
Navštíveno 5759x


16.04.2016, 10:45 |
kasko máte s nimi někdo zkušenost? Pokud ano, jakou?
Kyž už mají i takový článek...
[ Link ]

16.04.2016, 18:17 |
tesil Clanek....spis normalni klamava reklama. Je uplne u prdele jestli mas filtr, na emisich proste poznaji, ze se v tom nekdo hrabal a od leta mas smulu. Ted jsem byl s BMW e65 na emisich, cip od BIT POWER a hned mi technik rikal, ze je poznat, ze se v tom nekdo hrabal, ze nenacetli nejaky kody a ze od cervence nebo kdy, uz bych mel smolika.
Kasko:
Lidi pokud chcete kvalitní chip tak to sverte ověřenejm firmám a nevymejslej bejkarny firma co umí nemá potrebebu nahanet zákazníky čipem za 3500.- nebo slevomat apod a článek mají když si to přečtes poradně pac je to komerční placená věc, pokud budu tam chtít reklamu na svetla mužů když zaplatím...
Tesil
Bohužel budou mít smůlu lidé co maj chip a ta firma to pohnojila a udělala špatně pak se na emisích pozná...
Zde bych použil formulaci když dva dělají totéž...

16.04.2016, 20:10 |
Alííí Dneska taky chipuje kazdej, kdo ma notebook a najde na netu nejaky mapy. :-(
Ne vzdy je to ale tak jednoduchy, u myho auta se musi uz rozebirat jednotka a pajet, neni to jen o zapojeni konektoru.
Ale zas ne kazdej chce investovat 15k a vic za "obycejny TDi"

16.04.2016, 21:07 |
tesil No ja to uz tak koupil. Osobne bych to nikdy nedelal do zadnyho auta, nicmene Bit Power jsem povazoval za ty lepsi. Dalsi vec je, ze technik na emisich nemel zadnej problem s emisema, tam rikal, ze je vse ok. Jen mi rekl, ze podle nejakych kodu poznal, ze v tom nekdo byl. Nevim, nevyznam se v tom.

16.04.2016, 22:28 |
Mr.Scully | Upraveno: 2016-04-16 22:28:56
U mě (BMW 335i) jsme zvládli čip pořešit za 2-3 hodiny podle návodu ke koupenému "zařízení" (v podstatě přemostění ŘJ)... ale trošku se obávám, že na STK to poznat bude, i když ho vypnu (byť ve vypnutém stavu se vrátí řízení do rukou původní ŘJ, takže možná by to vyjít mohlo). Ono by stačilo otevřít kapotu a bude to zjevný... no jsem na to zvědav.
Mr.
Tak pokud je to hnedka vidět, jen co se otevře kapota, tak to máš jasné už teď :-D Ještě se mi nestalo na STK, aby kapotu neotevřeli :-D
No úplně hned to vidět není, ale jestli budou kontrolovat víc než jen VINko, tak si asi všimnou...
Takže zase klasicky pětikilo do kapsy technikovi, aby si nevšimnul... ach jo.

17.04.2016, 09:12 |
Honza2.016v | Upraveno: 2016-04-17 09:18:30
pro zajimavost
při nedávným live "ladění" mýho auta se ze zajímavosti porovnal původní brouk d Bitpoweru dělanej někdy kolem roku 2006 s tím co motor opravdu potřeboval dle WB lambdy o a výsledek:
- na předstih nešáhnuto
- na palivu přidáno místy až o 30%...vlastně celá mapa byla natažená nahoru... i v oblastech closed loop kde to bylo zbytečný a motor měl pak potíže do 4000ot/min s chodem samotným a bylo řečeno, že to je vačkama...
ve skutečnosti se na palivu oproti serii ubíralo a předělávali se break-pointy pro jemnější rozlišení v určitých oblastech chodu..a jen volnoběh a oblast při malým otevření plynu a otáčkách se řešilo postupně skoro 5hodin.. a předstih se razantně přidával.. a auto je nyní jak změněný..ať už kulturou chodu,m tak plně legálníma emisema (předtím nešli naměřit..) a hlavně výkonem, kterej opravdu narostl..z původních 140PSů na kolech na 180... jen správným doladěním..
takhle asi potom vypadá 99% chipů v čechách nalitejch za 30minut...(pokud byl pořádně odladěn na daným modelu, nemám problém..vevětšině případů je řj schopna drobnejch korekcí a dohnat tím odchylky od ideálu.)
ad.přídavný jednotky.. stáhněte si metodický pokyny pro stanice ME a STK a máte jasno co projde a co ne.. přídavná jednotka rozhodně ne..pokud není někde šikovně na svazku tak, aby nebyla vidět...případně pokud to není nějaká přídavná jednotka od nějakýho tunera s TUV a dopsaná do TP...