Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Audi A8 D3 4.2L

 o Navštíveno 4534x o
o 13.05.2016, 11:30 | NEMO
Je tu někdo, kdo má (měl) Audi A8 D3 s osmiválcovým motorem 4,2L (tuším typ BFM - ne FSI)?

Zajímají mě praktické zkušenosti týkající se hlavně motoru, převodovky a podvozku. Případně i provoz na LPG.


o 13.05.2016, 23:11 | Knightey-
Ahoj, mel jsem ji :)
K motoru - je hodne podobny co je v predchudci D2 facelift. Cili bezproblemovy a v pohode predelatelny na LPG. Kdyz s tim nekdo jezdi na klobouka, tak zatuhavaji klapky v nasavani vzduchu. Nic co by neslo rozhybat.
Prevodovka je od ZF 6ti kvalt tiptronic. Opet kdyz se k tomu clovek chova normalne a meni se motor, zadny problem.
Podvozek je viceprvkova naprava. Kostice tusim nepasuji z A4/A6 - jsou vetsi a silnejsi. Princip je stejny. Viceprvkova naprave je i na zadni naprave. Kdyz je na vzduchovem podvozku, tak vydrzi hodne i s 19" kolama a stale je auto pohodlne.
Jako motoru, prevodovky a podvozku bych se na tomhle aute nebal. Spis ceho se obavat je elektrina :)
Je to prvni auto, kde je uz CAN comunikace a kde je pouzity opticky kabel.
Takovych RJ co ma auto jsem jeste v jinem nevidel...
Rady odchazeji ABS RJ jednotky, elektro moturky na rucni brzde (delal jsem navod na jeho opravu), kazda druha ma vysviceny bixenony (prvni auto s bixenonama vubec) a blbne vyjizdeni pro MMI (rozpadaji se plastova kolecka - meni se na hlinikove/mosazne).
Nejhorsi kamen urazu je eletronika na aute. Bohuzel uz je to stare auto 13 let a to pak je nekde znat.

foto k příspěvku  od Knightey-

o 14.05.2016, 08:33 | Only_One
mění se motor? :-))) jako součást servisu?
o 14.05.2016, 19:12 | M.Á.R.A.
Jen pro uplnost všechny D3 jsou na vzduchu, jinak ty auta nemají problém, akorát samozřejmě uměrně ceny nového vozu jsou i ceny dílů.Když se ti podaří sehnat slušnej kus, tak budeš jenom měnit olej a lít benzín.
Only: měl na mysli asi olej v automatu.
o 14.05.2016, 19:19 | xenonman
znamej ma tohle auto 6 let na lpg a krom civek vse slape jak ma, vyjma toho, ze do auta zainvestoval tak milion :)
o 14.05.2016, 22:29 | Knightey-
Only_One: voe, samosebou olej :D

o 16.05.2016, 14:07 | radek.613
To jako že s 13 let starýma ultraprémiovýma "kroužkama" aby se člověk bál vyjet někam dál od baráku? Hmmmm.....
o 16.05.2016, 18:33 | NEMO
No největší obavy bych měl právě z elektroniky, automatu a vzduchovýho podvozku.

Do svýho současnýho Allroada jsem taky nasypal celkem dost peněz, ale nic, co by se nedalo čekat. Při aktuálním stavu 260 000 km je tam pořád původní spojka a turba, což jsou asi poslední věci, který budou potřeba v budoucnu řešit.

Ale v případě prodeje Alíka stejně nikdo ty investice neocení, takže tohle vlákno je vlastně úplně zbytečný :D
o 17.05.2016, 00:30 | Knightey-
Tenhle vzduchovy podvozek je vylepseny oproti Allroadu A6 C5. Mechy jsou kryte a nedostava se bordel na dosedaci plochu a tudiz nedochazi k takovemu poskozeni od kaminku jako u Allroadu.
Navic u A8 D3 je podovzek aktvini a ne jen pasivni jako je tomu u Allroadu.
Prevodovka je v uplne v pohode.
Ta eletronika je nejvetsi peklo uz na tehle autech...
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.4265 sekund.