičů s uložením se předek transformoval na offroad verzi...docela mě to štve, vypadá to hodně blbě. Ale sednout si to už nesedne, protože už na tom tak jezdím víc jak rok...

04.08.2015, 09:36 |
snuky ta kombinace byla ze třech důvodů, ty KYB mi byly doporučeny, že je to kvalitou srovnatelný se SACHS, pak rozhodla cena o litr na tlumiči méně a poslední SACHS zrovna nebyly na skladě a muselo by se na ně čekat .. popravdě mě ani nenapadlo, že můžou být rozměry pro daný auto s odchylkou od různých výrobců.. díval jsem se na to horní uložení a trochu vymačkaný je, ale nic hrozného. Ona tam mezera byla, ale teď mi to přijde o něco víc, asi to řešit nebudu, spíš mě zajímala příčina..
To jsou plynové tlumiče? pokud ano. Staré mohli být už ujité a neměli takovej odpor jako nové. Já jsem měnil origo za origo a auto šlo nahoru taky.

05.08.2015, 08:18 |
Hanes Pokud jsi nevyhodil ty staré podívej se jaké je na nich vyražené číslo, ono totiž není tlumič jako tlumič, těch variant podvozků je několik a i tlumičů je víc variant. Kyb dle katalogu jsou jen jedny, ale třeba TRW je 5 možností.
stějně jako tam mohl být s-line podvozek apod., kde je světlá výška auta o 2-3cm nižší.
Podobnou anabázi jsem také zažil, konkrétně Kayaba převod OEM čísla vůbec neřešila, nabízela shodný tlumič na obyč i s-line podvozek, což třeba u Sachs není, tam rozlišují standart / sport podvozek.