Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Honda Accord

 o Navštíveno 3406x o
o 15.09.2015, 12:52 | AllInOne
Nechtěl sem tu zasírat někomu téma, tak se zeptám tady bokem.

Kdyby se člověk rozhodoval koupit Accorda, co je lepší vybrat? Benzín nebo naftu? Co je povedenější motor?
Benzín 2.4i a nafta 2.2.

Rok kolem 2005 - 2008.

U benzínu by se asi počítalo s LPG, nevím.
Vím že pár lidí tu jezdí, budu rád za poznatky, ať už servisní nebo provozní.

Nájezd 35/rok


o 15.09.2015, 16:00 | Kmoda | Upraveno: 2015-09-15 16:01:04
Normálně se bojím něco napsat aby se to nezvrhlo :-D
No dobře,takže mám sedana 2003 2.4 i-VTEC. Při výběru jsem šel cestou jednoduchého atmosférického benzinového motoru. V mé cenové relaci měli Accordy najeto zhruba 200 tisíc km,a přece jen u nafťáku je víc věcí,které můžou být při těch najetých km před výměnou. Tím neříkám,že ten motor není spolehlivý,ale já do toho rizika nešel. Jezdím s tou 2.4kou rok a půl,z toho rok na LPG. Systém Magic G4,nádrž 46l místo rezervy,tankování u benzinového hrdla. Dlouhodobá spotřeba 10 litrů LPG. Jelikož nádrž natankuji plnou,najedu na ní kolem 450 km a aktuálně zaplatím do 600,-Kč. Jediné závady byli špatné čidlo ABS na předním kole a zatuhlý pístek u zadní brzdy. Předchozí majitel se o to moc nestaral,vše jsem odstranil hned po koupi a mám klid,jen jezdím...
o 15.09.2015, 16:45 | Petura
jednoznačně chválim výběr :)
nafta asi jako u všech jiných značek, může se podělat vstřik, turbo, čerpadlo ani hondě se tohle nevyhne (ale není pravidlem), nafta jezdí pěkně se spotřebou kolem 6-7l,
sám mám 2003 s 2,0 i-vtec benzinem a krmím to LPG a za rok provozu najeto 30tkm bez problémů, teď v týdnu si kolega dovezl to samé...
co se týká servisu, tak jsem měnil jen olej, žárovky ve světlech, zadní gumy stabilizatoru a teď mě čekají i přední, protože to lehce klepe...
tomu autu nemám co vytknout, jsem už delší dobu hondou postiženej, ale zvažoval jsem i nákup oktávky v tdi abych ušetřil, ale kombinace slabšího 2litru a lpg je v pohodě
o 15.09.2015, 17:50 | HIGHTOWER
naftu, a r. 2006, lépe 2007-08, ale určitě po faceliftu, ten byl v r. 2006 - mlhovky více uprostřed a na přední kapotě již není lišta masky, to je asi nejznatelnější rozpoznávací znak před a po faceliftem,,

2.2 i-CTDi mám, tak se ptej :-D

Jezdím po Praze, město tak 75% i mimo město a reálná spotřeba je 6.2 l za cca rok, co ho mám...

Kupoval jsem při 235.000, a bez problému, vše jsem vyměnil, auto v pohodě, měnil jsem preventivně pár věcí, neb auto chci mít dlouho, jinak nic, co bych musel měnit ani v těchto km netřeba, byl jsem na servisce a prošlo to bez jediné závady, vše plně funkční. Letos jsem jen doplnil klimu... O auto bylo pečlivě staráno, takže v tom pokračuji. Turbo je stále v pohodě, originál.

počteníčko :-D [ Link ] ale při čtení moc na vážno si auto asi nekoupíš, stejně jako jiné auto :-D
o 15.09.2015, 17:56 | Pepino
Jednoznačně 2.4 a předělat na plyn, taky o něm přemýšlím.:) Vzhledem k tomu, že chceš 05-08, což je 7g. facelift, tak bude oříšek něco najít, protože se jich na prodej moc nevyskytuje. :-/
o 15.09.2015, 18:26 | Seat Power
z me zkusenosti japonce jedine v benzinu!A obzvlaste ta 2,4 super motor,tichy,zivy a vpohode uzivis i bez LPG.
o 15.09.2015, 21:20 | Kmoda
Nikdo nepsal že to nejde uživit. Hlavně co uživíš ty,nemusí uživit jinej. Jsou i lidi co s tím dokáží jezdit dálky za 6,5-7 litrů benzínu. Ale s LPG ty náklady ještě snížíš. Proč bych měl diesla a jezdil za 6 litrů,když s tou 2.4kou jezdím finančně dlouhodobě jako bych jezdil s tím nafťákem pod 5 litrů? A nemusím se snažit
o 15.09.2015, 22:04 | AllInOne
Diky vsem.

Jde mi prave o to,po jakym modelu/ rocniku koukat.
Nejel jsem v tom,nevim jak to jede. Servis pocitam jak u vseho dalsiho....pokazit se muze cokoliv, nejsou to nove kary.

Jezdim hodne mesto, ale taky hodne mimo a hodne dalnici :-)

Benzin mam radsi, ale naftu zvladnu taky.
Kde mi o to, abych nejezdil v prumeru za 11L...proto asi lpg a ten motor s tim asi problem moc nema.

U nas vyber nulovej, koukam na mobile.de.

Jak je to s vybavama? Staci mi automaticka klima, tempomat...4 el.okna
o 15.09.2015, 22:04 | AllInOne | Upraveno: 2015-09-15 22:08:12
Jo....a libi se mi to v kombiku:-)))
o 15.09.2015, 22:14 | Zdeny60
Pokud seženeš, tak dobrá volba. Ale je tam pár ale-pozor, já mám na některé věci mimořádné nároky, čímž chci říct, že druhým vadit nebudou. Předně mizerbě vyřešená antikorozní ochrana spodku a zejména zadní části lemu před zadním kolem, kde lem navazuje na práh. Dále v sedanu žalostný kufříček a vzadu celkově málo místa, protože nelze zasunout nohy pod sedačku řidiče. Mám pár jízd s 2,4i jak s MT, tak AT. Za sebe jednoznačně MT, protože AT je snad ještě línější, než ve starých Subaru a to je co říct. Za to manuál je dobře poskládaný a hlavně chod páky je jednznačný a přesný. Co se týká motoru jako takového, tak navzdory objemu 2,4 a 147kW (mluvím o řadě od roku 2008 výše) není motor bůhvíjaký trhač a výkon má opravdu až nad 4-4,5trpm, jinak je to klasika atmosféra, která do 3 tisíc jen spí. Ale pak jede dobře a lineárně, špičku nečekej, navzodry systému VVTi, či jak tomu říkají. Podvozek je tvrdý, srovnávám se Suabru či Infiniti, které mám v ruce. Díry na 18´´ kolech nejsou bůhvíjak příjemné, ale jsou i horší podvozky. Odhlučnění vnitřku od kol je průměrné, kupodivu je dost slyšet štěrk a zimní posypy v předních, ale i zadních podbězích (asi na úrovni Mazdy 3MPS, kde to až vadilo, snad u Acco je to o fous lepší).
Sedačky 1A. Ergonimie 1A.

Co se týká vnější stránky auta, tak nejlépe vypadá v bílé perleti a s tmavými doplňky. Prohlížel jsem v reálu šedou metalízu-šla, červenou nemetalízu-nešla-nepasuje k tomu, černou-asi by šla, ale vše vidět, jako klasika, bílá (u mě) vede. Jo, pokud bys chtěl nějakou lepší verzi, tak některé 2,4i mají takové srandy, jako vibrace do volantu, pokud usneš, vyhřívaný volant, kameru atd... To jsou obvykle kupodivu jedny z těch prvních modelů kolem roku08/09, u nobějších, nevím proč, jsem tuto výbavu nikdy neviděl.
V současné době není v ČR ani jediná 2,4i, která by neměla buď blbou historii, nebo giga nájezd 250tkm.
o 16.09.2015, 01:07 | Kmoda
Upozorňuji,že Zdeny píše o Accordu 8g což je 2008 a výš. Roky 2005-2008 je Accord 7g,aby zas nedošlo k nedorozumění...
o 16.09.2015, 06:23 | Petura
co se týká výbavy, tak jsou tři Comfort, Sport a Executive...
ale i základní Comfort má duální klimu, všechny okna v elektrice, el. zrcátka a vyhřívání, kombik z německého trhu el. ovládané zadní vrata, ABS, černé potahy sedadel, které jsou i v nejvyšší verzi executive...
Sport má navíc mlhovky a potahy sedadel "polokůže", k ABS je navíc ESP - stabilizace, a Executive měl tuším na víc šíbr, xenony, tempomat a stejný sedačky jako základní model Comfort

za kombika chválim dvojnásob, páč ho mám taky :)
o 16.09.2015, 06:49 | CervinVega
Potvrzuji ten rekneme "vlažný" výkon 2,4i s A (8g), pocitově to má max 150PS... fajn je řízení a brzdy, kufr a vnitřní prostor (hlavně vzadu) stísněný (sedan). S kombajnem jsem nejel.
o 16.09.2015, 07:29 | AllInOne
Peturo, dik za rozepsani!

Urcite bych chtel manual. Je mi asi uplne jedno zda 7g nebo 8g, pokud 8g nemanbejaky zasadni zmeny k lepsimu.
o 16.09.2015, 09:37 | Chris
ja poviem len tolko, vsetko najdes na hondacc.eu

Co sa tyka vybav, motorizacie a inych najdes tuna.

[ Link ]
o 16.09.2015, 12:35 | Kmoda
Tak určitě máš nějakou cenovou představu. Co tak koukám,tak vnitřní prostornost u 8g je spíš k horšímu,já v sedanu 7g určitě netrpím pocitem stísněnosti a malého kufru. Ale každý jsme jinak prostorově řešený. Nejlepší by bylo si ty auta okouknout a vyzkoušet...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3604 sekund.