
Navštíveno 4002x


02.05.2016, 22:19 |
PK Ahoj, měl někdo prvního sharana s 2.0i 85 kw? Potřebuju ještě jedno auto pro manželku na ježdění s dětma a na tohle jsem narazil na bazoši (
[ Link ] ) v plynu. Auto i výbava celkem pěkná, akorát ten motor. Počítám s tím, že to nebude trhač asfaltu, to ale ani není potřeba. Jaký s ním máte zkušenosti? Případný postřehy k inzerátu nejsou na škodu :)
Jinak hledám něco většího na dvě dětský sedačky, kočárek, pár krámů, v lpg, plus sem tam záskok na moje cesty do práce v 5 lidech.
Předem díky.

02.05.2016, 23:55 |
CVakk mám zkušenost s několika (5ks) oktávkama s tímto motorem a LPG. Plyn snáší dobře, ale vůbec to nejede, fakt vůbec ! felda je oproti tomu drak :D a bacha na spotřebu oleje, ta je enormní. Takže nohu na plyn, dolejvat olej a pak to jezdí statisíce km...
máme v rodine, ted má poctivě najeto 105tis km auto nejede a žere to :-) radějí bych volil lepší motorizaci + plyn
Ta 2.0 je tak akorát na Fabii, tam je použitelná. V kredenci typu Sharana je to zoufalost, podobně jako si dobrovolně koupit kupř. Grand Voyagera s 2,4i :-D
Raději kup Galaxy s fordí atmosférou 2.3, už má trošku Nm a v LPG jezdí kolem 11ti litrů. A i docela jede, přišlo mi, že to má, narozdíl od koncernu, líp seskládané kvalty, ale blíž jsem to nestudoval. Když Sharana, tak 1.8T.

03.05.2016, 11:45 |
PK Lepší motorizace by byla fajn, ale bohužel není moc na výběr s hotovým plynem. Galaxy s 2.3 by bylo ideální, ale to bych i nejspíš musel přitlačit za novější model. Počítám, že to moc nepojede, ale zase jestli to je úplná tragédie, tak do toho určitě nepůjdu. Tenhle konkrétní kus vypadá celkem zachovale, ale bohužel ta motorizace. 1.8T jsem měl v octě a byl jsem spokojenej, ale radši bych obyč atmosféru, i když vyloženě se mu nebráním...

03.05.2016, 12:40 |
radek.613 | Upraveno: 2016-05-03 12:42:20
Kolik máš rozpočet? Díky všeobecnému podvědomí konzumu jsou ceny i sociálních modelů od VW zpravidla vždy vyšší oproti většinou zachovalejším, a mnohem lépe vybaveným Fordům či Seatům z "velké trojky SAG". Je klidně možné že se s rozpočtem vejdeš a 2,3 seženeš, rozhlédni se. My naposled sestřenici kupovali za 66tis, 2,3 Ghiu se všemi fordími náležitostmi, jako jsou ručičkové hodiny v palubce, vyhřívané čelní sklo či ticho a klid na palubě :-D
Kupovat s hotovým plynem je samozřejmě totální blbost, lepší koupit bez, co nej stav a těch 20k si dát bokem na nové LPG v záruce, z vyzkoušených komponent a s 10ti lety klidu na téma životnost nádrže.....

03.05.2016, 12:54 |
PlusOne | Upraveno: 2016-05-03 12:55:11
Manželka sedlá VW Bora s tímhle motorem, LPG, a s automatem. Na 100-110 se to vyšplhá celkem svižně, pak už to při razantnějším sešlápnutí plynového pedálu řve, a nejede to. Proto když to mám půjčené, jedu styl kloboučníka, protože na nějaké předjíždění se s tímhle motorem dá rovnou zapomenout. Je pravda, že hodně to zabíjí ten automat, ale i tak to není žádný svižník. V autě o pár set kilo těžším si to neumím vůbec představit.
Co se spotřeby týká, tak krátké trasy to jezdí do deseti, dlouhé umíme i za 7,5 (plynu, pochopitelně, a když jsou lambdy v cajku...). Za rok a půl se akorát dělá olej, a revize LPG, jinak nebylo nic potřeba.
Jo, a celkem souhlasím s radkem - na Sharan se vykašlat, a vzít buď Galaxy nebo Alhambru. Bouchá se to na jedné lince.
Tu máš jednoho celkem pěkného:
[ Link ] Plus 20 LPG (a vybereš si, kam ho dát), a do šedesáti tisíc krásnej kočár...

03.05.2016, 20:06 |
PK Rozpočet je takovej, že za to nechci moc dát, max do těch 50 tis. Jinak je mi fuk, jestli to bude Ford, Seat nebo právě VW. Já plyn do takhle starýho auta dávat nechci, neplánuju ho mít tak dlouho, aby se to při jejím ježdění vrátilo.