
Navštíveno 7381x

Ahoja všem , chci se zeptat na vozidlo BMW E90 tzv. 3 řada .Zajímá mne motorizace 316 /318/320i - popř. s kombinací LPG .Vozidlo by mělo jezdit kolem komína /město .Chci vědět klady/zápory ,poruchovost ,cena běžných dílů .Mám již vozidlo VW Passat 09 /1.9TDI jsem s ním max spokojen ,jen přemýšlím o změně ..... děkuji za vaše odpovědi a postřehy :-)

01.12.2015, 22:12 |
Chris e90 bez priameho vstreku su len do 2006.
Poradil bych, ale měl jsem z E90 jen 330i a 335i, nikdy jsem moc nerozuměl touze mít zrovna trojkového bavoráka v nejslabší motorizaci ;-)
...která stejně vždycky žere o litr míň než pořádnej šestivál a údržbu chce prakticky stejnou :-)
Take se pripojuji k nazoru, ze slabou motorizaci ne... BMW ma velmi podarene radove sestivalce, osobne bych sahl po trilitru.
4valce n47 DI jsou zlo ("4 DI vstriky, civky, HP benzin pumpa, NOX senzor" je refresh balíček každých 100tis km=zadna uspora + ne zrovna nesmrtelny rozvody), obecne 4valce od Bmw jsou takova z nouze ctnost...
tezko se ta zkusenost predava "dopredu", ale jak si po 4valci poridis R6, hned to pochopis :-)
koukej po M54B25 (první 325i, nežere olej, spolehlivý motor) nebo N52B30 (330i 190kW, ale bude žrát olej), případně N53B30 (přímej vstřik=krom rozvodů +/- stejné jako n47, ale jede za absurdně málo a nežere olej, verze 325i-218PS je stejná jako 330i, liší se pouze sáním a sw, dá se z toho výměnou udělat 272PS).

Ani s tím olejem to není tak strašný, stačí tam lít něco trošku hustšího a je to v pohodě, jestli jsem doléval litr po 5000 km... kdoví jestli.
Jinak u BMW je šestiválec podle mě nutností i pro takového člověka, který chce mít doma vyloženě líný auto... spolehlivostí je šestiválec o level výše, náklady na údržbu jsou stejné a rozdíl ve spotřebě je minimální.
Děkuji za vaše rady zatím se přikláním k tomu 6V , chci se zeptat jakou máte cca spotřebu u takových motorů 2.5 /3.0 .Na tabulky co jsou na netu moc nevěřím :-D ....A ještě jedna věc co stojí takové rozvody ? Děkuji za každý komentář ,pro mně je to pomoc ať nešlápnu hned vedle :-)

02.12.2015, 16:21 |
MartinUK | Upraveno: 2015-12-02 16:21:39
ne
3.0 E90 dalka predpisove do 8
CR - HR- CR za 7.7l/100 (140 dalbice, jinak dlepredisu tam)
Mesto Brno 10-12, zbytek je to o noze
:-O , v tabulkách byly jiné čísla :-D ...
Na ty jsem se nedival, pisu ti realitu po 40tis. km.
Jo to jsem taky rád že vím reálnou hodnotu
V tabulce je kombinovaná... já jsem s 3.0i jezdil cca 13 ve městě, 9.5 dálnice a 9 mimo město. S lehkou nohou by šel tak půllitr ubrat.
Nicméně s těmi nižšími motorizacemi bys měl dálnici a mimo město podobnou... jen ve městě žere větší obsah víc.
a ještě jeden blbý dotaz , je možno v 6 valcu mít LPG ?? Popř. kolik může stát taková přestavba ? Děkuji a nekamenovat :-) děkuji
A ještě jedna věc ,jak jsou na tom 4x4 ?? 2.5Xi
Z vlastní zkušenosti můžu doporučit kombinaci E90 325xi a LPG. Ale přestavbu na LPG svěřit jen osvědčeným! Pak je jedna nevýhoda bomba v kufru jelikož není místo pro rezervu a není možnost ji dát jinam. Ale jezdit levnej jak Octavka 1.9tdi za to stoji;) 4x4 je super aspoň pro mě, mám rád sníh a celkově mi přijde auto jistější ve stopě.

04.12.2015, 08:28 |
CervinVega | Upraveno: 2015-12-04 08:30:04
4x4 bych bral POUZE pokud bych bydlel na horách, měl garáž/dům někde v krpálu, musel jezdit mimo prohrnuté cesty, neřešil sport feeling a chtěl mít vždy jistotu trakce...
jinak je to mrtvá váha, zpomaluje to auto, víc to žere a časem bude potřeba investovat do repasování rozvodovky/2 extra poloos... jako bonus pár specifických dílů jen pro X-verze (=dražší).
A LPG opravdu jen od lidí typu Matyáš Vaněk, jinak s tím budou pořád problémy. A osobně spíš 5ku, právě kvůli místu na bombu (v e39 jsem měl 72 litrovou).
Mně připadá, že většina lidí co předělá bavoráka na plyn, ho prodává pak dřív než se jim to stačí vyrentovat :-( A čtyřkolku fakt ne pokud nebydlíš v horách nebo nevyjíždíš každý ráno do práce od domu v 18° stoupání, to auto pak prostě není bavorák, úplně to změní chování auta...
V sesti i osmivalcich LPG funguje bez problemu, ale jak jiz vyse zmineno - NESKUTECNE zalezi na plynari a vetsina jsou bastlici neskutecneho kalibru. Osobne uz bych uz nejel jinam nez k panu Vankovi do Prahy.
Ok , 4x4 jsem smetl pod stůl .. Co se týče LPG určitě pokud ho budu chtít montovat tak ,asi si zajedu do Prahy k tomu Vaňkovi ,vidím že asi to bude stát za to si zajet z Ovy (Raději pořádně ,než polovičatě). Ok Zatím je to pro mne dost informací ,děkuji Všem za pomoc a tudíž hledám BMW E90 kombi (E91) 2.5i :-) a přestavba na LPG ..
Každopádně kdyby někdo měl zájem a o hezkém a prověřeném VW Passat 1.9TDI 77kw r.v 12/2008 Tak budu prodávat, časem tu hodím inzerát ;-)
Mám M54 325i (E46) a jezdím dálky 8-9l a brzda teda nejsem:))Po Brně jezdím za 11,ale spotřebu nak moc neřeším.Před tím sem měl 4 válce a žralo to stejně:)

09.12.2015, 16:12 |
air-art | Upraveno: 2015-12-09 16:13:15
Tak jsem koukal po netu po 2.5i a narazil jsem jen na jednoho .ptal jsem se na číslo motoru ... N52B52A ..můžete mi poradit co je to zač nejlépe CervinVega kdyby něco k němu napsal :-)?? děkuji Marek
N52B25 by měl být cajk, může a nemusí žrát olej, bude mít nižší spotřebu, jestli je zbytek auta dle tvých představ, proč ne.
Chlapi , ještě dotaz na 5 řadu bmw ,líbí se mi ještě jeden kousek a je to 2.3i 2005 ....Co je to zač ten motor ?? děkuji za odpovědi
a to neumis pouzit google, abys zjistil, ze je 2,5 R6 se 177PS? u R6 motoru neni zadnej vyslovene spatnej, problemy jsou jen s tim 3,0 M54 a i N52, cca od r.v. 07 jsou to pak DI a s tím spojené problemy (vstriky, cerpadla, NOX senzory)...