Ahoj, mel jsem ji :)
K motoru - je hodne podobny co je v predchudci D2 facelift. Cili bezproblemovy a v pohode predelatelny na LPG. Kdyz s tim nekdo jezdi na klobouka, tak zatuhavaji klapky v nasavani vzduchu. Nic co by neslo rozhybat.
Prevodovka je od ZF 6ti kvalt tiptronic. Opet kdyz se k tomu clovek chova normalne a meni se motor, zadny problem.
Podvozek je viceprvkova naprava. Kostice tusim nepasuji z A4/A6 - jsou vetsi a silnejsi. Princip je stejny. Viceprvkova naprave je i na zadni naprave. Kdyz je na vzduchovem podvozku, tak vydrzi hodne i s 19" kolama a stale je auto pohodlne.
Jako motoru, prevodovky a podvozku bych se na tomhle aute nebal. Spis ceho se obavat je elektrina :)
Je to prvni auto, kde je uz CAN comunikace a kde je pouzity opticky kabel.
Takovych RJ co ma auto jsem jeste v jinem nevidel...
Rady odchazeji ABS RJ jednotky, elektro moturky na rucni brzde (delal jsem navod na jeho opravu), kazda druha ma vysviceny bixenony (prvni auto s bixenonama vubec) a blbne vyjizdeni pro MMI (rozpadaji se plastova kolecka - meni se na hlinikove/mosazne).
Nejhorsi kamen urazu je eletronika na aute. Bohuzel uz je to stare auto 13 let a to pak je nekde znat.
