Auto HI-FI Club CZ

autohifi,auto hi-fi,auto hifi,autohificlub,auto hi-fi club,club, klub,fórum,autorádio,autozesilovač,autorádio cd,autorádio mp3,autorádio dvd, tuning,srazy,tuningshow,klub,emma,dbdrag,tuning,autotuning,carstyling, tlumeni, Alpine,octavia,Brax,Denon,Clarion,Pioneer,Sony,panasonic,Helix, Dynamat,dego,Hertz,Audison,Fusion,McIntosh,Focal,Rockford Fosgate,Dynaudio,JBL,xenony,becker,jvc,kenwood,ground zero,dietz,morel doorboardy ,zapojeni,felicia,pioneer,peugeot,zastavba,audio,306,repro,golf,instalace,dls,4x100,FELICIE,morpheus,helix,audi

o

Forum > Ostatní > Výběr služebního vozu

 o Navštíveno 2544x o
o 05.12.2019, 18:17 | BATMAN | Upraveno: 2019-12-05 19:19:59
Dlouho se tu nerozebiral vyber vozu,tak toho vyuziju :-)
Dostal jsem mily ukol a to vybrat si novy firemni auto a jelikoz jsem posledni roky o auta moc nezajimal,potrebuju asi trosku poradit.
Takze k cemu bude slouzit? Prevazne na denni cestovani do prace a samozrejme obcas rodinny vylet. Do rachoty to mam 40km (+40 z5) prevazne po rychlostni komunikaci a okreskach takze by melo jit o diesel. Nejake elektrokomba bych asi hned zezacatku vyloucil. Neco mi rika ze si jich v budoucnu jeste uzjiju dost.

To hlavni je asi rozpocet a ten by nemel presvihnout 900 vcetne DPH. Odpocet DPH je samozrejmosti. Budto funglovka nebo max rocni auto do 30.000km
Presedat do nej budu z O3 RS Tdi DSG. Tady bych rad zminil ze nejsem skoda-pozitive ale nemuzu na ni rict pul kriveho slova a ackoliv bych rad skocil do novejsi,chtel bych zamiril zase o level vys (aspon pocitově).

Takze co by se mi asi tak libilo:
Motor-zminena ropa - alespon tech 140KW a rozhodne zase s automatem.
Povinna vybava:Tady clovek tezko slevi z neceho na co si zvyknul,takze mimo zakladu rozhodne navigace,vyhrev sedacek vpredu a snad i sklo. tempomat,bezklicove odemykani a startovani, parkovaci kamera a nejakej ten asistent. Tady se pozastavim,jelikoz jsem dosud s zadnym neprisel do styku,nevim co je fakt uzitecny a co je k prdu.

Dobrovolna vybava co by mi fakt udelalo radost: premiova reprosoustava a nezavisle topeni.

Jak uz jsem psal,teoreticky bych mohl jit znova do OIII RS ale to neni to prave.
Dalsi moznost je pockat na O4 ktera se prave zacala vyrabet. Problem je ze zatim ji nedelaji s tim nejsilnejsim dieselem a jak uz to byva,prvnich par desitek tisic kusu pujde do nemecka a našinec si pocka. Taktez neni jiste zda se do ni vlezu cenove. Uz ted jsem se v konfiguratoru dostal pres 900.000 a to s motorem 110kw. O4 RS asi bude pecka,ale ta nebude k mani driv nez za rok a to cekat nechci.

Hlavni problem je v tom,ze kdyz ve vyhledavaci SAUTO nalikam mou predstavu,vyskakujou na me jenom superby. Zacinam chapat ty reci o ceskym vlhkem snu,ale skodovka asi dava do aut opravdu to co lidi chtej,nebo si to jinak neumim predstavit.

Z rady VW prichazi v uvahu asi jen ARTEON,pac se da sehnat s Biturbem 176kw. Tem passatum nejak nemuzu prijit na chut.

BMW a AUDi: at hledam jak hledam,z tohoto rozpoctu poridim jen nudnou A4ku v zakladu a to uz bych asi sel do toho superba a tim konci evropsky vyber.

Mazda: Rada 6 2.2 skyaktiv 129kw pripadne novejsi 134kw. Tohle je pro me zatim jediny vazny konkurent. Sice vizualne jiz stare auto,ale porad nadherne a taktez ve velmi slusne vybave. Jak si stoji na silnici netusim. Posledni 6ka co jsem ridil byla z roku 1991 :-D Sefik se na ni sice moc netvaril,ale pokud davaji prodlouzenou zaruku a servis neni vyrazne drazsi,myslim ze bych ji protlacil. Navic v te cervene je fakt bozi,ze se clovek za takovym autem otoci a o to tu jde samozrejme taky :-)

Posledni nad cim vaham a to zejmena z duvodu bezpecnosti je 4x2 nebo 4x4? Ma to smysl? Po horach moc nejezdim. Nevim jaky je ralny rozdil ve spotrebe ci jake jsou dalsi duvody ANO nebo NE.

Dekuju vsem co to docetli az sem. Dost mozna se v ledascem mylim tak budu rad kdyz me nekdo opravi a kdyz sem napisete cokoliv k tematu. Na vyber je cas.
o 05.12.2019, 18:38 | AllInOne
Velice prijemna starost :-)
o 05.12.2019, 19:14 | JA
rok 2018 jsem prodával zánovní Volva, taková V90 na vzduchu...
o 05.12.2019, 19:53 | DaveF | Upraveno: 2019-12-05 20:56:43
nevim jestli se dávaj na Škodovky větší slevy než 10%, ale mě vycházela s tou slevou Oktávka kombi 4x4 v nějaký rozumný výbavě na asi 850tis, tak jsem si ji nekoupil :-) Takže z toho mi vychází, že na Superba 900 jen tak tak

tedy nový, u ojetiny se otvírají nové obzory
o 05.12.2019, 19:56 | Lubak
co Mondeo 2019s 140kw dieslem a 8st.automatem, zaruka 5 let, vybava Titanium, ST line či Vignale?
o 06.12.2019, 05:50 | xSam
Vubec nejsem milovnik skodovek, ale ja osobne bych s timto limitem koupil rok staryho Superba.
Vybava bude slusna a je to prijemny pohodlny auto. Urcite bych kvuli bezepcnosti volil ctyrkolku, auto bez ni bych uz nechtel.
o 06.12.2019, 18:41 | cezetko
Zrovna dneska jsem koukal na tohle: [ Link ]
o 07.12.2019, 11:42 | camron
Vizuálně staré auto? To jako vážně? Ve srovnání s unifikovaným koncernem naprosto peckovní a neokoukaný design. Nicméně když Mazdu, tak benzín. Sám jsem si na ježdění kolem komína koupil 3.

foto k příspěvku  od camron

o 07.12.2019, 11:48 | Seat Power
Osobne bych se rozhodoval jen mezi Mondeem a Mazdou a stejne vim,ze by vyhrala Mazda :)
o 07.12.2019, 14:44 | mrazik
xSam na jezdeni po silnicich je k cemu ctyrkolka ?
o 07.12.2019, 16:27 | Lubak
Mrazi k tomu , že je to moderní a pro 90 procent řidicu uplne k hovnu.
o 07.12.2019, 16:34 | xSam
U auta pro normalni jizdu je to proste soucast aktivni bezpecnosti.
Jsem presvedcen, ze 90% ridicu to vyuzije i kdyz o tom vubec nevi.
Jsem offrodak a vzdy mi prislo mit u osobaku ctyrkolku spise smesny. Nicmene jakmile jsem jednou okusil uz nechci jinak.
Proste muj nazor, a ja si auto bez ctyrkolky pro normalni jezdeni uz rozhodne nikdy nekoupim.
o 07.12.2019, 19:33 | camron
xSam....ano, my vime, psal jsi to o 6 prispevku vyse.
o 08.12.2019, 06:54 | xSam
Jeste k te mazde. 6tka je nadherne auto a fantasticky to jezdi. Mam tedy zkusenost s benzinem, ale byl jsem absolutne nadsenej. Jedno z mala ridicskych aut. Kdybych na ni mel prachy, bral bych ji. Ale netusim, jestli se da za 900 sehnat. Kdyz jsem shanel auto, tak 3leta 6tka ve slusne vybave stala cca 750+
o 08.12.2019, 11:24 | Pglock
Docela rad bych si nechal pomoci objektivnich argumentu vysvetlit, proc je 4kolka bezpecnejsi nez 2kolka?

Svezl jsem se s obojim a na normalni jizdu po okreskavh a dalnicich je 4x4 naprosto zbytecna zalezitost.
Obzvlast s prihlednutim k tomu, ze dnes je auto plny asistentu a uz musis bejt fakt blbecek, aby sis za snizeny adheze rozbil hubu. Nehlede na to, ze za sucha ty auta zvladaji vsechny obvykly jizdni situace naprosto bez problemu.
o 08.12.2019, 19:30 | Kounect
Ta aktivni bezpecnost, ale kdo to nechce pochopit, nepochopi.
Za me uvedu priklad normalnich 140 na dalnici, z pole tece vic vody nez by clovek na dalnici chtel, dvojkolka se zavlni, ctyrkolka tenhle vlnici pocit neudela, tedy se treba neleknu a nerozjebu to tam leva prava seno slama...
Netvrdim, ze je to nezbytne, ale urcite souhlasim, ze prinos to ma i jenom v tomhle diskutovanem smeru...
o 08.12.2019, 19:43 | Pglock
Já to chci pochopit, jen tu ovšem blijete naprosto imaginární hovna.

Věř tomu, že v tvojí "modelový" situaci dřív selžou gumy a dostaneš do levelu aquaplaningu. A v ten okamžik ti je nějaká 4 kola takřka k hovnu.
Pokud umíš řídit a nejsi neumětel, kterýho zmiňuju výše, tak ti je prostě 4x4 do běžných klimatických a jízdních podmínek úplně k hovnu. Ano, pokud má vozidlo hodně velkej výkon k poměru váhy, případně se s ním jezdí ve zhoršených jízdních podmínkách tak opodstatnění má.

Takže suma-sumárum: je potřeba brát v potaz přenášenej výkon, užití vozu a taky !!hlavně!! druh pohonu všech kol.
To, co se do osobáků krom pár vyjímek montuje, je parodie na kloudnou 4x4.
Ale chápu, na menežerským BMW to vypadá dobře.

o 08.12.2019, 20:44 | Mr.Scully
Měl jsem šest let 360hp zadokolku a teď mám 400hp čtyřkolku (obojí BMW). Chtěl jsem čtyřkolku úmyslně, ale myslím, že je to poměrně přeceňované. Zadokolku jsem dostal do krize tak pětkrát za celou dobu vlastnictví, se čtyřkolkou se mi to během prvního roku už povedlo jednou skoro taky. Já čtyřkolku chci a chtít vždycky budu, ale nepřeceňoval bych ji, ten význam je spíš menší (třeba ve sněhu - vyparkovat se silnou zadokolkou z podélného stání na sněhu je občas vtipné). Když bude mokro, tak aquaplaning se nebude ptát, kde má člověk náhon. Vlastní zkušenost (smyk při rovnoměrné/plynulé jízdě rovně).

K věci - Mazdu před koncernem kdykoliv, to auto je designově úplně o level jinde. Ale taky netuším, jestli se cenově vejde.
o 08.12.2019, 22:16 | walish | Upraveno: 2019-12-08 23:20:47
Já bych si vybíral dle nabídky mezi Ford Mondeo a Peugeot 508 SW - ten mě teď, musím přiznat, i když je Mondeo můj favorit, velmi příjemně překvapil a ten design se mi hodně zalíbil. S jakýmkoliv koncernem se to nedá vůbec srovnávat.

EDIT: Koukal jsem, co na mě vypadne při filtrování výsledků a ještě by se tam mohla vlézt KUGA, S-max a možná i Jaguar XF, případně RAV4 Hybrid, pokud chceš jezdit i na hory :)
o 09.12.2019, 11:44 | Zdeny60
4x4 = pocit jistoty. Začínám tam, kde dvoukolka končí. Hory - Jeseníky. Horší je, že někdy to jde hůře vytáhnout :-) :-) :-) Na silnici je to absolutně fuk.
o 09.12.2019, 13:00 | Harryp
Ono taky jde o to jaká to je "čtyřkolka" :-)

Nicméně vybírám podobně a po víkendovém testování u mě zatím vede Opel Insignia a P508 SW
o 09.12.2019, 13:12 | assassin
ja jsem teda nezpozoroval rozdil mez 2wd a 4wd co se tyce jizdnich vlastnosti v beznem rezimu - treba ten prujezd proudem vody na dalnici. Samo, je potreba porovnavat ve stejnem modelu auta a hodne udelaji i pneu. tzn pokud nekdo preskoci z 2WD golfa do 4WD A6 tak asi pozna rozdil. Jediny co je citit jsou prudke rozjezdy - tam kde 2WD zahrabe tak ma 4wd vetsi akceleraci... ale je to zalezitost silnejsich motorizaci a stylu jizdy kterej se moc caato nevejde do zakonem predepsanych limitu atd. Me by asi ten rychlejsi rozjezd na namokle krizovatce nestal za to s sebou tahat tech Xkilo pripadnych problemu navic.
Pokud nekdo bydli na horach, nebo obecne ve stizenych podminkach - horska chata pristupna lesni cestou tak ma 4x4 a vi proc :D
o 09.12.2019, 19:10 | radek.613 | Upraveno: 2019-12-09 20:12:42
Assasin: ano, ovšem v tom případě co v závěru příspěvku popisuješ rozum velí sázet na jednoduché, nejlépe čistě mechanické a robustní systémy opravdové 4x4, a ne si pořídit konfekci s pseudopočítačovou jakočtyřkolkou, o jejíž aktivaci i režimu rozhoduje jakási sada tchajwanských mikroprocesorů nalitých "Greta-friendly firmwarem" a schovaná v krabičce s nápisem "Bosch" :-D :-D :-D

Osobně to za těch čtvrt století se všemi možnými i nemožnými samohyby vidím přesně opačně než xSam - elektronicky asistovaná pseudočtyřkolka nezlepšuje aktivní bezpečnost vozidla, pouze působí jeho topornější a odtažitější projev vůči stejnému či podobnému autu s náhonem klasicky na nápravu pouze jednu. Což může být "dobré" když je řidič spíše uživatel a technicky prostý citu a vnímání co se kolem děje a spíše nestřídá auta, ale může to být naopak velký problém pro člověka vnímavějšího, který nedejbože auta střídá..to je pak průser na obzoru velmi rychle. Každá koncepce má něco do sebe, ale taky se přikláním k těm 90 procentům co životě ty kila železa, hliníku, drátů a řídících jednotek nikdy nevyužijí a pořizují si to jen jako "always" pocit sucha, ochrany a jakéhosi pseudobezpečí,třeba na ježdění po magistrále kolem muzea :-D. Ono totiž u všech těch dnešních moderních krámů není problém fulldiagnostikou v autorizáku vyčíst počty sepnutí haldexu nebo procenta jeho využití během kilometrového proběhu auta ..a to se pak člověk může potrhat smíchy když zjistí, že za 5 let a 150.000 km jel na všechny 4 kola efektivně tak 2 minuty, a po zbytek času to všechno sebou jen vozí, utrácí za toho servis a děsí se, jestli se to nevysype...
o 09.12.2019, 20:32 | LiborFab.. | Upraveno: 2019-12-09 21:34:16
Kamarád nesmí mít nic jiného než 4x4.
Jezdí tak 6-7 km do práce a zpět. Sem tam výlet spíše kolem komína.
Má Audi A6 rok 2000 2.5 TDI v6
Audi A6 2005 3.0 TDI v6
Proč ,tak to nechápu a ani mi to nikdy nevysvětlil,prostě prej 4x4 je 4x4 :)))
o 10.12.2019, 08:56 | LiborFab..
o 10.12.2019, 09:32 | Zdeny60
Harryp: myslím tím Subaru Outback se 3 diferenciály :-) Skutečně, jsou situace, kdy jsme rád, že Oťase mám, jednak pro jeho světlost a taky pro ten pohon. jezdím do přírody a často po silnicích, které s eneudržují v zimě (Třeba Vidly-Karlova Studánka) A kdo to zná, tak ví, že to bývá tristní cesta a nejeden borce si tam vylámal zuby. Bohužel, protože Subaru vyjede dále, je těžší ho někdy dostat :-) Také se mi stalo :-) :-) :-) Ale s Fordem )mám Mondeo) bych si tam tedy opravdu netorufnul. Ani s Infiniti, což je sice také vedené jako 4x4, ale primárně RWD, ovšem stova pod ním proleze myš :-)
o 11.12.2019, 00:21 | assassin | Upraveno: 2019-12-11 01:26:41
radek.613: v principu s tebou souhlasim, ale v praxi se mi pres pocatecni odpor jezdi dobre s posledni v70, ktera je dokonale antiridicska, ty tchajwanske procesory se snazi a da se s tim jezdit i docela rychle a pritom se to ovlada zcela blbuzdorne - chapu, ze tohle je presne co ti na soucasnych autech/ridicich vadi. Ja jsem s tim ale nemel jedinej problem a naopak si myslim, ze bych si ve stejnych situacich v predchozim daily driveru (e36 328) rozbil hubu. A to ty soucasne stroje budou jeste dal, vozil jsem se treba s m240i xdrive a za me super. pravoverni to nejspis odsoudi, ze je to popreni vseho co bmw znamenalo, ale ja nejsem zadnej supernadanej ridic a tohle je diky te elektronice riditelne i bez toho aby byl mistr CR v rally.

Zdeny60: ty 3diffy jsou pro nejakej vetsi offroad spis nevyhoda. pokud to nemuzes rucne zamykat tak zvednes jedno kolo do luftu a jsi bez trakce v podstate na vsech. Casto mnohem vic vyjedou nejake stupidni konstrukce ala pripinani nahonu natvrdo (patrol apod) nebo i treba nejakej starej haldex - skoro bych se vsadil, ze prvni oktavka 4x4 vyjede na stejnejch pneu stejne nebo vic nez to subaru - resp rozdil muze zpusobit jen rozdilna svetla vyska.

Jinak taky touzim po sprinteru se 4x4 prestoze je mi k nicemu a na okruh jezdim po dalnici a na MX trate se da dostat i se starym transitem :D

kdo trochu sleduje socialni site kolem aut tak mozna zna videa typka "powerslidelover" - jezdi dverma napred na beznejch silnicich se superautama a z minuleho silvestra mel videa jak s kamosema nekde v alpach jezdi sjezdovku sem tam a nejlip to zvladalo jeho lambo, naopak nova G63 AMG (mozna mam botu v oznaceni) byla zahrabana kazdejch par metru. Pneu prej oba novy, oba stejny. To ale jen, ze me to docela prekvapilo - jinak hodne velkej rozdil bude delat ridic a to ten typek s tim lambem bude dost nadprumernej...
o 11.12.2019, 05:49 | Dudelina
Využití 4x4 pro běžné ježdění taky moc nechápu. Jedině bydliště v horách, nebo výkon 250k+.

Ale na druhou stranu bych dnešní 4x4 nenazýval pseudo.
Když na Garáž.TV vidím, co tam občas Rosťa předvádí při "křížení" náprav a právě zkouší terén - docela se člověk občas diví.
Nedávno jsem viděl na YT test A6 Allroad a na letních 20" nízkoprofilech tam jezdili v lese na podzimním listí v zajímavých sklonech.

Ano, kdo potřebuje opravdu
o 11.12.2019, 17:14 | Zdeny60
assasin: já to neměřím, co vyjede víc nebo míň. Pro mě je zásadní, že vyjedu tam, kam potřebuji. A kdybych neměl zkušenosti s předchozími dvěma Subaru, třetí bych si nekoupil.
o 11.12.2019, 20:07 | Lubak | Upraveno: 2019-12-11 21:07:56
Pokud trváš na 4x4 tak do 900 s DPH úplně na pohodu Mondeo Kombi Titanium s 190PS AWD a 8st. automatem, ale osobně bych šel raději do vyšší výbavy a předohrabu. S Mondeama jsem najezdil x desítek tisic km a výhodu 4x4 jsem fakt nenašel a to auto jezdilo denně Liberecko.
o 12.12.2019, 17:35 | Kounect | Upraveno: 2019-12-12 18:38:22
Pri protiargumenty na jistotu chovani 4x4 pri jizde asi nema smysl dale zminovat vetsinou se ctyrkolkou silnejsi brzdy a vic na taznem co? Kdyz uz nic jineho, pocitam ze i tohle bude pro vsechny ostatni picovina :)
A jak funguje haldex, pro me konkretne u Volva, treba ze sepne na 2 minuty z 5ti leteho provozu to je druha picovina a jeste na entou. Sorry jako...
o 12.12.2019, 18:53 | crestik
ono je to relativní. Člověk se bez toho klidně obejde, ale prostě jsou jednou za uherský rok situace, kdy by člověk za 4kolku půjčil svoji manželku nebo vyměnil za barák. Mě osobně je fuk, co je pod sedačkou nebo elektroniku, ale mám zkušenosti se Seatem Leon X-perience na sněhu, kdy s prstem v nose předjedu petrolheada s přísnou RWD klidně venkem. Nehledě na rozjezdy do kopce apod. Nechcu se potit při každém průjezdu, jak čistě jsem to projel, ale co nejdříve dojet kam chci bez nutnosti vědět, v čem jedu...a vo tom jsou ti uživatelé.
o 13.12.2019, 06:22 | Dudelina
Kounect: To nejsou pitchoviny - to jsou prostě objektivní potřeby, které já nemám.
2t na kouli nepotřebuji, brzdy jsou nadimezované na to konkrétní auto.
Kamrád tahá loď, tak samozřejmě musí mít Jeepa na spouštění do vody apod. i když sám říká, že jinak by si to nepořídil.

Když jsem měl chvíli pujčenou S8, tak tam s 4x4 taky není o čem diskutovat - to by člověk pořád jen hrabal.

My tu tedy píšeme o standartních potřebách jízdy po asfaltových komunikacích, kdy si pořád stojím za tím, že příplatek a případný servis 4x4 je zbytečný.

Je to můj názor, diskutujeme -takže pohoda :)
o 13.12.2019, 07:22 | luda551
co i40 f kombíku? pohodlne, bez udrzby a stejne rychle svezeni jak v rs pri prostoru superbu, sice auto z ryze ale na firme maj 150t -400tkm 2017-2019. Seda folie kola a pohoda.
o 13.12.2019, 21:29 | assassin
luda551: tam byl i nejakej silnej motor? aktualne mi konfigurator nabizi jen 100kW diesel, s tim to urcite jako RS nepojede...
o 31.12.2019, 21:58 | Knightey-
Nevim jake ma Vase firma slevy - jestli uz nejake fleetove auta maji ci nikoliv. Ale jak sluzebni jsou proste Sup 3 facelift jako delane. A pokud mate nejake slevy u SA - jste Tier 1 dodavatel dilu, tak se v klidu dostanes na 900t v L&K s 2.0TDi v DSG a se 4x4.
Firmy ty auta maji radi, protoze vi, ze za par let to klidne prodaji dal s prehledem.
Mam srovnani s tema autama co jsou zde vypsane. A to hlavne detailni z pohledu ovladani vozu (interieru) a konstrukce celkove.
A urcite nejakemu PSA autu ci Huyndai bych se vyhnul obloukem.
Jinak Octu 4 bude k dostani driv jak za rok, co zde pises. Sedel jsem v ni pred 4 mesici a je to hezke urcite. Ale porad Sup je sup. A pokud neresis potom naklady... jinak dnes je samozrejmost 5let/100t km zaruka. Da se dokonce i na 7let/150t a to vcetne predplacene full servisu.
Jen teda nvm co kombik - bych se musel podivat :)
A oni zminene chovani v ztavkach 4x4 vs 2x4 neni jen o pohonu ale o mnoho dalsich bambilion veci jinych na aute.
o 14.01.2020, 06:02 | Knightey-
Minulý týden jsem měl půjčenou Octaviia 4 Kombi s 2.0TDi 110KW a 7°DSG v Ambitionu na testování (bežový interiér, Alcantra s vyhrevem, ACC, Line assist, Front Assist, SOS, AirCare atp).
Najezdil jsem s ní cca 250km (dalnice, město).
Musím říct, že jsem velmi překvapen, kam se to auto posunulo.
Přijde mi to, jako na úrovní dnesního SuperBa 3 - co se tyče pohodlí a ohdlučnění.
A to to je ještě neseriová verze, která měla chyby, které v seriové verzi nebudou.
Byl model s cenovkou za 800t, pro firmy to bude určitě někde jinde ještě.
o  Zpět  o  Nahoru
o
 

Vložit nový příspěvek do fóra


  Pro vložení příspěvku musíte být přihlášen/a.
Stránka vygenerována za 0.8059 sekund.