
Navštíveno 4115x


08.10.2016, 08:23 |
Zdeny60 | Upraveno: 2016-10-08 08:27:42
Továrník koupil a my jezdíme. Transporter je 75kW, Transit nevím, nenašel jsem techničák.-)
Včera jsem jel asi 600km s Transporterem. Máme verzi 5 míst. Slovy: tragedie. Auto hlučný, vše drnčí, praská, cvaká, fičí, hvízdá. Při 160km/h na dálnici neslyším, co říká spolujezdec. Nejhorší je kombinace takové skříně a motoru 75kW. První předjíždění u nás v kopcích mě vyděsilo, ale fest. Zvyklý na TDI ze starých dob (oktávky, Superby, Pežoty - vše házím do jednoho pytle). Potřeboval jsem předjet náklaďák a motor při 3500rpm totálně spadnul Přestal jet. Jen řve a nejede. Přeřadíš a už se nesebere. Fuj.
SPotřeba průmě 8,1/100 ve dvou lidech bez nákladu.
Transit: 3x větší ticho. Motor jde do podstatně vyšších otáček, a pokles výkonu je daleko plošší, ne tak zaříznutý. Daleko lépe odpružen a odhlučněn, vrzání a rezonance daleko menší.Neduní.
Samotná kapitola je svícení. Ani jedno nesvítí (halogeny). Ale Transit svítí o fous lépe, ale i tak to je děs běs.
Sedačky. Transporter má lepší a konečně má loketky tam, kde mají být, takže se dají využít obě dvě. Transit nemá.
Závěr: překvapuje mě, že tak slovutná značka nedokáže za tuto cenu zapracoat na odhlučnění auta, aby se v tom dalo jet bez rizika poškození sluchu. Ale lidi to kupují i tak, proč snižovat zisk? A ten, kod navrhoval umístění radia nahoře, že není vidět na displej jinak, než že se člověk musí skoro postavit za volantem, by zasloužil Nobelovu cenu. Transit jasně lepší volba. Nebojím se říct i ve spolehlivosti (sice je brzy, ale bude li nový tranzit navazovat na ty dva staré, co máme a mají přes 300+500tkm, bude to paráda). Pochybuji, žo tohle VW dá.
Cena: bez kmentáře.
Perlička: Náš Transporter neměl namontovaný klip pro pravý zadní pás. Quality passed :-)))

08.10.2016, 12:01 |
jedla mame ve firme uz paty nebo sesty transit ruznych generaci a cim novejsi tim mensi vydrz,predchozi generace najeto 420 tis.,ma 3. motor a 2. turbo,nejnovejsi ma 220 tis. a oprava turba na zaruku plus nejake snimace.prvni generace jezdi doted s 750 tis. bez opravy.zpracovani jde dolu spolecne s vydrzi motoru stejne jako ergonomie a materialy,pristi auto bude po vsech zkusenostech prekvapive Transporter :-)
My na firme jedine Transity a celkem částo sníma jezdim a bral bych okamzite raději než transportera,protože jsem mel podobne ne-li horší zkušenost :)
Hmmm, já bych právě po tom všem volil Transit. Ještě jsem jel s podobným autem pouze coby pasažéř, Opel Vivaro?? Nevím, jestli to byl ten model, ale prostě mikrobus pro 8 lidí. Jel jsem na letiště do Vídně a zpět a kupodivu, ač Opel moc nemusím, tohle by mě nevadilo. To bylo lepší, jak oba dříve zmíněné, zejména ticho bylo markantně lepší. Jen to topení na stropě - buď mjsem měl omrzlej čumák a nebo spálenej. Regulace nulová. Buď a nebo. Mezi tím nic. Dobrá muzika a zejména spotřeba! V 8 lidech 6,8/100!!!A k tomu skákačky kolem PV a Brna. Dokonce i na sedadlech vzadu se dalo sedět, podlaha celá řešena jako jakási monolitická vana, takže nic nezatéká z podlážek -prostě fakt slušný. neřídil jsem, takže neposoudím pohon. Ale jako na cestování dobrý.

09.10.2016, 20:55 |
Transportérák | Upraveno: 2016-10-09 20:57:09
Po vlastnictvý dvou Transitů, kdy každej za tři zimy schnil prakticky před očima už mám druhého Transportera resp. Multivana a spokojenost. Bavím se tedy o starších vozech rok 2002 kdy VW montoval ještě motory do takových aut. 2,5 TDI v základu 151 koní a nyní po upravách 195 a to i po 300 tis.km a nejen, že opravdu brzda provozu nejsem ale jezdím od 6,5 do 10 v průměru 8/100 s pohotovostní váhou 2400 kilo a ty nový auta nechávám v klidu za sebou. Auto chce pouze běžnej servis a naftu do nádrže narozdíl od těch nových s motorama jak strojek do hodinek :-) PS: je fakt že kolem rychlosti dvou kil to už žere a motor je už slyšet :-)