Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > R: BMW E90 ben..

 o Navštíveno 7381x o
o 01.12.2015, 19:19 | air-art
Ahoja všem , chci se zeptat na vozidlo BMW E90 tzv. 3 řada .Zajímá mne motorizace 316 /318/320i - popř. s kombinací LPG .Vozidlo by mělo jezdit kolem komína /město .Chci vědět klady/zápory ,poruchovost ,cena běžných dílů .Mám již vozidlo VW Passat 09 /1.9TDI jsem s ním max spokojen ,jen přemýšlím o změně ..... děkuji za vaše odpovědi a postřehy :-)


o 01.12.2015, 22:12 | Chris
e90 bez priameho vstreku su len do 2006.
o 01.12.2015, 22:22 | Mr.Scully
Poradil bych, ale měl jsem z E90 jen 330i a 335i, nikdy jsem moc nerozuměl touze mít zrovna trojkového bavoráka v nejslabší motorizaci ;-)
o 02.12.2015, 12:05 | RedBaron
...která stejně vždycky žere o litr míň než pořádnej šestivál a údržbu chce prakticky stejnou :-)
o 02.12.2015, 13:23 | dogeatdog
Take se pripojuji k nazoru, ze slabou motorizaci ne... BMW ma velmi podarene radove sestivalce, osobne bych sahl po trilitru.
o 02.12.2015, 14:54 | CervinVega
4valce n47 DI jsou zlo ("4 DI vstriky, civky, HP benzin pumpa, NOX senzor" je refresh balíček každých 100tis km=zadna uspora + ne zrovna nesmrtelny rozvody), obecne 4valce od Bmw jsou takova z nouze ctnost...
tezko se ta zkusenost predava "dopredu", ale jak si po 4valci poridis R6, hned to pochopis :-)
koukej po M54B25 (první 325i, nežere olej, spolehlivý motor) nebo N52B30 (330i 190kW, ale bude žrát olej), případně N53B30 (přímej vstřik=krom rozvodů +/- stejné jako n47, ale jede za absurdně málo a nežere olej, verze 325i-218PS je stejná jako 330i, liší se pouze sáním a sw, dá se z toho výměnou udělat 272PS).

foto k příspěvku  od CervinVega

o 02.12.2015, 15:03 | Mr.Scully
Ani s tím olejem to není tak strašný, stačí tam lít něco trošku hustšího a je to v pohodě, jestli jsem doléval litr po 5000 km... kdoví jestli.

Jinak u BMW je šestiválec podle mě nutností i pro takového člověka, který chce mít doma vyloženě líný auto... spolehlivostí je šestiválec o level výše, náklady na údržbu jsou stejné a rozdíl ve spotřebě je minimální.
o 02.12.2015, 16:15 | MartinUK
Děkuji za vaše rady zatím se přikláním k tomu 6V , chci se zeptat jakou máte cca spotřebu u takových motorů 2.5 /3.0 .Na tabulky co jsou na netu moc nevěřím :-D ....A ještě jedna věc co stojí takové rozvody ? Děkuji za každý komentář ,pro mně je to pomoc ať nešlápnu hned vedle :-)
o 02.12.2015, 16:20 | AllInOne
Multinick
o 02.12.2015, 16:21 | MartinUK | Upraveno: 2015-12-02 16:21:39
ne
o 02.12.2015, 16:23 | AllInOne
3.0 E90 dalka predpisove do 8
CR - HR- CR za 7.7l/100 (140 dalbice, jinak dlepredisu tam)
Mesto Brno 10-12, zbytek je to o noze
o 02.12.2015, 16:24 | air-art
:-O , v tabulkách byly jiné čísla :-D ...
o 02.12.2015, 16:26 | AllInOne
Na ty jsem se nedival, pisu ti realitu po 40tis. km.
o 02.12.2015, 16:27 | air-art
Jo to jsem taky rád že vím reálnou hodnotu
o 02.12.2015, 16:34 | AllInOne
Co ukazuji tabulky?
o 02.12.2015, 16:43 | air-art
[ Link ]

v článku najdeš tabulku
o 03.12.2015, 00:05 | Mr.Scully
V tabulce je kombinovaná... já jsem s 3.0i jezdil cca 13 ve městě, 9.5 dálnice a 9 mimo město. S lehkou nohou by šel tak půllitr ubrat.

Nicméně s těmi nižšími motorizacemi bys měl dálnici a mimo město podobnou... jen ve městě žere větší obsah víc.
o 03.12.2015, 19:35 | air-art
a ještě jeden blbý dotaz , je možno v 6 valcu mít LPG ?? Popř. kolik může stát taková přestavba ? Děkuji a nekamenovat :-) děkuji
o 03.12.2015, 20:17 | air-art
A ještě jedna věc ,jak jsou na tom 4x4 ?? 2.5Xi
o 03.12.2015, 21:21 | GooGoo
Z vlastní zkušenosti můžu doporučit kombinaci E90 325xi a LPG. Ale přestavbu na LPG svěřit jen osvědčeným! Pak je jedna nevýhoda bomba v kufru jelikož není místo pro rezervu a není možnost ji dát jinam. Ale jezdit levnej jak Octavka 1.9tdi za to stoji;) 4x4 je super aspoň pro mě, mám rád sníh a celkově mi přijde auto jistější ve stopě.
o 04.12.2015, 08:28 | CervinVega | Upraveno: 2015-12-04 08:30:04
4x4 bych bral POUZE pokud bych bydlel na horách, měl garáž/dům někde v krpálu, musel jezdit mimo prohrnuté cesty, neřešil sport feeling a chtěl mít vždy jistotu trakce...
jinak je to mrtvá váha, zpomaluje to auto, víc to žere a časem bude potřeba investovat do repasování rozvodovky/2 extra poloos... jako bonus pár specifických dílů jen pro X-verze (=dražší).

A LPG opravdu jen od lidí typu Matyáš Vaněk, jinak s tím budou pořád problémy. A osobně spíš 5ku, právě kvůli místu na bombu (v e39 jsem měl 72 litrovou).
o 04.12.2015, 08:47 | RedBaron
Mně připadá, že většina lidí co předělá bavoráka na plyn, ho prodává pak dřív než se jim to stačí vyrentovat :-( A čtyřkolku fakt ne pokud nebydlíš v horách nebo nevyjíždíš každý ráno do práce od domu v 18° stoupání, to auto pak prostě není bavorák, úplně to změní chování auta...
o 04.12.2015, 09:24 | dogeatdog
V sesti i osmivalcich LPG funguje bez problemu, ale jak jiz vyse zmineno - NESKUTECNE zalezi na plynari a vetsina jsou bastlici neskutecneho kalibru. Osobne uz bych uz nejel jinam nez k panu Vankovi do Prahy.
o 04.12.2015, 16:37 | air-art
Ok , 4x4 jsem smetl pod stůl .. Co se týče LPG určitě pokud ho budu chtít montovat tak ,asi si zajedu do Prahy k tomu Vaňkovi ,vidím že asi to bude stát za to si zajet z Ovy (Raději pořádně ,než polovičatě). Ok Zatím je to pro mne dost informací ,děkuji Všem za pomoc a tudíž hledám BMW E90 kombi (E91) 2.5i :-) a přestavba na LPG ..

o 04.12.2015, 16:39 | air-art
Každopádně kdyby někdo měl zájem a o hezkém a prověřeném VW Passat 1.9TDI 77kw r.v 12/2008 Tak budu prodávat, časem tu hodím inzerát ;-)
o 04.12.2015, 21:18 | Leveler
Mám M54 325i (E46) a jezdím dálky 8-9l a brzda teda nejsem:))Po Brně jezdím za 11,ale spotřebu nak moc neřeším.Před tím sem měl 4 válce a žralo to stejně:)
o 09.12.2015, 16:12 | air-art | Upraveno: 2015-12-09 16:13:15
Tak jsem koukal po netu po 2.5i a narazil jsem jen na jednoho .ptal jsem se na číslo motoru ... N52B52A ..můžete mi poradit co je to zač nejlépe CervinVega kdyby něco k němu napsal :-)?? děkuji Marek
o 10.12.2015, 07:09 | CervinVega
N52B25 by měl být cajk, může a nemusí žrát olej, bude mít nižší spotřebu, jestli je zbytek auta dle tvých představ, proč ne.
o 27.01.2016, 18:37 | air-art
Chlapi , ještě dotaz na 5 řadu bmw ,líbí se mi ještě jeden kousek a je to 2.3i 2005 ....Co je to zač ten motor ?? děkuji za odpovědi
o 27.01.2016, 22:33 | air-art
Nikdo nemá zkušenosti ?
o 28.01.2016, 09:13 | CervinVega
a to neumis pouzit google, abys zjistil, ze je 2,5 R6 se 177PS? u R6 motoru neni zadnej vyslovene spatnej, problemy jsou jen s tim 3,0 M54 a i N52, cca od r.v. 07 jsou to pak DI a s tím spojené problemy (vstriky, cerpadla, NOX senzory)...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3386 sekund.