Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi(forum)

o

Forum > Ostatní > 2.0. TDI pd 103kw..

 o Navštíveno 6853x o
o 12.01.2017, 16:07 | Collin
Všude je napsáno něco..

Co místní znalci říkají tomuto motoru?
Tuším kód motoru bkd..


o 12.01.2017, 16:22 | nome | Upraveno: 2017-01-12 16:22:52
no řeknu ti to asi takhle,
měli jsem na firmě 3ks v OII ani jedno z těch aut se nedožilo víc cca jak 120 tis , oproti tomu stejné auta s 1,9 se dávali pryč s nájezdem 300+ přitom servisní péče řekl bych nadstandardní i na firemní poměry
o 12.01.2017, 16:28 | Collin
Co se stalo,že to nedalo ani 120t km?
o 12.01.2017, 16:36 | nome
tak ono to tech 120 dalo ale uz nebyla sila do toho furt cpat prachy, bylo toho vic vstriky, čerpadla u jednoho dokonce prasklá hlava ...

ale asi sme měli fakt smůlu protože co sem četl tak na těch autech se sešly snad všechny se vyskytující problémy dohromady
o 12.01.2017, 16:41 | AllInOne
Ale to bylo jen do urcityhp roku, ne?
Colline? Co furt vymejslis kua?

Kup tady z inzerce a6tku a budes pokojenej:-))
PS; opravujetw i kuzi na sefacce?:-))
o 12.01.2017, 17:36 | Collin
AllInOne:

Sem špekulant..:)) Nevím co chci,tak vymejšlím..

o 12.01.2017, 17:40 | Collin
Teď se ke mě dostala Octavia II,2005 rok.. Posledních 6let má jasný servis. To na netu nanandeš.. :))
o 12.01.2017, 17:43 | Akordýsek
Hele jde o co je to za motor,16ventilove PD,je na hovno.
103Kw v commonrailu je vcelku v pohodě..
Dle toho roku je to PD a od toho ruce pryč...
o 12.01.2017, 19:14 | camron
Mel jsem ten motor, ale s 8V (BMM). Prodaval jsem ho s 230tkm a nemel nejmensi problem. Ale 16V pry past vedle pasti...
o 12.01.2017, 20:45 | Collin
AllInOne:

Teď koukám,že jsi se ptal na sicnu.. Co myslíš tím jestli opravujeme? :))
Projizdim pořád Google a snad nejhorší co může být je právě zmíněný motor..
o 12.01.2017, 20:45 | Alííí
Nevim ted presne jestli mam 8 nebo 16V ale manzelka jezdi 4 roky Touranem '2009 a krome kotoucu a oleje jsem nemenil nic zasadniho. Ted ma 230k a jeste udelam zhavicky mozna, nez to na jare prodam.
Ty pohadky o nejporuchovejsich motorech a spol jsou vetsinou shoda nahod a spatne vybrany kus (v pripade novych aut pak je problem mezi sedackou a volantem)...
o 12.01.2017, 20:48 | Tomášek
Mam 3C 8V pdcko BMP najeto poctivych 340tis km :-)
o 12.01.2017, 21:04 | AllInOne
Sem si rikal, ze na me jebes:-)
Ouvu se jeden den :-)

o 12.01.2017, 21:29 | MazliG
mě tak strašně tohle všechno přestalo bavit - že jsem pořídil operák a je klid ...
o 12.01.2017, 21:37 | Rajdlos
BKD je opravdu jeden z nejhorsich, problemy s rozvody a vackami.
o 12.01.2017, 22:40 | haskyvr6
Mladá má BKD, měnili jsme vstřiky protože byli k.o. a hlava prý byla prasklá říkal předchozí majitel. Nechával jí údajně zavařit a srovnat. Od výměny vstřiků funguje dobře až na zatuhávající regulaci turba, což je ale stylem jízdy mladý a tím, že jezdí couračky.
o 13.01.2017, 10:57 | SilverGhost
Taky mám BKD, měnil jsem jen těsnící kroužky vstřiků, protože padala nafta, ale jinak se nic moc neděje. Najeto mám 192 000 km. O motoru jsem slyšel jen to nejhorší, ale zatím také zkušenosti nemám a to ho mám od 118 000 km. Takže negativní zkušenosti nemohu potvrdit. Uvidíme, co udělá hlava v dalších letech, ale trošku mám za to, že je to spíš o uživateli, jak s tím jezdil předchozí i nynější majitel.
o 13.01.2017, 12:47 | LukeFab
Já mám taky OII BKD od 89tkm a nyní 165tkm. Nic jsem neřešil, jen měnil náplně. Momentálně teda mě čeká komplet spojka. Všiml jsem si toho už po koupi, že to v zimě v určitým záběru začlo jakoby vrzat,jen v zimě. Teď už i v létě a už mi to leze na nervy, takže s tím jdu do servisu. Jinak mi začlo padat turbo do nouzáku-možná je to aji tím, že poslední rok jezdím do práce couračky cca 15km jedna cesta. Tak snad to půjde vyčistit. Jinak motor si za těch 15tkm co měním olej něco pápne, tak půl litru oleje.
o 13.01.2017, 13:09 | Collin
Díky za názory pánové..

Asi kus od kusu.. Tak jak se vším.. Nevím zda to vzít či ne.. Posledních 6let je o auto starano,ale co se sním dělo předtím..!?
o 13.01.2017, 13:12 | Collin
Dovoz Itálie, mělo najeto 140t km když to kupoval(nyní 190t km)

Možná stočené, možná ne,kdo ví.. Najezdil stím prd,,tak se ještě nic neprojevilo..
o 13.01.2017, 13:17 | Kapka (M)
to si nekdo koupi naftu a najede za 6 let 50000km? tak to je dobry magor teda...to jako najede za měsic cca 650km?
o 13.01.2017, 13:29 | Collin
Najdou se tací (i když není jich mnoho)
Pán dělá údržbáře a jezdí ve služebním..
o 13.01.2017, 14:28 | kozlustechnykus
Taky znam jednoho, co najede cca 4kkm rocne a ma Supa II v dechtu.
o 13.01.2017, 19:58 | Losky
Alííí: co za něj budeš chtít?
o 13.01.2017, 20:04 | AllInOne
Už jsem mu psal a napsal mi, že peníze :-/
o 13.01.2017, 20:56 | Alííí
Losky: 225 (vicemene ale asi uz kupce mam, vezme si ho kolega v praci, zna me a moje auta, a shani presne toto. Kdyz teda nenarazi na nic lepsiho driv). V tydnu jedu snad pro novou karu, tak kdyby se to nepodarilo, inzerat pak dam i sem, neboj.
o 13.01.2017, 21:01 | camron
Tak ty pohadky o nejporuchovejsich motorech zase az takove pohadky nejsou. Nikdy jsem neslysel o praskle hlave na 8V. Zato o 16V mockrat. A zavarena hlava stejne po case opet praska...
o 13.01.2017, 21:19 | Losky
Alííí: V pohodě ;-)
o 13.01.2017, 21:38 | Ondrero
Já mám Octavii Scout 2.0 TDI 8V BMM z roku 2007.
Najeto poctivých 207 tis km. Olej se měnil jak se patří.
Musel jsem kvůli fouklému těsnění sundat palici.
Nooo a čekal mě pohled na vydřené hydroštěly, vydřenou vačku a vydřené šály na vačce.
Jeden ventil byl na dříku vydřený.
Takže jsem repasoval.
Hlavu srovnat, nalisovat nová vodítka. Nové ventily, nová vačka, hydroštely a šály. Tedy repas palice do posledního šroubku.
Cena materiálu 14 tis. Včetně rozvodů a všech těsnění atd.
Jinak fatální vydření bylo dle mého vyskočenou hliníkovou zátkou na držáku vstřikovacích vahadel.
Asi tudy utíkal tlak oleje.

Každopádně na těch najetých km totálně zasrané sání od egr ventilu. Klidně i 7mm nánosu sraček na stěnách.

Turbo najeto 207 tis a v pohodě by ještě tisíce km najelo.Hřídel a ložiska bez vydření.

Já ho ale rozdělal z důvodu úprav. Větší kompresorová kola atd.

Jinak na youtube je spousty videí o takto vydřených motorech. A já sám osobně jich taky pár viděl.
Je to hodně o těch zátkách a o výměnách oleje.
Každopádně udělat za 14 tis komplet repas hlavy včetně rozvodů a mít zase 200 tis km klid je myslím dobrý.
Servis mi pro zajímavost opravu nacenil na 40 tis+
Nasrat :D

A myslím si, že by auto ještě v pohodě jezdilo dál, než by se to totálně zdevastovalo.Ale radši vše vyměnit, když už to je dole. Lidi mě baví, když říkají že mají 200 tis bez závady a v pohodě.... No jen když by věděli co je pod víkem čeká.

foto k příspěvku  od Ondrero

o 13.01.2017, 22:18 | Jozzo
Co mu to rozmlouváte? Naopak vřele doporučuji.
:) Ekonomika musí fungovat.
o 17.01.2017, 10:11 | Collin
Tak o auto je sice od 1/2011 staráno ale.....

R.v. je 2005,v roce 2007 už mělo najeto 85t km. Poslední záznam 2009 s 220t km..
Do roku 2011 už bez záznamu.
o 17.01.2017, 10:12 | Collin
Pak až záznam v 2011 s krásným počtem 135t km..

Odhadem najeto 350-400t km..
o 17.01.2017, 10:55 | AllInOne
Tak to neni zase tak moc, pokud je to auto za 50:-)
o 17.01.2017, 10:58 | Collin
Auto je za 100.. ;))
o 17.01.2017, 11:57 | AllInOne
Tak ho stáhni a vydírej ho, že ti chtěl prodat stočenou jebku :)
Kdybys chtěl, tak ti místo auta můžu střelit SVčko :D
o 17.01.2017, 12:08 | Collin
Tam nenaskladám tu moji bandu.. :))
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.3672 sekund.