Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > Aukro opět nezklamalo

 o Navštíveno 5796x o
o 16.12.2016, 21:12 | CRK | Upraveno: 2016-12-16 21:14:20
Že já tam furt sem... Příští rok ukončím spolupráci a přeházím věci do e-shopů. Tak jsem se zrovna včera radoval, jak to krásně jde a dneska krásnej NEGATIV. Pánovi nedošla zásilka, tak odstoupil od kupní smlouvy a já mu v zákonné lhůtě vrátil peníze. Ale i tak jsem ještě stihl chytit negativ, že nevracím peníze. Tak si říkám, i když od aukra prodejce moc velkou podporu čekat nemůže, tak takovou lež tolerovat přeci nebudou a komentář stáhnou, ale to jsem se velice spletl. Byla mi napsána univerzální odpověď a že kromě uvedených výjimek v bodech blabla, nemohou do komentářů zasahovat, protože se jedná o subjektivní pocit kupujícího. Tak jsem jim napsal, že zde se nejedná o žádný subjektivní pocit a já mám nárok vrátit peníze v zákonné lhůtě a ne aby mi zákazník diktoval dobu kratší a vydíral negativem a také, jak dbají na ochranu a zákony kupujících, tak by měli chránit i práva prodávajícího, který se ničeho nedopustil. Po pánovi jsem se sháněl, ale kontakt je nemožný, protože na 12 pokusů jsem se mu dovolal jednou a slyšel jen pár přerušovaných slov (nevěděl že volám já, nestihl jsem se ani představit...) a taky jsem později zjistil, že je mu cca 70, má v prdeli záda a hodně špatně vidí... To je fakt síla, člověk se snaží, má špičkové hodnocení, pak přijde starej nerudnej dědek, vše podělá a aukro to ještě pomalu schvaluje...


o 16.12.2016, 21:47 | Midi34
co tam prodáváš ? dej odkaz
o 16.12.2016, 22:02 | CRK
Proč tak najednou?
Jsem taková svině, že jsem si našel jeden tvůj e-mail :)

"klidně se na mě s něčím obrat ,ale aukro bych nechal být , nezlob se
--
s pozdravem a přáním úspěšného dne Midi"
o 16.12.2016, 22:50 | Midi34

ten email souvisel s něčím jiným - a v tom prostě pokračovat nechci
o 16.12.2016, 23:51 | M.a.R.i
Ja tenkrat dal omylem pozitiv jedny krave co vydrazila nejakou nokii ( Uz je to tak 5let) za 5000kc, porad zdrzovala odeslani, pak si ji nakonec nechala poslat na dobirku a prodluzovala ulozeni na poste. Cely to trvalo asi mesic. Telefon se mi nakonec vratil postou a ona zacala delat blbou, ze o nicem nevi a nic si nekoupila. Pak bylo uz po vanocich a prodal jsem ho o litr levneji a to nemluvim o case a postovnym. Kdyz jsem Aukru nastinil situaci a poprosil o upravu komentare, tak me slusne poslali do prdele a ani to nijak s kravou nechteli resit.
o 17.12.2016, 08:25 | worm03
tak já sem si taky zažil svoje a nikdy více, tady pár příběhů od ostatních [ Link ]
o 17.12.2016, 19:03 | BATMAN
Chovani nekterych lidi je zkratka divne.
Kuprikladu pan tady nademnou uz 3 dny nereaguje ani na zpravy u sveho prodejniho threadu ani na email...
o 17.12.2016, 19:06 | worm03
BATMAN: sorry picho, sem si nevšim :)
o 18.12.2016, 09:20 | Rocco.
mám E-shop a z mé zkušenosti nikdo s pozitivní zkušeností recenzi nenapíše... máte nějaké tipy jak "donutit" lidi psát pozitivní hodnocení?
o 18.12.2016, 09:27 | CRK | Upraveno: 2016-12-18 09:32:05
Snad jen jedině motivace nějakou případnou výhrou v soutěži, ale jinak netuším. Já třeba od zákazníka dostanu pochvalu
e-mailem, jak se mu zboží líbí, tak mu poděkuju a poprosím o komentář. Na aukru je komentář i předepsanej, takže práce na 5-10 vteřin? A stejně mi ho nedá... Jediný, co trochu funguje, je zvednout telefon a zeptat se jak je spokojený a o komentář mezi řečí slušně a nenápadně požádat, tam už se hůř odmítá... Nerad komunikuji telefonem, protože to zdržuje a taky se pak setkávám s tím, co jsem řekl a neřekl... Nicméně i ti největší drsňáci při tel. hovoru jihnou a dá se často lépe domluvit... Ale, pokud jde o důležité věci, tak ty posílám pouze e-mailem, abych pak neposlouchal, že toto jsem neříkal apod.
o 18.12.2016, 10:00 | TROY
To je jednoduchý - serte na recenze a vypněte si je. Když je někdo spokojenej tak to pošle dál mezi lidi a máš kšefty, když se někdo nudí tak napíše takový hovna, že máš po kšeftech.

70ti letýho dědka to musel někdo naučit psát takový nesmysly a to že aukro nemá podporu to už jsem zjistil tak 5 let zpět - obraťte se na soud a bla bla bla.
o 18.12.2016, 10:04 | CRK
Dřív na aukru byla podpora oboustranná, pokud ji někdo nyní má, tak je to pouze kupující. Jak vypnout recenze? Na aukru asi těžko, takže kde si myslel?
o 18.12.2016, 10:07 | TROY
na rocca ;) sem to myslel
o 18.12.2016, 10:10 | CRK
já vím, ale zajímá mně, kde se to dá vypínat (brzo bude e-shop a asi k tomu nějaké zboží nebo heureka, tak ať vím...)
Ještě jsem slyšel, že heurece se musí předávat veškeré informace o kšeftu i mimo ně... to je nějaká prdel nebo je to pravda?
o 18.12.2016, 10:49 | mr.brain
Já tedy z Aukra pouze jako kupující hodoncení dávám vždycky, negativ ani neutrální jsem ještě nedal, vždycky dobrá zkušenost. Každopádně je to jediná věc jak nějak poznat jestli je všechno ok nebo ne, za jeden dva negativy těžko něco lze posuzovat, když je tam třeba 100 pozitivních hodnocení.

Nicméně je pravda, že třeba já jako kupující ho dám, ale od prodávajícího jsem tak ve 20 případech žádné hodnocení nedostal, což mě taky štve, protože tam chci mít dobrou reputaci i jako kupující (a proč vlastně ne, že) a případně, kdybych tam něco někdy chtěl prodat, tak to bude působit, byť možná jen trochu, lépe.

Co vím, ještě když v ČB fungoval jeden velký elektro eshop, tak si některá hodnocení psali sami - jak do eshopu, tak na heureku (fiktivní nákup, fiktivní hodnocení) si psali hodnocení sami, většinou se to týkalo jejich vlastní propagace pro určitou čínskou značku s německým názvem (=německá kvalita).
o 18.12.2016, 11:13 | crestik | Upraveno: 2016-12-18 11:14:29
když už jsme u toho, tak já taky nepíšu pozitivní recenze jen na to, že eshop příjmul objednávku a poslal zboží, to je snad automatické. Ale píšu pozitiva, když ten človíček v obchodě je trochu víc aktivní a vstřícný. Poslední takovou zkušenost mám s dvěma motoshopama, kde jsem bral chrániče. Mě taky nikdo nepochválí, když příjdu do práce :-) ale naštěstí se u nás ocení, když člověk je aktivní nad rámec :-)
Na druhou stranu pokud se něco zadrhne na straně prodávajícího, co šlo ovlivnit, tak nelením s negativem.
Podle mě aukro rýžuje na těch, co tam prodávaj kvanta a na to dohlídne, aby z toho měli kačky. Nějaký zoufalec, co tam jednou za měsíc příjde prodat ohnutý hřebík je netankuje.
o 18.12.2016, 11:27 | CRK | Upraveno: 2016-12-18 11:28:09
Já dávám negativ pouze za podvod nebo prokazatelný pokus o něj, ale aby mi někdo dával negativ za věc, kterou nelze ovlivnit, tak to ne. Ztráta zásilky a následné vrácení peněz v zákonném termínu si negativ určitě nezaslouží a že 70letej děděk si to neumí správně spočítat, to fakt nedávám... Určoval mi dřívější termín, než je zákonný (špatné počty nebo prostě jen vlastní určování pravidel na aukru obvyklé, netuším...) Nicméně mám takový pocit, že v den jím určený mu peníze dorazily, ale protože musel nedočkavě klikat a komentář dal ráno, tak bych to tak tipoval, že kdyby 2-3 hodiny počkal, tak na účtu byly... Fakt dement...
o 18.12.2016, 11:42 | crestik
...já teď prodával cosi jednomu inžinýýrovi, taky sranda :-) V hodnocení žádný prodaný, ani nakoupený předmět :-)

[ Link ]
o 18.12.2016, 12:04 | BATMAN
Bohuzel i zde na ahc se najdou borci se kteryma je vopruz obchodovat a nakupujici musi byt hodne trpelivi nez mu prodejce odpovi a beda mu po 3 dnech ignorace neco vycist,pac se silene nasere a nic vam neproda :-D
[ Link ]
o 18.12.2016, 12:40 | worm03
BATMAN: že už si to určitě volal i mamince? :)))
Nejsem žádnej zkurvenej E-SHOP s expresníma dodávkama do Vánoc, na to nejsem skutečně zavedenej a nechápu, proč to motáš sem, kde se řeší aukro a obchodní věci! Ty budeš maličko narušenej, viď... Ono stačí, že si dospělej člověk nechá říkat BATMAN :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
o 18.12.2016, 12:42 | worm03

foto k příspěvku  od worm03

o 18.12.2016, 13:37 | BATMAN
At ti neprskne zilka blbecku :-D
Rejpat na foru kde ma kazdej nejaky nick do prezdivky druhyho hodne napovida o tvem IQ.
Jo a resim to tady prave proto ze se tu klabosi o obchodovani a i zde na ahc je bazar kde hodne lidi nakupuje a prodava,tak aby si dali pozor na zkurveny eshopy a zkurveny prodejce.
o 18.12.2016, 16:38 | worm03
Je to důležitý vědět. Hlavně ti nic neprodávat. S tebou je problém ještě před nákupem, natož po nákupu. Takovej obchod s takovým drzým vocasem, jako seš ty, je lepší neuzavřít... Nejhorší je, že ty vůbec ani netušíš, že máš chování řeznickýho psa...
o 18.12.2016, 17:08 | BATMAN
Co se tyce komunikace, problem je bohuzel v tobe,jen si to nechces pripustit a z toho vychazi i tva arogance a neschopnost pripustit si svou chybu,nedejboze se pokusit o nejakou omluvu. Uz si mi ale vysvetlil ze omlouvaji se jen Eshopy,nikoliv ty. Budiz :-)
o 20.12.2016, 11:51 | Rocco.
Já neobchoduju na Aukru, ale prodávám zboží mimo jiné i přes Heureku. A ta posílá dotazníky automaticky a nedá se to vypnout. Celý recenze je jedno velký šmélo....
o 20.12.2016, 12:09 | CRK | Upraveno: 2016-12-20 12:09:37
Rocco.: rozepiš se trochu víc nebo mi hoď do mailu telefon, potřeboval bych vědět nějaký podrobnosti od někoho, kdo to zná z reálu. předem dík
o 20.12.2016, 13:45 | Rajdlos
Je to jednoduché, do košíku implementuješ kód z Heuréky, kde si nastavíš, zda dotazníky chodí po 7 nebo 10 dnech automaticky zákazníkovi. Je na nich jak ho vyplní.
o 20.12.2016, 13:51 | Rocco.
Přesně .. a samozřejmě kdo je spokojenej tak nic nevyplňuje.
Já nemám klasický E-shop, ale řemeslnou dílnu, kde svoje výrobky prodávám prostřednicvím e-shopu, protože každej je dneska línej někam volat a něco si domlouvat a je to jednodužší si to jen hodit do košíku.
Když je hodně práce, dlouhé čekací doby tak lidi remcaji. I když je dodací doba měsíc, je to při nákupu uvedeno, že to bude měsíc, pak koupí a napíšou negativní komentář, že to trvalo měsíc ...
o 20.12.2016, 13:56 | CRK | Upraveno: 2016-12-20 13:57:31
tohle jsem spíš myslel

18.12.2016, 10:10 | CRK
já vím, ale zajímá mně, kde se to dá vypínat (brzo bude e-shop a asi k tomu nějaké zboží nebo heureka, tak ať vím...)
Ještě jsem slyšel, že heurece se musí předávat veškeré informace o kšeftu i mimo ně... to je nějaká prdel nebo je to pravda?
o 20.12.2016, 13:59 | AR
CRK: Tak dotazník spokojenosti by měl být optional (pokud tam nejsou už změny) A ano docela dost údajů heuréce poskytneš, byla o tom i kauza kterou vedla Alza proti Heuréce s Mallem potažmo jejich majitelem. Samozřejmě je to na tobě zda heuréku chceš
o 20.12.2016, 14:05 | CRK
To chápu a to rozhodnutí chci udělat po tom, co se o tom víc dozvím.
o 20.12.2016, 14:56 | Rocco.
Ono nemáš moc na čím přemýšlet. Ber nebo ne. Heureka ti nedá na výběr jestli chceš nebo nechceš. Problém je že když se svým zbožím nebudeš na Heuréku tak Přijdeš o dost velký množství zakázek. Lidi to používají docela hodně.
Další co je dobrý vědět je, že když jednou na Heuréku vstoupíš, někdo ti udělá recenze, ty s tím nebudeš souhlasit protože recenze budou neoprávněný nebo budeš mít pocit že nejsou pravda, tak z Heureky odejdeš ale Heureka ty recenze nesmaže.
Tak pak když někdo napíše třeba tvoji firmu a recenze vyjedou recenze s Heureky i když přes ní nebudeš už prodávat.
Problém potom je když budeš mít v konkurenčním boji nějakýho zmrda, který třeba na tebe napíše falešné recenze.
o 20.12.2016, 15:47 | CRK | Upraveno: 2016-12-20 15:48:14
Toto jsem zhruba potřeboval vědět, ale já znám třeba jednoho šmejda, co na něj byly špatný recenze na heurece a oni mu ty špatný skoro všechny smazali.

A jak je to ohledně těch informací, co jim musíš prej předávat?
o 20.12.2016, 16:37 | AR
CRK: Pokud tě zajímá co vše musíš poslat heuréce po dokončení objednávky, tak je to všechno. Kompletní identifikace zákazníka a kompletní identifikace objednávky, včetně informace o platbě a dopravě.
o 20.12.2016, 17:04 | CRK
Ale prej i o obchodech mimo heureku... Ale nevím...
o 20.12.2016, 17:25 | Rocco.
Pokud zákazník napíše recenzi, a tu recenzi budeš chtít smazat, tak ty jako majitel eshopu nemáš možnost tu recenzi smazat.
Jediná možnost jak lze recenzi smazat je, že zákazník pošle maila že žádá smazání recenze. Toho maila musí odeslat z emailu který uvedl při objednávce, a musí to poslat Heurece Že žádá o smazání recenze a ty vůbec do toho nemáš co kecat.

To, že recenze je nepravdivé, že to píše na tebe konkurence, podobný bláboly Heuréku vůbec nezajímá.
o 20.12.2016, 17:26 | AR
Co je u tebe obchod mimo heruéku? Buď provádáš ve vlastním eshopu který si napojíš na heuréku abys sbíral hodnocení a nebo nějak využíváš heuréka košík nebo obojí.
o 20.12.2016, 17:31 | CRK
napojíš se na heuréku, děláš obchody a oni sbírají data, to je jasný, ale prej jim musíš dát data i obchodech, který bys udělal zcela mimo... nevím, jestli je to pravda nebo sem něco špatně pochopil, proto se ptám, jaká je praxe, abych si to případně opravil v hlavičce :)
o 20.12.2016, 17:34 | CRK | Upraveno: 2016-12-20 17:35:51
Jinak aukro jde do p*dele, podpora pro prodejce je každý rok menší a menší... Teď mi dokonce napsali, že mi nemůžou pomoct, protože s tím nemají obchodně nic společného :) Do té doby jsem byl těžce neutrální, ale na tohle jsem jim už musel něco napsat, že by mě teda zajímalo, komu měsíčně posílám ty 4000 a že jsem větší vtip tenhle tejden neslyšel :D
o 20.12.2016, 17:44 | Rocco.
Tam implementuješ do zdrojového kódu e-shopu zdrojový kód Heureky. A pokaždý když u tebe někdo něco koupí, tak Heureka mu pošle dotazník. Vyplněný dotazník se potom zobrazuje na Heurece.
Jde to všechno tak nějak kolem tebe.

o 20.12.2016, 19:39 | AR
CRK: Stále ti nerozumím :D co to je "obchodech, který bys udělal zcela mimo" ? To jako že když to prodáš na krámě nebo někomu bokem? Nebo chceš jen filtrovat na eshopu komu heureku ano a komu ne?

Pokud si do eshopu implementuješ Heuréku tak s každou přijatou objednávkou bys měl poslat data o uskutečněném obchodu heuréce. Ta pak na základě těchto dat po časovém intervalu vyzve kupujícího aby ti udělil hodnocení. Jednat hodnocení obchodu a taky hodnocení zakoupeného zboží.
o 20.12.2016, 19:48 | CRK
já už nevím, jak to napsat... Můžeš přece něco prodat někomu osobně, na aukru, sbazar apod. a tam žádnou heureku nemáš... tak jestli jim o tom musíš dávat nějaký informace, zní to jako hovadina, asi to je hovadina, ale někdo to někdy někde psal... Tak se ptám, co je na tom pravdy.
o 20.12.2016, 19:50 | Rajdlos | Upraveno: 2016-12-20 19:50:44
To je fakt blbost :)
o 20.12.2016, 20:00 | CRK | Upraveno: 2016-12-20 20:02:48
kdybych věděl, že ten dotaz budu upřesňovat 10x, tak sem se ani neptal :)
ale někdo to někde fakt psal

Jak to máš s idiotama? Kdyby mi každej den aspoň jeden nenapsal, tak si budu myslet, že je něco špatně...
o 20.12.2016, 23:54 | Rajdlos
Lidi jsou všeobecně idioti, takže... naštěstí máme spoustu rozumných zákazníků. Ale stačí jeden dva za den, co Tě psychicky zničí. Já už moc s lidmi nejednám, takže jsem více v klidu :)
o 23.12.2016, 14:50 | CRK
Tak aukro to dneska definitivně rozseklo. Prej nemůžou komentář stáhnout, protože na to nemají pravomoc!!!!!!
LOL :)))))))))))))))))
o 24.12.2016, 12:13 | Rudi
Jak už tu většina napsala, heuréka v tomdle nebude žádná výhra a dneska je to všechno o lidech, sám se musim přiznat, že moc hodnocení taky nepíšu, protože sem v 99% spokojenej.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.8473 sekund.