
Navštíveno 4111x

Potrebuju tip na nějaké auto ktere se dá využít pri stavbě rd i rodinnou dovolenou. ideál by byl multivan T5,ale finance mluví jinak. Ted mám T4 1.9td longa a Vito. T4 bych ale chtel bych alespon 2.5tdi idealne sikma svetla s multivan introsem, ted mam klasiku pracovni verzi s papndeklem misto tapeciru. Vito je taky spise pracovni verze.
T4 multivany jsou pekelne predrazene káry a vita co jsem videl všechno zhnile vraky. To uz by se mi oplatilo sehnat z zhnilky luxus intros a nandat to do meho slusneho vita. bohuzel jsou jen 5mistky, sem tam 7mistka,ale i tom mi prijde malo. 9 mist v T4 mi celkem sedi.
Prosim o tip na nějaké auto do ktereho by bylo mozno nalozit vse jak do klasicke dodavky,ale i vyuzít na rodinnou dovolenku. Uvazuju ze prodám jak t4 tak vito, neco malo doplatim a koupim neco slusneho. Problem je v tom, ze na T5 multivan nemam, za T4 nedam takovou dardu Vito II nechci... napadá vás nějaká jiná možnost? Auto velikosti SAG /sharan, ...,..) nechci
Díky
Asi by bylo dobré ještě doplnit, do jaké částky si teda ochoten jít.
malo :-) do stopade. kdybych na to mel 300 tak koupim multivana T5 a budu doufat, ze se mi nesypne
Renault traffic/opel vivaro

23.01.2016, 19:25 |
DaveF Ono toho moc neni, Transit je spis pracovni.
Asi bych hledal Renaulta
T5 Multivan za 300? To bych rád viděl :-D
Co třeba Ford Transit např:
[ Link ] Multivan se dá i za 300000, ale utopíš v tom nesmysl, počítej minimálně 60000kč ročně za servis, když budeš mít štěstí.Pak jedině M

24.01.2016, 05:38 |
M.Á.R.A. | Upraveno: 2016-01-24 05:38:59
Co třeba Ford Transit např:
[ Link ] Multivan se dá i za 300000, ale utopíš v tom nesmysl, počítej minimálně 60000kč ročně za servis, když budeš mít štěstí :o)
Tady podle me není moc co řešit,Transit.

24.01.2016, 11:37 |
Lubak Transit idealne 2.2tdci a 6st.prevodovkou.

24.01.2016, 11:47 |
gizmi No dodávka to není (nevím co vše budeš chtít vozit), ale já koupil do rodiny FR-V a naprostá spokojenost. Výhodou je, že můžu dát dítě mezi manželku a mě dopředu = když někam žena jela, tak se mu mohla lépe věnovat, než se za ním otáčet do zadu. Celý zadek mám volný a mohu jej sklopit do jedné rovné plochy. Ale pokud hledáš přímo dodávku (kamarádka takto třeba vozí skůtra do ciziny na dovču), tak tohle NE :D Jen ji zmiňuji z důvodu toho děcka, což je hlavní výhoda.
60 ročně co to je za hovadinu? Ty to auto máš, že jsi schopný to hodnotit?
na ty transity jsem se dival a jak cenove, tak velikostne vyhovuji, delaji se v millionu verzich.
co se tyce tech T5, tak je pravda, ze jsem na ty auta neslysel moc dobreho...
Antonio: Jak jsi spokojenej s Vitem a co máš za motorizaci? Dost o něm přemýšlím, potřebuju něco, za čim můžu tahat podval s autem na závody a zároveň do toho nandam všechny potřebné věci. Teď to taham za osobákem a už mi to nevyhovuje, nemam kam dát náhradní kola, hever, prostě nic většího.
Chtěl bych teda Viano, ale to je asi skoro stejný, jak Vito, jen trochu civilnější. Oproti klasickým dodávkam se mi líbí, že to má slušnej interiér a jde vybrat i se solidní výbavou, chtěl bych alespoň tempomat a digi klimu a hlavně je tam taky 90kW motor, aby to nemělo problém s podvalem.
Vim, že je to starý a je tam problém s korozí, jinak motorově čtu celkem chválu, ale nevim, jestli jsou spolehlivý všechny verze, mně jde hlavně o tu 90kW.
Díky za info.
Mám 2.3TD, stary motor, sice najeto jen 217tkm, ale verim ,ze i s pulmilionem to bude porad pohoda. pokud chces vybavu, budes se divat po necem novejsim a asi skoncis u CDI, s tim zkusenosti nemam. jinak vito pohoda. u me zadny problem, mechanicke veci jako cepy, brzdy ramena, loziska stoji par kacek, motor bezproblemovy. jen ta kastle rada hnije, ale jinak fajne auto
mam 72kw a na moje jezdeni to staci, podval netaham, takze nevim.
Noccaret: servisuju směs cca 30 T5 transporteru, multivanu s najezdem 200-600000 km, takže jsem opravdu schopný tohle hodnotit, nebudu tady psát slohovku o protočenejch poloosách, repasích převodovek, vymačkanejch hlavách od vstřiku, bla bla bla a pokud člověk nechce z toho auta mít žumpu a kupovat všechno starline, tak prostě tě to ty peníze bude stát at chceš nebo ne.
tak já nevim no já mam 250 a fakt mě to na servisu nestálo víc jak 50 za těch 6 roků co ho mam

25.01.2016, 21:18 |
DaveF ten Transit jestli se nepletu není v žádný osobní verzi, jen klasický kombivan

25.01.2016, 21:29 |
Lubak Transit se delal bud "pracovni" kombi(9mist) gumova podlaha atd.nebo tourneo -lepsi sedacky a vic calouneni boky atd.

26.01.2016, 09:24 |
Hanes Troufám si doporučit renault trafic/opel vivaro/nissan primastar.
Iděálně s motorem 2.0dci 115.
Už nemá poruchové poddimenzované převodovky jako u 1.9 ze začátku výroby, má jednoduché nápravy kde TRW čepařina vydrží 100tis Km-trwčkem je osazen z výroby.
Dvě z auto co servisuji už mají cca 500tis km bez zásahu do motoru tím myslím i vstřiky a turbo, jen spojka se měnila cca 250tis Km. Na žádném jsem neměnil výfuk, váha vzduchu cca 250tis, pokud budeš tankovat normáolní naftu nebude problém s tryskama.
Švagr má trafica 2011 v nejosobnější verzi, něco jako je caravelle, s dci 115 od nového, nyní najeto 230tis a jen jezdí, žádnej nutnej servis, jen běžná údržba. Jo a nehnije, teda neviděl jsem schnilej kus-to neznamená že neexistuje.
Sám si ho koupim, nějak mě osobáky začínají být malé.
Tranzit je dobrej ale jen tak do 150tis Km, pak přijdeš na to co je to dodávka se zaručeně nejnižšími provozními náklady jak hlásají v reklamě :-))
Brzdové kotouče zezadu za náboji, ložiska sice šroubovaná v těhlici ale nasračku zarezlá, o kultivovanostu tdci raději ani psát nebudu. Hlavně ohledně servisních úkonů je tranzit peklo, teda pokud se ho vůbec povede kvůli hnilejm prahům zvednout.
O T5 toho bylo napsáno hodně, tam připadá v úvahu snad jen 1.9 tdi ta docela funguje.
Jinak všechna tato auta se narodila jako užitkáč, nezáleží na tom co je v něm za čalounění, i u MB V class v kůži to vevnitř vrže a praskaj plasty, je to jednou z-osobnělá dodávka a to jí nikdo neodpáře.
s nejakym praskamin se celkme pocita. mi slo jen o to, ze kdyz uz to auto doma bude, tehle velikosti, at se da vyuzit i na nejakou dovolenku, popr v nouzi denni jezdeni. zatim mi k tomuto ucelu slouzi jak vito, tak t4,ale chtel jsem uz neco trochu novejsiho, popr alespon mene dodavkoveho a vice osobniho. obe dodavky co mam jsou spise pracovni verze se sedackama. nebranil bych se i peknemu vitu,ale neverim, ze takove existuje. Nejsympatictejsi mi je asi multivan t4 s 2.5tdi okolo 2001-2002. ale pekne auta stoji pres dve kila a to zase investovat nechci, za 15let stare auto s milionem na tach a kastli ktera je po kazde zime treba opravovat.

26.01.2016, 13:05 |
Hanes To je důvod proč jsem po T4 přestal koukat, ač e to kvalitní auto, tu cenu to nemá, pěkný kusy jsou pekelně drahý a na to že to je koncepce z roku 1991 je to sakra zastaralý ať je v tom interier, nebo motor jakej chceš.
Když jsem měl T4 1.9d/1992 koukal jsem po longu 2.5tdi 75kw, to je 6 let zpět, ceny jsou stále podobné, jen stavy jsou horší. T4 už ne, nebo hooodně zaplatit bez jistoty..
Vyhrává u mě trafic, to auto mám ověřený že funguje a dá se celkem levně provozovat. Ve většině firem spolehlivě nahradily T4 a někdy i T5
Ono je to fakt těžký. T4 prostě mají takovou cenu, protože je to kvalitní i když hodně starý auto. Jinak by se prodávalo za 100k a nebylo by o čem. Jenže dnes už jejich ceny převyšujou ceny T5 srovnatelných r.v. a není to prostě náhoda. Sám jsem teď v neděli jednu opravdu moc krásnou T4 prodal za 289.000 a to jsem jí prodával celé dva dny na netu :-) Jinak kamarád je vcelku spokojenej s Renaultem, když se vezme cena = versus stáří... Já bych to ale nechtěl no :-) Pro mě je T4 srdcovka a neměnil bych, spíš je o ní strach ve velkých městech, jí nechat stát :-(